Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Jeps kiitokset vain tännekkin koodi napsahti ja pääsee huomenna testailee!
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Vaikuttaa tosi lupaavalta tuollainen palvelu kun hotdrop.gg. Tuolla olis takoitus päästä pelaamaan oikeasti oman tason pelaajien kanssa ja comp säännöillä. Tällä hetkellä tuo toimii vain pro pelaajille ja silloinkin random squadeina. Oli todella laadukkaan oloista peliä seurata twitchistä kun ammattilaiset pääs pelaamaan ja pystyi kunnolla seuraamaan POV. Paljon tulee pubg turnauksia katsottua mut siellä otteluja kun seurataan spectator modessa niin ei ihan samaa fiilistä saa. Jatkossa tuo tulee siis toimimaan niin, että pääsee ihan oman squadin kanssa pelaamaan ja rank jne toiminnot pitäis toimia.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Muutama screenshot lisää kartasta, tosin huomenna aamulla löytyykin sitten jo videoita myöten matskua. Noh, voi tän illan fiilistellä. :D
NDA:ta ei ole tuolla experimental versiolla.






Niin, ja nyt kun region lock oikeasti työn alla niin Steam kommenteissa uusi ASCII on "ADD MAP SELECTION" ? :D
Ei siinä, toivottavasti saadaan.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Kerrankin blueballs ymmärtää mitä EU ja NA pelaajat haluaa. Tuos Savagen testi on siis FPP Eu ja Na servuilla TPP sitten muualla.

Käsittääkseni ainoa syy miksi map selectionia ei ole tehty on se, että se lisää servujen määrää joten ihan kellon ymäri ei molempiin mappeihin välttämättä saataisi 100 pelaajaa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Kerrankin blueballs ymmärtää mitä EU ja NA pelaajat haluaa. Tuos Savagen testi on siis FPP Eu ja Na servuilla TPP sitten muualla.
Aijaa, löytyikö mistä info?
Enpä muuten ajatellut koko asiaa, oletin että saisi valita. :D
Hyvä että FPP.

Käsittääkseni ainoa syy miksi map selectionia ei ole tehty on se, että se lisää servujen määrää joten ihan kellon ymäri ei molempiin mappeihin välttämättä saataisi 100 pelaajaa.
Eli siis tarkemmin monimutkaistaa matchmakingia, sitä varmaan meinasit? Näin olen itsekin ymmärtänyt.

Varsinaisesti servereihin tuskin liittyy, kun oletettavasti ihan lennosta tehdään instansseja servereille nykypäivänä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Milloinhan ne oikeesti alkaa korjaamaan jotain olennaisia ongelmia tässä pelissä, sen sijaan että ehkä kerran kuussa korjataan jotain bugeja joista 750h sisään en oo ikinä kuullutkaan? Tänään taas alkoi ärsyttää ihan urakalla se, ettei metalliaitojen läpi aina pysty ampumaan molemmin puolin...

Sit tuppaa kestämään esim. TPP vaihtaminen FPP:ksi menuissa välillä jopa 20 sekuntia. Eikä kyse oo ees mistään "ruuhka-ajoista"...Niin paljon potentiaalia mutta alkaa lähtemään hiukan uskottavuus kun konkreettisesti hyvää tapahdu enää oikeen ollenkaan. Toivotaan että tää mappi tekee muutoksen ees jollain tapaa, kun Miramar oli itselle suuri pettymys.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Ei ole vielä ehtinyt itse kokeilemaan, striimejä vain katsellut.
Kyllä tuota on pakko illalla testailla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 156
Tämähän pyörii hyvin nykyään. Monta kuukautta sitten pelannut viimeksi ja nyt testasin edellisillä asetuksilla eli kaikki ultra low paitsi draw distance medium niin 144fps pyöri tasaisesti. Ennen dippaili missä sattuu tuo fps.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Täällä pari peliä testattu uutta mappia. Hyvä kartta ainakin parin pelin perusteella. Ympäristönä hyvännäköinen. Ja onhan nuo pelit aika paljon nopeampia kun vertaa miramariin tai erangeliin. Fps tässä uudemma mapissa heikompi itsellä kuin aikaisemmissa mapeissa. Vaati vielä optimointia uusi mappi.
 

dimze

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
81
Pääseekö uutta mappia ihan suoraan kaikki testaan vai mistä löytyy?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Ei muuten toiminut se ideani bindata healausitemit + boostit hiiren rullaan...

Nyt se nimittäin yrittää käyttää näitä, kun käytän zoomia kartassa. Ilmeisesti noi valmiiksi bindatut rullankäytöt eli aseenvaihdot, scope zoom + map zoom on jotenkin käsitelty erikoistapauksina etteivät toimi päällekkäin, mutta tämä sitten estää aserullan vaihtamisen johonkin muuhun.

Päädyin nyt ainakin aluksi kokeilemaan että hiiren napeisssa on Frag+Smoke, T = boost, G = healaus, 5/6 = flash/molotov. Noita viimeisiä en muista yrittää käyttää juuri koskaan, joten saivat mennä turhimpiin nappeihin. Leanaukset vaikea muuttaa pois Q/E, kun peukalo olisi kyllä luonnollinen paikka C/V, mutta en sitten taas tiedä minne siirtäisi crouchin, jota aika usein tulee käytettyä. Yleensä kaikissa peleissä mulla on crouch ctrl:ssa, mutta koska tässä ei tunnu tarvitsevan crouchjumpia ja crouch toimii toglena, on helpompi pitää hiiviskely kontrollissa.

Testataan hetki näin ja sitten säädetään taas nappeja kun todetaan ettei toimi.
Itse en myöskään ole löytänyt leanaukselle järkevää vaihtoehtoa.. Testannut hiiren peukalonappeja, mm. V+B, mutta ei noita oikein osaa käyttää. Aika kankea tuo Q+E on.

Itsekin huomasin hiiren rullan käyttämisen ongelmat, kun siinä on monta järkevää toimintoa jo nyt. Defaultjutut rullassa tuntuu toimivan parhaiten.

Kranaateille pitäis löytää järkevämmät napit. Nyt G = frag, smokelle pitäisi löytää joku nappi. Tietysti voisi laittaa ihan randomnapit ja bindata nämä vasemman laidan G-näppäimille (näppiksenä Logitechin G710+). Käyttääkö porukka muuten noita G-nappeja yleisesti johonkin? Itse en ole vielä yhdessäkään pelissä löytänyt järkevää käyttöä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 667
Itse en myöskään ole löytänyt leanaukselle järkevää vaihtoehtoa.. Testannut hiiren peukalonappeja, mm. V+B, mutta ei noita oikein osaa käyttää. Aika kankea tuo Q+E on.

Itsekin huomasin hiiren rullan käyttämisen ongelmat, kun siinä on monta järkevää toimintoa jo nyt. Defaultjutut rullassa tuntuu toimivan parhaiten.

Kranaateille pitäis löytää järkevämmät napit. Nyt G = frag, smokelle pitäisi löytää joku nappi. Tietysti voisi laittaa ihan randomnapit ja bindata nämä vasemman laidan G-näppäimille (näppiksenä Logitechin G710+). Käyttääkö porukka muuten noita G-nappeja yleisesti johonkin? Itse en ole vielä yhdessäkään pelissä löytänyt järkevää käyttöä.
Itse käytän ihan perus Q ja E -nappeja leanille. Siirtää keskisormen vain W-napilta niin pystyy strafeemaan samalla. Jos on kankeat sormet niin helpottaa, jos näppäimistö on hieman vinossa. G-napissa nade ja perus vitosesta savu. Healit hoidan tabin kautta, healibindit ei ainakaan aiemmin ole toiminut luotettavasti. En tiedä onko niitä korjattu vielä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 214
Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?
Mitä se steamin fps overlay sitten näyttää? Itse olen sen havainnut luotettavaksi. Jos nvidian ohjauspaneeli sanoo 60hz niin silloin se näytön virkistystaajuus on 60hz. Jos vsync on pois päältä niin fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Mitä se steamin fps overlay sitten näyttää? Itse olen sen havainnut luotettavaksi. Jos nvidian ohjauspaneeli sanoo 60hz niin silloin se näytön virkistystaajuus on 60hz. Jos vsync on pois päältä niin fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz.
Steamin overlayn mukaan huitelee 80-105. Ja mitä tarkoittaa, että "fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz"? Vsync on pois päältä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Steamin overlayn mukaan huitelee 80-105. Ja mitä tarkoittaa, että "fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz"? Vsync on pois päältä.
Että ei se fps ole se näytön virkistystaajuus.

E: Mitä näytön ominaisuudet kertovat taajuudeksi?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 214
Steamin overlayn mukaan huitelee 80-105. Ja mitä tarkoittaa, että "fps voi olla vaikka 1000 mutta näyttö toimii sen 60hz"? Vsync on pois päältä.
Sitä että ilman vsyncciä näyttis voi piirtää miten tahansa paljon ruutuja sekunnissa mitä tehot antaa myöden mutta sun näyttösi näyttää niistä ainoastaan 60kpl per sekunti.

edit: Eli tuossa firmwaresäädössä on nyt joku vialla. Oletan että olet ainakin esim. käynnistänyt koneen ja näytön välissä uudestaan ennen kuin koitit että saako nvidian paneelissa yli 60hz?

Millä johdolla se näyttö on kiinni? Jos vaikkapa hdmi niin silloin käsittääkseni pitäisi olla vähintään hdmi2.0 että tukee yli 60hz. Displayport johdolla pitäisi ainakin toimia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Että ei se fps ole se näytön virkistystaajuus.

E: Mitä näytön ominaisuudet kertovat taajuudeksi?
Nvidia näyttää 2560x1440 @ 60Hz ja custom modet ovat hävinneet (tein tuonne aiemmin 2560x1440 @ 96 Hz ja korkeampiakin testasin).

Sitä että ilman vsyncciä näyttis voi piirtää miten tahansa paljon ruutuja sekunnissa mitä tehot antaa myöden mutta sun näyttösi näyttää niistä ainoastaan 60kpl per sekunti.

edit: Eli tuossa firmwaresäädössä on nyt joku vialla. Oletan että olet ainakin esim. käynnistänyt koneen ja näytön välissä uudestaan ennen kuin koitit että saako nvidian paneelissa yli 60hz?

Millä johdolla se näyttö on kiinni? Jos vaikkapa hdmi niin silloin käsittääkseni pitäisi olla vähintään hdmi2.0 että tukee yli 60hz. Displayport johdolla pitäisi ainakin toimia.
Enpä yhtäkkiä muista, joten pitääpä tsekata. Firmware on laitettu varmaan yli vuosi sitten, mutta nuo custom modet ovat hävinneet Nvidian säädöistä tässä parin viikon sisään.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?
Oletko näytönohjaimen asetuksissa luonut uuden resoluution jossa on käytössä tämä 96Hz?
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Onko Steamin FPS overlay luotettava? Minulla on Qnixin 27" QHD led -näyttö ja olen laittanut siihen uuden firmwaren, jolla pitäisi saada 60+ virkistystaajuuksia. Nyt Nvidia ohjauspaneelissa näytön asetuksen kuitenkin näkyi 2560x1440 @ 60Hz. Olen pelin command lineen lisännyt fps:n 96:een. Onko fps tosiasiassa 60 vai näyttääkö tuo steamin overlay oikein?
Kyllä se ihan suht. hyvin näyttää. Jos FPS kokoajan 60, niin olisiko Vsync jäänyt päälle 60Hz?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Sitä että ilman vsyncciä näyttis voi piirtää miten tahansa paljon ruutuja sekunnissa mitä tehot antaa myöden mutta sun näyttösi näyttää niistä ainoastaan 60kpl per sekunti.

edit: Eli tuossa firmwaresäädössä on nyt joku vialla. Oletan että olet ainakin esim. käynnistänyt koneen ja näytön välissä uudestaan ennen kuin koitit että saako nvidian paneelissa yli 60hz?

Millä johdolla se näyttö on kiinni? Jos vaikkapa hdmi niin silloin käsittääkseni pitäisi olla vähintään hdmi2.0 että tukee yli 60hz. Displayport johdolla pitäisi ainakin toimia.
Näytti olevan hdmi -> adapteri -> näytönohjaimen DVI-portti. Pitääpä vaihtaa DVI:ksi, kun noita lojuu ylimääräisenä.

Oletko näytönohjaimen asetuksissa luonut uuden resoluution jossa on käytössä tämä 96Hz?
Siis Nvidia Control Panelista (?) olen säätänyt noita tarkkuuksia. Lienee oikea paikka.

Kyllä se ihan suht. hyvin näyttää. Jos FPS kokoajan 60, niin olisiko Vsync jäänyt päälle 60Hz?
FPS ei ole koko ajan 60, vaan 80-105. Vsync ei ole päällä Nvidian pelikohtaisissa asetuksissa tai PUBG:n asetuksissa.

Koita luoda uusiksi nuo custom modet, nykyisellään mennään 60hz.
Ei antanut luoda custom profileja nyt ollenkaan. Näytön firmwarea en ole päivittänyt, mutta Nvidian asetuksia olen kyllä. Pitääpä alkaa etsimään (rajoittuneilla omilla taidoilla) vikaa.



Tämän hyvän lisäksi koneesta on (toivottavasti) poweri rikki. Sain juuri Seasonicin X-Series-powerin tulla uuden Prime-mallin pari kuukautta sitten takuuseen. Testataanpa illalla uudella powerilla.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Siis Nvidia Control Panelista (?) olen säätänyt noita tarkkuuksia. Lienee oikea paikka.
Kyllä.

Resoluution annat olla natiivin mutta refreshiin säädät sen halutun, 96. Itse käytin ko. ruudussa 100Hz.
Ylikelloitus toimii ainoastaan Dual-DVI -kaapelilla, ei HDMI.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Kyllä.

Resoluution annat olla natiivin mutta refreshiin säädät sen halutun, 96. Itse käytin ko. ruudussa 100Hz.
Ylikelloitus toimii ainoastaan Dual-DVI -kaapelilla, ei HDMI.
Näin minä olen niitä tehnyt, mutta taisi olla Customize-nappi harmaana nyt.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Ihan jeppis tuo uus kartta , pyöriikin ihan hyvin. Luultavasti tulee pihalle aika pian.. ?:cigar2:
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 882
Tämä peli ei ole tallentanut vielä kertaakaan statsejani; kaikki tilastot näyttävät nollaa, vaikka olen pelannut monta peliä. Onko muilla sama juttu?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 755
Uuden kartan peluu jäi vain pariin kertaan kun siellä ei ole kuin soolo ja kartta on muutenkin kesken.

Isona erona rinkula liikkui juoksuvauhtia koko pelin ajan ja näkyvyys suurimmassa osassa karttaa on paria sataa metriä, enkä keksinyt käyttöä ajoneuvoille. Heti löytyi myös pari senttiä korkea kynnys jonka yli pitää hypätä ja vene ei kuluttanut bensaa ollenkaan. Talojen tyhjyys vei yllättävän paljon tunnelmaa ja nyt huomaa kuinka paljon pientä säätöä hyvä kartta vaatii vaikka sen luulisi olevan valmis.

Valituksesta huolimatta kartta taitaa olla erittäin hyvä kunhan sitä pääsisi pelaamaan porukalla.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 755
Tämä peli ei ole tallentanut vielä kertaakaan statsejani; kaikki tilastot näyttävät nollaa, vaikka olen pelannut monta peliä. Onko muilla sama juttu?
Tarkasteletko varmasti oikeaa pelimuotoa ja oikeaa serveriä, EU, TPP vai FPP?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 755
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Nyt sain custom modet näkyviin ja näytön pitäisi olla 1440p @ 100 Hz. Otin Nvidian asetuksista VSyncinkin pois päältä ihan kaikesta käytöstä ja silti TestUFO: Frameskipping näyttää 60 Hz.

Onkohan näyttö edelleen 60 hz?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Nyt sain custom modet näkyviin ja näytön pitäisi olla 1440p @ 100 Hz. Otin Nvidian asetuksista VSyncinkin pois päältä ihan kaikesta käytöstä ja silti TestUFO: Frameskipping näyttää 60 Hz.

Onkohan näyttö edelleen 60 hz?
Niin vaihdoitko jo DVI > DVI liittimiin, kuten täällä puhuttiin aiemmin?

Eli DVI-D > DVI-D.
Huomiona että DVI-D kaapelissa on kaikki pinnit, kun puhuit että sulla on noita DVI piuhoja ennestään. Jos keskeltä puuttuu pinnejä, se on vain single-link kaapeli ja max 60 Hz.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, ja sorry jos Cumbo tuttua juttua.

Oliko se tosiaan HDMI:llä kiinni aiemmin, siis monitorin päässä? Tosta Qnix 27" 1440p löytyy vähän ristiriitaista infoa. Täälläkin myyty yksi moinen joulukuussa, ja tekstin mukaan monitorissa pelkkä DVI sisääntulo.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Testiservuilla olevan patchin infot:

Spectating Your Killer
  • Players can now spectate their killer by clicking the “watch” button on their match result screen
  • Solo killer spectating
    • If you get killed by the Blue Zone, the Red Zone or from falling, you can spectate the nearest player from your death location
    • When the player you were spectating dies, you can continue spectating the killer of that player
    • If the player you were spectating gets disconnected, you can continue spectating their killer
  • Duo / Squad killer spectating
    • Same as above but can only spectate the enemy team after all your team members are dead
  • You can report a player you are spectating in Killer Spectate mode by pressing R
  • If you click Death Cam, you won’t be able to use the Killer Spectate mode

UI/UX
  • The default setting for voice chat changed to “Team Only”

Bug Fixes
  • Fixed a bug where vehicles suddenly flip, go flying or come back to the starting point while driving
  • Fixed a bug where the IGN of your killer was not shown when viewing Death Cam
  • Adjusted the rotation axis for the preview model in customization menu for better usability

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #9

Liveen kun on stabiili, joka nykyään tuntuu tarkoittavan jotain vuorokautta tai jopa alle. :rofl:
...joka ei välttämättä ihan paras idea, kun täällä jengillä näennäisesti pieni patchi aiheuttanut stutteria yms.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Niin vaihdoitko jo DVI > DVI liittimiin, kuten täällä puhuttiin aiemmin?

Eli DVI-D > DVI-D.
Huomiona että DVI-D kaapelissa on kaikki pinnit, kun puhuit että sulla on noita DVI piuhoja ennestään. Jos keskeltä puuttuu pinnejä, se on vain single-link kaapeli ja max 60 Hz.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, ja sorry jos Cumbo tuttua juttua.

Oliko se tosiaan HDMI:llä kiinni aiemmin, siis monitorin päässä? Tosta Qnix 27" 1440p löytyy vähän ristiriitaista infoa. Täälläkin myyty yksi moinen joulukuussa, ja tekstin mukaan monitorissa pelkkä DVI sisääntulo.
On tällä hetkellä nimenomaan tollaisella dual-link DVI-D -piuhalla, jossa on kaikki pinnit. Ja siis piuha molemmista päästä tollainen. Qnixissä ei ole muuta videoulostuloa kuin tuo DVI-portti.

Ja on ollut jatkuvasti samalla piuhalla.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Testikartta ei pyörinyt yhtä sulavasti kuin peruspeli, välillä putoili alle 50fps ja lähes koko ajan pientä nykimistä. 1440p ja high/medium asetukset.
Joistain rakennuksista puuttui tekstuurit kokonaan.

Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana :bored:
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
On tällä hetkellä nimenomaan tollaisella dual-link DVI-D -piuhalla, jossa on kaikki pinnit. Ja siis piuha molemmista päästä tollainen. Qnixissä ei ole muuta videoulostuloa kuin tuo DVI-portti.

Ja on ollut jatkuvasti samalla piuhalla.
Okei.
Tähän tosiaan viittasin:

Näytti olevan hdmi -> adapteri -> näytönohjaimen DVI-portti.
Mulla ei löydy kokemusta noista OC näytöistä, joten paha sanoa missä mättää. Miten niille tavallaan luodaan se Hz tuki käyttiksessä vai miten se ikinä meneekään.
Out-of-the-box 120/144Hz näytöt toiminut suoraan, ja olen ihan vain näyttöadapterin asetuksista sen valinnut enkä muuta tehnyt. Eli onko se nyt tuossa W7 tuolla:
Right-click the desktop. > Choose Screen Resolution. > In the Screen Resolution window, click the link Advanced Settings. > Monitor tab
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Testikartta ei pyörinyt yhtä sulavasti kuin peruspeli, välillä putoili alle 50fps ja lähes koko ajan pientä nykimistä. 1440p ja high/medium asetukset.
Joistain rakennuksista puuttui tekstuurit kokonaan.

Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana :bored:
Joo täällä kans aika napakkaa fps droppia havaittavissa. Siellä missä on se vuori keskellä sitä saarta niin dippaa just tuonne 50fps tienoolla ja ei meinaa sieltä nousta mihinkään.. Muuten pyöritään siellä 100fps paremmalla puolella yleensä.
Ite kyllä tykkäilin, että oli enemmän vihuja ku normi kartassa kun muutaman kerran top 10 pääsin..
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Yhdessä matsissa onnistuin pääsemään kympin sakkiin näkemättä yhtäkään vihollista ennen kuolemaani, ilmeisesti tuossa pienessä kartassa suurin osa porukasta pääsee hengestään ensimmäisten minuuttien aikana :bored:
Pelasin pari matsia, ja tuntui myös että parin alkutaistelun jälkeen oli alle 30 hengissä. Voi toki johtua siitä, että uusi mappi ja porukka haluaa heti taistelemaan - - > hyppää oletettuun hotspottiin.

Itse kartasta ei oikein osaa sanoa vielä, kun on todella keskeneräinen ja paljon on vielä tekemistä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Nyt pääsi ensimmäistä kertaa pelaamaan. Yksi surullisen lyhyt rundi takana, mutta tosiaan kuten jo osa sanoi pyörii kyllä todella huonosti.
Noh, karttahan on aivan alkutekijöissään vielä.
 

MBC

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
45
Jos pyörii huonosti, niin koittakaa vaihtaa display modea. Alussa tuntu pyörivän tosi huonosti kunnes kävin vaihtamassa full screen -> full screen (windowed) -> full screen. Itselle tuo nosti 20-30fps.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Uutta karttaa testattu ja kolmas on paras sijoitus. Hirveet lootit kyllä tullu joka matsissa, AR ja SR siluja löytyy :D. Tekstuurien ja talojen sisällön puute varmaan menee sen piikkiin että kartta on varhaisessa testi aiheessa. Pyöri eniwei itellä ihan mukavasti.

Tykkäsin tosta alueiden rytmityksestä loppupäässä. Alueet liikkuu sen verran hitaasti että kaukaakin ehtii juosta helposto aluetta karkuun mutta seuraava alue lähtee jo 30sek kuluttua liikkeelle
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Tunnin parin sisään about tulee experimental test servulle myös squadit, ja nyt saa myös lisää avaimia testiin: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Codename: Savage Beta - Day Two Update

Muita muutoksia tuolla experimentalilla:

  • Increased the item and weapon spawn rates inside residential buildings and small cabins to improve the looting experience along the outskirts of the map.
  • The first blue zone circle will show up right at the beginning of the match so players can plan their strategy before parachuting.
  • Blue zone time adjusted to speed up gameplay during the first phase of the match.
  • Red zone frequency has been lowered
  • There are now fewer explosions inside each red zone. The size of the red zone remains the same.
  • Vans now spawn less often. The two-wheeled motorcycle spawns more often. Motorbikes with sidecars have been removed from Codename: Savage.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 899
Viestejä
4 223 211
Jäsenet
71 134
Uusin jäsen
risumies1

Hinta.fi

Ylös Bottom