Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Tosta viikonlopun solojen "parhaita" paloja. En oikeesti edes osaa ampua rautatähtäimillä...

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Täähä ny män videokavalkaadiks, mut tuosta taas uutta tuotosta. :F

Paha ku pitää tehä jotai töitä muka et saa jotain aikuisten rahaa ni tuppaa videot pukkaan vähä tällei purskeina ku on vapaata.
 
Hmmmmmm.
Täysin vapaa map selection tekee paluun? Toivottavasti.
Varmaan viimeistään huomenna saadaan infot.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Hmmmmmm.
Täysin vapaa map selection tekee paluun? Toivottavasti.
Varmaan viimeistään huomenna saadaan infot.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Siinä vissii on se ongelma ku ei riitä pelaajat täysin vapaasee mappivalikoimaan. Tai näin oon ymmärtäny.

Edit: mut siis joo olis kyllä helkkarin mukava.
 
Juu, näinhän Bluehole sitä map selectionin poistamista Sanhokin myötä perusteli.
Se voi olla että tietyllä alueella tietyllä kombolla (solo/duo/squad tpp/fpp kartta) on sitten ehkä pitkät odotusajat.
Jossain NA/EU en oikein jaksa tuohon uskoa, ainakaan vielä kolmella kartalla.
 
Siinä vissii on se ongelma ku ei riitä pelaajat täysin vapaasee mappivalikoimaan. Tai näin oon ymmärtäny.

Edit: mut siis joo olis kyllä helkkarin mukava.

Meidän peliporukka on lähteny Miramarin lobbysta joka kerta nyt noin kahden kuukauden ajan, tuskin ollaan ainoita.

edit: Ja toivon että ollaan oltu osana siinä että tällaiseen muutokseen on päädytty. Kyllä ne "leave match" statsit jossain näkyy.
 
Tulee kyllä itsekkin yleensä lähdettyä pois jos Miramar osuu kohdalle. Vaikka maan muotoja onkin ihan hyvin niin usein suojaa on kuitenkin melko huonosti ja se johtaa ikäviin kuolemiin. Hiekasta myös ukko loistaa aivan eri tavalla kuin Erangelin pitkähköstä nurmikosta. Muutenkin paljon aukeampia ja suojattomampia kohtia Miramarissa. Yleensä kun se alue vielä sattuu menemään aivan toiselle puolelle niin joutuu juoksemaan noiden avointen kenttien läpi. Kuolemahan siitä monesti seuraa. Mutta mielipideasioitahan nämä lienevät.

E:

No sepä just, kun kaikilla omat suosikit. Onhan sen nyt ärsyttävää pelata väkisin muuta. :)
Sitten saatat saada sen saman monta kertaa putkeen. :btooth:
Jep, eilenkin taisi tulla viisi kertaa peräkkäin Miramar. Kyllä se mieltä lämmittää, jos saa taas kentän valita itse.
 
No sepä just, kun kaikilla omat suosikit. Onhan sen nyt ärsyttävää pelata väkisin muuta. :)
Sitten saatat saada sen saman monta kertaa putkeen. :btooth:
 
Jos tulee miramar niin se pelataan, mun muistin mukaan ei olla lähdetty kartan takia koskaan lobbystä.
 
Miramarin suojattomuudesta jaksetaan aina valittaa, mutta nähdäkseni tilanne on tällainen:

PJX70kX.jpg


Erangelissa on kyllä ruohoa ja puita enemmän kuin Miramarissa, mutta itse maaperä on täysin sileä ja viivasuora pannukakku. Vaihtelua ja kumpareita löytyy vain makrotasolla. Kaikki kuopat ja mäet ovat niin isoja, ettei niistä oikein ole piilopaikoiksi. Ruoho taas on epäluotettava piilopaikka, koska sen renderöinti riippuu vastustajan etäisyydestä ja se haittaa omaakin näköä.

Miramar taas on täynnä mikrotason kuoppia ja kumpareita, jotka antavat loistavaa suojaa ja ovat huomaamattomia piilopaikkoja. Se on myös syy siihen, että ajaminen teiden ulkopuolella on Miramarissa paljon vaikeampaa ja vaarallisempaa kuin Erangelissa tai Sanhokissa. Maaperä on kuin perunapeltoa eikä suojautumiseen aina tarvita puita tai kiviä.

Tykkään Miramarista myös temaattisesti, koska se herättää aina tämän fiiliksen:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pidän myös länkkäreistä ylipäätään.
 
Nyt on paljon kaikkea!
Update #22.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #22

Vapaa map selection tekee paluun! Mahtavaa.

Rankit, skinien trade up systeemi, ja wheel menu. Wheel menu vaikuttaa melko näppärältä, ainakin näin henkilönä joka ei tykkää bindaa kaikkea omiin nappeihinsa. :think:

Toisena asiana, huomenna alkavassa event modessa flare gun testausta. Pohtivat siis tuon tuomista normaaleihin peleihin, tosin hyvin pienellä drop chancella.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Event Mode: Public Beta - Flare Gun
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka vaatteilla ei ole monien mielestä mitään mierkitystä, niin tänä aamuna ihan innostuin, kun sain claimattua niistä jostain uusista jutuista sellaisen hienon kypärän. Kun käyn laittamassa päähän sen gear-kohdasta, niin se näkyy, mutta eipä näy enää lobbyssä. Missähän vika? Kamppeen pitäis olla mallia permanent.
 
Vaikka vaatteilla ei ole monien mielestä mitään mierkitystä, niin tänä aamuna ihan innostuin, kun sain claimattua niistä jostain uusista jutuista sellaisen hienon kypärän. Kun käyn laittamassa päähän sen gear-kohdasta, niin se näkyy, mutta eipä näy enää lobbyssä. Missähän vika? Kamppeen pitäis olla mallia permanent.
Näkyy pelissä ykkösen kypärän tilalla kun laitat päähän.
 
Jep, eihän sulla pelin alussa saa olla mitään aseita ja panssareita. Kun löydät kentältä oikeantyyppisen roippeen niin se skini on siinä.
 
Onko tämä joku aasialainen juttu vai hä?
  • Added an option to hide the nicknames of players in the killfeed who downed/killed you or your teammates
 
Onko tämä joku aasialainen juttu vai hä?
  • Added an option to hide the nicknames of players in the killfeed who downed/killed you or your teammates
Veikkaan vaihtoehtoista asetusta niille, jotka haluavat vähemmän rojua ruudulle.
 
"You can select Quick Join or select maps individually"

Toivottavasti tätä ei pidä tulkita siten, että voit valita vain yhden kolmesta.
 
Eiköhän se meinaa että voi valita vaikka Sanhok + Erangel.
Se kun on niille vain etu matchmakingin kannalta jos pelaajat suostuu edes kahteen karttaan kolmesta.
 
Käsitin että se nimenomaan tarkoittaa että haluaa pelata vain yhtä mappia, ja niinhän sen pitääkin olla.
EDIT: EIkujoo... Niinjoo meinasitte että voi laittaa aktiiviseksi vaikka kaks kerralla.
 
Outoa. Virhe?

Luulisi sen olevan just hyvä myös Blueholelle ja muulle peliyhteisölle jos voit valita kaksi. Enemmän jengiä matchmaking eri variaatioille. Eikö se juuri vähentäisi sitä ongelmaa minkä takia ylipäätään tuon pois ottivat. :confused:

Ellei toki ajateltu niin että "one or all" on yksinkertaisempi kokonaisuudessa. Toki mitä eroa, jos valitset kaksi olet kahden kartan jonossa... Toki se ehkä on teknisesti hieman monimutkaisempi.....


Tuntuu virheeltä tai ns. purkalta kunnes on kokonaan koodattu.

Toki tämäkin parempi kuin random. Joka rundin välissä sitä kuitenkin lobbyssa ollaan ja valitsee sitten toisen.
 
En kyllä näe mitään järkevää syytä miksi tuo noin on tehty että kaikki kolme tai sitte vain yksi. Kaitpa heillä syyt siihen on...
 
Ei siinä ongelmaa, mutta miksi sitä ei voinu tehä niin että jos haluan pelata isoja kenttiä niin saan valita ne molemmat ja arvalla sitte kenttä. Porukalla pelatessa ko osa tykkää miramarista, osa erangelista niin paljon helpompi sopia että arpa päättää. Niinko se enneminki oli. Nyt on näin, enkä edelleenkään näe järkevää syytä miksi tuo ei voi olla niin että valittet yhen, kaksi tai kaikki kentät?
 
