Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henk kohtasesti suosinkin enemmän FPP:tä sen olemuksen takia, muuttaa pelaamista jonkin verran kun ei voi käyttää kolmatta persoonaa hyödykseen kurkkiakseen peliäKiinnostaa ihan nähdä kuinka erilaisesti ihmiset pelaa kun matsit on FPP, aika suuri osaa pelaajista turnauksessa tuntuu suosivan FPP nimittäin.
Hyvä taas kun 3PP DUO sijalla 9 kaksikko kellä 0 tappoa.
Joo.Hyvä ettei E-sports ole pelkkää tappamista. Olipas se toinen roundi varsin surkea esitys. Ei näin
Mistä näitä turnajaisia voi väijyä?
Pitää varmaan jopa asentaa, game ready pubg. Eikö tuo nyt yleensä meinaa sitä, että ajureissa on jopa jotain pelikohtaista?
GeForce 385.41 -ajurit tuovat mukanaan Game Ready -leimat Destiny 2:n avoimelle beetaversiolle, Player Unknown’s Battlegroundsille...
NVIDIA julkaisi uudet GeForce 385.41 -ajurit näytönohjaimilleen - io-tech.fi
Joo vähän enemmän pisteitä taposta ja sitten voisi olla sellainen systeemi, että sinisellä olosta tulisi miinuspisteitä ajan perusteella. Mitä noita sooloja kattelin ni osa viettää puolet rundista jossai ringin ulkopuolella. Esim jokainen 30 sekunttia ulkopuolella olisi - 1 tapon verran pisteitä.Jonkun verran tuli katsottua turnajaisia muutaman seuratun streamaajan takia.
Tuli sellainen fiilis, että tapoista pitäisi saada reilusti enemmän pisteitä jotta se kannustaisi vähempään kämppimiseen tuolla.
Voitosta toki se reiluin pistemäärä mutta myös tapoista huomattava lisä.
sitten grafiikka asetukset mallia low ja ulina* kun muut näkevät sinut mutta sinä et, vähän kinkkinen paikkaVedestä voisi tehdä sellaisen, ettei ole kirkasta kuin lähdevesi ja että tosiaan sinne voisi ampua. Menisi näkösuojana, muttei ole mikään muuri
Tosin tuskinpa veden transperancy vaikuttaa juuri suorituskykyyn.sitten grafiikka asetukset mallia low ja ulina* kun muut näkevät sinut mutta sinä et, vähän kinkkinen paikka
Eikö asetuksista löydy valinta tuolle?Jotenki tottunut siihen, että tähdättäessä pidetään oikeaan hiiren painiketta pohjassa, mutta tässä pitää klikata sitä.
Tota ei voi vissiin muuttaa ja lähinnä tottumiskysymys?
löytyy tuolle ja monelle muullekin, että onko pohjassa pidettäessä vai klikkaamalla päälle/pois.Eikö asetuksista löydy valinta tuolle?
Hold to ADS vasta kehitteillä, nyt vain toggle.
Jotenki tottunut siihen, että tähdättäessä pidetään oikeaan hiiren painiketta pohjassa, mutta tässä pitää klikata sitä.
Tota ei voi vissiin muuttaa ja lähinnä tottumiskysymys?
Hold to ADS vasta kehitteillä, nyt vain toggle.
Just kävin tsekkaa, niin ei ADS:lle ei ole toggle / hold valintaa asetuksissa.löytyy tuolle ja monelle muullekin, että onko pohjassa pidettäessä vai klikkaamalla päälle/pois
Tekeehän sillä, lonkalta ampuminen oikea nappi pohjassa on huomattavasti tarkempaa. Kokeile vaikka 5m päästä seinään sarjalla, valtava ero spreadissa.FPP moodissa tuolla hold = lonkka tähtäys ja click = ads tähtäys erotuksella ei edes tee mitään.
Mitäs muuten käy TPP lonkalta tähtäykselle, jos siinäkin pätee se ADS hold or toggle valinta? Vaihtaa paikkaa?
Siis FPP vai?Tekeehän sillä, lonkalta ampuminen oikea nappi pohjassa on huomattavasti tarkempaa. Kokeile vaikka 5m päästä seinään sarjalla, valtava ero spreadissa
Molemmissa, ei kuvakulmalla ole vaikutusta aseiden spreadiin. Se kuvakulma on tosiaan lähes sama, mutta spread ei.Siis FPP vai?
Kerran kun muistan kokeilleeni, niin ainakin yhdellä aseella näkymä liikkui tyyliin 2 milliä holdilla. Siinä on silti ero sitten?
Kävin kokeilemassa asiaa FPP moodissa, eroa spreadissa ei (enää?) ole, tai jos on niin se on mitättömän pieni. Ihan varmasti silloin 3-4 kk kun aloin pelaamaan kokeilin asiaa niin se ampui lonkalta todella paljon epätarkemmin. 5 m päästä kun ampui seinään, luodit levisi 2m alueelle, kun nyt ne menee noin puolen metrin sisään.Siis FPP vai?
Kerran kun muistan kokeilleeni, niin ainakin yhdellä aseella näkymä liikkui tyyliin 2 milliä holdilla. Siinä on silti ero sitten?
Molemmissa, ei kuvakulmalla ole vaikutusta aseiden spreadiin. Se kuvakulma on tosiaan lähes sama, mutta spread ei.
Siis, 3-4kk sitten ei vielä ollut FPP moodia? Tarkoitan ihan pelimoodia, missä voit katsoa vain ukon silmistä.Kävin kokeilemassa asiaa FPP moodissa, eroa spreadissa ei (enää?) ole, tai jos on niin se on mitättömän pieni. Ihan varmasti silloin 3-4 kk kun aloin pelaamaan kokeilin asiaa niin se ampui lonkalta todella paljon epätarkemmin. 5 m päästä kun ampui seinään, luodit levisi 2m alueelle, kun nyt ne menee noin puolen metrin sisään.
Tiedän kyllä mitä tarkotat. En vaan käsitä miksi nämä asiat ovat eri tavalla FPP ja TPP moodeissa. Mutta ilmeisesti näin kuitenkin on, kun nyt FPP moodissa ei ole mitään väliä ampuuko lonkalta oikea nappi pohjassa vai ei.Siis, 3-4kk sitten ei vielä ollut FPP moodia? Tarkoitan ihan pelimoodia, missä voit katsoa vain ukon silmistä. Siinä meinasin tuota lonkalta tähtäämisen eroa vs. TPP eli normaalia moodia.
Tämä on yksi mekanismi jota en oikein jaksa ymmärtää, miksi pitää olla kaksi eri lonkkamoodia ja silti kuitenkin varsinainen tähtäys. Normi 3p näkymässä Q ja E kurkkaus, samalla vaihtuu kameran puolisuus. Jotenkin hämmentävän monimutkainen viritys omaan makuun.Tekeehän sillä, lonkalta ampuminen oikea nappi pohjassa on huomattavasti tarkempaa. Kokeile vaikka 5m päästä seinään sarjalla, valtava ero spreadissa.
Mikään ei estä ettekö asetukset voisi olla FPP ja TPP moodeissa toisipäin jolloin hold = ads ja yksi klikkaus vaihtaa tarkempaan lonkalta tähtäykseen.
Tuota veden antamaa suojaa ei missään nimessä tule poistaa, ei ole mitenkään realistísta, että voisi ampua pinnan alla olevia. Tässä lyhyt video, joka havainnollista asian melko selvästi.löytyy tuolle ja monelle muullekin, että onko pohjassa pidettäessä vai klikkaamalla päälle/pois.
Joo veden läpinäkyvyyttä voisi huonontaa selkeästi ja poistaa kokonaan typerä suoja minkä vesi nyt antaa.
hmm, eilen juuri noita katselin. Eikö siellä listassa missä nuo kaikki valinnat pidettäessä/klikkaamalla esim kävelystä, juoksemisesta ym ole myös tuo tähtäin ?
Tuota veden antamaa suojaa ei missään nimessä tule poistaa, ei ole mitenkään realistísta, että voisi ampua pinnan alla olevia. Tässä lyhyt video, joka havainnollista asian melko selvästi.
Näinhän se on. Tosin itse kyllä näkisin mieluummin vähän enemmän realismin, eikä nykyisen quakeilun puolelle kallistumista. Duossa ja squadissa varsinkin pidemmän matkan taistelut on aavistuksen humoristista, kun yksittäisen hepun pudottamiseen menee rynkylläkin itellä vähintään se 10-15 kuulaa, ja sillä välin kun latailet asetta niin kaveri onkin takaisin pystyssä, ja hetken päästä täysissä healteissa. Ihan hyvin voisi se yksi kiväärikaliiberin osuma päähän pudottaa, kun kuitenkin on se reviven mahdollisuus.Realismi on hieman vaikea käsite peleissä, ennemmin sen pitäisi olla hauskaa kuin realistista. Joko ne tekee niin että alue ei voi mennä veden päälle (tyhmää) tai helpottavat vedessä olevien tappamista.
Ei kai nyt sekään ole realistista että pistoolilla pitää ampua päähän useasti ennenkuin toinen kuolee. Tai että revive on vielä pelissä vaikka sinua olisi ammuttu päähän tarkkuuskiväärillä.
Se on ohut linja mitä pitää kulkea sillä realismi ja pelattavuus ei usein kulje käsi kädessä.
Oli kyllä makoisa Hieno juttu Andylle!Sieltä Andy vetäisi varmaan parhaan kana-arerian koko turnauksessa. Huikea huikea suoritus.