Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Bluehole kyselee Redditissä.

Your Thoughts on Nickname Changes? • r/PUBATTLEGROUNDS

Ei nyt perkele ainakaan oikeaa rahaa. :rofl:
Karenssi tuossa pitää kyllä olla, kuten tuollakin osa sanoi. Ihan vaan ettei sitä vaihdella joka päivä.
Jos se jotain maksaisi, niin sitten BP.

Niin. Olen tämän pelin ostanut kännissä ja läpällä silloin kuin se oli vielä early access. Se oli sitä itse asiassa vielä 9 kk (ja nykyäänkin vähän). Nikki on sen mukainen. Ja nyt pitäisi maksaa sen vaihdosta? Joo-o.
 
Niin. Olen tämän pelin ostanut kännissä ja läpällä silloin kuin se oli vielä early access. Se oli sitä itse asiassa vielä 9 kk (ja nykyäänkin vähän). Nikki on sen mukainen. Ja nyt pitäisi maksaa sen vaihdosta? Joo-o.
Joo ei kyllä ainakaan mitään oikea rahaa. BP vielä menettelee, mutta voisi riittää joku että max 1x kuukaudessa. Eli ei maksaisi edes BP.
Toisaalta onko siitä mitään haittaa että voi vapaasti vaihtaa aina.... siellä on kuitenkin aina erillinen pelaajan ID, joten ei se nickin jatkuva vaihto mihinkään esim. anti-cheat asioihin vaikuta.
Tuntuu että ovat tosin sidonneet pelissä nickin jotenkin syvemmälle koodiin, koska esim. kyselyiden palkinnot jaetaan nickin perusteella. Eikä esim. joku Steam tilin liittäminen.
Osa sanoi että haluaisivat sen käyttävän Steam nickiä. En itse oikein sitten tuosta pitäisi. Toki Steam nickin voi muuttaa, joka on muuten superraskasta kun osa muuttaa sitä jatkuvasti, mutta mielellään pelikohtaisesti nickin valitsen.
 
Todennäköisesti erillinen pelitili on tehty alunperin konsoliversioita tai jopa jotain monialustaista pelaamista varten. Tai ehkei ole edes ajateltu, että Steam olisi se pääasiallinen jakelukanava.

...mieluiten omasta puolestani toimisi kuten CS:GOssa, eli pelitili on Steam-tili ja nicki saa olla ihan mitä tahansa ja vaihtaa vaikka sekunnin välein, jos siltä tuntuu. Ainoa harmi tästä on se, että porukka voi imitoida joitakin muita pelaajia tai hyvät pelaajat voivat "salata" henkilöllisyytensä. Eikä silläkään taida olla oikeastaan minkäänlaista merkitystä.
 
Sanhok palaa luultavasti viimeisen kerran testiin. Experimentalilta löytyy torstaina kello 05 alkaen, ja testi loppuu maanantaina 05:00.

EDIT: Suora Steam uutisen linkki vielä, kun ainakin mulla noi Twitter upotukset tuntuu sekoilevan omiaan välillä: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Sanhok Testing Returns For Round 4

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
On muuten raskaita noi hahmograffitit. Prkl kenen idea olikaan noita lisätä peliin. :D
Tuossa timestampista useampi koottuna.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Facepalm :D Nyt kun tänään nuo skinit julkaistiin, niin nämä kaikki kovaan ääneen huutelijat toivottavasti ymmärsivät, että kyseessä oli täysin markkinointitemppu (eli siis Doc kyllä oli täysin tietoinen, että tuollaisia skinejä oli tulossa).
 
Mikähän tuossa on, kun tuntuu, että ainakin joka kolmannella roundilla ensimmäinen ympyrä Miramarissa tulee vasempaan alakulmaan. Yleensä ympyrän reuna tulee Pecadoon - usein siihen a-kirjaimen paikkeille. Erangelissa en ole huomannut mitään vastaavaa.
 
Mikähän tuossa on, kun tuntuu, että ainakin joka kolmannella roundilla ensimmäinen ympyrä Miramarissa tulee vasempaan alakulmaan. Yleensä ympyrän reuna tulee Pecadoon - usein siihen a-kirjaimen paikkeille. Erangelissa en ole huomannut mitään vastaavaa.
Ihan mahdoton ottaa kantaa tähän.
Ympyrä on kuitenkin suhteellisen random pienin säädöin, ja voihan se olla teoriassa vaikka 3 rundia peräkkäin lähes samassa kohtaa. :)
En ole itse kyllä ainakaan huomannut Miramarin ekassa ympyrässä mitään "yleistä" sijaintia. Toisaalta pelaan kumpaakin karttaa aika tasaseen, että ehkä sitä ei edes muista.
 
Tässä on tullut koko season harjoiteltu (lue: sahattua) Miramaria ja kyllä meillä ainakin pelit on lähtökohtaisesti päättynyt tosi usein ympäri zonea. Eilenkin päättyi prisonille (tosin ensimmäisen kerran ikinä). Jos jokin spotti on tosin useimmiten ollut end-zonessa niin se on tämä spotti El Pösön ja Marttiinin välissä. Molemminpuolin tietä. Eli random, pienin säädöin.
upload_2018-5-30_8-44-27.png
 
Minäkin olen parin viime viikon aikana pistänyt merkille että rinkulat päättyvät tiettyihin paikkoihin "kausittain." Silloin kun karttaan lisättiin keidas oli viimeinen alue sen tuntumassa 80% peleistä. Yksi yleinen on tuo Jrhh:n näyttämä, vasen alanurkka on myös yleinen ja viime viikolla oli Los Higos 3 kertaa samana iltana, sitä ennen milirinkuloita tuli myös 3 kertaa samana iltana.
 
Meinasin sanoa, että alkoipa kausi hyvin, kun eka matsista sai kanaa, mutta eihän se olekaan vielä alkanut. Noh, otin kuitenkin yhden solo ja 8. kanahan sieltä tuli. Solossa win% 5,8 %, top10 32,4 % ja k/d:kin jo yli yhden, kun se järkyttävän lagin syy korjaantui. Kaverin kanssa duossa top10 kaudella 5 jo reilu 42%.

Pari kk pelannut ja tuntuu jo reilun 150 tunnin jälkeen, että alkaa peliä ymmärtämään. Enää pitäisi oppia paremmin ampumaan. :cool:

Oma pelityyli on sellainen, josta eniten nautintoa saa. Pyrin voittamaan, mutta en istu kylpyammeissa piilossa. Olen suht tarkkaa äänien kanssa ja mietin milloin tuli kannattaa avata ja milloin ei. Yritän myös suunnitella alueella tuloa niin, että saan maastosta tms. hyötyä lopputaisteluissa. Toiset tykkää hypätä schoolille 20 muun kanssa, meidän porukassa tästä on tykätty eniten.
 
Viimeksi muokattu:
Asiasta rasiaan, tässä season 5 on kyllä osunut hyvin. Lähinnä tuota Duo ollaan pelailtu frendin kanssa 'enemmän tosissaan' kun taas squadia ei niinkään mutta siinä statistiikkaa tullut ihan hyvällä prosentilla.

KunuDOGE - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG

TL;DR statsit on ihan muikeat.

upload_2018-5-30_14-31-28.png

Win% 42? Jos nuo on ihan puhtaalla pelillä hommattu, niin kovia jätkiä! Miten te pelaatte?
 
Win% 42? Jos nuo on ihan puhtaalla pelillä hommattu, niin kovia jätkiä! Miten te pelaatte?
Kyllä me ihan puhtaalla pelillä pelataan. Saa tulla seurailemaan www.twitch.tv/eracoira linkistä. Tää seasoni ollaan jumpattu miramaria aikalailla ja muutenkin tykätään molemmat siitä mapista enemmän. Haasteellisempi kuitenkin avomaaston puolesta ja pitää osata ampua ja K/D ratesta päätellen ollaan opittu molemmat ampumaan paremmin tän jumppauksen seurauksena. Ei ehkä niin katsojaystävällistä kuin shroudilla, eli ei hypitä hotspotteja vaan pelataan puhtaasti voitosta. Tosin 99% peleistä hypätty tällä seasonilla Los Leonesiin ja kyllä tosta average rank perusteella ollaan sieltä myös 99% lähdetty 'voittajina' kaupungista ulos. Eiköhän tänäänkin streami pyörähdä käyntiin 19 jälkeen niin sinne vaan seurailemaan.
 
En aivan ymmärrä miksi M24:ään piti koskea. Muuten testipuoli erittäin smoothi, kunhan kytkee uuden anti-cheatin pois päältä.
 
Siis hetkonen. M24 nerffi? Miksi? Eihän se ennenkään ollut merkittävästi KARia parempi. Tuo care packagesta poisto on kait ok mutta imo ei sitä olisi tarvinnut nerffata, olisi vain tehnyt harvinaisemmaksi kuin KARin.
 
Kattelin että scarl saa myös buffin.

Jotenkin alkaa tuntua siltä, että tästä ollaan tekemässä ejonneja miellyttävämpää eli aseilla ei ole eroa, millään ei ole eroa, kaikki samalle viivalle ja tuurilla ei ole merkitystä.

Paskaa mun mielestä. Mitään ideaa loottia mitään jne kun ihan sama mikä ase on kourassa. Sitten istutaan entistäkin enemmän kunnes viimeiset ringit pakottaa jengin yhteen.

Jos taas lootilla ois jotain merkitystä, jengi joutuisi liikkumaan enemmän --> enemmän törmäyksiä --> vähemmän tylsä midgame
 
Kattelin että scarl saa myös buffin.

Jotenkin alkaa tuntua siltä, että tästä ollaan tekemässä ejonneja miellyttävämpää eli aseilla ei ole eroa, millään ei ole eroa, kaikki samalle viivalle ja tuurilla ei ole merkitystä.

Paskaa mun mielestä. Mitään ideaa loottia mitään jne kun ihan sama mikä ase on kourassa. Sitten istutaan entistäkin enemmän kunnes viimeiset ringit pakottaa jengin yhteen.

Jos taas lootilla ois jotain merkitystä, jengi joutuisi liikkumaan enemmän --> enemmän törmäyksiä --> vähemmän tylsä midgame

Scar-L ei kyllä kaivannut mitään buffia. Oli ihan käyttiskampe eikä tarvi mitään tactical stockeja kuten M4.
 
Parin tunnin viivästyksen jälkeen patch #14 ja uusi season livessä.

Rajuja noi uudet molotovit. :D
Pitääkin tänään ottaa useampi kantoon ja testailla.
En tosin tiedä miksi se ovesta menee läpi. :confused:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Josko molotovit olisi nykyään hyödyllisiä. Pakko sanoa, että niille on niin harvoin käyttöä etten ole koskaan jaksanut poimia turhaan inventorya täyttämään. Sama kuin nuo stunnit (flashbangit). Normikranut ovat olleet huomattavasti yleishyödyllisempiä.
 
Harmi, että savukranaatit jäivät tämän päivityksen ulkopuolelle. Ne saisivat omasta puolestani olla myös vielä pikkuisen tehokkaampia - siis lähinnä tehdä savua isomman pilven (ehkä nopeammin). Nykyisellään saa heittää usein 2-3 savukranaattia ulkotuloihin, jos niiden turvin yrittää edes hieman edetä/jallittaa/suojautua.

Aseita pelissä alkaa olemaan kyllä vähän turhan monta kovin samanlaista.
 
Aseita pelissä alkaa olemaan kyllä vähän turhan monta kovin samanlaista.
Miten niin samanlaisia?

M16 luoti lentää AR nopeiten
M416 sylkee luotia nopeiten --> vaikeampi kontrolloida spray
SCAR-L on hitaampi firerate --> helpompi kontrolloida spray

AKM firerate hitaampi ja potkii enemmän kuin ylemmät (toki SCAR-L on tällä hetkellä vaan rikki)

SKS luoti lentää hitaampaa mutta tekee enemmän dmg kuin Mini14 yms.

Kyllä mun mielestä on aika erilaisia aseita pelissä. Muita en jaksa edes vertailla :D
 
Kyllähän nää uudet molotovit on hulluja. Voitettiin vielä tämäkin peli ;)

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Sanhok nyt auki experimentalilla. :)

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Pyörii kyllä rundin alussa melko huonosti edelleen, mutta helpottaa kun jengistä joku puolet kyykännyt. Silloinkaan ei kyllä päästä samanlaisiin FPS lukemiin vs Erangel/Miramar.
On toi kartta kyllä mukavaa vaihtelua. Suojaa on kyllä helkkaristi, ja kun vielä sumukin voi puskea päälle.
 
Paljon on puhuttu kaikennäköisistä bugeista, mutta nyt omalle kohdalle sattui #14 pätchin jälkeen yksi aika räikeä. 7 äijää jäljellä ja olen kiven takana etsimässä SKS:llä äänen suunnasta vihollista. Kiven toiselta puolelta juoksee äijä kivelle suojaan seisten sprintaamalla. En kuule mitään ääntä kuin vasta sitten, kun hän heittää maahan kiven luona. Replayssä ja death camissa ääni kuuluu, mutta eipä kuulunut pelitilanteessa. Kaveri sai pienen etulyöntiaseman, kun istuin SKS kädessä kiven takana ja hän ei siis ollut nähnyt minua.
 
Duossa hyppäsimmä kaverin kans mansionille. Muita ei tullu. Mie siihen isoimpaan taloon luuttimaan, kaveri kävi niitä pienempiä läpi. Tulin kolmannesta kerroksesta alaspäin ja kappas, naaman edessä toinen duo luuttimassa. Mitään ääniä ei kuulunu tyyppien liikkeistä. Henkihän siinä sitte lähti. Muuten tuntu uuden pätsin jälkeen pelittävän ihan jees, mitä nyt pari matsia jakso käyä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Doddi, saatiin taas vegasiin työnnettyä muhjua ja tämmöstä se suolsi ulos! :) Jos ees vähä diggailet ni lyö vaikka se peukku. :D

Ja otan kyllä vastaan hirveen mielelläni ohjeita/opastuksia jne. palautetta. Millasta settiä jengi haluu nähä? En oo siis mikään helevetin shroud joka tekee mitä haluaa, mä teen vaan sen mitä pystyn. :D
 
^ :D

Jaa, kappas Sanhok testiä pidennetty To 7.6. kello 14 asti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pitää varmaan ennen sitä vielä joku ilta käydä tykittelee. Tulikin tuossa pelattua sitä jo pari päivää melko tiuhaan, ja itse ainakin pidän kartasta.
 
Pulssi 800 miljoonaa? Mul on joku 900h takana ja just tuli tän seasonin eka soolo kana itelleki. Tää on iha kauheeta. :D

20180604215252_1.jpg
Joo, pulssi hyvin lähellä tuota :rofl: Nyt on kyl tän seasonin K/D ratio kohdillaan, perfectiä näyttää :think: (eka peli tällä kaudella ja heti voitto :lol:)
 
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.

Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä. :facepalm:

Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.
 
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.

Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä. :facepalm:

Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.
upload_2018-6-5_11-36-51.png

Möylytinkö mää sua eilen? Eivaan vitsi vitsi :D Onhan ne yleensä joo just jotain 817238961 tai muita vastaavia nickkejä keneltä tulee sitten niin jumalattoman kovaa pataan ja pelejä pelattu 5kpl tms.. Käsittämätöntä, että ei saada kuriin vieläkään niitä.
 
Eilen taisi tulla ensimmäinen kuolema huijareihin tai oikeasti helvetin hyviin pelaajiin. Pitäisi katsoa tänään vielä replaysta, kun en jaksanut katsoa deathcamia (enkä siihen hirveästi luota), mutta pelikaveri sanoi että kuolema tuli deathcamissa vaikka ruudulla ei edes näy kaveria. Vastustajilla on kiinalaiset nickit, alle 50 peliä pelattuna, voittoja viimeisestä kymmenestä matsista 50% ja KD-radiot sellaiset kepeät 8-12.... Tietenkin juuri siinä pelissä, joka tuntui muuten menevän kaikilla aika mielekkäästi sisältäen jatkuvasti hyviä, mutta ei turhan helppoja yhteenottoja.

Muuten olikin ihan roskapelit, tuntuu että sekä itse että pelikaverit tekivät ihan älyttömiä päätöksiä jatkuvasti. Lopussa otin itsekin jo vitsilinjan kun kaverit kuolivat, ja selkään aivan vapaasti hiipiessäni yritin yhden pelaajan saada pannulla pois... ja taattuun pubg-laatuun en osunut 5+ lyönnillä kertaakaan, vaikka yritän osua puskassa istuvaan pelaajaan josta kaksi ekaa lyöntiä ei vielä edes tajua minun olevan vieressä. :facepalm:

Noh, lauantaina sentään tuli itsellekin eka soolo-voitto, päivän ainoasta pelatusta matsista. 5 tappoa. Oli aika yllätys, koska koko peli oli käsittämätöntä rämpimistä ja läheltä-piti tilanteita. Viidestä taposta olin oikeutettu ehkä kahteen, jotka nekin tuli selkään ampumalla. Viimeinen pelaaja sen sijaan tuntui antavan voiton kuin tarjottimella, antaen minun ensin healata ja sitten juoksien täysin avoimesti päin, vaikka molemmilla oli oma suojansa. Ensimmäiseksi soolo-voitoksi jäi jopa puolittain paha maku suuhun, koska se tuntui tulleen lähinnä käsittämättömällä tuurilla.

Kyllähän tämä peli on usein niin pienestä kiinni, kun replaytä jälkikäteen katselee.. Itse/vihu juuri sattuu kääntämään päätä oikeaan/väärään aikaan. Joskus tuuri omalla puolella, joskus kaverin. Välillä tuntuu, että ei mikään onnistu, vaikka miten yrittäis fiksusti pelata.
 
Taas kakkossija..kaveri ryömi polun poikki ja ammuin singlellä m16a 4 patia ylävartaloon ihan rauhassa ja eikun vielä luikerteli karkuun ja hetken kuluttua noutaja tuli..eikä edes lvl 3 kaverilla. Kyllä vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
295 999
Viestejä
5 059 113
Jäsenet
81 016
Uusin jäsen
jmap

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom