Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ota - showmies viimosen päälle. Oli muuten Gamescomissakin kutsuttuna pelaamaan.Tyyppi ottaa vähän tosissaan tämä Yolo nää pelit
Kaverille tuli jossai vaiheessa Teamspeakin kanssa ongelmia eli jos teamspeak oli päällä niin vähän ajan päästä alkoi peli lagaamaan hulluna. Alkukierroksesta saattoi peli toimia hyvin ja pikkuhiljaa huononi.Vaikuttaa aika randomilta vialta mitä googlettelin. Jotenki toi peli on nyt rikki, kun vanhat ajuritkaan ei anna enää yli 50 fps. Laskee 20 pahimmillaan.
Eikä ole highlight paske päällä.
Parantuis myös sillä, että sitä damagea alkais ottamaan esim parinkymmenen sekunin jälkeen huomattavasti enemmän. Juurikin niin, ettei pysty sitä 3 minuuttia siel ekassa ympyrässä olemaan parilla healilla...
Hyviä pointteja sekä pelin että kilpapelailun suhteen.
Itsekin olen ollut sitä mieltä että tuo sinisellä alueella kikkailu pitäisi laittaa kuriin. Oma ajatukseni oli se, ettei
sinisellä alueella voisi parantaa itseään lainkaan, mutta vahingon määrä olisi se mikä se tällä hetkellä on, siellä ollessa.
LevelCapGamingin ehdotus lisäringille, joka tekee huomattavasti enemmän vahinkoa tuon ns. normaalin sininen sisällä toimisi sekin.
Toisaalta minusta helpointa olisi vain estää se itsensä parantelu kaasun sisällä, ei tarvitsisi mitään lisärinkuloita enää tuonne tunkea.
Kilpailun suhteen hyvä pointti oli se, että noin vähillä roundeilla ei maaiolman parasta pelaajaa/duo/squadia oikeasti selvitetä. Tuo ehdotettu 5-7
kierrosta olisi parempi sen suhteen, ja taitavat pelaajatkin alkaa erottua.
Levelcapgaming mainitsi että hiz1:ssä tapoista saa loppua kohden koko ajan enemmän pisteitä. Tuollainen systeemi olisi hyvä mielestäni tähänkin peliin, kannustaisi aktiivisempaan pelitapaan.
Itsellä tuntuu olevan ongelmana melkein joka ikisen lähitaistelun häviäminen. Tuntuu siis että olisi kovasti korkea pingi omassa päädyssä tjsp... Refleksini eivät omasta mielestäni ole niin huonot, että lopputulema olisi aina tuo sama. Tämä siis tilanteessa missä kumpainenkaan ei saa headshottia. Niksejä tai vinkkejä? Lagipiikkejä ilmenee myös aika paljon/usein.
Itsellä tuntuu olevan ongelmana melkein joka ikisen lähitaistelun häviäminen. Tuntuu siis että olisi kovasti korkea pingi omassa päädyssä tjsp... Refleksini eivät omasta mielestäni ole niin huonot, että lopputulema olisi aina tuo sama. Tämä siis tilanteessa missä kumpainenkaan ei saa headshottia. Niksejä tai vinkkejä? Lagipiikkejä ilmenee myös aika paljon/usein.
Itse asiassa nyt kun olen viimeiset pari viikkoa grindannut lähinnä NA sooloa, niin tuntuu että nimenomana korkealla pingillä pelaaminen on antanut huomattavan suuren edun etenkin kurkkaus/huoneeseen syöksymistilanteissa. Omassa ruudussa näkyy että viholliset eivät edes ehdi reagoimaan tai ampumaan takaisin ennen kuin ovat jo kuolleet. Voi olla, että olen ymmärtänyt väärin tämän pelin nettikoodin, mikä ei sinänsä olísi yllätys sillä minulla ei varsinaisesti ole asiasta minkäänlaista ymmärrystä sillä työskentelen lähinnä harjojen/lapioiden/kirveiden parissa, mutta oma tuntemus on ollut tämä viimeisen parin viikon ajan. Korkean pingin servuilla pelaaminen on tuntunut jopa lähestulkoon huijaamiselta. Tietenkin on mahdollista, että kyseessä on vain placebovaikutus tai että jenkit ovat vain huonoja, mutta silti mulla on NA soolossa aika pitkälti tasan kaksinkertaiset kd ja voitto% verrattuna low ping EU servuihin. Mutta voin siis olla väärässäkin.Pelaajat, joilla on alhainen ping, korkea fps ja osaavat ne "kurkkimis" kikat ja liikkua nopeasti laukaustenkin välissä on tässä vahvoilla.
Itselläni hiiren senssiä piti laskea myös hieman alemmaksi kuin esim. bf1, tähtääminen on hieman haastavampaa tässä.
No pingiä tässä ei valitettavasti näe (kikkailematta) mutta kaiken muun oppii vain pelaamalla paljon. Ainakin itselleni peli on ollut fps-urani haasteellisin opetella, mutta pikkuhiljaa.
Itse asiassa nyt kun olen viimeiset pari viikkoa grindannut lähinnä NA sooloa, niin tuntuu että nimenomana korkealla pingillä pelaaminen on antanut huomattavan suuren edun etenkin kurkkaus/huoneeseen syöksymistilanteissa. Omassa ruudussa näkyy että viholliset eivät edes ehdi reagoimaan tai ampumaan takaisin ennen kuin ovat jo kuolleet. Voi olla, että olen ymmärtänyt väärin tämän pelin nettikoodin, mikä ei sinänsä olísi yllätys sillä minulla ei varsinaisesti ole asiasta minkäänlaista ymmärrystä sillä työskentelen lähinnä harjojen/lapioiden/kirveiden parissa, mutta oma tuntemus on ollut tämä viimeisen parin viikon ajan. Korkean pingin servuilla pelaaminen on tuntunut jopa lähestulkoon huijaamiselta. Tietenkin on mahdollista, että kyseessä on vain placebovaikutus tai että jenkit ovat vain huonoja, mutta silti mulla on NA soolossa aika pitkälti tasan kaksinkertaiset kd ja voitto% verrattuna low ping EU servuihin. Mutta voin siis olla väärässäkin.
Tein pienen pätkän noista high ping seikkailuista. Isossa osassa klippejä näkyy juuri kuinka viholliset eivät näyttäisi ehtivän ampumaan tai edes reagoimaan useimmissa tilanteissa. Olen olettanut sen johtuvan juurikin tuosta lagin minulle suomasta edusta.
Kiitos oikaisusta. Riittääkö muuten PUBGissa, että tieto vihollisiin ammuttuista luodeista menee vain serverille asti, että tappo rekisteröityy? Tällöinhän mahdollistuisi tilanteet, jossa peekkauksen uhriksi joutunut pelaaja on jo serverillä kuollut siinä vaiheessa kun hänen ruudullaan edes näkyy vastustajaa, mikäli viive on riittävä.Olet tehnyt täysin oikeat havainnot, mutta kuten yleensä tässä asiassa, johtopäätökset ovat hieman väärät.
Sillä ei ole merkitystä kenellä on iso tai pieni pingi. Pelin tapahtumat täytyy päivittyä sinulta serverille ja serveriltä vastustajalle, ja vastustajan tekemiset täytyy liikkua vastustajalta serverille ja serveriltä sinulle. Pelaajien välinen kokonaisviive on siis ainut joka merkitsee.
Viiveen vuoksi kaikki pelaajat näkevät omalla ruudullaan sen tilanteen missä vastustaja oli tai mitä se teki heti sitten. Ei siis sitä mitä missä se on juuri nyt omalla ruudullaan. Tästä seuraa se että peekaava pelaaja näkee vastustajan aikasemmin ennen kuin se näkee sinut. Etu on siis aina peekaavalla pelaajalla riippumatta siitä mistä tai kenestä viive johtuu.
Juuri näin voi käydä tässä ja lähes kaikissa vastaavissa online pelissä. Asiaa ei vaan voi korjata mitenkään järkevästi. On vain kompromissejä jotka ovat vielä huonompia vaihtoehtoja. Esimerkiksi jokaiselle pelaajalle voisi laittaa 200 ms viivettä (input lagia) jolloin tuon avulla voisi kompensoida netin aiheuttamaa viivettä niin että asiat tapahtuisivat mahdollimman samanaikaisesti kaikilla pelaajilla, mutta peliä on aika ikävä pelata tuollaisella viiveellä.Tällöinhän mahdollistuisi tilanteet, jossa peekkauksen uhriksi joutunut pelaaja on jo serverillä kuollut siinä vaiheessa kun hänen ruudullaan edes näkyy vastustajaa, mikäli viive on riittävä.
Hmmmm...
Joo olisi kiva, tosin ei taida vielä hetkeen tulla.Tulisipa FPP:hen jo leaderboardit, itsellä tällä hetkellä pienimuotoinen tauko kunnes tulevat.
Torstaina asensin tämän ja 10h on tullut pelattua. Mistä löydän Suomalaista peliseuraa? Onko muropaketilla tai tällä pelillä esim. jotain Discordia?
Pari kaatumista viime patchin jälkeen. Ekana kertana veti pelin täysin jumiin ja blackscreen, ja toisella kertaa vaan heitti Winkkariin ilman mitään ilmoitusta. Pääsin palaamaan samaan matsiin, mutta hahmo oli teleporttaantunut kalliolta alas.Kellään muulla peli kaatuillut tänään? 4 kertaa peli sulki itsensä ilman mitään ilmoitusta yhden pelin aikana. Pari kertaa niistä reconnect ei toiminut heti. Silti sijoituin toiseksi kun oli pakko puskacämppiä kaatumisten takia
ShadowPlay Highlights toimii minulla muuten kyllä hienosti, mutta ääniraidalle tallentuu rasittava häiriöääni (noin sekunnin välein toistuva napsahdus). Tässä esimerkkivideo:
Onko kenelläkään ajatusta siitä miten tuon korjaisi? Tai kenties joku kärsii samasta vaivasta? Taustatietoina Windows 10 ja USB DAC.
ShadowPlay Highlights toimii minulla muuten kyllä hienosti, mutta ääniraidalle tallentuu rasittava häiriöääni (noin sekunnin välein toistuva napsahdus). Tässä esimerkkivideo:
Onko kenelläkään ajatusta siitä miten tuon korjaisi? Tai kenties joku kärsii samasta vaivasta? Taustatietoina Windows 10 ja USB DAC.
Itellä taas i5 2500k -> ryzen6 1600X ja sulavoitti peliä aika kivastiRyzen 1700 ja cpu usage 20%, tahmee meno verrattuna i5 :/