Playerunknown's Battlegrounds (PC)

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Just olin tulossa kirjoittamaan tuosta.

You may no longer set different features on a single key bind in the Options​

Kyykkyhyppy itsessään ei haittaisi, mutta entä jos yksinkertaisesti ikkunat menisivät rikki.
Hyppyvariaatioita nyt on ollut muutenkin iät ajat FPS peleissä.
Toki sitten vault myötä varmaan estävät sen muutenkin, oletettavasti.

Itse en tosin edes tiennyt että peli antaa bindaa asioita samaan nappiin.
Yleensä peleissä näin ei ole ollut, niin en edes ollut ajatellut moista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Just olin tulossa kirjoittamaan tuosta.

You may no longer set different features on a single key bind in the Options​

Kyykkyhyppy itsessään ei haittaisi, mutta entä jos yksinkertaisesti ikkunat menisivät rikki.
Hyppyvariaatioita nyt on ollut muutenkin iät ajat FPS peleissä.
Toki sitten vault myötä varmaan estävät sen muutenkin, oletettavasti.

Itse en tosin edes tiennyt että peli antaa bindaa asioita samaan nappiin.
Yleensä peleissä näin ei ole ollut, niin en edes ollut ajatellut moista.
Normaalisti ei annakkaan mutta pienellä niksillä antaa/antoi.
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Oletan että sen heittää voi...
Voi heittää. Räjähtämiseen menee tuossa tapauksessa x sekuntia, mitä se sitten noissa olikaan. R:ää välissä näpäyttämällä alkaa keittäminen, eli sen jälkeen kädessäsi on periaatteessa kranaatti ennen tätä päivitystä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Voi heittää. Räjähtämiseen menee tuossa tapauksessa x sekuntia, mitä se sitten noissa olikaan. R:ää välissä näpäyttämällä alkaa keittäminen, eli sen jälkeen kädessäsi on periaatteessa kranaatti ennen tätä päivitystä.
Aaa, niin juu, eli jos haluaa että ilmassa palaa vähemmän aikaa niin erikseen voi kädessä keittää. Ennen se vain keitti saman tien kun taskusta otti.

Mä jo kuvittelin että olisi pakollista, ja näin valmiiksi huvittavat tilanteet kun naatteja viskotaan pinnin kera. :D :D
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Mä jo kuvittelin että olisi pakollista, ja näin valmiiksi huvittavat tilanteet kun naatteja viskotaan pinnin kera. :D :D
Tässäkin olisi toki puolensa. Voi pakottaa toisen ulos piilosta ja käydä poimimassa kranaatin takaisin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
122
Mielenkiintoisin kohta oli tuo missä kyykkyhyppiminen estetään valikosta käsin tuplatoiminnot kieltämällä. Konffin puukottamisesta ei tosin mainita mitään, jostain kumman syystä. Mitä jos vaan muuttaisivat sen mekanismin niin, ettei kyykkyyn pääse ilmassa. Tuskin kukaan tosiveitikka halua luopua kyvystään lentää ehjien ikkunoiden läpi.
En usko että niinkään tuohon kyykkyhyppisen estoon tarkoitettu muutos, vaan ihan käytettävyyden kannalta helpottava asia jos haluat vaihtaa näppäimiä mieleiseksi. Kuitenkin kyykkyhypyn tekeminen nyt ei ole niin vaikeaa kahdellakaan näppäimellä ja ohjelmoitavia näppäimiä löytyy hiiristä ja näppiksistä jolloinka niiden taakse saa helposti laitettua ne kaksi eri näppäinpainallusta tapahtumaan samaan aikaan.
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
579
Nyt löytyy ADS hold testi servulta. Ei tokikaan asetuksista vielä.

Koodi:
I don't see an in-game option for ADS hold, but you can enable it directly in the config file.

In

%LOCALAPPDATA%\TslGame\Saved\Config\WindowsNoEditor\GameUserSettings.ini

replace

InputModeADS=Toggle

with

InputModeADS=Hold

While set to Hold, targeting becomes the toggle action. So, click-and-hold to ADS, click-and-release to toggle targeting.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Tossa vähä "tunnelmaa" fog mapista.
On kyllä aika herkkua




Ja tältä näyttää vihut about 150m päästä 4x scopella, tuosta suttuvideosta sitä ei oikein erota.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TML

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
Mielenkiintoisin kohta oli tuo missä kyykkyhyppiminen estetään valikosta käsin tuplatoiminnot kieltämällä. Konffin puukottamisesta ei tosin mainita mitään, jostain kumman syystä. Mitä jos vaan muuttaisivat sen mekanismin niin, ettei kyykkyyn pääse ilmassa. Tuskin kukaan tosiveitikka halua luopua kyvystään lentää ehjien ikkunoiden läpi.
Just olin tulossa kirjoittamaan tuosta.

You may no longer set different features on a single key bind in the Options​

Kyykkyhyppy itsessään ei haittaisi, mutta entä jos yksinkertaisesti ikkunat menisivät rikki.
Hyppyvariaatioita nyt on ollut muutenkin iät ajat FPS peleissä.
Toki sitten vault myötä varmaan estävät sen muutenkin, oletettavasti.

Itse en tosin edes tiennyt että peli antaa bindaa asioita samaan nappiin.
Yleensä peleissä näin ei ole ollut, niin en edes ollut ajatellut moista.
Eihän tuo mitenkään estä kyykkyhypyn tekemistä. Tuo estää yhdestä napista toimivien näppäinyhdistelmien tekemisen, mikä varmaan monilla estää kyykkyhypyn tekemisen, mutta ei niillä, jotka osaavat tehdä sen manuaalisesti. Itse olen aina tehnyt kyykkyhypyn manuaalisesti, koska eihän se edes ole kovin vaikeaa. Sopivasti painaa suunnilleen yhtäaikaa w+kyykky+hyppy niin saadaan aikaan kyykkyhyppy. Oikeastaan ainoa vaatimus, että manuaalisesti onnistuu on pelinäppis, joka osaa ottaa tavallista enemmän komentoja vastaan yhtäaikaa (eli käytännössä mikä tahansa nykyaikainen pelinäppis). Vähän voi vaatia harjoittelua, muttei se vaikeaa ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Eihän tuo mitenkään estä kyykkyhypyn tekemistä. Tuo estää yhdestä napista toimivien näppäinyhdistelmien tekemisen, mikä varmaan monilla estää kyykkyhypyn tekemisen, mutta ei niillä, jotka osaavat tehdä sen manuaalisesti. Itse olen aina tehnyt kyykkyhypyn manuaalisesti, koska eihän se edes ole kovin vaikeaa. Sopivasti painaa suunnilleen yhtäaikaa w+kyykky+hyppy niin saadaan aikaan kyykkyhyppy. Oikeastaan ainoa vaatimus, että manuaalisesti onnistuu on pelinäppis, joka osaa ottaa tavallista enemmän komentoja vastaan yhtäaikaa (eli käytännössä mikä tahansa nykyaikainen pelinäppis). Vähän voi vaatia harjoittelua, muttei se vaikeaa ole.
Tarkoitin lähinnä sitä, että tuo estää nappikombon tekemisen menusta, ei suoraan konffeista.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
En toki kirjoittanut etteikö sitä voi tehdä, mutta ainakaan sitä ei voi suoraan bindaa. :)
Joka tapauksessa, se nyt on edelleen ihan absurdia että menee ikkunoiden läpi. :D Sehän on ihan suoraan glitchausta, ja hyvin hämmentävää ettei fiksattu asap. :D
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Hain aamupalaksi kana-aterian, mutta en saanut ollenkaan BP:tä :( Onko muilla käynyt vastaavaa?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Joo testiservulla vasta, olisko perjantaiksi ollut puhetta että tulee kunnon servuille.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Oli ihan mielenkiintonen tuo sumu, yhen kävin vetäseen testillä
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Tällainen tuli tulostettua joku aika sitten koristeeksi monitorin viereen tms. Pitää seuraavat vetäistä oikealla värillä ehkä kuitenkin, taikka maalata..



:D
Hmm, et sinä tollasia mullekkin muutaman tekis, saat vaikka jonkinsortin kaljapalkkaa.. :think:
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Hmm, et sinä tollasia mullekkin muutaman tekis, saat vaikka jonkinsortin kaljapalkkaa.. :think:
Kyllähän noita voisi pari tehtailla. Koko tuossa on sellainen hieman snadimpi kuin hiiri, eli menee hyvin jonain koristeena pöydällä tms. Pitää vielä katsoa josko löytyisi parempi modeli jossa olisi myös kahvaa vastapäätä se koukku tms osa niin olisi vielä parempi.

@Juha™[FIN] taisin luvata että kun tulee chicken dinner squadissa tai duossa missä oon mukana niin teen free of charge. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 711
Kyllähän noita voisi pari tehtailla. Koko tuossa on sellainen hieman snadimpi kuin hiiri, eli menee hyvin jonain koristeena pöydällä tms. Pitää vielä katsoa josko löytyisi parempi modeli jossa olisi myös kahvaa vastapäätä se koukku tms osa niin olisi vielä parempi.

@Juha™[FIN] taisin luvata että kun tulee chicken dinner squadissa tai duossa missä oon mukana niin teen free of charge. :)
Joo, joku päivä se pannu on miun seinällä vielä :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Nyt on tosiaan uusi päivitys livenä ihan normaaleillakin servereillä. Mukava huomata myös se, että noita FPP-statseja on tosiaan träckätty jo kauemman aikaa vaikka ne eivät olekaan näkyvillä olleet. Luultavasti viimeksi nollattu kuun alussa niin kuin muutkin leaderboardit.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Testasin pari peliä ja kummatkin sattuivat olemaan sumupelejä. Eteen ei näe juuri yhtään ja waypointteja piti käyttää paljon suunnistamiseen, koska määränpäätä ei pellon kulmasta näe. En saanut yhtäkään tappoa ja rage quittasin ruuanlaitto hommiin, plääh.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Mitäs nyt tehdään? Eilen pelasin viel normaalisti ilman ongelmia. Tänään tulin töistä, kone päälle, steam latautu siinä, katoin ettei päivitys alkanut, käynnistin steamin uudelleen, ei näy päivitystä, koitin käynnistää pelin ja tuli tää ilmoitus.

Steamin asetuksista check game files for integrity ja clean cache, ei vaikutusta.

(EDIT: Kuten alapuolella olevassa viestissä lukee, steamin betahommat kun estää niin toimii. Jos jollakin on vastaavaa ongelmaa.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Joku oli reddit heittänyt tämmöisen fixin "Turn off steam beta in your settings, that should fix it"
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
77
Fps heittelyt aika hurjia. Mikä olis hyvä ohjelma millä katella pelin aikasia kuormituksia jotta sais pullonkaulasta selvää?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
819
Fps heittelyt aika hurjia. Mikä olis hyvä ohjelma millä katella pelin aikasia kuormituksia jotta sais pullonkaulasta selvää?
Itekki tiputin suosiolla mediumille vaikka on 1080ti niin on mukavampi pelata. Näyttönä 2560x1440 144hz.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
17
Itse asentelin juuri uuden koneen viikko takaperin (7700k + 1080 jne), ja koska pelaan tv:n kautta on 60fps lukittu maksimiksi. Helposti vetää uudella koneella PUBGtä ultrana tuon 60fps lukon ansiosta. Tosin ei tämä peli kauheasti silmäkarkkia tarjoa vaikkapa verrattuna BF1 asetukset kaakossa. Tarkoitus siirtyä 1440 -144hz G-Syncin käyttöön muutaman viikon sisään, joten jännä nähdä paljonko joutuu asetuksia tiputtamaan.
 

nakit muusilla

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Saatana mitkä sydämen tykytykset kun lukee "alive 2". Viimesissä circleissä sai tiputettua 3 kaveria vss:llä ja viimesen kohdalla unohtu ladata ja sijoitus #2. Dinneriä odotellessa :facepalm::facepalm:
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Totesin tänään Mini14 kelpaavan ykkösaseeksi :tup:. Kaikki tapot siis tuli tuolla minillä.

 
Liittynyt
20.08.2017
Viestejä
17
Aika rajusti vaihtelee serveri lagi peleissä varsinkin tänään tuntuu ettei osu ollenkaan..
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Itekkin tykkäsin tosta ministä, jotenkin sopi paremmin kouraan kuin esim sks. Minissä on tulinopeutta ja tarkkuutta sen verran omasta mielestä että sen noukin mieluummin kuin esim akm tai m16.

Toisaalta mä olen myös täysin casuaali weekendwarrior, joten mitäpä minä mistään tiedän. Muutenkin toki menen niillä aseilla mitkä kouraan parhaiten sopii, eli kar, m416, mini, akm, vector ja autohalikko :rolleyes:
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
329
Tuo Mini-14 nyt on tällä hetkellä ihan ylitse muiden (ei-crate aseista nyt ainakin). Järkyttävän tarkka, todella alhainen rekyyli ja luodinnopeus M16 luokkaa ellei nopeampi. Varmasti tullaan kyllä nerffaamaan vielä :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Onkos muille tullu äänibugitusta viimisen päivityksen jälkeen?

Tännään kävi mm. semmosta että vihu tuli buggyllä ihan viereen ja kukaan squadin jäsenistä ei ääntä kuullu. Semmosta kävi myös että oman squadin juoksuäänet kuulu normisti, mutta vihollisen ääniä ei. Ei ollu jatkuvia nämä, mutta useammat havainnot näistä squadin kesken tehtiin, eikä tämmösiä ennemmin ole ollu. Aseitten äänissäki epäilimmä bugitusta, luodin viuhut ja esim lasiin tai seinään osumat kuulu muttei laukauksen ääntä, tämä tosin jäi epäselväksi kuin kaukaa meitä ammuttiin.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Mini14 on kyllä kova pyssy. Siihen joku 2x tai 4x scope kiinni niin on kyllä mukana kädessä. Eilen tuli yksi dinneri taas otettua, eli pelit tuntuu maistuvan. :)
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Ei oo worth alkaa arpomaan, kyllä se peli on helposti sen 30€ arvonen.


Tässä vähän tän päivän pelistä, kova bait oli laitettu ekassa klipissä lattialle (luulen ainakin näin).

Varma baitti. Paskat baittaajat :D
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
39
Mikähän on kun viimeisen päivityksen jälkeen peli jäätyy noin 0.5-1sek ajaksi kun aukaisee kartan tai vaihtaa aseita? Jatkuvasti vaihtaessa ei lagaa yhtään, ennen ei ollut mitään ongelmaa.
E: Nyt pelatessa ei ollut mitään ongelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 136
Viestejä
4 213 078
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom