Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Eilen pääsi pitkästä aikaa pelaamaan, solona ensin pari lämmittelyä. Paras kierros oli 6 tappoa ja #5, ei siis solo dinneriä vielkää meitsille. Duona pelattii kaverin kanssa 3 kiekkaa ja ne meni kohtuu hyvin kun sijoitukset oli #1, #3 ja #5

Tässä siis periaatteessa 3 viikon tauko peleissä niin meni aika hyvin siihen nähden. Kyllä sitä ekaa solo dinneriä jo odotellaan.
 
Tulee kyllä parhaimmillaan quake mieleen näistä haulikkohipoista. Omissä käsissä tuntuu vähemmän randomilta varsinkin tolla kakspiippuisella sohiminen kuin toi lonkalta rynkyllä ampuminen, luulis nyt parista metristä riittävän vähän vähempikin kuin koko lipas.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ilmeisen toimiva taktiikka on myös olla osumatta minillä, vaihtaa awikkaan, ja odottaa, että kaveri kävelee ristikkoon.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tossa haulikko videossa kyllä hyvin näkyy miten yleensä menee ohi noi laukaukset mut tällä kertaa ei.
Jos pistää 1/4 vauhdin videoon ni näkyy et tähtäin on just ja just repun kohalla, eli aika ohi menis 90% tilanteista, mut ei tällä kertaa.
 
Tossa haulikko videossa kyllä hyvin näkyy miten yleensä menee ohi noi laukaukset mut tällä kertaa ei.
Jos pistää 1/4 vauhdin videoon ni näkyy et tähtäin on just ja just repun kohalla, eli aika ohi menis 90% tilanteista, mut ei tällä kertaa.
Kyllähän se verikin pöllähtää juuri mihin tähtäin osoittaa, eli siitä repusta. Syyttäisin ennemmin hitboxien ja näkyvän modelin yhteiseloa. Yhtälailla tossa awikkapätkässä pää on jo sivussa kun luoti lentää, ja veri pöllähtää.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Nää moottoripyörät on kyl aika vaarallisii täs pelis
 
Ei perkele. Nyt tuntuu tyhmältä. Luulin että tuollainen pieni tahmaaminen ja warppailu kuuluu tähän kun tää on ns. keskeneräinen peli mutta tuli laitettua kone piuhallisesti modeemiin kiinni wlanin sijaan ja täähän on ihan eri peli nyt! :D:D Heti ekalla pelillä kana-ateria! Täähän pyörii ihan uskomattoman sulavasti nyt!
 
Kaveri kans ihmetteli kun kone pitäs olla tikissä yms. mutta kestää vitusti päästä peliin ja lagii alkuun. Kysyttiin siltä monta kertaa jotta onhan peli ssd:llä, no arvatkaa oliko se sitten lopulta. Kävi netinkin päivittämässä ja näin..
 
Kaveri kans ihmetteli kun kone pitäs olla tikissä yms. mutta kestää vitusti päästä peliin ja lagii alkuun. Kysyttiin siltä monta kertaa jotta onhan peli ssd:llä, no arvatkaa oliko se sitten lopulta. Kävi netinkin päivittämässä ja näin..
Ei sitä ssd välttämättä tarvi, että peli pyörii. Mullakin peli on ihan normi hdd:llä ja eikä ole mitään lagia pelin alussa ja peliin pääseminenkin kestää vähän kauemmin korkeintaa silloin, kun tekee koneella kaikkea muuta latauksen aikana. Suurin ongelma on kyllä mielestäni servereiden tickrate, joka on varmaan tyyliin 5. Mukavahan se on yrittää lähitaistelua kun vihu teleporttailee maksimit ja se kumpi kuolee on kiinni lähinnä kuun asennosta :kahvi:
 
Ei sitä ssd välttämättä tarvi, että peli pyörii. Mullakin peli on ihan normi hdd:llä ja eikä ole mitään lagia pelin alussa ja peliin pääseminenkin kestää vähän kauemmin korkeintaa silloin, kun tekee koneella kaikkea muuta latauksen aikana. Suurin ongelma on kyllä mielestäni servereiden tickrate, joka on varmaan tyyliin 5. Mukavahan se on yrittää lähitaistelua kun vihu teleporttailee maksimit ja se kumpi kuolee on kiinni lähinnä kuun asennosta :kahvi:

Se teleporttailu johtunee siitä vihun nettiyhteydestä. Mulla oli ainakin wlanilla pelatessa se "etu" että vähän väliä warppaili eteenpäin ja esim juokseminen oli nopeampaa sen takia. Ärsyttävä oli toki pelatakin samalla.
 
Se teleporttailu johtunee siitä vihun nettiyhteydestä. Mulla oli ainakin wlanilla pelatessa se "etu" että vähän väliä warppaili eteenpäin ja esim juokseminen oli nopeampaa sen takia. Ärsyttävä oli toki pelatakin samalla.
Mutta ei se voi pelkästään nettiyhteydestä olla kiinni, lähitaistelu on parhaimmissakin tapauksissa melko tökeröä. Vertaa vaikka johonkin esim. codiin tai bäfään niin onhan siinä huomattava ero kuinka sulavaa pelaajien liike toistensa lähellä on.
 
Kai se netti yhteys vaikuttaa eniten. Eniten vituttaa pelissä juuri se että vaikka kuinka ehtii ampumaan toista päähän pitkää sarjaa niin silti kuolema korjaa. Käsittämätöntä paskaa.
 
Toi talojen rendaus ongelma johtuu noin 100% tapauksista joko siitä et rammia ei oo ku 8gb tai et peli on HDD kovolla. Varsinki jos molemmat on ni tuota esiintyy.
 
Ei sitä ssd välttämättä tarvi, että peli pyörii. Mullakin peli on ihan normi hdd:llä ja eikä ole mitään lagia pelin alussa ja peliin pääseminenkin kestää vähän kauemmin korkeintaa silloin, kun tekee koneella kaikkea muuta latauksen aikana. Suurin ongelma on kyllä mielestäni servereiden tickrate, joka on varmaan tyyliin 5. Mukavahan se on yrittää lähitaistelua kun vihu teleporttailee maksimit ja se kumpi kuolee on kiinni lähinnä kuun asennosta :kahvi:

Mutta ei se voi pelkästään nettiyhteydestä olla kiinni, lähitaistelu on parhaimmissakin tapauksissa melko tökeröä. Vertaa vaikka johonkin esim. codiin tai bäfään niin onhan siinä huomattava ero kuinka sulavaa pelaajien liike toistensa lähellä on.

Täähän se. Selvästi ei ole lagista vaan nimenomaan umpipaskasta 30 tick ratesta kiinni toi lähitaisteluiden satunnaisuus. Esim sisätiloissa on täysin serverijumalista kiinni kumpi osuu ensin vai osuuko kumpikaan. Lupaavat asiaan parannusta mutta eipä näistä ikinä tiedä. FAQ Eurooppalaisilla on muuten selvästi paskemmat serverit kuin jenkeillä:
 
Oli mullakin aikasemmin peli hdd ja ei ollu mitään ongelmia, kaverilla taas oli. Jostain syystä joissain kokoonpanoissa vissiin kusee enemmän.

Toki parani kaikki asiat maailmassa kun itekkin vihdoin hommasin sdd.
 
Toi talojen rendaus ongelma johtuu noin 100% tapauksista joko siitä et rammia ei oo ku 8gb tai et peli on HDD kovolla. Varsinki jos molemmat on ni tuota esiintyy.

Itsellä toisella kerralla ei talot rendannut loppuun ja toisella kerralla en nähnyt koulua/sen viereisiä kerrostaloja. 16gb ddr4 ja peli on sampan ssd:llä :think:
 
Itellä taitaa olla joku 180 tuntia pelailtuna, ja kerran ollut kylä keskellä järveä. 16 gigaa, ssd ja asetukset mediumilla.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Nää moottoripyörät on kyl aika vaarallisii täs pelis


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Vaarallisia ja hankala hallita:cigar2:
 
Suurin ongelma on kyllä mielestäni servereiden tickrate, joka on varmaan tyyliin 5.

Täähän se. Selvästi ei ole lagista vaan nimenomaan umpipaskasta 30 tick ratesta kiinni toi lähitaisteluiden satunnaisuus.

Itseasiassa FAQ:n mukaan servereiden tickrate on 60, MUTTA:
Q: What's the server tick rate? | A: 60 Hz, but due to unoptimized servers it does not go that high right now. But they are aiming to have all the servers run at 60 Hz
 
Itseasiassa FAQ:n mukaan servereiden tickrate on 60, MUTTA:
Q: What's the server tick rate? | A: 60 Hz, but due to unoptimized servers it does not go that high right now. But they are aiming to have all the servers run at 60 Hz
Mitäs FAQia luet? Ton mukaan minkä postasin jo on tilanne tällänen:
What tickrate do the game servers run at?
Our servers are running at 30 right now but we're aiming to improve that very soon.
FAQ
Ja noi redditin mittaukset on kyllä ihan omien kokemusten mukaiset. Ehkä noita on näinä kuukausina saatu parannettua silti.
 
Tuohan on ihan vain pelaajien ylläpitämä epävirallinen wiki?
 
Itsellä parsa sijoitus 2. Sain kummiskin haavoitettua viimeisintäkin.
Kyl siin rupes jo hiirikäsi täriseen viimeisen parin ympyrän aikana, kun vihollisia oli kuitenkin vielä kymmenkunta jäljellä. Nyt 25h pelikellossa ensimmäisen viikon aikana. Tuosta suurin osa duo matseista, mutta siitäkin vielä voitto puuttuu.

Tuossa tänään opettelin käyttämään skssää. Melekosen hyvä tuliluikku ennen awm:mää.
Sama jutta. Mä olen päässyt 2 kertaa kakkokeski ja kyllä pumppu hakkasi
 
Pitääks joku SKS:ssästä? Kun se on omasta mielestä aivan kökkäre. :D

Ihan hyvä sks on jos haluaa pelata snipulla ja ei ole tullut karkkia vastaan. 7.62 tekee kuiteskin ihan hyvin lämää ja jos löytää vielä 4x/8x ja silun niin aika mukava peli.
 
Kyllä mun mielestä SKS on nykyään ihan hyvä ase. Etenkin jos saa siihen 'compensator + vertical foregrip + cheekpad', jolloin rekyyli rauhoittuu. Vaatii kyllä tarkkuutta ollakseen hyvä eikä tuolla tietysti ole samaa 1 osuman tappokykyä lvl2 helmettiin kuin KARilla. Läheltähän tuo on yllättävänkin tehokas, kun voi vain spammia lippaan vihuun.
 
No ite mieluummin laitan sen pitkän lippaan kanssa punapisteen ja kerää jonkun pitkänmatkan pyssyn erikseen. Läheltä melko murhaava, kauas melko rauhaton.
 
Mihin sitten?

"Makes recoil recovery faster and reduces weapon sway."
- 20.00% Vertical Recoil
- 20.00% Animation Kick
- 15.00% Sway
Seison korjattuna. Onkoha se joskus muutettu ku muistan vaa et se olis toho pyssyn heilumisee vaikutellu. No onha tuo sitte kohtuu hyvä.
 
SKS:än nostan vain ja ainoastaa silloin, jos kädessä on vain pistooli / haulikko. Muuten roskiin.
 
Top3 parhausjärjestyksessä pyssyt mitkä nostaa mieluiten (ei droppi):
1. Mini
2. Vector
3. M16

Jos olet eri mieltä, olet vääräuskoinen.
 
1. Mini
2. M16
3. UMP

Ja dropeista 1. M249, 2. M24, 3. AWM. AWM olisi kivempi, jos siinä olisi enemmän kuin 20 ammusta.
 
1. Muumipapan tussari chokella, tällä on tullut eniten tappoja
2. Tommygun (vaimentimella) tällä tullut monesti vahingossa headshotteja kun rekyyli nostaa juuri sopivasti asetta
3. M249
 
Ei tätä peliä kykene ainakaan rentoutumismielessä pelaamaan, niin kuvottavaa, oksettavaa paskaa tämä nettikoodi on. Puolet matseista pysähtyy pelin oman flippailun takia, mikä on aika anteeksiantamatonta, koska seuraavaan matsiin pääsemisessä kestää aivan liian pitkään. Muutaman päivänä aikana on tapahtunut mm. seuraavaa:

-vastustaja on pariinkin kertaan warppaillut ja sprintannut tuplavauhtia aseelle ja teilannut
-samoin useaan otteeseen olen eka pyssyllä, mutta sen maasta poimiminen ei toimi, ukko juoksee viereen ja poimii sen
-juuri ladattu ase näyttää, että kuulat on piipussa, mutta silti kuuluu klik klik klik, kun yrittää teilata mua machetella pilkkovaa jannua.
-haulikkobingoon ei tunnu auttavan edes hetken paikallaan seisoskelu, että serverit varmasti ehtii mukaan. Toiseen suuntaan toimii kyllä viiveelläkin seinän taa
-pari aika selvää huijarismiestäkin on tullut vastaan

Ois pitänyt varmaan jo Tribesistä ottaa opikseen, että yhtään innovatiivisemmissa peleissä vaan polttaa näppinsä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Siinä on joku tommonen tekele, ei hienoimmasta päästä mutta aikaa meni :tup:
 
Ihan hieno tekele! Musiikki/efektit omaan makuun ehkä turhan kovalla etenkin tietyissä kohdissa. :)
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Joku random jäbä Redditistä editoi montagen kun dumppasin sille 40 gigaa clippejä. Meinasin eka ite väsää jotain noista, mutta ei jaksanut :D

Onko sulla tapana striimata? Huomasin että pelaat PUBGOnline-turnauksissa maanantaisin & keskiviikoisin, ja niitä turnauksia on perhanan hauska katsoa kun päästriimin lisäksi katsoo jonkun pelaajan omaa striimiä (jossa on sama viive kuin päästriimissä). AndyPyro on striimannut turnauksia parina viikkona, mutta jostain syystä hän lopetti sen vähän aikaa sitten.

EDIT: typot
 
Viimeksi muokattu:
Onko sulla tapana striimata? Huomasin että pelaat PUBGOnline-turnauksissa maanantaisin & keskiviikoisin, ja niitä turnauksia on perhanan hauska katsoa kun päästriimin lisäksi katsoo jonkun pelaajan omaa striimiä (jossa on sama viive kuin päästriimissä). AndyPyron on striimannut turnauksia parina viikkona, mutta jostain siitä hän lopetti sen vähän aikaa sitten.
Miten ja mistä tollasiin turnauksiin voi edes päästä mukaan? :O En oo ees kuullu moisista.
 
Onko sulla tapana striimata? Huomasin että pelaat PUBGOnline-turnauksissa maanantaisin & keskiviikoisin, ja niitä turnauksia on perhanan hauska katsoa kun päästriimin lisäksi katsoo jonkun pelaajan omaa striimiä (jossa on sama viive kuin päästriimissä). AndyPyron on striimannut turnauksia parina viikkona, mutta jostain siitä hän lopetti sen vähän aikaa sitten.

Ei oo tullut striimattua, ehkä tulevaisuudessa kun saa vähän päivitettyä konetta. Mun tiimistä pari striimaa noita pelejä, joten jos kiinnostaa nii kattele twitch.tv/mista tai twitch.tv/itallas noiden PUBGOnline pelien aikaan.
 
1. M416
2. SKS
3. Uzi

Haulikot on mulla täysboikotissa nykyään. Onhan niiden vahinkopotentiaali kova, mutta halvatun rakkine pettää lähes aina hätätilanteessa. Olen huomannut tuon ihan saman mistä täällä on valitettu, on satunnaislukujen jumalista kiinni lähteekö oma vai vihun henki. En edes poimi haulikoita mukaan enää vaan kuljen mieluummin alkumatkan ilman asetta/pistoolin varassa.

Ja mitä ihmettä täällä SKS:ää dissataan? Sehän on loistokaveri keskipitkällä matkalla. Laukauksia saattaa vaatia parikolme, mutta ne menevät nopeasti perille ja osuvat, jos ei nyt ihan kaikki niin useimmat. Karamellilla on pakko osua ensimmäisellä laukauksella kun tulinopeus on suunnilleen yksi kuti minuutissa. Vain jousipyssy on siinä suhteessa huonompi.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 607
Viestejä
4 972 202
Jäsenet
79 814
Uusin jäsen
Smuliii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom