Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niihän se toki on mut on nuo vaan niin hermoja raastavia et turhauttaa. Huoh.![]()
Ei anna luonne periks moista campimista. :-D Arvostan enemmän kunnon 1vs1 tilanteita enkä mitään selkään ampumista. :-D
Tässä viime aikoina saanu Miramarin tykkääjänä pelata paljon yksin tiimejä vastaan ja niissä tämä omapuoleisesti hiukan toteutuu. Jos kiinnitätä huomiota, kuolet. Osatiimi voittoja tullut, mutta lopussa koko tiimin killi puuttuu vielä.
PUBGin ensimmäinen sääntö ampumataidottomalle: älä koskaan tappele reilusti. Ammu selkään, kämppää odottamattomissa paikoissa, aja autolla päälle. Jos pääset yllättämään jonkun, avaa tuli vasta kun kohteesi on paikassa, josta hän ei pääse nopeasti suojaan. Käytä kaikkia kieroja kikkoja mitä keksit.Ei anna luonne periks moista campimista. :-D Arvostan enemmän kunnon 1vs1 tilanteita enkä mitään selkään ampumista. :-D
Joku tuossa aiemmin sanoikin että kyse on selviytymisestä... itseä tässä pelissä kiehtoo juurikin se realismi. Pitää osata varautua kaikkeen, viimeinen kuula voi tulla mistä vaan. Paitsi jos osaat mahdollisimman pitkään välttää sen että sinua ei nähdä, mutta itse olet koko ajan tietoinen muiden liikkeistä. Miksi kukaan haluaa tehdä itsestään helpon maalin hyppiessään ja pomppiessaan pitkin metsikköä? Mieti tilanne oikeaan elämään, itsellä ainakin on aika varma käsitys siitä että yksittäisen taistelijan etenemistavoista juurikin se ryömiminen tuntuisi turvallisimmalta vaihtoehdolta.
Ei sillä että kukin pelaa tyylillään, pääasia että nauttii pelistä ja jos ei nauti, ainahan voi pelata fortnitea ja apexia joissa tyyli on hiukan toinen.
Hmmm....
![]()
Ymmärrän hyvin mistä puhut, mutta rinki on näissä peleissä olosuhteiden pakosta. Rinki pakottaa matsit loppumaan jossain vaiheessa. Muutoin pelien pituus olisi järjetön, kun kaksi tai kolme viimeistä kämpperiä kykkii kartan vastakkaisilla laidoilla ilman mitään keinoa selvittää toisten olinpaikkaa tai edes ilmoittaa omasta olemassaolostaan.Tää olis se mikä mua kiinnostais.
Mutta kun BR on 20 min rinkiä karkuun juoksemista.
Ymmärrän hyvin mistä puhut, mutta rinki on näissä peleissä olosuhteiden pakosta. Rinki pakottaa matsit loppumaan jossain vaiheessa. Muutoin pelien pituus olisi järjetön, kun kaksi tai kolme viimeistä kämpperiä kykkii kartan vastakkaisilla laidoilla ilman mitään keinoa selvittää toisten olinpaikkaa tai edes ilmoittaa omasta olemassaolostaan.
Mikään pelifirma ei ole vielä keksinyt parempaa tapaa rajoittaa matsien kestoa, joten ne kopioivat ringin toisiltaan. Paras vaihtoehto lienee Rustin ja SCUMin tapaiset kiireettömät selviytymispelit, mutta ne eivät kai ole varsinaista Battle Royaleta.
Itselleni kyllä maistuisi tämä nykyinen konsepti, mutta hitaampana. Etananvauhtia etenevä rinki ja vaikka kolmeen tuntiin mitoitettu matsi toisi peliin ihan uutta elämystä, kun saisi oikeasti varoa kanssapelaajia enemmän kuin kintereillä posottavaa sähköaitaa. Tosin voin kuvitella ketutuksen kun snipun luoti nasahtaa kalloon kahden tunnin kohdalla.
eihän tuo ole oikeasti pubgin mp5 vaan grafiikkabugi mikä on nähty aiemminkin, eli aseen kuva on inventoryssä väärin - tuossa siis VSS:n kuva vaikka kädessä on MP5 - patch notesissa on kuva "oikeasta" mp5:stä.Ei o tullut vastaan vielä, ei kyllä näytä MP5:lle tuo edes. VSSmodi
Heckler & Koch :: Produktbeschreibung | MP5
On muuten yllättävän hyvä tuo mp5 mitä tuossa parissa matsissa testannut. Rekyyliähän tuossa ei ole ollenkaan![]()
UMP + comp + pystykahva + pitkälipas + 3X oli ihan jumalkombo. Ensin jäi vähän jalkoihin flareuudistuksen vuoksi, kun kaikilla oli loppumähinöissä kolmosen suojat, ja nyt toi uusi tuntuu vähän oudolta ja lutkultaKäyttääkö muuten porukka kuinka pitkälle peliä konepistooleja? Itsellä on usein tapana vaihtaa konepistooli rynnäkkökivääriin heti kuin löytyy. Etenkin jos on joku SR toisena aseena.... jos taas ei ole niin yleensä esim M4 toimii itsellä allrounderina, joku ump tms saattaa olla mukana mutta en sitä käytä ikinä.. AK compensaattorilla on itselle yleensä sellanen hyvä lähitaisteluase...
Käyttääkö muuten porukka kuinka pitkälle peliä konepistooleja? Itsellä on usein tapana vaihtaa konepistooli rynnäkkökivääriin heti kuin löytyy. Etenkin jos on joku SR toisena aseena.... jos taas ei ole niin yleensä esim M4 toimii itsellä allrounderina, joku ump tms saattaa olla mukana mutta en sitä käytä ikinä.. AK compensaattorilla on itselle yleensä sellanen hyvä lähitaisteluase...
Kaikista taitaa löytyä.Löytyykö tuo MP5 kaikista mapeista vai pelkästään Vikendistä?
Pelkässä vikendissäKaikista taitaa löytyä.
jep.Pelkässä vikendissä
Key characteristics of the MP5K:
- High rate of fire at 900 RPM with reasonably easy to control recoil
- Accommodates all attachment slots to allow for a tactical stock, different types of magazines, muzzles attachments, grips, the laser sight and of course scopes
- Base damage value of 33
- Exclusive to Vikendi
Jatkuvat kakkossijat yleenaä viittaa liian nyyläävään pelityyliin ja siihen että kunnon tatsi ampumiseen 1v1 tilanteessa puuttuuVoittaiskin vielä joskus soolon.. kakkossijat alkaa kyrsimään =D
Jatkuvat kakkossijat yleenaä viittaa liian nyyläävään pelityyliin ja siihen että kunnon tatsi ampumiseen 1v1 tilanteessa puuttuu
Paljos tulee tappoja yleensä matsissa?Joo siihen asti voi ottaa ns rauhallisemmin kun on vielä 3 pelaajaa elossa. Jos oot onnekkaassa asemassa ja ne kaks muuta taistelee keskenään niin että toinen tippuu on sit se lähtölaukaus kun täytyy painaa täysillä päälle eikä antaa hetken rauhaa.Toki aina järki mukana sen oman sijottautumisen jne pelialueen suhteen.
Vaihtelee niin paljo 0-6 näköjään tässä seasonissa ku tulee mentyä liianki riskillä yleensä alut.Paljos tulee tappoja yleensä matsissa?
Tai liian vähään nyyläämiseen. 3 alive -tilanteessahan maataan munat turpeessa ja rukoillaan että vikat vihut ampuu toisensa ja paljastaa viimeisen olinpaikan. Itellä noita kakkossijoja tulee yleensä, kun ahneuksissani rupean tulittamaan sitä toisiksi viimeistä vastustajaa, ja sillä välin se kolmas nyylääjä hiippailee apajille odottelemaan ratkaisuaJatkuvat kakkossijat yleenaä viittaa liian nyyläävään pelityyliin ja siihen että kunnon tatsi ampumiseen 1v1 tilanteessa puuttuu
Jos joku muukin yhä tuskailee ainaisen stutteroinnin kanssa, tämä tuntuu mulla poistaneen ongelman kokonaan:
Aika lailla kaikki muut keinot kokeilin ilman tulosta. Ton jälkeen on nykäissyt korkeintaan pari kertaa ennen matsin alkua, ja sen jälkeen ei mitään.
Tuossa kannattaa huomioida että tuo liittyy windowsin bugiin jossa tuo cache ei toimi oikein.
Kyllä normaalisti siellä cachessa pitääkin olla rammia varattuna, ja windows osaa kyllä oikein toimiessaan sitä vapauttaa sieltä.
En tiedä tuosta bugista niin paljoa että osaisin sanoa, mutta ainakaan mitään automaattista 5min välein cachen tyhjentävää viritystä en laittaisi (niinkuin yo. videolla tehtiin). Sehän ei koskaan varaa sinne ramiin sitten mitään (joka on se nopein muisti koko koneessa).Vaikuttaakohan negatiivisesti windowsin toimintaan muuten, jos tuota yrittää?
Joo, tolla manuaalisella softanpätkällähän se tossakin hoidetaan, ajastetaan vaan ajamaan se viiden minuutin välein.En tiedä tuosta bugista niin paljoa että osaisin sanoa, mutta ainakaan mitään automaattista 5min välein cachen tyhjentävää viritystä en laittaisi (niinkuin yo. videolla tehtiin). Sehän ei koskaan varaa sinne ramiin sitten mitään (joka on se nopein muisti koko koneessa).
Tuosta on olemassa manuaalinen .exe jolla voit ihan itse tyhjentää sen cachen klikkaamalla, joten sitä kokeilisin jos testata haluaisi.
Joo, tolla manuaalisella softanpätkällähän se tossakin hoidetaan, ajastetaan vaan ajamaan se viiden minuutin välein.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.