Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Aika kaamea kokemus tuo 1st person kyllä vielä. Tahmea ja tuo ~1,5m mittainen pelaajamodeli ei kyllä auta asiaa yhtään. Jos tuo joskus toimii yhtä hyvin kuin vaikka BF3 tai edes 4, niin suosittelen kaikille sydämellisesti.
 
niin no peli on edelleen early-acces, ja pelimuodossa lukee beta. EA pelin beta-moodi, joten voi vedellä siitä johtopäätöksiä miten valmis se on :D

Se on sinänsä ihan selvää. Kyllä 1st person musta muuten ihan hyvältä näyttää mut en ymmärrä miksi asioita näennäisesti testataan ennakkoon testiservulla, jos siellä ilmeneviä selviä pelin osittain rikkovia bugeja ei korjata ennen kuin patch viedään tuotantoon. Viittaan tällä siis noihin rubber banding/fps ongelmiin sekä äänibugiin.

Viimeisimpänä reconnect feature poistettiin käytöstä toistaiseksi:



Äänibugi on siis tämmöinen ja johtaa usein lopulta muistivuodon aiheuttamaan pelin kaatumiseen:



Täällä lista test serverillä tunnistetuista bugeista joka on vähän turhan pitkä siihen että viedään suoraan tuotantoon:

Test Server Known Issues ***READ FIRST***
 
Se on sinänsä ihan selvää. Kyllä 1st person musta muuten ihan hyvältä näyttää mut en ymmärrä miksi asioita näennäisesti testataan ennakkoon testiservulla, jos siellä ilmeneviä selviä pelin osittain rikkovia bugeja ei korjata ennen kuin patch viedään tuotantoon. Viittaan tällä siis noihin rubber banding/fps ongelmiin sekä äänibugiin.

Viimeisimpänä reconnect feature poistettiin käytöstä toistaiseksi:



Äänibugi on siis tämmöinen ja johtaa usein lopulta muistivuodon aiheuttamaan pelin kaatumiseen:


Tarkoitushan on nimenomaan testata miten se toimii. Testiservun ideana on alusta saakka ollut testata vain patchin toimivuus ilman isompia peliä kaatavia bugeja. Alkuun tuli pari patchia, jotka kaatoivat pelin niin ettei edes peliin päässyt. Käytännössä täysin bugittoman patchin tekeminen vaatisi sitä, ettei päivitysrytmi olisi hitaampi. Nythän käytännössä monthly patchi tuodaan ulos ja siinä olevat bugit yms korjataan viikko patcheissa ennen seuraavaa monthly patchia.
 
Testiservulla on kusisen vähän pelaajia. Ehkä promille, tai alle, koko pelaajakunnasta pelaa PTR:ää. Koska peli on EA, niin myös 'tuotanto' on ihan samaa testiympäristöä.
 
Tarkoitushan on nimenomaan testata miten se toimii. Testiservun ideana on alusta saakka ollut testata vain patchin toimivuus ilman isompia peliä kaatavia bugeja. Alkuun tuli pari patchia, jotka kaatoivat pelin niin ettei edes peliin päässyt. Käytännössä täysin bugittoman patchin tekeminen vaatisi sitä, ettei päivitysrytmi olisi hitaampi. Nythän käytännössä monthly patchi tuodaan ulos ja siinä olevat bugit yms korjataan viikko patcheissa ennen seuraavaa monthly patchia.

Niin no se on selvää ja onhan tosta listasta puolet semmoisia jotka voi ihan hyvin korjata weekleillä. Nyt kuitenkin läpi pääsi useampi bugi jotka mielestäni voi laskea kategoriaan "isompi pelin kaatava bugi" eli bugeja jotka olisi voinut korjata ennen kuin patch tungetaan 400k pelaajalle.
 
Testiservulla on kusisen vähän pelaajia. Ehkä promille, tai alle, koko pelaajakunnasta pelaa PTR:ää. Koska peli on EA, niin myös 'tuotanto' on ihan samaa testiympäristöä.

Ei tästäkään oikein nyt ollut kyse kun noi kaikki oli kyllä heti tunnistettavissa testiservulla ja ovat selvästi raportoituna. 1st person ajoi vielä keskimääräistä enemmän porukkaa testaamaan asiaa etukäteen testiservuille.
 
Se on sinänsä ihan selvää. Kyllä 1st person musta muuten ihan hyvältä näyttää mut en ymmärrä miksi asioita näennäisesti testataan ennakkoon testiservulla, jos siellä ilmeneviä selviä pelin osittain rikkovia bugeja ei korjata ennen kuin patch viedään tuotantoon. Viittaan tällä siis noihin rubber banding/fps ongelmiin sekä äänibugiin.

Viimeisimpänä reconnect feature poistettiin käytöstä toistaiseksi:


Niin, mutta osalla ei ole näitä ongelmia ollenkaan tai hyvin vähän. Esimerkiksi mulla.
Rubberbanding ainoa jota esiintyi vähän, mutta senkin oletin johtuvan valtavasta tungoksesta peleille tänään. En edes ajatellut että se liittyisi itse FPP moodin, kun ei se oikein kuulosta järkevältä ainakaan mun mielestä.
Kääpiömoodi nyt ei juurikaan vaikuta pelaamiseen. Toinen ongelma minkä nyt tähän hätään keksin.
Huomattavasti nopeammin saavat dataa kerättyä jos pistetään se kaikille jakoon. Harva jaksaa test serveriä asentaa ja pyörittää. Osa tuskin edes tietää mikä se on.
Itse olen lähinnä yllättynyt kuinka sujuvalta tuo FPP tuntuukin. On niin paljon painotettu että tämä on aivan ensimmäisen iteraatio, ja on jo deveillä pitkä lista mitä kehittää sen osalta.
 
  • Tykkää
Reactions: XLi
Eipä tämä 1st personin raakilemaisuus juuri yllättänyt. Huvittavaa kun kuukausien viivästymistä perusteltiin että halutaan hioa ja julkaista kunnollisena. Pelkkää paskanjauhantaa ja markkinointia.
 
Niin, mutta osalla ei ole näitä ongelmia ollenkaan tai hyvin vähän. Esimerkiksi mulla.
Rubberbanding ainoa jota esiintyi vähän, mutta senkin oletin johtuvan valtavasta tungoksesta peleille tänään. En edes ajatellut että se liittyisi itse FPP moodin, kun ei se oikein kuulosta järkevältä ainakaan mun mielestä.
Kääpiömoodi nyt ei juurikaan vaikuta pelaamiseen. Toinen ongelma minkä nyt tähän hätään keksin.
Huomattavasti nopeammin saavat dataa kerättyä jos pistetään se kaikille jakoon. Harva jaksaa test serveriä asentaa ja pyörittää. Osa tuskin edes tietää mikä se on.
Itse olen lähinnä yllättynyt kuinka sujuvalta tuo FPP tuntuukin. On niin paljon painotettu että tämä on aivan ensimmäisen iteraatio, ja on jo deveillä pitkä lista mitä kehittää sen osalta.

Kyllä toi nähdäkseni aika yleinen bugi on. Suurin piirtein jokainen streameri valittanut koko päivän ja selvästi nähtävissä streamissa kun kaveri loikkailee 5m sinne tänne. En myöskään missään kohtaa tarkoittanut että FPP jotenkin olisi syypää tähän vaan puhuin patchistä kokonaisuutena. Joku koodinpätkä patchissä on mennyt vinoon. Äänibugikin esiintyy kummassakin pelimoodissa.

Eipä tämä 1st personin raakilemaisuus juuri yllättänyt. Huvittavaa kun kuukausien viivästymistä perusteltiin että halutaan hioa ja julkaista kunnollisena. Pelkkää paskanjauhantaa ja markkinointia.

Kyllä toi mielestäni yllättävän valmis on ensimmäiseksi iteraatioksi. Etenkin kun julkaisu lopulta päätettiin aika kiireessä noin kuukausi sitten. Päiviä ennen julkaisuilmoitusta vielä sanottiin että ottaa aikansa mutta varmaan osittain pelaajien paineesta päätettiin aikaistaa julkaisua.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Servulagia oli nii pahasti täs aikasemmin että ei ollut mukavaa pelata. Pitää toivoa että tulisi fixiä huomisen aikana siihen.
 
Tää FPS only moodi on loistava! Kolme peliä joista kaks voittoa tuossa moodissa, aivan loistava!
 
Ensimmäinen first person -dinneri napsahti sieltä. Tuo kyl oikeesti enemmän "jännitystä" ja mielenkiintoa peliin kun ei nää ihan joka senttiä ympärillään. :p
 
Eipä tämä 1st personin raakilemaisuus juuri yllättänyt. Huvittavaa kun kuukausien viivästymistä perusteltiin että halutaan hioa ja julkaista kunnollisena. Pelkkää paskanjauhantaa ja markkinointia.
Viileä tarina.

Jos lukisit mitään tähän liittyvää edes vähän, tietäisit että tämä on saatavilla vain EU- ja NA-servereillä ja vain soolossa ja duossa, koska tämä on vasta testivaiheessa ja vaatii hieromista. Valmiimpana tulee sitten squadiinkin ja varmaan katoaa tuo BETA-teksti tuosta vierestä. :think:

upload_2017-8-3_21-50-48.png


"Kuukausien viivästymistä", yeah okay.

E: Tästä ei ole kulunut "kuukausia":

upload_2017-8-3_21-58-47.png
 
Viimeksi muokattu:
Viimeisimpänä reconnect feature poistettiin käytöstä toistaiseksi:


Niin, unohdin tuota kommentoida.
Voi olla ihan eri asiasta kyse nyt, mutta test servuilla tuossa oli sellainen bugi että FPP moodissa jos disconnectas ja reconnectas niin takaisin palattua saattoi olla TPP.
 
Itselleni tällä hetkellä tuo First person- mode pelikelvoton. 5 min hurjaa lagia, ja netti-yhteydestä valittaa peli välillä. Ja vaikka sitten rauhoittuu niin eka tulitaistelu ja ei mitään mahdollisuutta osua taas, kun peli kyykkää täysin.
Päivitys ei auttanut ollenkaan. Tosin tuota lagia ei vielä olla taidettu korjailla. Tai hassua oli se, että ennen päivitystä peli oli vakaampi päivällä, nyt vielä hirveämpi kokemus.
En sitten tiedä, missä nuo beta-servut sijaitsee ja millainen tunku siellä illasta sitten on.

Positiivista on että tekijät tosiaan on ripeitä tarjoamaan uusia juttuja, mutta toisaalta voisi hieman jarrutellakin ja testailla ensin.
Tai noh, mehän niitä testaajia ollaan joten kaipa tälle tyylille on hyvä syynsä :)
 
Itselleni tällä hetkellä tuo First person- mode pelikelvoton. 5 min hurjaa lagia, ja netti-yhteydestä valittaa peli välillä. Ja vaikka sitten rauhoittuu niin eka tulitaistelu ja ei mitään mahdollisuutta osua taas, kun peli kyykkää täysin.
Päivitys ei auttanut ollenkaan. Tosin tuota lagia ei vielä olla taidettu korjailla. Tai hassua oli se, että ennen päivitystä peli oli vakaampi päivällä, nyt vielä hirveämpi kokemus.
En sitten tiedä, missä nuo beta-servut sijaitsee ja millainen tunku siellä illasta sitten on.

Positiivista on että tekijät tosiaan on ripeitä tarjoamaan uusia juttuja, mutta toisaalta voisi hieman jarrutellakin ja testailla ensin.
Tai noh, mehän niitä testaajia ollaan joten kaipa tälle tyylille on hyvä syynsä :)

Itsellä tuo lagi/rubber banding ainakin loppuu kun on vain 60-50 pelaajaa jäljellä. Ite vaan nyt vältellyt taisteluita alussa mahdollisimman hyvin. Itsellä ei fps lagitusta tai netistä valittamista ole vielä tullut.
 
Itse pelasin jäätävässä lagissa törmäillen seiniin juuri noin 60 pelaajaan asti, kunnes pamahti "network lag detected" ja tuli autodisconnect ilmeisesti jonkun afk-aikarajan jälkeen. Jos huomenna sitten.
 
Onko näin että kun FPS DUO:ssa kaveri kuolee niin peli päättyy siihen vaikka olisi itse hengissä?
 
Onko näin että kun FPS DUO:ssa kaveri kuolee niin peli päättyy siihen vaikka olisi itse hengissä?

Ei pääty peli vaan voi pelata yksin loppuun. Ärsyttävin on vain että jos kuolet ja spectaat toista niin yleensä kamera on niiden pään sisällä. :tdown:
 
On tällä pelillä silti vielä matkaa virallisesti julkaisukelpoiseksi.
Itseäni eniten häiritsee se, että vaikka ruudunpäivitys näyttäisi numeroina 60-70fps, visuaalinen anti sekä ruudunpäivitys tuntuu 30-40fps kokemukselta, koko ajan on sellaista pientä
"repeilyä" ja nykimisiä, välillä peli on pirun smoothi mutta joskus taas esimerkiksi jossain talonkin sisällä frameista katoilee puolet.
Tuli juuri pitkästä aikaa pelattua Bf1, ja onhan se ihan eri maailmasta...siis kuinka paljon kevyempi ja kauniimpi peli on suhteessa frameihin.

Toki valmista frosbyteä ja unrealin moottoria Early Access- pelissä ei voi teknisesti reilusti verrata, mutta puhunkin näin pelikokemuksena, että hiomista on melkoisesti vielä edessä.
Se myös, että vaikka pudottaisi skaalausta jopa 1080p:n alle, ei oikeastaan paljoa auta tämän pelin kohdalla fps:ään, myös kertoo sen että puukottamista on ja paljon.

Jos meinaavat 4 kuukaudessa...hyvä on. On se toisaalta mahdollista tälle kehitysporukalle, töitä siellä ainakin paiskitaan ihan tosissaan.

Edit. Miulla on aina ollut kuva siitä, että Unrealilla saa sulavasti toimivaa silmänkarkkia...tai sitten sekoitan asian Unityyn :)
 
Viimeksi muokattu:
Onko kellään muulla ongelmaa FPP:ssä, että äänet kuulostaisivat tulevan väärästä suunnasta, kun toinen pelaaja on lähellä? Eli pelaajan ollessa edessä lähellä kuuluukin äänet takaa.

Tai sitten jäänyt päivityksessä korviin bugi.
 
Ei pääty peli vaan voi pelata yksin loppuun. Ärsyttävin on vain että jos kuolet ja spectaat toista niin yleensä kamera on niiden pään sisällä. :tdown:
No mulle tuli Better Luck Next Time kun kaveri kuoli ja ruutu meni harmaaksi, vaikka olin vielä täysissä hipareissa. Sitten alue tuli vei healthit.. Eli joku bugi tuossa on. :confused::tdown: Siis katsoin itseäni enkä pystynyt liikkumaan.
 
Onko kellään muulla ongelmaa FPP:ssä, että äänet kuulostaisivat tulevan väärästä suunnasta, kun toinen pelaaja on lähellä? Eli pelaajan ollessa edessä lähellä kuuluukin äänet takaa.

Tai sitten jäänyt päivityksessä korviin bugi.
Niin jätin edellisessä viestissä sanomatta, että äänetkin häröilee noin kyllä. Ja joskus tuntuu että ambient-hyminä starttaa uusiksi ihan eri kulmasta, luonnottomasti.
 
No mulle tuli Better Luck Next Time kun kaveri kuoli ja ruutu meni harmaaksi, vaikka olin vielä täysissä hipareissa. Sitten alue tuli vei healthit.. Eli joku bugi tuossa on. :confused::tdown: Siis katsoin itseäni enkä pystynyt liikkumaan.

Kavereille kävi samaa ainakin yhdessä pelissä. Eivät tosin olleet UI:n mukaan edes partyssa, eli siis pelasivat Duo peliä, mutta kun pääsivät peliin, eivät olleetkaan samassa partyssa sittenkään. Sitten, kun toinen kuoli, niin molemmilta loppui peli :D
 
Kavereille kävi samaa ainakin yhdessä pelissä. Eivät tosin olleet UI:n mukaan edes partyssa, eli siis pelasivat Duo peliä, mutta kun pääsivät peliin, eivät olleetkaan samassa partyssa sittenkään. Sitten, kun toinen kuoli, niin molemmilta loppui peli :D
Siis joo pelattiin kaverin kans FPS duo ja ei oltu yhdessäkään matsissa samassa partyssä. Ei nähty toisten heloja eikä merkkejä. Luultiin että tää fps mode on vähän HC:mpi. Eli pitäs vissiin toimia ihan normaalisti vaikka onkin FPS moodi? :lol:
 
Siis joo pelattiin kaverin kans FPS duo ja ei oltu yhdessäkään matsissa samassa partyssä. Ei nähty toisten heloja eikä merkkejä. