Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Nää on taas niin näitä... luulet olevas hyvinkin piilossa :shifty:

20180425224657_1.jpg 20180425224708_1.jpg

Mullakin kesti jonkin aikaa tajuta tää. Olis oikeesti kiva jos se ruoho/ mikä tahansa piirtyisi samalla tavalla kaikille tai sitten kokonaan pois ja esim kiviä tai muita kiinteitä näköesteitä tai sitä nurtsia pienemmille alueille tai sitten jotain Tukkeuman ehdottaman suuntaista. Koska onhan se typerää jos makaat nurtsissa Röllipuku päällä ja kaverille makaat paljaalla maalla.
 
Erangelissahan tuo viimeisillä ringeillä toimii ihan jees mutta miramarissa tuota kasvillisuutta kun on vähän nihkeästi muutenkin :D
 
Jotain perusteluja miten tämä huonontaisi peliä? Onhan se graafisesti vähän hassun näköinen systeemi mutta toimii. Kompromissejä on pakko tehdä kun koneteho on rajallista.
Sun mielestä se ei ole mitenkään ongelmallista, että koko äijä uppoaa maan sisään lukuunottamatta päätä tai kypärää? Siinä sitten istut pää pusikossa ja ammuskelet porukkaa silencerin kanssa. Kuoletko useinkin siihen, että joku ampuu jostain kilometrin päästä? Siihen auttaa kun liikkuu ja liikkuminen pronessa on hidasta.
 
Ruohon rendaantuminen ei ole haitannut koska kuulin alkuaikoina paremmilta pelaajilta ettei se ole hyvä ratkaisu. Proneksi vain jos sen avulla pääsee oikeasti suojaan luodeilta, muuten kutia tulee varmasti "pian" eikä siitä asennosta pääse karkuun.

Koska en ole toptier-ampuja niin proneksi tulee mentyä paljon pienemmän rekyylin takia jos pääsen yllättämään vihun.

Huomaa kyllä ettei hirveämmin kokemusta tämän tyypin peleistä ole, pubgia mittarissa ~25 tuntia, tätä aikaisemmat online-fps:ät muutama vuosi takaperin counter strikessä gungamea sun muuta zombiesurvivalia (eikä näitäkään kuin yhteensä 66 tuntia). Eikä näin 35+ iässä enää oikein jaksa täysillä panostaa ammattilaisurheilun puolelle muutenkaan, ajanvietettähän tämä on :geek:

Tuossa vielä jatko-osa tuolla aikaisemmalle räpellykselle :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Kannattaa tulla io-techin Discord-serverille. Siellä porukka on suureksi osaksi samaa ikäluokkaa ja joka ilta(tai päivä) on n. 20 tyyppiä linjoilla. Siellä oppii kokeneemmilta uusia juttuja ja porukassa on mukavampi pelata. En muuten ole ennen tätä peliä koskaan pelannut "tuntemattomien" kanssa.
 
Jep eli tänään on taas torstai, eli turnauspäivä!

XPUBG Finland FPP Squad turnaus alkaa klo 19 ja striimi siitä tutulla xpulz_fi kanavalla:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Selostajana toimii jälleen allekirjoittanut solo castauksen muodossa, joten tiivistä tunnelmaa tiedossa. Lisätietoja turnauksesta ja sen osallistujista löydät XPulZ portaalista: https://portal.xpulz.com/match/3172

Tervetuloa viihtymään kanssamme!
 
Kannattaa tulla io-techin Discord-serverille. Siellä porukka on suureksi osaksi samaa ikäluokkaa ja joka ilta(tai päivä) on n. 20 tyyppiä linjoilla. Siellä oppii kokeneemmilta uusia juttuja ja porukassa on mukavampi pelata. En muuten ole ennen tätä peliä koskaan pelannut "tuntemattomien" kanssa.

Joo, tuo on käynyt mielessä, pitäisi vain jaksaa korjata vanha kuulokemikkisetti, joskus tuli väännettyä tuo plugi puolivahingossa ~45 asteen kulmaan kun oli osittain kiinni koneessa ja piuha jäi tuolin jalkaan kiinni :lol: Tuon takia on duot ja squadit jäänyt kokeilematta kun ilman mikkiä tuo on vähän hankalaa :(
 
Test servuilla nyt tuo patch 1.0 update #12. Tämä on siis se iso weapon balance pätsi.
Mukana myös uusi ase sekä auto, ja uusia attachmentteja.
Niin.... ja MAP SELECT!

Nyt on kyllä niin iso lista asioita, että pitää lukea ajatuksella myöhemmin illalla. :eek:

Patch notes: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #12

Pienenä knoppina, eikö tämä ollut monen mielestä ongelma:

We’ve added an option to adjust vertical mouse sensitivity
Muistaakseni osa huomasi että vertical senssi oli ns. väärä? Muistanko nyt ihan väärin.
Toki tuon sai säädettyä hiiren softasta erikseen, osassa hiiristä, iirc.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon vaikka mitä hyviä juttuja näyttäis olevan, ei valittamista. Kannattaa lukea koko lista.

-We’ve added more objects like trees and rocks throughout the map (Miramar) to provide some additional options for cover in wide-open spaces.
Joko te muutkin voisitte alkaa pitämään Miramarista? :D

-We’ve resolved some strange collision problems that were affecting character models and bullet cartridges
Tämä oli niin outo bugi. Ladatessa aseen pois heitetty lipas siirsi pelaajahahmoa tai ukkeli jäi bugittamaan lippaan päälle.
 
Päätä heiluttaessa tulee selkeitä "katkoja" ja esim. tavaroita vetäessä inventoryyn ne välillä tipahtavat sinne, aseeseen tai jäävät maahan. Olen sulkenut kaikki ylimääräiset sovellukset taustalta. Muistia on 32 gigaa ja kone muuten sigun mukainen.

Mulla ei ole selviä katkoja tai pätkimistä, mutta ympärilleen katselussa välillä microstutteria
ja tavarat kestää välillä ilmestyä inventoryyn + lootti latautuu välillä hitaasti lattioille / muuta lagia..
koska kaikki muu toimii hienosti ja pubg myös määrättyihin klo aikoihin niin olen ajatellut olevan serverilagia :sori:

Noukkiminen F napilla mahdotonta kiireessä, saattaa tehdä noukkimisliikkeen
8 kertaa ja tulos on 1 ammuslaatikko
 
...opin tänään että 8x ja 15x scopet on zoomattavia.

Kiitos PUBG, että oot pistänyt sen zoomin defaulttina samaan hiiren rullaukseen kun aseenvaihdot, eli kun oon joskus yrittänyt tuota, niin vaihtanut vaan asetta ja oon olettanut ettei kyseistä ominaisuutta ole. Nyt kyllä lähtee se aseenvaihto helvettiin hiiren rullasta, enpä sitä ole siinä käyttänytkään.
 
Onko aseenvaihto ollu defaulttina rullassa? No, voi se olla että en vaan muista ottaneeni sitä pois.

Kaikkihan varmasti ois sitä mieltä, että ois paras jos ruoho piirrettäisiin aina, mutta taitaa vaan olla niin että ei teknisesti oikein pysty järkevillä graffoilla tuollaista tekemään. Tai sen ois varmadti joku jo tehnyt.
 
Tuntuisi vihdoinkin tuo TPP ja FPP mode valinta tallentuvan. :eek::eek:
 
Onko aseenvaihto ollu defaulttina rullassa? No, voi se olla että en vaan muista ottaneeni sitä pois.

Kaikkihan varmasti ois sitä mieltä, että ois paras jos ruoho piirrettäisiin aina, mutta taitaa vaan olla niin että ei teknisesti oikein pysty järkevillä graffoilla tuollaista tekemään. Tai sen ois varmadti joku jo tehnyt.
Silti se on jotenki spedeä et se piirtyy pelkästään 150m. Eli ei juur mitään.
 
Silti se on jotenki spedeä et se piirtyy pelkästään 150m. Eli ei juur mitään.

Niin on. Mitäpä tekisit asialle? Vai meinaatko että tuo on jotenkin pelkästään pubgin ongelma, samaa se on ollu iänkaiken tälläisissä peleissä.

Itelle kävis ihan helvetin hyvin jos karsittais pelin ulkonäkö -10v taaksepäin jos sais piirrettyä selkeät ja kauas näkyvät grafiikat. Tosin en tiedä toimisiko tuo ihan 1+1 logiikalla.
 
Pienenä knoppina, eikö tämä ollut monen mielestä ongelma:

We’ve added an option to adjust vertical mouse sensitivity
Muistaakseni osa huomasi että vertical senssi oli ns. väärä? Muistanko nyt ihan väärin.
Toki tuon sai säädettyä hiiren softasta erikseen, osassa hiiristä, iirc.

Et muista väärin. Tämä on todella tervetullut muutos. Default 1.0 testiservulla on vanha 0.7. Itse nostin lukeman 1.5:een ja ADS tähtääminen on nyt itselle huomattavasti mielekkäämpää.
 
Niin on. Mitäpä tekisit asialle? Vai meinaatko että tuo on jotenkin pelkästään pubgin ongelma, samaa se on ollu iänkaiken tälläisissä peleissä.

Itelle kävis ihan helvetin hyvin jos karsittais pelin ulkonäkö -10v taaksepäin jos sais piirrettyä selkeät ja kauas näkyvät grafiikat. Tosin en tiedä toimisiko tuo ihan 1+1 logiikalla.
Lakataan antamasta niin helvetisti anteeks perunakonepelaajille.
 
Lakataan antamasta niin helvetisti anteeks perunakonepelaajille.

Ja ooteltas lobbyssä 30min että sais enemmän kuin 50 pelaajaa kerralla?

Edit: Ite mieluummin karsisin sitä silmäkarkkia ja en antas periksi grafiikkarunkkareille pelattavuuden tieltä. Mutta niin, kuka äidistä kuka tyttärestä.
 
Ja ooteltas lobbyssä 30min että sais enemmän kuin 50 pelaajaa kerralla?

Edit: Ite mieluummin karsisin sitä silmäkarkkia ja en antas periksi grafiikkarunkkareille pelattavuuden tieltä. Mutta niin, kuka äidistä kuka tyttärestä.
No siis osittain sama asia. Ruoho renderi pidemmälle. Jotkut joutuu karsii sit silmäkarkeista et pyörii halutulla tasolla. Mut onks tos muutenkaa ideaa et jengi vääntää perunalla sen 30fps jotku blurrit täysillä. :D
 
Mulla ei ole selviä katkoja tai pätkimistä, mutta ympärilleen katselussa välillä microstutteria
ja tavarat kestää välillä ilmestyä inventoryyn + lootti latautuu välillä hitaasti lattioille / muuta lagia..
koska kaikki muu toimii hienosti ja pubg myös määrättyihin klo aikoihin niin olen ajatellut olevan serverilagia :sori:

Noukkiminen F napilla mahdotonta kiireessä, saattaa tehdä noukkimisliikkeen
8 kertaa ja tulos on 1 ammuslaatikko

Lentokone pomppii sen verran myös kartassa, että arvata saattaa, montako kertaa saan tulitaisteluissa turpaan vain tämän lagin takia. Otin jo backupit talteen ja todennäköisesti laitan Windowsin uusiksi viikonloppuna (siirryn 7 -> 10 ellei joku keksi jotain hyvää syytä pysyä seiskassa).

Ja tätä nykimistä tapahtuu myös muuten näemmä desktopillakin. Ihme piikkejä suorittimella, vaikka koneella ei mitään ihmeellistä käynnissä. Voiko tuo olla joku haittaohjelma? ESET, Malwarebytesin Antimalware tai Windows Defender eivät löydä mitään.
 
Test servuilla nyt tuo patch 1.0 update #12. Tämä on siis se iso weapon balance pätsi.
Mukana myös uusi ase sekä auto, ja uusia attachmentteja.
Niin.... ja MAP SELECT!

Nyt on kyllä niin iso lista asioita, että pitää lukea ajatuksella myöhemmin illalla. :eek:

Patch notes: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #12

Pienenä knoppina, eikö tämä ollut monen mielestä ongelma:

We’ve added an option to adjust vertical mouse sensitivity
Muistaakseni osa huomasi että vertical senssi oli ns. väärä? Muistanko nyt ihan väärin.
Toki tuon sai säädettyä hiiren softasta erikseen, osassa hiiristä, iirc.

Nämähän oli pääosin ihan hyviä päivityksiä. Peukku tälle.
 
Todella hyviä päivityksiä. Miramaria tuunattu, uusi auto on pelaamatta suosikki (silmät kiiluu ja kuola valuu), ja mikä parasta nyt voi pelata pelkkää Miramaria joutumatta Siperiaan edes yhden matsin ajaksi!

Harmi tosin että sukeltamista on nerffattu noin rajusti, ja erilaisia tähtäimiä on ehkä jo liikaakin. Ja mitä pelleilyä on noin tärkeän kaman siirtäminen vain laskuvarjolaatikoihin?
 
Todella hyviä päivityksiä. Miramaria tuunattu, uusi auto on pelaamatta suosikki (silmät kiiluu ja kuola valuu), ja mikä parasta nyt voi pelata pelkkää Miramaria joutumatta Siperiaan edes yhden matsin ajaksi!

Harmi tosin että sukeltamista on nerffattu noin rajusti, ja erilaisia tähtäimiä on ehkä jo liikaakin. Ja mitä pelleilyä on noin tärkeän kaman siirtäminen vain laskuvarjolaatikoihin?

Nimenomaan kolmosen pottaa pidetään turhan ylivoimaisena.
 
No siis osittain sama asia. Ruoho renderi pidemmälle. Jotkut joutuu karsii sit silmäkarkeista et pyörii halutulla tasolla. Mut onks tos muutenkaa ideaa et jengi vääntää perunalla sen 30fps jotku blurrit täysillä. :D

Jep, itse kanssa olen sitä mieltä että ruoho renderiä reippaasti pitemmälle. Aivan naurettavaahan toi on että niinkin iso taktinen elementti voi toimia niinkin typerästi kuten se nyt toimii. Ei sen puoleen kyllähän tää koko peli on aivan täynnä kaikenmaailman typeryyksiä, paskaa optimointia ja rasittavia bugeja. Hyvä että silti priorisoidaan jotain helvetin MTX paskan tuomista mukaan.
 
Tästä tunnelmiin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Taitaa syödä polttoainetta ihan kiitettävästi tuo. Ainakin tuon lyhyen klipin perusteella jos en ihan väärin nyt katsonut.
 
Eilen tuli 2,2 gigan patchi, mutta ilmeisesti mikään ei muuttunut vielä. Ainakaan karttavalikkoa tai uusia esineitä ei vielä ollut. Vai muuttuiko pelkästään Miramar? Vaikea sanoa, oliko siellä tavallista enemmän kasvustoa tai muita muutoksia. Jossain puhuttiin myös uusista achievementeista, mutta jostain syystä kirjastostani on kadonnut Test server kokonaan, joten en niitäkään voi kurkata.

Noh, tulipa sentään ensimmäinen Duo-voitto. Loppu meni taas aika absurdiksi, oli vissiin Minä vs. 2 vs 2, mutta olin sen verran sivussa että paikalle tullessani olin 1vs1 tilanteessa ja sain vielä noukittua selästä pois. 5 tapolla on ihan hyvä juhlia, tiimikaveri sai vaan yhden mutta pääasiallisesti hyvin hoiti.

Edelleenkään en ole voittanut yhtään peliä Erangelissa. Ihmiset valittavat että Miramar päättyy aukealle, mutta minulla on ollut ilmeisesti hyvä tuuri, koska Miramar on päättynyt aukealle vain pari kertaa mutta Erangel sitäkin useammin täysin tyhjiin paikkoihin.

Anyways, patch notet lukemalla vaikuttavat hyviltä muutoksilta. Aseiden tehomuutoksista tietenkään paha sanoa yhtään mitään, ja ellei muutokset ole radikaaleja, en tiedä huomaako tasollani edes suurinta osaa muutoksista mitenkään.

Tosin 3x scopea en ymmärrä, koska ellei 2x scope poistu - 2x scopehan on jo nyt käytännössä 2,5 tai 3x scope.
 
Eilen tuli 2,2 gigan patchi, mutta ilmeisesti mikään ei muuttunut vielä. Ainakaan karttavalikkoa tai uusia esineitä ei vielä ollut. Vai muuttuiko pelkästään Miramar? Vaikea sanoa, oliko siellä tavallista enemmän kasvustoa tai muita muutoksia.

Pubgin twitterissä "PC Players: A new 2.2GB patch has been released for Live Servers. The purpose of this is to update our anti-cheat measures. No downtime required. Patch is now available to download via Steam."
 
Eilen tuli 2,2 gigan patchi, mutta ilmeisesti mikään ei muuttunut vielä. Ainakaan karttavalikkoa tai uusia esineitä ei vielä ollut. Vai muuttuiko pelkästään Miramar? Vaikea sanoa, oliko siellä tavallista enemmän kasvustoa tai muita muutoksia. Jossain puhuttiin myös uusista achievementeista, mutta jostain syystä kirjastostani on kadonnut Test server kokonaan, joten en niitäkään voi kurkata.
Tosiaan tuo patch 1.0 update #12 tulee olemaan test servuilla vähän pidempään.
Mitä se sitten meinaa, kun aiemmin suhteellisen isotkin päivitykset ollut luokkaa vajaan vuorokauden testissä. :D
Kyllä tän pätsin kannattaisi varmaan olla viikon, tjsp.

Tosin 3x scopea en ymmärrä, koska ellei 2x scope poistu - 2x scopehan on jo nyt käytännössä 2,5 tai 3x scope.
Onhan se sinänsä ihan sama antaa enemmän vaihtoehtoja, tiettyyn rajaan asti.
Odotan innolla tuota 3x testausta, koska 2x on yksi suosikkejani mutta toisaalta 4x on kätevä. AR scopeista puhutaan toki.
Olisiko 3x täydellinen omalle pelityylille. :geek:

Noh, tänään selviää.
Kelattiin kaverin kanssa pelata tuolla test servulla hyvän tovin tänään.
 
On se tietty hienoa että pelit päivittyy, mutta että 2.2GB patchi anti-cheat päivityksille. Joskus laittaa miettimään että mitä kaikkea ne oikeasti paketoi näihin päivityksiin kun jonkun pienenkin asian pätsääminen vie gigatavuja.

Eipä tällä nykyään niin merkitystä ole kun kaikilla on nopeat linjat jne, mutta joskus sitä vain miettii että kuinka paljon turhaa kamaa siirrellään verkossa ja generoidaan oikein sitä tarvetta paremmille yhteyksille.
 
Paljonkos pelin asennustiedosto on nykyään, eli kasvaako se jokaisen patchin mukana?

Täysin toimivia pelejä tehdään alle 10gigaan, niin kiinalaisten xiitterien takia vähän väliä muutaman gigan anticheat patcheja :lol:
 
On se tietty hienoa että pelit päivittyy, mutta että 2.2GB patchi anti-cheat päivityksille. Joskus laittaa miettimään että mitä kaikkea ne oikeasti paketoi näihin päivityksiin kun jonkun pienenkin asian pätsääminen vie gigatavuja.

Eipä tällä nykyään niin merkitystä ole kun kaikilla on nopeat linjat jne, mutta joskus sitä vain miettii että kuinka paljon turhaa kamaa siirrellään verkossa ja generoidaan oikein sitä tarvetta paremmille yhteyksille.

if(äiä.onTopOf(loota)){ ban(äiä) }. Muutama tuhat kierrosta suolausta ja muuta koodin obskurointia, niin kukaan ei keksi miten ovela ac meillä on!

Hyvä tapa elävöittää midgamea tuo viimeistenkin loottikeskittymien tuhoaminen. Varmaan loputkin niistä, joilla oli ihan ikioma, salainen, ihan ok ja hyvänä päivänä lähes melkein siedettävä loottipaikka hyppäävät tästä lähin Pecadoon.
 
Paljonkos pelin asennustiedosto on nykyään, eli kasvaako se jokaisen patchin mukana?

Täysin toimivia pelejä tehdään alle 10gigaan, niin kiinalaisten xiitterien takia vähän väliä muutaman gigan anticheat patcheja :lol:
Näyttäisi vajaan 14GB vievän steamin mukaan.
 
upload_2018-4-27_12-9-55.png


SKS aika iso nerffi mutta DP:lle mielenkiintoinen buffi yli 50:een damageen. Onko tää sitten keskimassaan ilman armoria damage?

Lisäksi:
    • Shotgun chokes can now be attached to the sawed-off
Ehkä tollakin tekee jotain.
 
Hyvä tapa elävöittää midgamea tuo viimeistenkin loottikeskittymien tuhoaminen. Varmaan loputkin niistä, joilla oli ihan ikioma, salainen, ihan ok ja hyvänä päivänä lähes melkein siedettävä loottipaikka hyppäävät tästä lähin Pecadoon.

En ymmärrä tätä kommenttia. Miten

  • We’ve added extra farming points by placing small building sets near various cities and towns
  • We’ve reduced the number of buildings in some city areas to cut down on excessive building density
tarkoittaa että loottikeskittymät on tuhottu? Vai jäikö minulta jotain tärkeää spottaamatta.
 
Ei muuten paljoa enää naatilla pelasteta jos tiimikaveri jää jumiin.

Previously, grenade damage was greatly dependant on fall damage (from the grenade’s knockback effect) rather than explosion. We’ve removed the grenade’s knockback effect for player characters, and have adjusted it so that only explosion damage is applied when you’re struck by a grenade.​

Autoja/veneitä vissiin voi sitten edelleen töniä.
 
SKS nerffiä en oikein itse ymmärrä kun kar98 on niin paljon tehokkaampi 7.62:sta käyttävä snipu. Samalla miniä taas hieman parannettiin joten kannan ennemmin miniä mukana ja lääjää 5.56 ammuksia kuin noita paljon tilaa vieviä seiskoja.
 
Increased reload time by 30% for the SCAR-L, M16A4, and M416

öööhh... jos ei ole 8x tai 15x niin sama siis pitää 2 rynkkyä koska nopeampi vaihtaa ase kuin ladata?
kai se on pakko käydä pari kokeilemassa, vaikuttaa kyllä erikoisilta osa muutoksista :sdarra:
 
En ymmärrä tätä kommenttia. Miten

  • We’ve added extra farming points by placing small building sets near various cities and towns
  • We’ve reduced the number of buildings in some city areas to cut down on excessive building density
tarkoittaa että loottikeskittymät on tuhottu? Vai jäikö minulta jotain tärkeää spottaamatta.

Ovelasti jättävät mainitsematta, että lähinnä kovaa loottia sisältäviä taloja poistettiin. Mm. isot varastorakennukset San Martinin ympäriltä sekä Chumaceran arvokkaimmat rakennukset: raksa mäen päältä länsikärjestä ja parhaat talot sen lähettyviltä. Azaharin ja El Pozon rakennuskaavaa en tunne, mutta nekin on kuulemma kuohittu.

Tavaran nettomäärä varmaan pysyy samana, kun lisää taloja ripoteltiin pitkin aavikkoa. Saapahan ainakin tekemistä 20 pelaajan kakkosympyrässä, kun juoksentelee niiden välillä ettimässä perustarpeita.
 
Tuntuu että noita perus mappeja viedään savagen suuntaan. Siinä pieniä parin talon komplekseja on vieri vieressä eikä käytännössä ole väliä mihin hyppää. Omasta mielestä aiempi ajatus että kaupungeista hyvät lootit jos uskallat ottaa kontaktia (tai tuurilla voit päästä sinne myös yksin) tai rauhalliseen paikkaan keräämään pikkutaloista mitä sattuu löytymään toimi ihan hyvin. Nythän tuo tarkoittaa myös että pienien kompleksien lootti vahvistuu jos kokonaismäärä pysyy samana. Noh, testaamallahan tietysti parhaan tuntuman saa miltä nämä muutokset vaikuttaa.
 
Tuntuu että noita perus mappeja viedään savagen suuntaan. Siinä pieniä parin talon komplekseja on vieri vieressä eikä käytännössä ole väliä mihin hyppää. Omasta mielestä aiempi ajatus että kaupungeista hyvät lootit jos uskallat ottaa kontaktia (tai tuurilla voit päästä sinne myös yksin) tai rauhalliseen paikkaan keräämään pikkutaloista mitä sattuu löytymään toimi ihan hyvin. Nythän tuo tarkoittaa myös että pienien kompleksien lootti vahvistuu jos kokonaismäärä pysyy samana. Noh, testaamallahan tietysti parhaan tuntuman saa miltä nämä muutokset vaikuttaa.

Itsekään en ole Miramaria pitänyt niin huonona kuin jotkut täällä. Jotkut avoimet vähän turhan avoimia, mutta nekin laittavat taktikoimaan. Vähän lisää saisi olla suojaa jossain mutta mielestäni ihan ok kenttä. Toki Erangel parempi.
 
Miramar on ainakin omasta mielestäni huomattavasti parempi tuolla testiserverillä. Nuo avoimille paikoille lisätyt puskat ja puut tuovat mukavasti lisää suojaa. Ympäri karttaa ripotellut uudet rakennuksetkin mahdollistavat hieman passiivisemman pelityylin soolossa/duossa jos ei tykkää aina hypätä sinne Haciendalle.

SLR on aika perkeleen hyvä pyssy. Kolme kuulaa ylävartaloon pudottaa vihun jos sillä on kakkosen liivit.

Eikä mua ainakaan haittaa että rynkkyihin ei saa noita 8x scopeja enää, toi 6x on ihan tarpeeks hyvä. Noi kaikki uudet gripit sen sijaan ovat vähän kummallisia. Lightweight grippi vai mikävittu lie vaikuttais olevan paras jos tykkää nakutella singleshottia ja halfgrippi lienee paras lyhyeltä matkalta sprayaamiseen jos ampuu sellaisia 10 kuulan röpötyksiä.
 
SKS nerffiä en oikein itse ymmärrä kun kar98 on niin paljon tehokkaampi 7.62:sta käyttävä snipu. Samalla miniä taas hieman parannettiin joten kannan ennemmin miniä mukana ja lääjää 5.56 ammuksia kuin noita paljon tilaa vieviä seiskoja.

DMR:t on kyllä ylipäätään paljon parempia nyt, tai sanotaan että käytettävämpiä kun on jaetut kilkkeet AR:n kanssa. Plus on kun raajoihin tehdään enempi lämää, niin DMR:t on myös luotettavampia kuonan poistoon.
 
SKS oli 10 kertaa karamellia parempi pyssy. Enemmän modipaikkoja, tulinopeus valtavan paljon parempi eikä kuva poistu tähtäimestä ammuttaessa. Nyt nerffin jälkeen enää 9 kertaa parempi.
 
SKS oli 10 kertaa karamellia parempi pyssy. Enemmän modipaikkoja, tulinopeus valtavan paljon parempi eikä kuva poistu tähtäimestä ammuttaessa. Nyt nerffin jälkeen enää 9 kertaa parempi.

Pidä hiirennappi pohjassa niin pysyy tähtäin näkyvissä Karrillakin. Toki ei lataa ennen kuin päästät irti.
 
Ilmeisesti snipereilla noita kertoimia eri osumista myös kasvatettiin niin siksi varmaan Nerf sks:lle. Karkki on siksi hyvä että saa mahdollisesti tapon yhdellä osumalla pelin loppuvaiheessa mikä ei SKS:llä onnistu. Sen käyttö vaatii vaan enemmän skilliä.
 
Tosi hyvä päivitys varsinkin Miramariin. Uusista aseen osista Thumb Grip helvetin hyvä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 940
Viestejä
5 057 427
Jäsenet
81 008
Uusin jäsen
karvaranne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom