Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoisin kohta oli tuo missä kyykkyhyppiminen estetään valikosta käsin tuplatoiminnot kieltämällä. Konffin puukottamisesta ei tosin mainita mitään, jostain kumman syystä. Mitä jos vaan muuttaisivat sen mekanismin niin, ettei kyykkyyn pääse ilmassa. Tuskin kukaan tosiveitikka halua luopua kyvystään lentää ehjien ikkunoiden läpi.
Eihän tuo mitenkään estä kyykkyhypyn tekemistä. Tuo estää yhdestä napista toimivien näppäinyhdistelmien tekemisen, mikä varmaan monilla estää kyykkyhypyn tekemisen, mutta ei niillä, jotka osaavat tehdä sen manuaalisesti. Itse olen aina tehnyt kyykkyhypyn manuaalisesti, koska eihän se edes ole kovin vaikeaa. Sopivasti painaa suunnilleen yhtäaikaa w+kyykky+hyppy niin saadaan aikaan kyykkyhyppy. Oikeastaan ainoa vaatimus, että manuaalisesti onnistuu on pelinäppis, joka osaa ottaa tavallista enemmän komentoja vastaan yhtäaikaa (eli käytännössä mikä tahansa nykyaikainen pelinäppis). Vähän voi vaatia harjoittelua, muttei se vaikeaa ole.Just olin tulossa kirjoittamaan tuosta.
You may no longer set different features on a single key bind in the Options
Kyykkyhyppy itsessään ei haittaisi, mutta entä jos yksinkertaisesti ikkunat menisivät rikki.
Hyppyvariaatioita nyt on ollut muutenkin iät ajat FPS peleissä.
Toki sitten vault myötä varmaan estävät sen muutenkin, oletettavasti.
Itse en tosin edes tiennyt että peli antaa bindaa asioita samaan nappiin.
Yleensä peleissä näin ei ole ollut, niin en edes ollut ajatellut moista.
Tarkoitin lähinnä sitä, että tuo estää nappikombon tekemisen menusta, ei suoraan konffeista.Eihän tuo mitenkään estä kyykkyhypyn tekemistä. Tuo estää yhdestä napista toimivien näppäinyhdistelmien tekemisen, mikä varmaan monilla estää kyykkyhypyn tekemisen, mutta ei niillä, jotka osaavat tehdä sen manuaalisesti. Itse olen aina tehnyt kyykkyhypyn manuaalisesti, koska eihän se edes ole kovin vaikeaa. Sopivasti painaa suunnilleen yhtäaikaa w+kyykky+hyppy niin saadaan aikaan kyykkyhyppy. Oikeastaan ainoa vaatimus, että manuaalisesti onnistuu on pelinäppis, joka osaa ottaa tavallista enemmän komentoja vastaan yhtäaikaa (eli käytännössä mikä tahansa nykyaikainen pelinäppis). Vähän voi vaatia harjoittelua, muttei se vaikeaa ole.
On muillakin, ja löytyy juttua mm. virallisilta foorumeilta sekä Reddit.Hain aamupalaksi kana-aterian, mutta en saanut ollenkaan BP:täOnko muilla käynyt vastaavaa?
Tällainen tuli tulostettua joku aika sitten koristeeksi monitorin viereen tms. Pitää seuraavat vetäistä oikealla värillä ehkä kuitenkin, taikka maalata..
![]()
![]()
Tällainen tuli tulostettua joku aika sitten koristeeksi monitorin viereen tms. Pitää seuraavat vetäistä oikealla värillä ehkä kuitenkin, taikka maalata..
![]()
![]()
Hmm, et sinä tollasia mullekkin muutaman tekis, saat vaikka jonkinsortin kaljapalkkaa..![]()
Kyllähän noita voisi pari tehtailla. Koko tuossa on sellainen hieman snadimpi kuin hiiri, eli menee hyvin jonain koristeena pöydällä tms. Pitää vielä katsoa josko löytyisi parempi modeli jossa olisi myös kahvaa vastapäätä se koukku tms osa niin olisi vielä parempi.
@Juha™[FIN] taisin luvata että kun tulee chicken dinner squadissa tai duossa missä oon mukana niin teen free of charge.![]()
FYPJoku oli reddit heittänyt tämmöisen fixin "Turn off steam beta in your settings, that will fix it"
Fps heittelyt aika hurjia. Mikä olis hyvä ohjelma millä katella pelin aikasia kuormituksia jotta sais pullonkaulasta selvää?
Fps heittelyt aika hurjia. Mikä olis hyvä ohjelma millä katella pelin aikasia kuormituksia jotta sais pullonkaulasta selvää?
luodinnopeus M16 luokkaa ellei nopeampi.
Steamista.Mistäs pelin saa halvimmalla ostettua?
Steamista.
Tai jos haluat joitain senttejä säästää, niin jostain G2A:sta ja mitä näitä nyt on.
Instant Gamingistä saa 25 eurolla mutta ei oikein keystoreissakaan ole näkynyt tuota halvemmalla: Buy Playerunknown's Battlegrounds Steam
Onko tuo ihan legit paikka? Kaipa se vitonenkin rahaa on![]()
Ei oo worth alkaa arpomaan, kyllä se peli on helposti sen 30€ arvonen.
Tässä vähän tän päivän pelistä, kova bait oli laitettu ekassa klipissä lattialle (luulen ainakin näin).
Onko täällä kukaan testannut miten Windows game mode vaikuttaa peliin? Tuli juuri asennettua peli ja rauta ei ihan uusinta uutta ole niin mietin onko vaikutusta.
Taitaapi tuo muistin vähyys olla suuremman puoleinen ongelma. Siitä en osaa sanoa riittääkö tuossa jerkku muuten.Mahtaneeko olla mitään toivoa että geforce 560 ti riittäisi tähän? Vai onko vain kylmästi liian vanhaa kamaa?
Mahtaneeko olla mitään toivoa että geforce 560 ti riittäisi tähän? Vai onko vain kylmästi liian vanhaa kamaa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.