Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijaa, löytyikö mistä info?Kerrankin blueballs ymmärtää mitä EU ja NA pelaajat haluaa. Tuos Savagen testi on siis FPP Eu ja Na servuilla TPP sitten muualla.
Eli siis tarkemmin monimutkaistaa matchmakingia, sitä varmaan meinasit? Näin olen itsekin ymmärtänyt.Käsittääkseni ainoa syy miksi map selectionia ei ole tehty on se, että se lisää servujen määrää joten ihan kellon ymäri ei molempiin mappeihin välttämättä saataisi 100 pelaajaa.
Aijaa, löytyikö mistä info?
Enpä muuten ajatellut koko asiaa, oletin että saisi valita.
Hyvä että FPP.
Sit tuppaa kestämään esim. TPP vaihtaminen FPP:ksi menuissa välillä jopa 20 sekuntia.
Itsellä tuo vaihtuu aina välittömästi... Kestää sekunnin.
Pääseekö uutta mappia ihan suoraan kaikki testaan vai mistä löytyy?
Ei muuten toiminut se ideani bindata healausitemit + boostit hiiren rullaan...
Nyt se nimittäin yrittää käyttää näitä, kun käytän zoomia kartassa. Ilmeisesti noi valmiiksi bindatut rullankäytöt eli aseenvaihdot, scope zoom + map zoom on jotenkin käsitelty erikoistapauksina etteivät toimi päällekkäin, mutta tämä sitten estää aserullan vaihtamisen johonkin muuhun.
Päädyin nyt ainakin aluksi kokeilemaan että hiiren napeisssa on Frag+Smoke, T = boost, G = healaus, 5/6 = flash/molotov. Noita viimeisiä en muista yrittää käyttää juuri koskaan, joten saivat mennä turhimpiin nappeihin. Leanaukset vaikea muuttaa pois Q/E, kun peukalo olisi kyllä luonnollinen paikka C/V, mutta en sitten taas tiedä minne siirtäisi crouchin, jota aika usein tulee käytettyä. Yleensä kaikissa peleissä mulla on crouch ctrl:ssa, mutta koska tässä ei tunnu tarvitsevan crouchjumpia ja crouch toimii toglena, on helpompi pitää hiiviskely kontrollissa.
Testataan hetki näin ja sitten säädetään taas nappeja kun todetaan ettei toimi.
Itse käytän ihan perus Q ja E -nappeja leanille. Siirtää keskisormen vain W-napilta niin pystyy strafeemaan samalla. Jos on kankeat sormet niin helpottaa, jos näppäimistö on hieman vinossa. G-napissa nade ja perus vitosesta savu. Healit hoidan tabin kautta, healibindit ei ainakaan aiemmin ole toiminut luotettavasti. En tiedä onko niitä korjattu vielä.Itse en myöskään ole löytänyt leanaukselle järkevää vaihtoehtoa.. Testannut hiiren peukalonappeja, mm. V+B, mutta ei noita oikein osaa käyttää. Aika kankea tuo Q+E on.
Itsekin huomasin hiiren rullan käyttämisen ongelmat, kun siinä on monta järkevää toimintoa jo nyt. Defaultjutut rullassa tuntuu toimivan parhaiten.
Kranaateille pitäis löytää järkevämmät napit. Nyt G = frag, smokelle pitäisi löytää joku nappi. Tietysti voisi laittaa ihan randomnapit ja bindata nämä vasemman laidan G-näppäimille (näppiksenä Logitechin G710+). Käyttääkö porukka muuten noita G-nappeja yleisesti johonkin? Itse en ole vielä yhdessäkään pelissä löytänyt järkevää käyttöä.
Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?
Mitä se steamin fps overlay sitten näyttää? Itse olen sen havainnut luotettavaksi. Jos nvidian ohjauspaneeli sanoo 60hz niin silloin se näytön virkistystaajuus on 60hz. Jos vsync on pois päältä niin fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz.
Steamin overlayn mukaan huitelee 80-105. Ja mitä tarkoittaa, että "fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz"? Vsync on pois päältä.
Steamin overlayn mukaan huitelee 80-105. Ja mitä tarkoittaa, että "fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz"? Vsync on pois päältä.
Että ei se fps ole se näytön virkistystaajuus.
E: Mitä näytön ominaisuudet kertovat taajuudeksi?
Sitä että ilman vsyncciä näyttis voi piirtää miten tahansa paljon ruutuja sekunnissa mitä tehot antaa myöden mutta sun näyttösi näyttää niistä ainoastaan 60kpl per sekunti.
edit: Eli tuossa firmwaresäädössä on nyt joku vialla. Oletan että olet ainakin esim. käynnistänyt koneen ja näytön välissä uudestaan ennen kuin koitit että saako nvidian paneelissa yli 60hz?
Millä johdolla se näyttö on kiinni? Jos vaikkapa hdmi niin silloin käsittääkseni pitäisi olla vähintään hdmi2.0 että tukee yli 60hz. Displayport johdolla pitäisi ainakin toimia.
Oletko näytönohjaimen asetuksissa luonut uuden resoluution jossa on käytössä tämä 96Hz?Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?
Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?
Nvidia näyttää 2560x1440 @ 60Hz ja custom modet ovat hävinneet (tein tuonne aiemmin 2560x1440 @ 96 Hz ja korkeampiakin testasin).
Sitä että ilman vsyncciä näyttis voi piirtää miten tahansa paljon ruutuja sekunnissa mitä tehot antaa myöden mutta sun näyttösi näyttää niistä ainoastaan 60kpl per sekunti.
edit: Eli tuossa firmwaresäädössä on nyt joku vialla. Oletan että olet ainakin esim. käynnistänyt koneen ja näytön välissä uudestaan ennen kuin koitit että saako nvidian paneelissa yli 60hz?
Millä johdolla se näyttö on kiinni? Jos vaikkapa hdmi niin silloin käsittääkseni pitäisi olla vähintään hdmi2.0 että tukee yli 60hz. Displayport johdolla pitäisi ainakin toimia.
Oletko näytönohjaimen asetuksissa luonut uuden resoluution jossa on käytössä tämä 96Hz?
Kyllä se ihan suht. hyvin näyttää. Jos FPS kokoajan 60, niin olisiko Vsync jäänyt päälle 60Hz?
Koita luoda uusiksi nuo custom modet, nykyisellään mennään 60hz.
Siis Nvidia Control Panelista (?) olen säätänyt noita tarkkuuksia. Lienee oikea paikka.
Kyllä.
Resoluution annat olla natiivin mutta refreshiin säädät sen halutun, 96. Itse käytin ko. ruudussa 100Hz.
Ylikelloitus toimii ainoastaan Dual-DVI -kaapelilla, ei HDMI.
Onko tuossa uudessa kentässä vain Solo vai pystyykö porukalla mättämään?
Tarkasteletko varmasti oikeaa pelimuotoa ja oikeaa serveriä, EU, TPP vai FPP?Tämä peli ei ole tallentanut vielä kertaakaan statsejani; kaikki tilastot näyttävät nollaa, vaikka olen pelannut monta peliä. Onko muilla sama juttu?
Tarkasteletko varmasti oikeaa pelimuotoa ja oikeaa serveriä, EU, TPP vai FPP?
Niin vaihdoitko jo DVI > DVI liittimiin, kuten täällä puhuttiin aiemmin?Nyt sain custom modet näkyviin ja näytön pitäisi olla 1440p @ 100 Hz. Otin Nvidian asetuksista VSyncinkin pois päältä ihan kaikesta käytöstä ja silti TestUFO: Frameskipping näyttää 60 Hz.
Onkohan näyttö edelleen 60 hz?
Niin vaihdoitko jo DVI > DVI liittimiin, kuten täällä puhuttiin aiemmin?
Eli DVI-D > DVI-D.
Huomiona että DVI-D kaapelissa on kaikki pinnit, kun puhuit että sulla on noita DVI piuhoja ennestään. Jos keskeltä puuttuu pinnejä, se on vain single-link kaapeli ja max 60 Hz.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, ja sorry jos Cumbo tuttua juttua.
Oliko se tosiaan HDMI:llä kiinni aiemmin, siis monitorin päässä? Tosta Qnix 27" 1440p löytyy vähän ristiriitaista infoa. Täälläkin myyty yksi moinen joulukuussa, ja tekstin mukaan monitorissa pelkkä DVI sisääntulo.
Okei.On tällä hetkellä nimenomaan tollaisella dual-link DVI-D -piuhalla, jossa on kaikki pinnit. Ja siis piuha molemmista päästä tollainen. Qnixissä ei ole muuta videoulostuloa kuin tuo DVI-portti.
Ja on ollut jatkuvasti samalla piuhalla.
Näytti olevan hdmi -> adapteri -> näytönohjaimen DVI-portti.
Testikartta ei pyörinyt yhtä sulavasti kuin peruspeli, välillä putoili alle 50fps ja lähes koko ajan pientä nykimistä. 1440p ja high/medium asetukset.
Joistain rakennuksista puuttui tekstuurit kokonaan.
Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana
Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana