Tuo on sammutettu pelissä ja näyttiksen asetuksista. Moni pelikaverikin valittanut samaa ongelmaa. Mukava peli silti pelata ja tarjoilee hyviä fiiliksiä.Tarkista ettei vsync ole päällä, kuulostaisi vähän siltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on sammutettu pelissä ja näyttiksen asetuksista. Moni pelikaverikin valittanut samaa ongelmaa. Mukava peli silti pelata ja tarjoilee hyviä fiiliksiä.Tarkista ettei vsync ole päällä, kuulostaisi vähän siltä.
Jos peli on windowed full screeninä, niin kannattaa kokeilla vielä ihan perus full screen modea. Muistaakseni jossakin tapauksessa ikkunassa pelattuna winukka änki vsyncin päälle, melkoisen input lagin kanssa. Minkälaista rautaa on alla?Tuo on sammutettu pelissä ja näyttiksen asetuksista. Moni pelikaverikin valittanut samaa ongelmaa. Mukava peli silti pelata ja tarjoilee hyviä fiiliksiä.
Tuo asetus täytyy tarkistaa. Rauta on varmasti kohdillaan peliin. Näyttis gtx 1060 6gb, 16gb rammia, prossua en muista (kirjoittelen tabletilla nyt näitä viestejä) mutta vastaa näyttiksen kanssa about samaa teholuokkaa. Kiitoksia vinkeistä.Jos peli on windowed full screeninä, niin kannattaa kokeilla vielä ihan perus full screen modea. Muistaakseni jossakin tapauksessa ikkunassa pelattuna winukka änki vsyncin päälle, melkoisen input lagin kanssa. Minkälaista rautaa on alla?
Hmmh eikö joillain joku wintöötin gaming systeemi kussu, voisko olla se menny päälle updaten yhteydessä..
Tuli tämä hommattua. Vähän pihalla vielä niin onko olemassa hyvää opasta aloittelijalle ( mielellään suomeksi)?
Mitä sä sieltä oot säätäny?
Ei ole suomeks kyllä mut tällä jäbällä on tosi hyviä pätkiä.Tuli tämä hommattua. Vähän pihalla vielä niin onko olemassa hyvää opasta aloittelijalle ( mielellään suomeksi)?
Mistä tuo kaavio on?
Kuten @Kapteeni_kuolio on testaillut tuolla Coffee Lake säikeessä, näyttäisi RAM nopeudet vaikuttavan hyvinkin paljon korkeimmilla nopeuksilla
E: Eli siis Average FPS on korkeampi korkeimmilla nopeuksilla, joka käytännössä tarkoitti että minimum FPS nousi +30?
Tein tossa uuden videon taas, laitoin niitä musiikkei hiljemmalle ku niin pyydettiin
Ja edelleenki, ei parhaasta päästä mutta aikaa meni
Palautetta saa laittaa
Onko muuten ikkunahyppyyn macron tekeminen sallittua? "space+c" Lasketaanko se huijaamiseks?
Config-filujen sorkkiminen on nykyään kiellettyä, joten se kannattaa ottaa huomioon ja voi johtaa banneihin.Tää esim:
Competitive PUBG Config Guide
Ja redditistä parit lisää laittanu jotka antaa sharpenia jne ilman reshadea.
Config-filujen sorkkiminen on nykyään kiellettyä, joten se kannattaa ottaa huomioon ja voi johtaa banneihin.
Päähän ilmeisesti joo. Rintaan vaan jos ei ole armoria lainkaan.Crossbow tappaa yhdestä vaikka on lvl 2 body armor ja lvl 3 kypärä?
Noniin tämäkin oikeaan ketjuun.
Crossbow tappaa yhdestä vaikka on lvl 2 body armor ja lvl 3 kypärä?
Noniin tämäkin oikeaan ketjuun.
Voisin kuvitella että kyllä peli vähintään omaa asennuskansiotaan saa skannailla.Uskaltaako nuota .ini filejä mennä ronkkimaan? meleko monet "fpsboost" ohjeet neuvvoo lisäilemään tonne engine.ini tiedotoon aika paljon settiä.
Millähän ne mahtaa ees tutkia jos nuita muuttelee?
On toki, enkä itsekään ole siihen koskenut.Eikös se ole varmempaa kun jättää sen ini tiedoston rauhaan
On toki, enkä itsekään ole siihen koskenut.
Mä en oikein jaksa selvittää mitä saa käyttää, ja mitä ei saa käyttää, niin mennään sillä mitä pelin asetukset tarjoaa.
Ainoa ulkopuolinen millä ei varmasti ole väliä, on Nvidia control panelin säädöt.
Juu, sepä se.Jep ja eipähän ainakaan saa banneja kun ei säätele mitään Jos ei kone jaksa pyörittää niin kaupastahan saa uusia osia
Jep ja eipähän ainakaan saa banneja kun ei säätele mitään Jos ei kone jaksa pyörittää niin kaupastahan saa uusia osia
En kyllä tämän pelin takia rupee uutta konetta laittamaan. On niin keskeneränen vielä.
Jokohan se ensimmäisen persoonan pelimuoto on kuollut ja kuopattu kun sen releasesta on mennyt jo viikkoja
Jaah meinaat FPP.tä? Nääh Parasta pubg.ssa
Niinhän se on. Eräs jäsen vaan kovasti ennusti että se kuolee ekan viikon jälkeen
Et ainakaan PC-spekseissäsi ole maininnut SSD-levyä? Parilla mun kaverilla oli vanhoja HDD-levyjä ja niillä tuli ajoittaista tökkimistä ja saattoi jäädä rakennuksiakin renderöimättä, mutta loppui sitten, kun laittoi pelin SSD:lle. Liekkö vanhat HDD:t sitten lukee tiedostoja hitaammin ja sen takia tökkii.Itellä ollut tämä peli nytten muutaman viikon ajan mutta en ole oikein vielä päässyt nauttimaan tästä. FPS on kyllä ihan jees mutta stutteroi sen verran pahasti että etenkin tulitaistelut on aika tuskaisia.
Olen yrittänyt säätää pelin sisältä asetuksia ja laittaa käynnistysasetuksiin komentoja mutta mitään lopullista ratkaisua en ole löytänyt. Ja olen poistanut pelin ja asentanut uudestaan ja eri kiintolevylle jne. mutta ei vaan toimi. Ja kokeillut eri ajureita näyttikselle jne.
Harmittaa kyllä kun pelinä todella mielenkiintoinen ja etenkin tunnelma on kohdillaan niin ei sitten kuitenkaan pysty pelaamaan.
Taidat olla vain paska, pitäis opetella pelaan! (No ei vaan)Itellä ollut tämä peli nytten muutaman viikon ajan mutta en ole oikein vielä päässyt nauttimaan tästä. FPS on kyllä ihan jees mutta stutteroi sen verran pahasti että etenkin tulitaistelut on aika tuskaisia.
Olen yrittänyt säätää pelin sisältä asetuksia ja laittaa käynnistysasetuksiin komentoja mutta mitään lopullista ratkaisua en ole löytänyt. Ja olen poistanut pelin ja asentanut uudestaan ja eri kiintolevylle jne. mutta ei vaan toimi. Ja kokeillut eri ajureita näyttikselle jne.
Harmittaa kyllä kun pelinä todella mielenkiintoinen ja etenkin tunnelma on kohdillaan niin ei sitten kuitenkaan pysty pelaamaan.
Olen testannut asetuksia Low:sta Ultraan ja ei se ole vaikuttanut juurikaan stutterointiin. Että vaikka Low:lla fps on korkealla niin silti peli "tökkii".
Että samanlaista tökkimistä olen huomannut esim. Battlefield 4 pelissä jos laitan sen "ikkuna" moodiin.
Ja tässä Pubg:ssa ei ole juurikaan vaikutusta missä näyttömoodissa peli on, stutteroi silti.
Tämmöistä bugia ei olekaan aiemmin tullut, ammuin karilla ja latasi heti jälkeen, mutta mitään luotia ei piipusta lähtenyt eikä kyllä ääntäkään kuulunut.