Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivotaan ettei kone kyykkää sumuihin![]()
Pelin pitäisi kaiken järjen mukaan pyöriä sumussa paremmin.
Normaalisti 3D-peleissä näytönohjain piirtää kaiken näkökentän suuntaan (myös seinän takana olevan), mutta onneksi tälläisiin optimointeihin erikoistunut suomalainen Umbra3D on yhteensopiva Unreal Enginen kanssa. Sitä ei taideta vielä hyödyntää (ainakaan kovin paljoa), kun meikällä pätkii aika vahvasti tietyissä paikoissa.Pelin pitäisi kaiken järjen mukaan pyöriä sumussa paremmin.
Olisi hienoa jos tulisi vaihteleva sää tähän ja vaikka time-cycle esim: illasta yöhön.
Ovat sanonut aikasemmin ettei tule mitään cycle sää juttuja.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä jos mieli muuttuu.
Joo kyllä, erinomaista.Vihdoin joku ase jota ei saa vain cratesta!
Sit vähä jo fog "gameplayta"
Tulispa yö, taskulamput, otsalamput sekä kypärän tilalle joku "night kit vision"![]()
Just jotain tällästäTämä! Taskulamppu(lvl1), valonvahvistin(lvl2) ja lämpökamera(lvl3)![]()
Tuossa tilanteessa kaikki ikkunat olivat kyllä rikki vaikka toimiikin ehjälle lasille. Sittenkun vaulting tulee, uskoisin silti, että kyykkyhypystä on hyötyä. Nimittäin epäilen suuresti, että olisi mahdollista päästä kaikkiin paikkoihin, mihin kyykkyhypyllä pääsee kuten joidenkin talojen katoille jne.^Mielestäni älytöntä, että pystyy hyppäämään lasisenkin ikkunan läpi. Olisi ok jos toimisi vain rikottuihin ikkunoihin. Tällä hetkellä toki osa ei varmaan edes tiedä koko "ominaisuudesta" niin antaa ehkä hieman epäreilua asemaa tuota hyödyntäville. Vaultingilla sitten kaikki pääsevät noista ikkunoista hieman helpommin.
vaulting tulossa vasta peliin. Kyykkyhyppy tehdään painamalla samaan aikaan space + c. Helppo tapa on painaa peukallolla molempia näppäimiä.Oke, elikkäs onko jollain kertoa näistä salatekniikoista mitään ja miten ne tehdään? Mitä on vaulting?
vaulting tulossa vasta peliin. Kyykkyhyppy tehdään painamalla samaan aikaan space + c. Helppo tapa on painaa peukallolla molempia näppäimiä.
Tuossa tilanteessa kaikki ikkunat olivat kyllä rikki vaikka toimiikin ehjälle lasille. Sittenkun vaulting tulee, uskoisin silti, että kyykkyhypystä on hyötyä. Nimittäin epäilen suuresti, että olisi mahdollista päästä kaikkiin paikkoihin, mihin kyykkyhypyllä pääsee kuten joidenkin talojen katoille jne.![]()
Vähensin aika roimasti musan ääniä, oli niin rumaa puhetta ja huutoa pätkissä että teki mieli laittaa pelkästää musiikkia ja peliäänet poisParannusehdotuksena, musiikit joko pois tai vähintään puolet volyymistä pois.
Ilmeisesti SAWilla ei enää osu mihinkään, kevyesti vituttaa tämmönen meininki. Makuulta acogin läpi. Tästä ois puuttunut enää se, että kaveri olis ladannu karrilla päähän.
Squadi sai käsiinsä pelissä 3 AWM:ää
Itse katselin vain osia matseista sieltä täältä, mutta mitä ehdin näkemään rundien loppuja niin Andy mainittiin nimeltä muutaman kerran. Tosin edelleen katsoin vain lyhyitä pätkiä turneesta, lähinnä rundien loput.Kyllä alkoi ärsyttää Andyn puolesta, kun jäi viimeisessä matsissa seinään jumiin heti pelin alussa. Varmaan vartin yritti saada itsensä irti, ja lopulta kuoli rajaan... kuitenkin oli sijalla kolme tuossa vaiheessa turnausta. Kommentaattorit eivät ilmeisesti edes huomanneet tilannetta, eikä Andyä näytetty tuossa pelissä?
Just olin tulossa kirjoittamaan tuosta.
You may no longer set different features on a single key bind in the Options
Kyykkyhyppy itsessään ei haittaisi, mutta entä jos yksinkertaisesti ikkunat menisivät rikki.
Hyppyvariaatioita nyt on ollut muutenkin iät ajat FPS peleissä.
Toki sitten vault myötä varmaan estävät sen muutenkin, oletettavasti.
Itse en tosin edes tiennyt että peli antaa bindaa asioita samaan nappiin.
Yleensä peleissä näin ei ole ollut, niin en edes ollut ajatellut moista.
Voi heittää. Räjähtämiseen menee tuossa tapauksessa x sekuntia, mitä se sitten noissa olikaan. R:ää välissä näpäyttämällä alkaa keittäminen, eli sen jälkeen kädessäsi on periaatteessa kranaatti ennen tätä päivitystä.Oletan että sen heittää voi...
Aaa, niin juu, eli jos haluaa että ilmassa palaa vähemmän aikaa niin erikseen voi kädessä keittää. Ennen se vain keitti saman tien kun taskusta otti.Voi heittää. Räjähtämiseen menee tuossa tapauksessa x sekuntia, mitä se sitten noissa olikaan. R:ää välissä näpäyttämällä alkaa keittäminen, eli sen jälkeen kädessäsi on periaatteessa kranaatti ennen tätä päivitystä.
Tässäkin olisi toki puolensa. Voi pakottaa toisen ulos piilosta ja käydä poimimassa kranaatin takaisin.Mä jo kuvittelin että olisi pakollista, ja näin valmiiksi huvittavat tilanteet kun naatteja viskotaan pinnin kera.![]()
![]()
Mielenkiintoisin kohta oli tuo missä kyykkyhyppiminen estetään valikosta käsin tuplatoiminnot kieltämällä. Konffin puukottamisesta ei tosin mainita mitään, jostain kumman syystä. Mitä jos vaan muuttaisivat sen mekanismin niin, ettei kyykkyyn pääse ilmassa. Tuskin kukaan tosiveitikka halua luopua kyvystään lentää ehjien ikkunoiden läpi.
I don't see an in-game option for ADS hold, but you can enable it directly in the config file.
In
%LOCALAPPDATA%\TslGame\Saved\Config\WindowsNoEditor\GameUserSettings.ini
replace
InputModeADS=Toggle
with
InputModeADS=Hold
While set to Hold, targeting becomes the toggle action. So, click-and-hold to ADS, click-and-release to toggle targeting.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.