Niimpä. Esmes miramarista inhoavat ei voi nyt tahkoa randomilla sanhokkia ja erangelia. Joka rundin välissä tarttee välpätä jos haluaa vaihella.
 
Tilanne normi servuilla tällä hetkellä:

3 kenttää valittu: 90% sanhok
2 kenttää valittu: 80%: miramar

Ihan kiva päästä pelaamaan Erangeliäkin välillä.
 
Olisikohan se PS4 versio myös tulossa sieltä nyt

Nyt PlayStation 4 -versiosta on tihkunut julkisuuteen vahvoja viitteitä, bongattiinhan peli Etelä-Korealaisen ikärajalautakunnan (GRAC) tietokannasta. PUBG arvioitiin passeliksi viihteeksi yli 21 vuotiaille, onhan mukana niin väkivaltaa, huumeita, verta kuin realistisen oloisia aseitakin. Sittemmin luokitus on poistettu verkkosivuilta vähin äänin.

Battle royale -huuman aloittanut PlayerUnknown's Battlegrounds nähtäneen pian myös PlayStation 4:llä
 
Vai että oikein huumeita. Noh, ehkä se adrenaline syringe on jotain piriä. :D
Toki tossa mässytetään buranaa ku popcornia.

Juu, eikös toi PS4 julkaisu ollut jo aiemminkin ihan odotettu. Ei vaan ollut mitään tietoa kuinka kauan se Xbone eksklusiivisuus kestää.
 
Tuo uusi bluezone on kyllä ihan persiistä. Rajan lähellä ei näe mitään sisälle tai ulos eli rajan sisäpuolella kämppäämisestä tulee paljon helpompaa ja kannattavampaa. Ei jatkoon.
 
Juu, mäkin haluaisin kämpätä rajan ulkopuolella.

Jäi myös ymmärtämättä, miksi sitä rajan ulkopuolella hengailua pitäisi jostain syystä tukea.

Ei ole itsellä mennyt tulitaistelu ikinä "pitkäksi" samalla, kun uusi alue ilmestyy ihan toiseen laitaan? Miksi alueen ulkopuolelta hieman myöhässä tuleminen ei voisi olla esim. ihan käypänen taktiikka? Onko siinä jotain ylevämpää, että sinne hiivitään ajoissa ja odotetaan munat turpeessa? Pointti siis se, että kun porukka odottaa munat turpeessa heti ringin sisäpuolella liikkumatta, niin ei kohti juoksevalla ole paljon sanottavaa, kun ei näe mitään. Aiemmin sentää oli joku sauma ampua.

Oliko tätä muutosta perusteltu jollain tavalla?

Myös phase 5:sta tulee mielestäni aivan kohtuuton damage. Siinä on mahdollista säilyä hengissä ainoastaan, jos on sadan-parinsadan metrin päässä alueen rajasta. Ihan sama, vaikka olis reppu täynnä boostereita ja medkittejä.
 
Juu, tosi selkeä se nyt toki on mitä kai oli tarkoituskin. Joku välimuoto voisi ehkä olla parempi, nyt menee aika hankalaksi jos kesken tulitaistelun alue ohittaa niin eihän siinä näe mitään.

edit: vähän hidas
 
Itse komppaan myös uutta rajadesignia, ettei sielä revitellä selkään niitä ketkä siellä alueen rajalla ovat. Liikkua voi, muttei voi ampua mitenkään luotettavasti.
 
Myös phase 5:sta tulee mielestäni aivan kohtuuton damage. Siinä on mahdollista säilyä hengissä ainoastaan, jos on sadan-parinsadan metrin päässä alueen rajasta. Ihan sama, vaikka olis reppu täynnä boostereita ja medkittejä.

Tuo on joo aika syvältä, nyt täytyy aina koittaa muistaa, että oliko tämä nyt jo se tappajazone vai ei kun se damage yhtäkkiä nousee todella rajusti. Mielestäni tuota damagea voisi jopa pitää ennallaan, mutta alueen liikkumisnopeutta vaan laskea, että siinä oikeasti ehtii juosta mukana.
 
Mikä ongelma tuossa nyt on? Joka tapauksessa se alueen ulkopuolelta tuleva on heikommassa asemassa. Ei se sekään näe sieltä sen paremmin teitä, mutta sen on pakko tulla alueelle jossain vaiheessa. Siinä missä se juoksee tod. näk. aluetta kohtin ja päästää ääniä, te olette tod. näk. paikallaan ja saatte sen amuttua saman tien. Jos ei tajua katsoa selkää (myös alueen ulkopuolta pitää mielessä) niin ihan omaa tyhmyyttä.
 
MAkuasioita tietysti. Itselle alueiden odotus- ja liikkumisajat ihan ok kaikissa kartoissa. Ainoastaan tuo phase 5 on sellainen, että se tappaa käytännössä heti. Jos sattuu alue huonosti, niin ei auta kuin laput silmillä vetää munaravia ase selässä.
 
Mikä ongelma tuossa nyt on? Joka tapauksessa se alueen ulkopuolelta tuleva on heikommassa asemassa. Ei se sekään näe sieltä sen paremmin teitä, mutta sen on pakko tulla alueelle jossain vaiheessa. Siinä missä se juoksee tod. näk. aluetta kohtin ja päästää ääniä, te olette tod. näk. paikallaan ja saatte sen amuttua saman tien. Jos ei tajua katsoa selkää (myös alueen ulkopuolta pitää mielessä) niin ihan omaa tyhmyyttä.

Erit. Sanhokissa liike paljastaa ja paljastuminen tappaa. Jos toinen on sinisen seinän takana liikkumatta ja toinen juoksee ulkopuolella, niin kyllä se sisällä olija paremmin sen liikkuvan huomaa - etenkin jos siis on liikkumatta. Nuo alueen ulkopuolelta selkään ampujat eivät ole ikinä olleet ainakaan itselle mikään ongelma. Alueesta tulee damagea sen verran, että pistää aina miettimään kannattaako asetta laukaista, vaikka näkisikin jonkun.
 
Erit. Sanhokissa liike paljastaa ja paljastuminen tappaa. Jos toinen on sinisen seinän takana liikkumatta ja toinen juoksee ulkopuolella, niin kyllä se sisällä olija paremmin sen liikkuvan huomaa - etenkin jos siis on liikkumatta. Nuo alueen ulkopuolelta selkään ampujat eivät ole ikinä olleet ainakaan itselle mikään ongelma. Alueesta tulee damagea sen verran, että pistää aina miettimään kannattaako asetta laukaista, vaikka näkisikin jonkun.
Niin eli toistit saman mitä sanoin, alueen sisäpuolella oleva on etuasemassa niinkuin kuuluukin? Lähinnä ihmettelin miten tämä voi olla jonkun mielestä ongelma kyseisessä pelissä.
 
Niin eli toistit saman mitä sanoin, alueen sisäpuolella oleva on etuasemassa niinkuin kuuluukin? Lähinnä ihmettelin miten tämä voi olla jonkun mielestä ongelma kyseisessä pelissä.

Onhan sillä alueen sisäpuolella olevalla etulyöntiasema jo valmiiksi - ei siihen mitään seinää olisi tarvittu. Tulitaistelussa ulkopuolella olevaa ottaa damagea, joten hänen on rushattava tai jollain tavalla otettava enemmän riskiä tulitaistelussa - ja sitä enemmän mitä myöhäisemmässä vaiheessa peliä ollaan.

Ihan riittävä tuo asetelma oli jo aiemmin enkä itse nähnyt tuossa seinän läpinäkyvyydessä mitään korjattavaa.

Itse ihmettelen, miksi tämä jonkun mielestä ennen muutosta oli ongelma. Jos ei osannut selkäänsä katsoa, niin ansaitsikin kuolla.
 
Nimenomaan ei ollut ongelma, vaan "palkinto" siitä että sait hyvän position ringin reunalta meni kaivoon, kun latena sisään tuleva niittaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 912
Viestejä
5 055 933
Jäsenet
81 004
Uusin jäsen
Haagen6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom