Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ei ole vieläkään korjattu. Kyseessä on siis servulagi/rubber banding -bugi, joka yleensä helpottaa kun pelaajia on alle 60 jäljellä. Viimeisin 2h sit tehty päivitys asiaan:



Vähän epäselvää mitä toi korjasi vai korjasiko vielä varsinaisesti mitään. Rubber bandingin lisäksi FPP Duo meni myös eilen illalla rikki eli peli pistää FPP DUO pelaajia FPP SOLO peliin jolloin tiimikaveria ei näe pelin sisällä tiimissä ja jos tiimikaveri kuolee niin toiseltakin loppuu samantien peli. Se tosin näytti aamulla taas satunnaisesti toimivan normaalisti.

Eihän tuo ollut mikään patchi vaan pelkkä tiedotus että asia etenee.
 
Ensimmäinen peli ikinä solo fpp:tä ja voittohan sieltä jotenkin tuli :D
20170804105212_1.jpg
 
Meikäläiselläkin 1. voitto tuli tänään fpp:llä. Pelityyli sopii itselle paljon paremmin. Jotenki rauhoittaa peliä, kun tietää ettei kaveri näe aidan ylitse.
 
Huh onpa sopivan kuumottava ja hyvä peli hieman "rosoisesta" tuntumasta huolimatta. Eilen hommasin ja nyt 6 rundia pelannut, joista 3rd person modessa puolet. Joka kerta 12..25. sijoitus, mutta 3rd personissa en ole saanut vielä tapettua _KETÄÄN_ :D Aina kuolo kohdannut jostain ties mistä, paitsi aivan ekassa rundissa, jossa ammuin pistoolilla selin itseä kohti olevaa tyyppiä talossa ja se kääntyi ja tappoi minut siihen paikkaan.

Taitaa tuo FPP olla se juttu jatkossa :D
 
Äsken kuudestoista ja rinkula jo 200m luokkaa. Makasin notkossa ja kyttäsin kameralla kummun toisella puolella ollutta äijää. Ei ollut silua niin en sitten noussut ja päästänyt raukkaa päiviltä. Selkäänhän sieltä sit joku tuli ja päästi hengiltä meitsin, sain tyydytystä kun katselin kuolinkameraa ja tää urpo tulee loottaa :D Miu kytistetty sit laski sen nukkumaan ikuista unta siihen miu raadon viereen :tup:
 
Viileä tarina.

Jos lukisit mitään tähän liittyvää edes vähän, tietäisit että tämä on saatavilla vain EU- ja NA-servereillä ja vain soolossa ja duossa, koska tämä on vasta testivaiheessa ja vaatii hieromista. Valmiimpana tulee sitten squadiinkin ja varmaan katoaa tuo BETA-teksti tuosta vierestä. :think:

upload_2017-8-3_21-50-48.png


"Kuukausien viivästymistä", yeah okay.

E: Tästä ei ole kulunut "kuukausia":

upload_2017-8-3_21-58-47.png

Kuules nyt poju, aivan turha linkkailla mitään viikkoja vanhoja twiittejä. Kyse on striimistä millä PU vieraili toukokuun tienoilla. Siinä sanoi syyksi HC:n viivästymiselle että haluavat panostaa siihen kunnolla.
Varmasti löydät pätkän jos kiinnostaa tietää mistä yrität ivalliseen sävyyn keskustella. Osa meistä papparaisista toivo HC:tä jo early accessiin (kun kerran alphassa ja betassa ei ollut)ja asiasta kirjoiteltiin ahkerasti pubg:n omalla foorumilla.
Niitä thredeja siten poisteltiin kun todellisia syitä ei haluttu paljastaa.

No hienoa silti kun edes jokin kikkare vihdoin laitettiin pihalle.
 
Kyse on striimistä millä PU vieraili toukokuun tienoilla. Siinä sanoi syyksi HC:n viivästymiselle että haluavat panostaa siihen kunnolla.
Ai siinä luvattiin valmis paketti heti kättelyssä ja kerrottiin myös julkaisupäivämäärä? Pahoitteluni.

Oisko linkkiä heittää?
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Ai siinä luvattiin valmis paketti heti kättelyssä ja kerrottiin myös julkaisupäivämäärä? Pahoitteluni.

Oisko linkkiä heittää?

Ei luvattu valmista pakettia mutta ei puhuttu mitään kyl kääpiöperspektiivistäkään. Äläs nyt jaksa hakata päätä seinään. Etsi itse jos kiinnostaa.
 
Ei luvattu valmista pakettia mutta ei puhuttu mitään kyl kääpiöperspektiivistäkään. Äläs nyt jaksa hakata päätä seinään. Etsi itse jos kiinnostaa.
Eikä annettu myöskään mitään aikataulua. Huhtikuussa sanoivat, että 1st person on tulossa, mutta eivät anna sille mitään aikataulua.
 
Eli kaiken pitää olla kunnossa, eikä mistään saa löytyä pienintäkään vikaa. Ei työnnetä mitään ulos, ellei se ole viimeisen päälle hierottu ja päivämäärä lyöty lukkoon.

Introducing Early Access

Sinähän nyt sinnikäs tapaus olet. No sovitaan että olen väärässä kaikin mahdollisin tavoin niin jää kaikille parempi mieli. Jookos?

Ei annettu huhtikuussa aikataulua tosiaan.
 
//OT

Ei vitsi kylläpäs täällä keskustellaan hyvin! :rofl:
 
Voi olla, että ymmärsin kaiken väärin. Mitä haet takaa?

"Paskanjauhantaa, markkinointia ja raakilemaisuutta" early access -pelin beta-ominaisuudessa.

Ehkä sitä FPP:tä kuitenkin valmistellaan, korjataan ja säädetään edelleen. Early accessiin osallistuvat pelaajat toimivat testaajina ja "auttavat" kehittämisessä (lähinnä valittavat puutteista ja vioista ulkopuolisilla foorumeilla).

FPP lienee valmis (tai valmiimpi) siinä vaiheessa, kun se on saatavilla kaikilla servereillä ja kaikissa pelimuodoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Jep eli ku nyt sai toimivat servut ja kävi vähä kokeilemassa FPP:tä niin ai että naminami ku toimii hyvin.
Voittohan sieltä kans tuli.

7112e266c1.jpg
 
@Vipu mielenkiinnosta kysyn syytä sille, miks sulla on M16 ja SCAR molemmat käytössä? :D
Ei siis että tässä nyt mitään rikosta oltais tehty, mut vähän outoa itelle vaan ottaa kaks rifleä jotka käyttää samoja panoksia. Eiks löytyny mitään toista asetta?
 
@Vipu mielenkiinnosta kysyn syytä sille, miks sulla on M16 ja SCAR molemmat käytössä? :D
Ei siis että tässä nyt mitään rikosta oltais tehty, mut vähän outoa itelle vaan ottaa kaks rifleä jotka käyttää samoja panoksia. Eiks löytyny mitään toista asetta?
M16 todennäköisesti pidemmällä tähtäimellä päiden repimiseen kauempaa ja SCAR punapisteellä/hololla lähitaisteluihin.
 
M16 todennäköisesti pidemmällä tähtäimellä päiden repimiseen kauempaa ja SCAR punapisteellä/hololla lähitaisteluihin.
Juu näin sitä itekkin pähkäilin. Poikkeaa vaan omasta "tyylistä", sen takia pieni ihmetys :D

Onko joku päässyt jo paljon tota MK14 kokeilemaan? Ite nähny vaan pari klippiä missä se käytössä, eroaako toi SKS:stä miten näin niinkun käytännössä?
 
Onko joku päässyt jo paljon tota MK14 kokeilemaan? Ite nähny vaan pari klippiä missä se käytössä, eroaako toi SKS:stä miten näin niinkun käytännössä?
Tämä kiinnostaisi minuakin. En ole jaksanut vielä pelata uusimman päivityksen jälkeen.

Ensimmäinen ero mikä mieleen tulee:

 
Äsken duossa just löydettiin MK14 ahne tiimikaveri vei sen, en päässy testaamaan. :tdown: Vector burstilla on aika peto, mieluummin nykyisin otan sen Umpin sijasta.
 
Ei ole omakohtaista kokemusta mutta yks squadilainen sai sen kun oltiin tessussa niin joitain lauseita mitä muistan ulkoa aseesta:

-Hiljaisempi kuin SKS
-Damage on pieni.
-Bullet droppia on hyvin vähän.

Ja jos en väärin muista kyseisen henkilön sanomisia niin SKS tais olla tuntumaltaan parempi. Ja ei ole mikään kummoinen pyssy.
 
Voi olla, että ymmärsin kaiken väärin. Mitä haet takaa?

"Paskanjauhantaa, markkinointia ja raakilemaisuutta" early access -pelin beta-ominaisuudessa.

Ehkä sitä FPP:tä kuitenkin valmistellaan, korjataan ja säädetään edelleen. Early accessiin osallistuvat pelaajat toimivat testaajina ja "auttavat" kehittämisessä (lähinnä valittavat puutteista ja vioista ulkopuolisilla foorumeilla).

FPP lienee valmis (tai valmiimpi) siinä vaiheessa, kun se on saatavilla kaikilla servereillä ja kaikissa pelimuodoissa.

Minulle jäi striimistä vaikutelma että 1st personia halutaan kehittää huolellisesti ja ajankanssa. Kääpiöperspektiivi oli jo tiedossa 3rd personissa ja sitä varsin yleisesti kritisoitiin. Luulisi että palautetta olisi kuunneltu jos niin huolella haluavat 1st paneutua.
Tänään muutaman roundin testattuna tuntui rubberbandingit olevan poissa ja kyllä pelaamisesta nauttii. Raakilemaisuus oli vähän turha kärjistys.

Todellisena syynä 1st personin "viivyttelylle" pidän, että haluttiin kosiskella H1Z1 pelaajia ja ottaa niin sanotusti varman päälle ilman häiriötekijöitä.
Nyt kun massat ovat twitchin avulla saatu mukaan niin on aika ottaa mukaan pieni vähemmistö jotka ovat lykänneet pelin hankintaa (eivät voi sietää 3rd person combattia tms).
Tottakai tekijällä ja julkaisijalla on oikeus tehdä pelinsä haluamassaan järjestyksessä ja aikataulussa, mutta itselle syyt haiskahtivat ihan keinotekoisilta.

Varsin lyhyessä ajassahan peli on saatu GOTY ehdokkaaksi, en missään nimessä kritisoi saamattomaksi tätä early access vaihetta.
Oman haasteensa kehitykselle antaa Unreal engine 4, minkä päivittäminen (siis weekly ja monthly patch) on ilmeisesti aika hankalaa ilman mitään ongelmia.
 
Ei ole omakohtaista kokemusta mutta yks squadilainen sai sen kun oltiin tessussa niin joitain lauseita mitä muistan ulkoa aseesta:

-Hiljaisempi kuin SKS
-Damage on pieni.
-Bullet droppia on hyvin vähän.

Ja jos en väärin muista kyseisen henkilön sanomisia niin SKS tais olla tuntumaltaan parempi. Ja ei ole mikään kummoinen pyssy.

Pubg.mellä on jo statsit tuosta: Sniper Rifles - Weapons - PUBG.ME
Noiden perusteella vaikuttaa hieman pimpatulta SKS:ltä jolla on hieman hankalampi rekyyli.
 
Mulla rupes herjaamaan pelin käynistämisen jälkeen vain että "Pubg waiting for response". Ei pääse päävalikkoon vaikka kuinka monta kertaa yrittää.
Onko pelissä joku häikkä tällä hetkellä?
Osaisko joku sanoa että mistä lähtis ratkasua etsimään?

Kiitos jo etukäteen!
 
Juu näin sitä itekkin pähkäilin. Poikkeaa vaan omasta "tyylistä", sen takia pieni ihmetys :D

Onko joku päässyt jo paljon tota MK14 kokeilemaan? Ite nähny vaan pari klippiä missä se käytössä, eroaako toi SKS:stä miten näin niinkun käytännössä?

Se mitä aikasemmin joku vastas eli m16 pitkälle matkalle, se on oikeasti melkein sniperi ja scar lähitappeluun.
Ei löytynyt mitään kar98 niin käytin m16 loppuun asti.
 
Onkos tässä ollut mitään huijareita tms? Eilen oli hieman mystinen tilanne kun oltiin 4 hengen squadin kanssa loottaamassa ja ulkoa kuului jeepin tööttäystä. Itse olin talon ulkopuolella ja jäin asemiin siihen katsomaan mitä tapahtuu, muu tiimi sitten asettui ikkunoihin tms paikoille kun TS kommunikoitiin tilanne hyvin (kaikki kartalla tilanteesta).

Jeeppi tuli suoraan pihaan, yksi kaveri kyydissä ja hyppäsi ulos suoraan jeepin viereen seisomaan ja alkoi ammuskelemaan. Tästä n. 10-15 sekkaa niin meidän koko squadi oli kuollut. Tietysti ammuttiin kaveria itsekin, mutta kaveri ei edes yrittänyt mennä piiloon tms mitään vaan seisoskeli siinä jeepin vieressä vain ja ammuskeli koko squadin about hetkessä. En tiedä ottiko kaveri itse kuinka paljon damagea, mutta osumia kyllä siihen itse kukin sai ja itsekin mielestäni 2-3 osumaa kerkesin saamaan kyljestä AK:lla kun kaveri vain seiso siinä paikollaan.

Voihan se olla että meidän ammuskelu vain paljasti kaikkien paikat ja kaveri ampui meidän kaikki sen johdosta, mutta oli kyllä aika WTF olo tuon jälkeen.
 
Onko täällä muilla ollut bugia ainakaan fpp:ssä että pystyt ajamaan autolla jonkun rakennuksen läpi ja et näe koko rakennusta missään, ainoastaan lootit? Oli ihan mielenkiintoinen bugi että pystyin ajamaan uazilla koulun läpi tappaen yhden tyypin samalla :rofl::rofl:. Ja koko tapahtuma vielä videolle :tup:

Tuossa screenshotti videosta
KaXSIHS.jpg
 
Itselleni ei ole ikinä tullut tuota bugia, että talot ei näy, mutta se on ollut olemassa suunnilleen ihan alusta asti. Luulin tosin, että se korjattiin ajat sitten kun ei ole vähään aikaan kukaan tuosta puhunut.
 
Eilen ei meinannu tosiaan oikein yhdistää, jäi aina waiting for response kohtaan jumimaan. Muutama reconnect ja toimi. Ainoastaan yhdellä kaverilla toimu koko ajan oikein. Myös välillä ei antanut painaa itseään "ready".

Kerran kaverilla teki bugit jossa kaikki muuttui "pikselimössöksi" ja vissiin talot ei näkyny oikein. Kyllä se ympäriinsä haahuili mutta ei löytäny ovia yms. Ja lagi niin että ei voinu pelata.

Muuten toimi ihan jees
 
Eilen ei meinannu tosiaan oikein yhdistää, jäi aina waiting for response kohtaan jumimaan. Muutama reconnect ja toimi. Ainoastaan yhdellä kaverilla toimu koko ajan oikein. Myös välillä ei antanut painaa itseään "ready".

Kerran kaverilla teki bugit jossa kaikki muuttui "pikselimössöksi" ja vissiin talot ei näkyny oikein. Kyllä se ympäriinsä haahuili mutta ei löytäny ovia yms. Ja lagi niin että ei voinu pelata.

Muuten toimi ihan jees
Eilen oli parhaimmillaan yli 500 000 pelaajaa pelaamassa samaa aikaan. Enemmän kun CS:GOta. Vaan DoTaa pelattiin enemmän. Tais olla serverit aika kovilla. Huomasin saman, mutta helpotti siinä 24 jälkeen.
 
Onkos tässä ollut mitään huijareita tms? Eilen oli hieman mystinen tilanne kun oltiin 4 hengen squadin kanssa loottaamassa ja ulkoa kuului jeepin tööttäystä. Itse olin talon ulkopuolella ja jäin asemiin siihen katsomaan mitä tapahtuu, muu tiimi sitten asettui ikkunoihin tms paikoille kun TS kommunikoitiin tilanne hyvin (kaikki kartalla tilanteesta).

Jeeppi tuli suoraan pihaan, yksi kaveri kyydissä ja hyppäsi ulos suoraan jeepin viereen seisomaan ja alkoi ammuskelemaan. Tästä n. 10-15 sekkaa niin meidän koko squadi oli kuollut. Tietysti ammuttiin kaveria itsekin, mutta kaveri ei edes yrittänyt mennä piiloon tms mitään vaan seisoskeli siinä jeepin vieressä vain ja ammuskeli koko squadin about hetkessä. En tiedä ottiko kaveri itse kuinka paljon damagea, mutta osumia kyllä siihen itse kukin sai ja itsekin mielestäni 2-3 osumaa kerkesin saamaan kyljestä AK:lla kun kaveri vain seiso siinä paikollaan.

Voihan se olla että meidän ammuskelu vain paljasti kaikkien paikat ja kaveri ampui meidän kaikki sen johdosta, mutta oli kyllä aika WTF olo tuon jälkeen.

Taitaa tuolla nuita liikkua, ja jostain syystä tuo auton tööttäily kovassa käytössä.
Pelasin eilen first person- modea, ja yksi heppu tuli autolla pyörimään kaupungille töötti soiden, ristiin rastiin. Sitä suolasi useampikin talojen ikkunoista, mutta kaveri taisi olla luodinkestävä, sillä tuota
kesti minuuttitolkulla ja lopulta se vain ajeli rauhassa pois. Katselin ikkunasta ja ajattelin että nyt taitaa olla tämän pelin onnekkain kaveri koskaan, sillä kukaan ei osu siihen.

By the way, nyt toimii itsellänikin eilisen päivityksen jälkeen suht mukavasti peli, servulagi on poissa first person- modissa.

Kerran kaverilla teki bugit jossa kaikki muuttui "pikselimössöksi" ja vissiin talot ei näkyny oikein. Kyllä se ympäriinsä haahuili mutta ei löytäny ovia yms. Ja lagi niin että ei voinu pelata.

Muuten toimi ihan jees

Itselläni alkoi tehdä tuota viime viikolla, siirsin pelin hdd--->ssd ja ja ongelma katosi.
1 teran peruskovo, vaikka oli eheytettykin ei jostain syystä ehtinyt puskea grafiikkaa pelin alussa valmiiksi, vaan talot oli kuin piparkakkutaloja ja lagi armoton.

Ssd:n kanssa ei enää ongelmia, joskun olen lobbyssakin jo 30 ekan joukossa.
6ACED184D29CF0EF8E928FF4C5A5F824E3DD33C5
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa tuolla nuita liikkua, ja jostain syystä tuo auton tööttäily kovassa käytössä.
Pelasin eilen first person- modea, ja yksi heppu tuli autolla pyörimään kaupungille töötti soiden, ristiin rastiin. Sitä suolasi useampikin talojen ikkunoista, mutta kaveri taisi olla luodinkestävä, sillä tuota
kesti minuuttitolkulla ja lopulta se vain ajeli rauhassa pois. Katselin ikkunasta ja ajattelin että nyt taitaa olla tämän pelin onnekkain kaveri koskaan, sillä kukaan ei osu siihen.

Tuli sellainen tunne että töötillä oikeen houkuteltiin jengi paikalle ampumaan sitä "idioottia" joka pitää ääntä ja parkkeeraa suoraan ammuttavaksi. Hieman omituista, pitää seurailla.
 
Connected.... waiting for response, mitään ei tapahdu.. sitten pääsee sisään ja olet screenissä alasti.. V*ttu että tuo alkaa ottaa kupoliin =/
 
Tältä päivältä taas pari clippiä:

Servut alkanu taas tahmaamaan


Hauska miettimisleikki, miten tässä olis pelattu nurkkia kyttäillen 3rd personissa ja odotettu että toinen tekee itsemurhan tulemalla kohti
 
Ihan hyvä kyl tää 1st person, vaikka hieman kuumotavampi. Vähäsen tainnut optimointiakin tulla. Silti kyl totestin, että parempi pelata 60 fps ja Vsync päällä, vaikka 144Hz näyttö on. Muuten frame timet hyppii liikaa. Ei oikein FX 8350 jaksa pyörittää tätä.

Itellä kans joku yritti kämppiä nurkassa rappusten alla. Sain kuitenkin umpilla sarjan sinne. :D
 
Mikähän tässä on kun lobbyyn pääseminen niin vaikeaa. Tais tulla 3 pätsiä sitten, että kun tulee connected, waiting for response niin jää siihen jumittamaan. Aiemmin kun painoi cancel ja sen jälkeen reconnect eikä reconnect (secure) niin pääsi samantien lobbyyn. Nyt kun tuota toista reconnect nappia ei ole niin on kyllä vaikeaa lobbyyn pääseminen. Joka kerta saa tapella vaihtelevasti kohtuullisen tai helvetin pitkän ajan cancel ja refresh ui nappeja rämpyttäen, että pääsee lobbyyn. Minkään palomuurin ym. ei pitäisi estää mitään. Pelin tiedostoiden verifoinninkin olen steamis tehnyt ja mitään ei puuttunut niin mitäköhän tähän nyt keksisi.
 
Hyvä pelaaja tää tytsi...napsii yksin ykkös-sijoja ja squadissakin.
Streamin aikana otti yhden singleykkössijan ja sen jälkeen taisi peräkkäin 3 kertaa squadissakin ottaa kana-ateriaa.
Noilla on loistava porukka, kivaa viihdettä oli yöllä katella.
Edit...ottivat jo 4:nen kana-aterian...PERÄKKÄIN XD!

 
Viimeksi muokattu:
Sanokaa nyt joku miten tota mopoo ohjataan ilmassa :kahvi: Kuulemma sitä saa jotenkin vähän ohjattua ilmassa, mutta meikäläinen vetää aina keula edellä maahan ja sarvien yli :D
 
Sanokaa nyt joku miten tota mopoo ohjataan ilmassa :kahvi: Kuulemma sitä saa jotenkin vähän ohjattua ilmassa, mutta meikäläinen vetää aina keula edellä maahan ja sarvien yli :D

En kyllä ole pahemmin ilmassa tuota itse ajellut, mutta olisko ihan kaasulla ja jarrulla kuten fysiikan lakien mukaan menisi?
 
Sanokaa nyt joku miten tota mopoo ohjataan ilmassa :kahvi: Kuulemma sitä saa jotenkin vähän ohjattua ilmassa, mutta meikäläinen vetää aina keula edellä maahan ja sarvien yli :D
Mopolla lentäessä CTRL nojaa eteen päin ja SPACE nojaa taaakse päin, tai sitten päinvastoin :kahvi:
 
Miten helkkari voi käydä näin paska säkä loottien kanssa? Onko nyt tullut joku tasapainotus tuohon? Nyt 5 peliä putkeen tippunut med loot arealle ja yleensä joka tippunut samalle alueelle mun kanssa ja siinä missä ite saa pistooli tai tuurilla uzin niin kaverilla on AKta ja vastaavaa... En sitten jonkun CoD 1/2 jälkeen ole jotain peliä pitänyt niin mukavana, mutta samalla kuin turhauttavana...
 
Sanokaa nyt joku miten tota mopoo ohjataan ilmassa :kahvi: Kuulemma sitä saa jotenkin vähän ohjattua ilmassa, mutta meikäläinen vetää aina keula edellä maahan ja sarvien yli :D

Q ja E barrel roll, vasen ja oikea. Varovaisin "naputuksin" kannattaa totutella.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 136
Viestejä
4 484 800
Jäsenet
74 173
Uusin jäsen
kaljakonna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom