Etanoli RE85

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja STech
  • Aloitettu Aloitettu
Olen vain keinoälyltä kysynyt, en jaksa tarkistaa lähteitä. Mutta AI:n mukaan siis Göteborgissa valmistetaan, ei olleet kannattavia Suomen kokeilut.
Kaivappa nyt se Hämeenlinnan tuotantolaitoksen sulkemista koskeva uutinen jostain. Tekoälyhän kertoili taannoin venäläisen dronen iskeneen suomeen että en pitäis kovin luotettavana.

Ai niin itse olen muuten tuossa kyseisessä tuotantolaitoksessa ja kyseisessä siilossa käynyt sisällä huoltohommissa

Kaivappa nyt se Hämeenlinnan tuotantolaitoksen sulkemista koskeva uutinen jostain. Tekoälyhän kertoili taannoin venäläisen dronen iskeneen suomeen että en pitäis kovin luotettavana.

Ai niin itse olen muuten tuossa kyseisessä tuotantolaitoksessa ja kyseisessä siilossa käynyt sisällä huoltohommissa
Niin, AI väittää joskus asioita, mutta suht. usein se onnistuneesti hakee dataa. Nyt näytti linkittävänkin (Kahden miljardöörin bisnekset päättyivät Hämeenlinnan Karanojalla – Bioetanolin ja kaasun tuotanto ei lyönyt leiville, samalla loppui lannoitteiden teko.). Väität, että Hämeenlinnassa jalostetaan yhä etanolia -> kaivappa nyt kuule ihan ite se uutinen jostain, että etanolia jälleen jalostetaan paikalla.

RE85 tuotantokapasiteettia on varmaan vain rajallisesti, ja sen kasvattaminen nopeasti ei ole yksinkertaista. Jos se olisi todella paljon bensaa halvempaa niin loppuisi varmaan kesken kun kysyntä räjähtäisi.

Lisäksi kun tuota on vain yhdellä jakelijalla niin tuossa on monopoli.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 520
Jäsenet
82 905
Uusin jäsen
venim1103

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom