Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Itsellä tuollainen vastaava naputus tuli nimenomaan usb dacin kanssa, ratkaisuna oli mennä windowssin ääni asetuksiin ja disabloida äänityspuolelta tuo dac kokonaan. Tai vaihtoehtoisesti shadowplayn asetuksista ottaa tuo usb dac mikki puolelta pois, jostain syystä vakiona haluaa ottaa dacin myös äänilähteeksi jolloinka tuo naputus tulee tallenteeseen.

Kiitos, sehän siinä juurikin oli syynä!
 
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/...26260495638528
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/...26394537099265

FB:stä:

Players,

We've been working on the new build and will deploy the update next week.

As we prepare to deploy our next build, we are going to release a test build early next week. The test servers will be up for 2 days.

Some of the key features of the new build include a new weapon, foggy weather condition, FPP leaderboards and multiple bug fixes.

Detailed patch notes will be released before the test build goes live.
 
Reddit löyty tämmöinen aiheeseen liittyen:

3 kertaa kaatunut 6 päivän aikana suoraan työpöydälle, kehottaen lähettämään virheilmoitusta. Täälläkin Radeon Relive- ajurit, joten lieneekö sitten noista kiinni.
Onneksi peliin pääsee takaisin, eikä nuo kaatuilut nyt ole onneksi tihentyneet tuosta.

Vai sumu-efektiä olisi, mukava saada näitä erilaisia säätiloja vaikka enemmänkin. Illalla testiin :)

Edit...sumu taitaa ollakin vasta tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
FPP leaderboards YES! Pitänyt vähän taukoa (puoliksi väkisin), ajatellen, että palaa kunnolla pelaamaan kun nuo tulee.
 
Itsellä kyykkäsi vielä viime viikon lopulla Radeonilla, mutta ajoin eilen DDU:lla 17.8.2 ajurit sisään niin ei kyykännyt kolmessa pelissä kertaakaan. Enempää en kerennyt kokeilemaan.
 
Pelin pitäisi kaiken järjen mukaan pyöriä sumussa paremmin.
Normaalisti 3D-peleissä näytönohjain piirtää kaiken näkökentän suuntaan (myös seinän takana olevan), mutta onneksi tälläisiin optimointeihin erikoistunut suomalainen Umbra3D on yhteensopiva Unreal Enginen kanssa. Sitä ei taideta vielä hyödyntää (ainakaan kovin paljoa), kun meikällä pätkii aika vahvasti tietyissä paikoissa.
 
Ovat sanonut aikasemmin ettei tule mitään cycle sää juttuja.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä jos mieli muuttuu.

Jep, ovat sanoneet joo ja perusteluna oli se, että eihän oikeastikaan noin 30 minuutin aikana kerkeä sää vaihtumaan juurikaan. Itse en edes haluaisi tähän mitään vaihtuvaa säätä, mutta olisi hienoa jos saisi itse valita mitä säätä pelaa eikä joutuisi luottamaan randomiin.

Päin vastoin kuin monet muut, itse esimerkiksi tykkään erittäin paljon siitä sadekelistä ja niitä tuntuu tulevan harmillisen harvoin. Sumusta tulee luultavasti uusi suosikki, jos vain toimii niin kuin pitää eikä kyykytä konetta kummemmin.
 
Uusi ase.

The Mini-14 is a lightweight .223 caliber (5.56 mm) semi-automatic rifle manufactured by Sturm, Ruger & Co. that is popular with law enforcement, security personnel, hunters, ranchers and target shooters.
Wikipedia

DJLTkMrVwAMrRDg.jpg:large

 
Jossain haastiksessa sanos ettei tod. näk. aio night-modea tehdä.
Mut sit varmaan kun tulee modsupport yms niin joku muu tekee :D
 
Tämä! Taskulamppu(lvl1), valonvahvistin(lvl2) ja lämpökamera(lvl3) :D
Just jotain tällästä :D Olis kyl huippu. Toki ne lamput ei sit myöskään erottuis hirveän kauas koska sehän olisi suht epäreilua niille kenel ne on :D Tai et siel jossain näkyis vaan pieni tuikku tms. mikä heiluis kun hullun mulk..
 
Yö olisi hieno, mutta muistan lukeneeni että yksi syy miksi ei tee on se, että jengi vaan kääntää gammat jne täpölle. Vai mikä asetus olikaan. Osassa monitoreista on myös suoraan moodi joka auttaa näkemään pimeisiin kulmiin jne.
Tuota muistaakseni aina DayZ jengi teki.
 
Viimeksi muokattu:
Vissiin cross-platform pelaamista katsotaan melko tosissaan nyt.

Microsoft has been pushing cross-platform play a lot. Will that be part of PUBG on Xbox?

BG:
We're looking into it. We'd like to see some form of cross-play, but we think it would only be fair if it was keyboard and mouse versus keyboard and mouse, or controller versus controller. But it's still under heavy discussion.
Olettaisin että ns. true leaderboardit on silti aina platform specific.

Konsoleille kuitenkin väännetään aim assist, josta myös puhutaan linkin takana olevassa haastikessa.
Aim assist ja controllerilla kova pelaaja saattaa olla melko paha nakki.
Ne katsoo kuitenkin tuota Destiny aim assista, ja sehän on todella räikee 2:ssa nyt.

PUBG: "When you ask about growth on PC, I just look at League of Legends"
 
Niin eikö ne tossa sanokkin että näppishiiret vain näppishiiriä vastaan. Mullehan se toki on ihan sama jos konsolijonnet vääntää keskenään aim assisteilla, mikä on kyllä typerin keksintö mihinkään peliin laittaa alustasta huolimatta. Trhkön niihin konsoleihin näppishiiriä tai vastaavia jos niillä on pakko päästä tälläisiä pelejä pelaamaan. (En tosin tiedä, voihan se olla että ovat tehneetkin. Olen ollut pihalla konsoleista ps2 ajoista lähtien..)
 
Jokainen peli jäätyy kun on noin 40 pelaajaa jäljellä. Peli vaan tökkäisee ja jäätyy. Joskus pystyy palaamaan takaisin kun käynnistää pelin uudelleen, mutta useimmiten jäätyminen tapahtuu taistelun aikana, niin kuolohan siinä korjaa.
 
^Mielestäni älytöntä, että pystyy hyppäämään lasisenkin ikkunan läpi. Olisi ok jos toimisi vain rikottuihin ikkunoihin. Tällä hetkellä toki osa ei varmaan edes tiedä koko "ominaisuudesta" niin antaa ehkä hieman epäreilua asemaa tuota hyödyntäville. Vaultingilla sitten kaikki pääsevät noista ikkunoista hieman helpommin.
 
Melko lukemat. Tulee mieleen onko se Dota2 all time concurrent mahdoton sittenkään.

uTb26kb.jpg
 
^Mielestäni älytöntä, että pystyy hyppäämään lasisenkin ikkunan läpi. Olisi ok jos toimisi vain rikottuihin ikkunoihin. Tällä hetkellä toki osa ei varmaan edes tiedä koko "ominaisuudesta" niin antaa ehkä hieman epäreilua asemaa tuota hyödyntäville. Vaultingilla sitten kaikki pääsevät noista ikkunoista hieman helpommin.
Tuossa tilanteessa kaikki ikkunat olivat kyllä rikki vaikka toimiikin ehjälle lasille. Sittenkun vaulting tulee, uskoisin silti, että kyykkyhypystä on hyötyä. Nimittäin epäilen suuresti, että olisi mahdollista päästä kaikkiin paikkoihin, mihin kyykkyhypyllä pääsee kuten joidenkin talojen katoille jne. :think:
 
Oke, elikkäs onko jollain kertoa näistä salatekniikoista mitään ja miten ne tehdään? Mitä on vaulting?
 
Oke, elikkäs onko jollain kertoa näistä salatekniikoista mitään ja miten ne tehdään? Mitä on vaulting?
vaulting tulossa vasta peliin. Kyykkyhyppy tehdään painamalla samaan aikaan space + c. Helppo tapa on painaa peukallolla molempia näppäimiä.
 
vaulting tulossa vasta peliin. Kyykkyhyppy tehdään painamalla samaan aikaan space + c. Helppo tapa on painaa peukallolla molempia näppäimiä.

Tai bindata nämä (hyppy+kyykky) samaan nappiin hyödyntämällä jotain UI-bugia pelin asetusvalikossa. Tai modata jotain usersettings configgia (en muista mitä tarkalleen), jossa asettaa nuo samaan. Youtube ja Google auttavat tässä.

Tuossa tilanteessa kaikki ikkunat olivat kyllä rikki vaikka toimiikin ehjälle lasille. Sittenkun vaulting tulee, uskoisin silti, että kyykkyhypystä on hyötyä. Nimittäin epäilen suuresti, että olisi mahdollista päästä kaikkiin paikkoihin, mihin kyykkyhypyllä pääsee kuten joidenkin talojen katoille jne. :think:

Niin en tarkoittanut tuota tilannetta vaan yleisesti sitä, että on epäreilua kun lasistakin pääsee läpi tuolla. Eihän tuota koko tyyliä ja hommaa tietysti ole varmaan edes suunniteltu vaan joku on vain sattunut löytämään tuollaisen "exploitin" mutta tuo lasien läpi kulkeminen tekee siitä mielestäni liian arvaamatonta (kun vihun ei tarvitse edes rikkoa laseja hypätäkseen ikkunasta). Mielestäni tuo pitäisi joko poistaa kokonaan (vaultingin myötä) tai sitten edes muuttaa siten, että ikkunoiden lasien pitää olla rikottuina.

Ja tosiaan tuo kyykkyhyppäily päästää ainakin taloissa sellaisille tasanteille ja piiloihin mihin ei varmaan olisi tarkoitus päästä. Samoiten pääsee parkouraamaan katoille mistä vihollinen tuskin myöskään osaa etsiä sinua. Vaultingilla todennäköisesti pääsee tulevaisuudessa hyppäämään vain suoraan alas maantasalle.
 
Viimeksi muokattu:
Tietääkseni kyykkyhyppy poistetaan kun vaulting tulee peliin, muistaakseni Shroud puhui tuosta joskus aiemmin.
 
Tulipa täs pienissä oloissa kyhättyä ensimmäinen "oikea" pelivideo ihan :P Pientä treeniä vaatii mutta suunta on vaan ylöspäin :)
 
Parannusehdotuksena, musiikit joko pois tai vähintään puolet volyymistä pois.
Vähensin aika roimasti musan ääniä, oli niin rumaa puhetta ja huutoa pätkissä että teki mieli laittaa pelkästää musiikkia ja peliäänet pois :) EDIT: täytyyki laittaa shadowplaysta push to talk päälle niin jää noi typerät veesanat sun muut pois jatkossa :)
 
Ilmeisesti SAWilla ei enää osu mihinkään, kevyesti vituttaa tämmönen meininki. Makuulta acogin läpi. Tästä ois puuttunut enää se, että kaveri olis ladannu karrilla päähän.
 


Tuommoinen turnaus ois menossa, siellä on myös mukana suomalainen OfficialAndyPyro.

Kyllä alkoi ärsyttää Andyn puolesta, kun jäi viimeisessä matsissa seinään jumiin heti pelin alussa. Varmaan vartin yritti saada itsensä irti, ja lopulta kuoli rajaan... kuitenkin oli sijalla kolme tuossa vaiheessa turnausta. Kommentaattorit eivät ilmeisesti edes huomanneet tilannetta, eikä Andyä näytetty tuossa pelissä?
 
Kyllä alkoi ärsyttää Andyn puolesta, kun jäi viimeisessä matsissa seinään jumiin heti pelin alussa. Varmaan vartin yritti saada itsensä irti, ja lopulta kuoli rajaan... kuitenkin oli sijalla kolme tuossa vaiheessa turnausta. Kommentaattorit eivät ilmeisesti edes huomanneet tilannetta, eikä Andyä näytetty tuossa pelissä?
Itse katselin vain osia matseista sieltä täältä, mutta mitä ehdin näkemään rundien loppuja niin Andy mainittiin nimeltä muutaman kerran. Tosin edelleen katsoin vain lyhyitä pätkiä turneesta, lähinnä rundien loput.
Ei ehkä vielä vain ole nimeä että tekemisiä sen enempää seurataan. :)

Tosin nyt kyllä alkannut nousemaan aika paljon sen Gamescom turneen myötä. Duo peliä oli tuossa Summit1g:n kanssa sen jälkeen, jne. Tosin onko aiemmin jo ollut? En tiedä.
Eikä nyt 1000 subaajan rajan rikki meneminen ole yhtään hassumpi suomalaiselle striimaajalle. Tuostahan saa jo rahaa melko kivasti.....
 
Varsin laaja pätsi. Cool.

Naatit muuttui melko isosti.

o Decreased fuse time of the Flash Grenade to 2.5 seconds
o Increased the lethal and injury ranges of the Frag Grenade
o Improved the animation for throwing grenades to allow for increased speeds and more accurate trajectories, but decreased visual trajectory distance of throwables
o Cooking of grenades is now manual (Default key set to R)
o You may now toggle the throwing mode between overhead and roll (Default key set to Right Mouse Click)
o The movement speed of a character affects the trajectory of throwables
Saattaa alkuun pikkasen lennellä korkkaamattomia naatteja. :D Oletan että sen heittää voi...
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoisin kohta oli tuo missä kyykkyhyppiminen estetään valikosta käsin tuplatoiminnot kieltämällä. Konffin puukottamisesta ei tosin mainita mitään, jostain kumman syystä. Mitä jos vaan muuttaisivat sen mekanismin niin, ettei kyykkyyn pääse ilmassa. Tuskin kukaan tosiveitikka halua luopua kyvystään lentää ehjien ikkunoiden läpi.
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 740
Viestejä
4 515 010
Jäsenet
74 463
Uusin jäsen
potemon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom