Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niitä saa ihan ilmaseksi tältä PUBG:n viralliselta sivulta:Vissii tänää on tulossa lisää koodeja jakoon
Niitä saa ihan ilmaseksi tältä PUBG:n viralliselta sivulta:
PUBG MAP BETA KEY REDEMPTION
tai
PUBG MAP BETA KEY REDEMPTION
On kyllä perskuta niin paljon rynkkyjä ja pateja tuola, että luuttauksen hienous katoaa. En oikein tykkää.
Serverin asetuksissa pystyy muuttamaan rinkulan ja joitain luutin asetuksia. Veikkaan että AR spawn rate on nyt 5x tai enemmän. Suojia löytyy alussa sen verran hintsusti että kuolema koittaa jo 1-3 luodista, eikä SMG:tä kannata edes nostaa matkaan kun seuraavasta huoneesta löytyy kumminkin rynkky. Voisivat oikeastaan poistaa tuosta kartasta SMG:t, pistoolit ja haulikot kokonaan kuten poistivat vaate spawnit, nehän on nyt turhia.Onkohan tuota loottia saman verran kuin muissakin kartoissa, nyt vaan pienemmällä alueella niin tuntuu että sitä on helvetisti![]()
Joo tätä minäkin tarkoitin, edellinen viestini saattoi kuulostaa turhan negatiiviselta. Luuttaus, ja etenkin tapetun vihollisen luuttaus olivat isoja asioita joihin ihastuin silloin puoli vuotta sitten kun pelasin ensimmäistä kertaa. Onhan tässäkin kartassa samaa mutta aika minimaalisesti.Tietysti vaihtelu virkistää. En yhtään epäile ettenkö tykkäisi tuostakin.
Silti, tulee mieleen, että vahva pelaajapopulaatio ei perusräiskinnällä tälle pelille tullut vaan nimenomaan pelin seikkailuelementillä.
Joo tätä minäkin tarkoitin, edellinen viestini saattoi kuulostaa turhan negatiiviselta. Luuttaus, ja etenkin tapetun vihollisen luuttaus olivat isoja asioita joihin ihastuin silloin puoli vuotta sitten kun pelasin ensimmäistä kertaa. Onhan tässäkin kartassa samaa mutta aika minimaalisesti.
Joo tätä minäkin tarkoitin, edellinen viestini saattoi kuulostaa turhan negatiiviselta. Luuttaus, ja etenkin tapetun vihollisen luuttaus olivat isoja asioita joihin ihastuin silloin puoli vuotta sitten kun pelasin ensimmäistä kertaa. Onhan tässäkin kartassa samaa mutta aika minimaalisesti.
Tämä. Myöskin en ymmärrä miksi useimmat puhuu sen puolesta että kaikkien täytyy saada ase heti tai sitten tulee tapetuksi. Eikö se ole puoli hauskuutta että voi strategian juuri valita sen mukaan hyppääkö varmaan loottipaikkaan mutta vihujen keskelle, vai rauhalliseen paikkaan mutta kamojen kanssa täytyy improvisoida. Ainakin redditissä porukka on sitä mieltä että tyyliin metrin välein pitäisi olla pyssyjä.
Uusi kenttä on tosi jees. Enemmän actionia! Ensimmäinen peli kyllä päättyi kuolemaan 16 parhaan joukkoon...
Hauskasti sanottu, 16 parhaan joukkoon. Mikähän se sijoitus oli siinä 16 parhaan joukossa![]()
Seuraava eventti.
Miramarissa ja vaan haulikot, sekä toki melee. Level 3 armorit droprate 3x, kuin myös haulikoissa.
Vaan squads, ja EU:ssa saa valita FPP tai TPP.
Pakko sanoa että henk koht ei kiinnosta kyllä tämä nyt lainkaan.
Ehkä kuriositeettinä voi yhden pelin pelata.
Käyttääkö porukka vielä launch optionseja? Ovatko vielä tarpeen?
Miten nuo Twitch-starat, kuten esim. TSM_Viss ovat saaneet nuo varjot käytännössä nolliin? Itsellä on todella mustaa eikä varjossa olevia kyllä näy. Ei taida olla pelkkä brightness-säätö?
Edelleenkin sitä loottia pitää olla riittävästi sadalle pelaajalle. Lisäksi porukka tulee tiheämmin niin on se tavallaan vaadittua, että jokaisella pitäisi olla kohtuullinen mahdollisuus saada loottia. Otetaanpa esimerkki: hyppäät jommassakummassa vanhassa mapissa suht syrjään, jonne päädyt todennäköisesti yksin, loottaat parit syrjäiset mestat ja saat sen AR:n, melko todennäköisesti scarlin tai M4, kohtuullisesti healia ja jotkut, keskimäärin kakkosen suojat ja repun. Suuntaat kohti lopputaisteluita kohdaten satunnaisia vihollisia. Riippumatta siitä, onko viholliset lähteneet samalla taktiikailla tai selvinneet hotspoteista, on niillä silti AR/snipuosastoa kuten sullakin. Tossa uudessa mapissa saat vaan nopeammin tarvittavat kamat, joka sinänsä on ihan perusteltua sillä väkeä per pinta-ala on 4-kertainen määrä. Jos hyppäät hotspottiin niin toki silloin saat suhteessa helpommin kamat, jota en myöskään pidä huonona asiana.Jos porukka ei yksinkertaisesti halunnut pelimekaniikan muuttuvaan olennaisesti vaan haluttiin pelkästään pienempi mappi? En ole itse pelannut tuota mutten ole kyllä innoissani siitä, että kiväärejä on luokkaa kolmen metrin välein. Samapa tuo olisi jakaa kaikille täydet varusteet jo lentokoneessa niin ei tarvitsisi sitten lootata ollenkaan.
Seuraava eventti.
Miramarissa ja vaan haulikot, sekä toki melee. Level 3 armorit droprate 3x, kuin myös haulikoissa.
Vaan squads, ja EU:ssa saa valita FPP tai TPP.
Pakko sanoa että henk koht ei kiinnosta kyllä tämä nyt lainkaan.
Ehkä kuriositeettinä voi yhden pelin pelata.
Ei ja ei.Käyttääkö porukka vielä launch optionseja? Ovatko vielä tarpeen?
Tuli pitkästä aikaa taas tätäkin pelattua. 10 erää pelasin ja joka kerta tämä aavikko kenttä, ei ole omasta mielestä onnistunut kartta. Kaveri parhaalla scopella voittaa käytänössä aina, jossain vaihessa pakko juosta aavikolla vailla suojaa.
Squad moodia pelasin ja vähemmän yllättäen missään erässä ei puhuttu englantia, kiinaa pitää opetella jos haluaa kommunikoida muiden kanssa...
Jep. Samalla opettelee puhumaan venäjää ja koreaa. Sitten voit pelata tätä peliä eu serverillä.Kiina nyt sattuu olemaan maailman puhutuimpia ellei jopa puhutuin kieli joten sitä kannattaa opetella jo ihan senkin takia.
Jep. Samalla opettelee puhumaan venäjää ja koreaa. Sitten voit pelata tätä peliä eu serverillä.
Miksi porukka valittaa että uudessa mapissa liikaa loottia?
Eiköhän tekijöiden tarkoitus ollutkin tehdä "arcademaisempi" ja tiiviimpi kokemus, ja lisäksi siinä mielessä tasapainoinen kaikille
että noita parempiakin aseita on nopeammin käsillä. Eli jos joka jätkällä on lopussa 3-liivit ja M4 niin hyvä niin,
sitä lootin puutetta ja huonoa arpaonnea on kyllä riittävästi muissa mapeissa.
Uuden mapin idea on olla lähempänä perinteistä Deathmachia tai last man standing fps:ää, battle Royal- mausteilla.
Toinen kysymys on että miksi porukka olettaa että osittain teksturoimattoman ja muutenkin keskeneräisen closed alpha kentän lootti edustaa jotenkin lopullista versiota? Ainakin Shroud kommentoi että Miramarin ensimmäisissä testiversioissa oli ihan sama tilanne eli loottejä oli runsaasti saatavilla eikä käytännössä mitenkään optimoitu kenttään ja julkaisu/nykyversiossa tilanne on kovin erilainen. Pikkukentän osalta joudutaan toki muutenkin miettimään aika monta asiaa uusiksi eli voi olla että lootti jää tuon tyyppiseksi tai sitten ei. En kuitenkaan tekisi mitään johtopäätöksiä vielä nykyversiosta.
Länkkärimoodista tosin puuttuisi kaikkein olennaisin eli hatut. Jos Miramariin lisäisi erivärisiä stetsoneita, jotka vielä vaikka toimisi ykköstason kypärinä, niin en enää muuta pelaisikaan.Tää on toivottavasti ainakin suht hyvä treeniä haulikoiden käyttöön...Yleensä niitä ei tule käytettyä muuta kuin alussa & joskus harvoin sisätiloissa. Joku ehdotti Redditin puolella myös western modea eli pelkät winchesterit & revolverit käytössä Miramarissa. Kyllä sekin kelpaisi
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.