Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
108
Kiinnostaa ihan nähdä kuinka erilaisesti ihmiset pelaa kun matsit on FPP, aika suuri osaa pelaajista turnauksessa tuntuu suosivan FPP nimittäin.
 

Gereti

SER-Mies
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
164
Kiinnostaa ihan nähdä kuinka erilaisesti ihmiset pelaa kun matsit on FPP, aika suuri osaa pelaajista turnauksessa tuntuu suosivan FPP nimittäin.
Henk kohtasesti suosinkin enemmän FPP:tä sen olemuksen takia, muuttaa pelaamista jonkin verran kun ei voi käyttää kolmatta persoonaa hyödykseen kurkkiakseen peliä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
494
On turnauksessa taas niin hienoa kameratyöskentelyä. :facepalm: Paremmin tuon hoitaisi melkein botti joka randomilla näyttäisi pelaajia 2-15sek kerrallaan ja välillä mappia.

Ja saisi kyllä melkein kokoajan olla päällä spectator-modi että näkyisi kaikki pelaajat.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Hyvä taas kun 3PP DUO sijalla 9 kaksikko kellä 0 tappoa.
Toki pelin pointti on olla elossa viimeisenä, mutta silti onhan toi vähän ankeeta. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
No posiitivista tässä on ettei suunta oo kun ylöspäin turnauksien osalta :vihellys: Tavattoman tylsää kateltavaa, kamerakin aina siellä missä sen ei pitäisi :beye:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Toivottavasti siinä FPP pelissä on paljon toimintaa ja muuta tapahtumaa.
Ehkä huomaa ne loputkin ihmiset joiden mielestä 3rd person on viihdyttävämpää katsottavaa tajuaisi lopulta että ovat väärässä.

Mistä näitä turnajaisia voi väijyä?
Esim täältä:

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Tänään toka kerta murotiimissä, eka voitto murotiimissä.
Joku pikku pätkä:



Pitää varmaan jopa asentaa, game ready pubg. Eikö tuo nyt yleensä meinaa sitä, että ajureissa on jopa jotain pelikohtaista?

GeForce 385.41 -ajurit tuovat mukanaan Game Ready -leimat Destiny 2:n avoimelle beetaversiolle, Player Unknown’s Battlegroundsille...
NVIDIA julkaisi uudet GeForce 385.41 -ajurit näytönohjaimilleen - io-tech.fi
Ite kans mietin pitäiskö noi asentaa, lisä fps ei olis pahitteeksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Itse en ainakaan huomannut mitään merkittävää eroa noil ajureilla. Välillä tuntuu (vieläkin) et fps ois joku 40 vaikka se ois 80-90.
Monesti myös tuntuu ihan mielettömän lagiselta tähdätä 8x/15x-scopella, ja välillä se fps putoo myös juuri tuolta 90 -> 50 kun unscopee..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Jonkun verran tuli katsottua turnajaisia muutaman seuratun streamaajan takia.
Tuli sellainen fiilis, että tapoista pitäisi saada reilusti enemmän pisteitä jotta se kannustaisi vähempään kämppimiseen tuolla.
Voitosta toki se reiluin pistemäärä mutta myös tapoista huomattava lisä.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Jonkun verran tuli katsottua turnajaisia muutaman seuratun streamaajan takia.
Tuli sellainen fiilis, että tapoista pitäisi saada reilusti enemmän pisteitä jotta se kannustaisi vähempään kämppimiseen tuolla.
Voitosta toki se reiluin pistemäärä mutta myös tapoista huomattava lisä.
Joo vähän enemmän pisteitä taposta ja sitten voisi olla sellainen systeemi, että sinisellä olosta tulisi miinuspisteitä ajan perusteella. Mitä noita sooloja kattelin ni osa viettää puolet rundista jossai ringin ulkopuolella. Esim jokainen 30 sekunttia ulkopuolella olisi - 1 tapon verran pisteitä.

edit. ja ton veden voisi korjata. Naurettavaa, että pinnassa uiskentelevaa ei voi ampua. iha ok jos on yli metrin syvyydessä, mutta alle sen pitäisi kyllä luotien tehota ainakin osittain.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Vedestä voisi tehdä sellaisen, ettei ole kirkasta kuin lähdevesi ja että tosiaan sinne voisi ampua. Menisi näkösuojana, muttei ole mikään muuri
 

Gereti

SER-Mies
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
164
Vedestä voisi tehdä sellaisen, ettei ole kirkasta kuin lähdevesi ja että tosiaan sinne voisi ampua. Menisi näkösuojana, muttei ole mikään muuri
sitten grafiikka asetukset mallia low ja ulina* kun muut näkevät sinut mutta sinä et, vähän kinkkinen paikka :think:
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
sitten grafiikka asetukset mallia low ja ulina* kun muut näkevät sinut mutta sinä et, vähän kinkkinen paikka :think:
Tosin tuskinpa veden transperancy vaikuttaa juuri suorituskykyyn.

Tähän liittyen, eikös nyt jo hyvän aikaa sitten fiksattu ettei very low foliage ole etu?
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Jotenki tottunut siihen, että tähdättäessä pidetään oikeaan hiiren painiketta pohjassa, mutta tässä pitää klikata sitä.
Tota ei voi vissiin muuttaa ja lähinnä tottumiskysymys?
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
579
Jotenki tottunut siihen, että tähdättäessä pidetään oikeaan hiiren painiketta pohjassa, mutta tässä pitää klikata sitä.
Tota ei voi vissiin muuttaa ja lähinnä tottumiskysymys?
Eikö asetuksista löydy valinta tuolle?

Edit: Ei näköjään. Siellä olikin vain noita muita valintoja. :(
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Eikö asetuksista löydy valinta tuolle?
löytyy tuolle ja monelle muullekin, että onko pohjassa pidettäessä vai klikkaamalla päälle/pois.

Joo veden läpinäkyvyyttä voisi huonontaa selkeästi ja poistaa kokonaan typerä suoja minkä vesi nyt antaa.

Hold to ADS vasta kehitteillä, nyt vain toggle.
hmm, eilen juuri noita katselin. Eikö siellä listassa missä nuo kaikki valinnat pidettäessä/klikkaamalla esim kävelystä, juoksemisesta ym ole myös tuo tähtäin ?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Jotenki tottunut siihen, että tähdättäessä pidetään oikeaan hiiren painiketta pohjassa, mutta tässä pitää klikata sitä.
Tota ei voi vissiin muuttaa ja lähinnä tottumiskysymys?
Hold to ADS vasta kehitteillä, nyt vain toggle.
löytyy tuolle ja monelle muullekin, että onko pohjassa pidettäessä vai klikkaamalla päälle/pois
Just kävin tsekkaa, niin ei ADS:lle ei ole toggle / hold valintaa asetuksissa.

P0rtier tuossa jo kertoikin että tekeillä.

FPP moodissa tuolla hold = lonkka tähtäys ja click = ads tähtäys erotuksella ei edes tee mitään.
Mitäs muuten käy TPP lonkalta tähtäykselle, jos siinäkin pätee se ADS hold or toggle valinta? Vaihtaa paikkaa?
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
FPP moodissa tuolla hold = lonkka tähtäys ja click = ads tähtäys erotuksella ei edes tee mitään.
Mitäs muuten käy TPP lonkalta tähtäykselle, jos siinäkin pätee se ADS hold or toggle valinta? Vaihtaa paikkaa?
Tekeehän sillä, lonkalta ampuminen oikea nappi pohjassa on huomattavasti tarkempaa. Kokeile vaikka 5m päästä seinään sarjalla, valtava ero spreadissa.

Mikään ei estä ettekö asetukset voisi olla FPP ja TPP moodeissa toisipäin jolloin hold = ads ja yksi klikkaus vaihtaa tarkempaan lonkalta tähtäykseen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Tekeehän sillä, lonkalta ampuminen oikea nappi pohjassa on huomattavasti tarkempaa. Kokeile vaikka 5m päästä seinään sarjalla, valtava ero spreadissa
Siis FPP vai?
Kerran kun muistan kokeilleeni, niin ainakin yhdellä aseella näkymä liikkui tyyliin 2 milliä holdilla. Siinä on silti ero sitten?
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Siis FPP vai?
Kerran kun muistan kokeilleeni, niin ainakin yhdellä aseella näkymä liikkui tyyliin 2 milliä holdilla. Siinä on silti ero sitten?
Molemmissa, ei kuvakulmalla ole vaikutusta aseiden spreadiin. Se kuvakulma on tosiaan lähes sama, mutta spread ei.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Siis FPP vai?
Kerran kun muistan kokeilleeni, niin ainakin yhdellä aseella näkymä liikkui tyyliin 2 milliä holdilla. Siinä on silti ero sitten?
Kävin kokeilemassa asiaa FPP moodissa, eroa spreadissa ei (enää?) ole, tai jos on niin se on mitättömän pieni. Ihan varmasti silloin 3-4 kk kun aloin pelaamaan kokeilin asiaa niin se ampui lonkalta todella paljon epätarkemmin. 5 m päästä kun ampui seinään, luodit levisi 2m alueelle, kun nyt ne menee noin puolen metrin sisään.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Molemmissa, ei kuvakulmalla ole vaikutusta aseiden spreadiin. Se kuvakulma on tosiaan lähes sama, mutta spread ei.
Kävin kokeilemassa asiaa FPP moodissa, eroa spreadissa ei (enää?) ole, tai jos on niin se on mitättömän pieni. Ihan varmasti silloin 3-4 kk kun aloin pelaamaan kokeilin asiaa niin se ampui lonkalta todella paljon epätarkemmin. 5 m päästä kun ampui seinään, luodit levisi 2m alueelle, kun nyt ne menee noin puolen metrin sisään.
Siis, 3-4kk sitten ei vielä ollut FPP moodia? Tarkoitan ihan pelimoodia, missä voit katsoa vain ukon silmistä.
Siinä meinasin tuota lonkalta tähtäämisen eroa vs. TPP eli normaalia moodia.

Kyllä se tietääkseni 3PP ainakin ennen oli ihan eri asia vaan ampua tai pitää pohjassa ja ampua. Siinähän on selkeä visuaalinen erokin. Siinä uskossa olen edelleen ollut, vaikka en tuota TPP eli normaalia moodia pelaa enää.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Siis, 3-4kk sitten ei vielä ollut FPP moodia? Tarkoitan ihan pelimoodia, missä voit katsoa vain ukon silmistä. Siinä meinasin tuota lonkalta tähtäämisen eroa vs. TPP eli normaalia moodia.
Tiedän kyllä mitä tarkotat. En vaan käsitä miksi nämä asiat ovat eri tavalla FPP ja TPP moodeissa. Mutta ilmeisesti näin kuitenkin on, kun nyt FPP moodissa ei ole mitään väliä ampuuko lonkalta oikea nappi pohjassa vai ei.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Tekeehän sillä, lonkalta ampuminen oikea nappi pohjassa on huomattavasti tarkempaa. Kokeile vaikka 5m päästä seinään sarjalla, valtava ero spreadissa.

Mikään ei estä ettekö asetukset voisi olla FPP ja TPP moodeissa toisipäin jolloin hold = ads ja yksi klikkaus vaihtaa tarkempaan lonkalta tähtäykseen.
Tämä on yksi mekanismi jota en oikein jaksa ymmärtää, miksi pitää olla kaksi eri lonkkamoodia ja silti kuitenkin varsinainen tähtäys. Normi 3p näkymässä Q ja E kurkkaus, samalla vaihtuu kameran puolisuus. Jotenkin hämmentävän monimutkainen viritys omaan makuun.
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
108
On vielä yksi eri tähtäysmodi, jos tuplaklikkaatte nopeasti mouse2 ja pidätte sitä pohjassa niin se toimii ns. holdina. Ei tarvitse siis klikata enään uusiksi lähteäkseen pois ADS tilasta.

edit: Ei tarvitse näköjään olla nopea, riittää vaan kun klikkaa toisen kerran mutta pitää nappia pohjassa. En nyt tiedä onko tälle käyttöä tuntuu että menee vaan sähläämiseks tuon kanssa.
 

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
löytyy tuolle ja monelle muullekin, että onko pohjassa pidettäessä vai klikkaamalla päälle/pois.

Joo veden läpinäkyvyyttä voisi huonontaa selkeästi ja poistaa kokonaan typerä suoja minkä vesi nyt antaa.



hmm, eilen juuri noita katselin. Eikö siellä listassa missä nuo kaikki valinnat pidettäessä/klikkaamalla esim kävelystä, juoksemisesta ym ole myös tuo tähtäin ?
Tuota veden antamaa suojaa ei missään nimessä tule poistaa, ei ole mitenkään realistísta, että voisi ampua pinnan alla olevia. Tässä lyhyt video, joka havainnollista asian melko selvästi.

 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
108
Tuota veden antamaa suojaa ei missään nimessä tule poistaa, ei ole mitenkään realistísta, että voisi ampua pinnan alla olevia. Tässä lyhyt video, joka havainnollista asian melko selvästi.

Realismi on hieman vaikea käsite peleissä, ennemmin sen pitäisi olla hauskaa kuin realistista. Joko ne tekee niin että alue ei voi mennä veden päälle (tyhmää) tai helpottavat vedessä olevien tappamista.
Ei kai nyt sekään ole realistista että pistoolilla pitää ampua päähän useasti ennenkuin toinen kuolee. Tai että revive on vielä pelissä vaikka sinua olisi ammuttu päähän tarkkuuskiväärillä.
Se on ohut linja mitä pitää kulkea sillä realismi ja pelattavuus ei usein kulje käsi kädessä.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Peliin sädeaseita niin vedessä olevia pystyy tappamaan. Menenkin tästä kirjoittamaan ehdotukseni PU:lle :think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Metri veden pinnasta tekis damagea ja syvemmällä toimis nykyisellä tavalla, siinä korjasin pelin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Realismi on hieman vaikea käsite peleissä, ennemmin sen pitäisi olla hauskaa kuin realistista. Joko ne tekee niin että alue ei voi mennä veden päälle (tyhmää) tai helpottavat vedessä olevien tappamista.
Ei kai nyt sekään ole realistista että pistoolilla pitää ampua päähän useasti ennenkuin toinen kuolee. Tai että revive on vielä pelissä vaikka sinua olisi ammuttu päähän tarkkuuskiväärillä.
Se on ohut linja mitä pitää kulkea sillä realismi ja pelattavuus ei usein kulje käsi kädessä.
Näinhän se on. Tosin itse kyllä näkisin mieluummin vähän enemmän realismin, eikä nykyisen quakeilun puolelle kallistumista. Duossa ja squadissa varsinkin pidemmän matkan taistelut on aavistuksen humoristista, kun yksittäisen hepun pudottamiseen menee rynkylläkin itellä vähintään se 10-15 kuulaa, ja sillä välin kun latailet asetta niin kaveri onkin takaisin pystyssä, ja hetken päästä täysissä healteissa. Ihan hyvin voisi se yksi kiväärikaliiberin osuma päähän pudottaa, kun kuitenkin on se reviven mahdollisuus.

Itse rukkaisin ton ensiapuosaston sellaiseksi, että lähellä kuolemaa käyminen vaatii pidemmän aikaa kuin 10s puun takana. Vaikka 30s aikana palautuva health tekisi jo paljon kuumottavammaksi touhun.

Toki myyntiluvut kertoo siitä mitä porukka haluaa pelata, ja foorumilla poraaminen tuskin kauheasti vaikuttaa tilanteeseen. :D
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
108
Turnauksessa viime matsissa vissiin oli jonkinlainen revive bugi:


Sama kai(?) kävi Vikkstar123:lle mutta tästä ei itellä ole tietoa.
edit: Vikkstar kuolikin ihan normaalisti.

Hieman outo että tuosta ei ole vielä mainittu mitään selostajien kautta, tuskin oisivat edes selvinneet tuosta.
 
Viimeksi muokattu:

XLi

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
46
Tuota käy joskus kyllä itsellekin. Pidemmän aikaa ollut sama bugi mukana.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Sieltä Andy vetäisi varmaan parhaan kana-arerian koko turnauksessa. Huikea huikea suoritus.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 584
Viestejä
4 205 183
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom