Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Pitää katsoa tarkemmin noi asetukset,kun sunnuntaina kotiudun. Piirtoetäysyys ja antialiasointi oli mediumilla ja pyöri tosiaan sen 60-100 fps vanhoilla ajureilla. Fps pomppi tosi rajusti.
Nyt aamulla päivitin ajurit ja kävin yhen solo fpp:n juoksukuolemassa ja fps nökötti 144Hz koko ajan. Itsekin olin huuli pyöreänä, että miten noin raju muutos peliin tuli.

No hyvä jos on noussut noin rajusti. Itselle tosiaan ei mitään vaikutusta ollut, sillä vähän skeptinen olin.
 
Kyllä se on jostain muusta kiinni kuin ajureista, eiköhän jokaiken tiedä ettei tuommoista fps boostia yhdellä ajurilla saa.
 
Kyllä se on jostain muusta kiinni kuin ajureista, eiköhän jokaiken tiedä ettei tuommoista fps boostia yhdellä ajurilla saa.

Sunnuntaina saan tarkistettua. Voi olla mahdollista, että kun ajuripäivityksen tein, on heittänyt näytön esim 1080p
 
Kyllä se on jostain muusta kiinni kuin ajureista, eiköhän jokaiken tiedä ettei tuommoista fps boostia yhdellä ajurilla saa.
No itsellä on cpu usage 50% hujakoilla, ja gpu usage alta 30%, silti fps seilaa missä sattuu. Helposti ajureista kiinni.

EDIT: niin siis tarkennuksena, että se usage seilaa ihan hullun lailla, pahimmillaan 20%, max 80% mitä nyt äkkiseltään olen nähnyt. imgur linkki
 
Viimeksi muokattu:
Ite asensin kans uudet ajurit ja tuntuu kyllä ettei droppaile fps enään.
Pysyy about 100+ koko ajan nyt muutamaa paikkaa lukuunottamatta.
 
3 voittoo putkeen tänään.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Metri veden pinnasta tekis damagea ja syvemmällä toimis nykyisellä tavalla, siinä korjasin pelin.
Juuri näin ja esim vaikka metrin syvyyteen asti olisi tehoa, esim niin että luodin teho tippuu 1/10 osa metrin välein mitä kulkee veden läpi.
 
Juuri näin ja esim vaikka metrin syvyyteen asti olisi tehoa, esim niin että luodin teho tippuu 1/10 osa metrin välein mitä kulkee veden läpi.

Jaa että metrin välein tippuisi tehosta kymmenesosa? Eli luoti olisi tehokas 10 metriä veden alla? Taitaa olla luoti oikeassa maailmassa tehokas veteen ammuttuna sen about yhden metrin.

edit. jaa tästähän oli edellisellä sivulla
 
Hyvissä hinnoissa kyllä PUBG-esineet. Myin tänään mun ennakkotilaaja-setin, sain siitä 1063,1e. Pelistä maksoin muistaakseni noin 15e ennen suljettua betaa :eek:

Täs tais olla mun peliuran (alkanu pelihommat joskus 1988-89) paras pelisijotus :rofl:

Bshxg2I.png


Suurin yksittäinen hinta oli PU's Bandanalla, siitä sain tasan 500e. Muut sitten halvempia, takki ja kengät seuraavina omilla sataluvuillaan.
 
Suurin yksittäinen hinta oli PU's Bandanalla, siitä sain tasan 500e. Muut sitten halvempia, takki ja kengät seuraavina omilla sataluvuillaan.

Onhan se nättiä. Pakko kyllä kysyä, kui et myynyt kamoja jossain OPSkins tyylisessä mestassa? Rahat tilille, mutta sitten jos Steamista keksii jotain 1k€ edestä niin mikäpä siinä :)
 
Onhan se nättiä. Pakko kyllä kysyä, kui et myynyt kamoja jossain OPSkins tyylisessä mestassa? Rahat tilille, mutta sitten jos Steamista keksii jotain 1k€ edestä niin mikäpä siinä :)

Alunperin oli ajatus ostaa steam-shopista Vive, mutta sitä ei näköjään sittenkään saa wallet-fundseilla itselleen taiottua. Tilasin pari ohjainta ja linkin :D

Mitään varsinaista käyttöä mulla ei tälle rahalle ole, katsoin että OPskinsin ja kumppaneiden kautta ois vaatinu aikapaljon säätöä toi myyminen sekä niiden myyntiajat noille yli 200e esineille on jopa kuukausia.

Helpompi siis lyödä myyntiin stiimiin, ostaa sieltä mitä ostaa, lopuilla rahoilla esim. CS-avaimia ja ne sitten OPskinssiin myyntiin. Parin euron avaimien myyntiajat on sekunteja verrattuna kuukausien myyntiaikoihin useamman satasen esineillä.
 
Alunperin oli ajatus ostaa steam-shopista Vive, mutta sitä ei näköjään sittenkään saa wallet-fundseilla itselleen taiottua. Tilasin pari ohjainta ja linkin :D

Mitään varsinaista käyttöä mulla ei tälle rahalle ole, katsoin että OPskinsin ja kumppaneiden kautta ois vaatinu aikapaljon säätöä toi myyminen sekä niiden myyntiajat noille yli 200e esineille on jopa kuukausia.

Helpompi siis lyödä myyntiin stiimiin, ostaa sieltä mitä ostaa, lopuilla rahoilla esim. CS-avaimia ja ne sitten OPskinssiin myyntiin. Parin euron avaimien myyntiajat on sekunteja verrattuna kuukausien myyntiaikoihin useamman satasen esineillä.

Toi Vive olis kyllä ollut kova. Ja oikeessa oot, että kauhee säätäminenhän siinä olisi myydä "oikeaan rahaan" nuo, kun eivät joka päivä liiku + kaikki ylimääränen vaiva.

Mutta eipähän tarvitse ajatella ainakaan hetkeen riittääkö rahat johonkin peliin :D
 
Jaa että metrin välein tippuisi tehosta kymmenesosa? Eli luoti olisi tehokas 10 metriä veden alla? Taitaa olla luoti oikeassa maailmassa tehokas veteen ammuttuna sen about yhden metrin.

edit. jaa tästähän oli edellisellä sivulla
Ei, yksi kymmenesosa metristä on 10 senttiä. Metriin asti tehoaisi mutta alennetulla damagella riippuen kuinka pitkän matkan luoti vedessä kulkee. Oli ehkä vähän vaikeasti ilmaistu aikasemmassa postissa.
 
Hyvissä hinnoissa kyllä PUBG-esineet. Myin tänään mun ennakkotilaaja-setin, sain siitä 1063,1e. Pelistä maksoin muistaakseni noin 15e ennen suljettua betaa :eek:

Täs tais olla mun peliuran (alkanu pelihommat joskus 1988-89) paras pelisijotus :rofl:

Bshxg2I.png


Suurin yksittäinen hinta oli PU's Bandanalla, siitä sain tasan 500e. Muut sitten halvempia, takki ja kengät seuraavina omilla sataluvuillaan.

Ja jotkut kehtaa väittää että pelejä ei kannata ennakkotilata :D
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Squad Invitational alkaa juuri.
 
Luulin että kaikki loput pelit ois FPP mutta ei näköjään. :tdown:

Joo sääli sinänsä. Toivottavasti seuraavassa invitationalissa muutkin tulevat mukaan. En keksi oikein muuta syytä kuin ehkä sen että SQUAD FPP tuli ulos vasta pari viikkoa sitten.
 
Luulis että jatkossa myös FPP joka moodi mukana. Etenkin solo FPP puute harmittaa.
 
Tuossakin ekassa ottelussa ihan hävetti katsoa kun joukkoe vaan cämppi pienessä mökissä ja katseli kameran avulla ulos.


Ei kyllä itselleni tuommoinen uppoa.
 
Ei toi nyt näemmä ihan penkin alle mennyt Andyn tiimillä.
#3 ekan matsin jälkeen.

Harmittaa vaan ettei nyt pysty matseja katsomaan.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Monta rundia tää on? Meni kokonaan ohi äskeinen ja oli jo kolmas?
 
Harmi että kolmas peli penkin alle. Kolmas tai neljäs sija oli toisen pelin jälkeen ihan mahdollinen.
 
Eilen oli hyvin hämärä Squad peli randomien kanssa voin sanoa, niinku doubleWteeäf :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Juuh elikkäs näin eilen.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Hmm, päivitin Nvidia uusimmat ajurit ja FPS tippui ~90 --> 25-40 fps.
Luulis nyt GTX 1070 1440p resoilla tota yli 40 fps pyörittävän?
 
Hmm, päivitin Nvidia uusimmat ajurit ja FPS tippui ~90 --> 25-40 fps.
Luulis nyt GTX 1070 1440p resoilla tota yli 40 fps pyörittävän?

Onko se highlight-paska päällä? Mulla jostain syystä tunnin pelisessarin jälkeen Nvidia syö 10Gb RAM ja kaataa vehkeet. Mikälie memleak
 
Itellä nous FPS noilla ajureilla ja on päällä se kill systeemitallennus :O Viime viikon ja eilisen välillä jotain oli tapahtunut kun fps saattoi laskea aina 15fps eilen ennenkuin laitoin noi uudet ajurit. Viime vkloppuna ei ollut kyllä mitään ongelmia. Outoa toimintaa, jollain toimii ja jollain ei :) GTX 1070 käytössä.
 
Omiin ajuripäivityksiin ja fps-lukuihin tarkennusta. Eli oli jäänyt Windowd-mode päälle ja fps countteri näytti sen taki koko ajan 144fps.
Eli ei juurikaan fps:t noussut ajuripäivityksillä. kaikki ultralla pyörii siinä 100fps. Välillä käy 60:ssä. ehkä toi vähän sulavammin kuitenkin pyörii.
On toi kyllä julmetun huonosti koodattu peli.
 
Vaikuttaa aika randomilta vialta mitä googlettelin. Jotenki toi peli on nyt rikki, kun vanhat ajuritkaan ei anna enää yli 50 fps. Laskee 20 pahimmillaan.
Eikä ole highlight paske päällä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tyyppi ottaa vähän tosissaan tämä Yolo nää pelit :)
 
Hyviä pointteja sekä pelin että kilpapelailun suhteen.
Itsekin olen ollut sitä mieltä että tuo sinisellä alueella kikkailu pitäisi laittaa kuriin. Oma ajatukseni oli se, ettei
sinisellä alueella voisi parantaa itseään lainkaan, mutta vahingon määrä olisi se mikä se tällä hetkellä on, siellä ollessa.
LevelCapGamingin ehdotus lisäringille, joka tekee huomattavasti enemmän vahinkoa tuon ns. normaalin sininen sisällä toimisi sekin.

Toisaalta minusta helpointa olisi vain estää se itsensä parantelu kaasun sisällä, ei tarvitsisi mitään lisärinkuloita enää tuonne tunkea.
Kilpailun suhteen hyvä pointti oli se, että noin vähillä roundeilla ei maaiolman parasta pelaajaa/duo/squadia oikeasti selvitetä. Tuo ehdotettu 5-7
kierrosta olisi parempi sen suhteen, ja taitavat pelaajatkin alkaa erottua.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Vaikuttaa aika randomilta vialta mitä googlettelin. Jotenki toi peli on nyt rikki, kun vanhat ajuritkaan ei anna enää yli 50 fps. Laskee 20 pahimmillaan.
Eikä ole highlight paske päällä.
Kaverille tuli jossai vaiheessa Teamspeakin kanssa ongelmia eli jos teamspeak oli päällä niin vähän ajan päästä alkoi peli lagaamaan hulluna. Alkukierroksesta saattoi peli toimia hyvin ja pikkuhiljaa huononi.
 
Parantuis myös sillä, että sitä damagea alkais ottamaan esim parinkymmenen sekunin jälkeen huomattavasti enemmän. Juurikin niin, ettei pysty sitä 3 minuuttia siel ekassa ympyrässä olemaan parilla healilla...
 
Parantuis myös sillä, että sitä damagea alkais ottamaan esim parinkymmenen sekunin jälkeen huomattavasti enemmän. Juurikin niin, ettei pysty sitä 3 minuuttia siel ekassa ympyrässä olemaan parilla healilla...

Jos reppuunsa on rohmunnut 5 health-kittiä, ja pari boosteria taitaa pystyä jo parikin minuuttia olemaan...
Tuossa tournamentissa kuulemma joku tiimi käytti tätä taktiikkaa, että yksi squadin jäsen kiersi/jäi kaasuun sivustalle, loput jatkoi etenemistä.
Noh mikäpä siinä kun saman voi jokainen tehdä ja säännöt sallii.
Itse kannatan hiilaamisen poistamista kaasun sisällä kokonaan, vain turva-alueella mahdollisuus siihen.

Levelcapgaming mainitsi että hiz1:ssä tapoista saa loppua kohden koko ajan enemmän pisteitä. Tuollainen systeemi olisi hyvä mielestäni tähänkin peliin, kannustaisi aktiivisempaan pelitapaan.
 
Hyviä pointteja sekä pelin että kilpapelailun suhteen.
Itsekin olen ollut sitä mieltä että tuo sinisellä alueella kikkailu pitäisi laittaa kuriin. Oma ajatukseni oli se, ettei
sinisellä alueella voisi parantaa itseään lainkaan, mutta vahingon määrä olisi se mikä se tällä hetkellä on, siellä ollessa.
LevelCapGamingin ehdotus lisäringille, joka tekee huomattavasti enemmän vahinkoa tuon ns. normaalin sininen sisällä toimisi sekin.

Toisaalta minusta helpointa olisi vain estää se itsensä parantelu kaasun sisällä, ei tarvitsisi mitään lisärinkuloita enää tuonne tunkea.
Kilpailun suhteen hyvä pointti oli se, että noin vähillä roundeilla ei maaiolman parasta pelaajaa/duo/squadia oikeasti selvitetä. Tuo ehdotettu 5-7
kierrosta olisi parempi sen suhteen, ja taitavat pelaajatkin alkaa erottua.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ringin suhteen on monia vaihtoehtoja mutta samalla helposti muutetaan pelin metaa aika paljon. Esimerkiksi toi parantamisen poistaminen tarkottaisi todennäköisesti sitä että alkuosan ringit olisivat huomattavasti nykyistä vaarallisempia eikä lootteja kannattaisi enää välttämättä hakea riskillä kauempaa. Samalla se tarkoittaisi että enemmän porukkaa on alkupelissä pienemmällä alueella joka voi muuttaa pelin luonnetta aika paljon. Suurempi osa saaresta muuttuu samalla "käyttökelvottomaksi" kun ei sinne kannata lähteä.

Videossa mainittu etäisyyden mukaan muuttuva vahinko taas tekee ennakoinnista huomattavasti hankalampaa. Tällä hetkellä riittää että tietää suurin piirtein mones rinki on menossa niin pystyy arvioimaan kauan pysyy elossa. Muutoksen jälkeen pitäisi arvioida myös kuinka kaukana on keskiosasta ja millä kertoimella se tällä ringillä vaikuttaakaan joka on ehkä vähän turhaa monimutkaistamista. Tuo LevelCapin ehdottama toinen rinki muuttaisi metaa mielestäni vähiten. Siihen kun yhdistäisi vielä tapoista vähän enemmän pisteitä niin saisi riittävästi kannustimia tappeluun.

Mitä tuohon 5-7 pelin pelaamiseen tulee niin en ole ihan vakuuttunut että noi voitaisiin pelata samassa ajassa aikataulua tiivistämällä. Käytännössähän nytkin noi pelattiin aika putkeen. Välissä saattoi olla haastattelu ja pieni tauko ei tohon aikaan kyllä saa 5-7 peliä muuta kuin täysin väkisin tunkemalla. Tekniset ongelmat ja muut viivästykset ovat arkipäivää joihin pitää myös varautua. Käytännössä enemmän pelejä saataisiin karsimalla pelimuotoja ja pelaamalla yksittäistä pelimuotoa useampana päivänä.

Toisaalta en tiedä onko suurempi pelimäärä edes välttämättömyys. FPP:ssä taitoelementit korostuvat selvästi. Siihen kun yhdistettäisiin vähän enemmän pisteitä tapoista, rinkicampin nerffaus ja ehkä ykkössijan pieni nerffaaminen suhteessa muihin sijoihin niin saataisiin kokonaisuus jossa taidolla pääsisi top10 sisään ja huonon tuurin voisi kompensoida tapoilla. TPP:n voisi poistaa kilpapelaamisesta kokonaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 756
Viestejä
4 974 368
Jäsenet
79 841
Uusin jäsen
T0mmiT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom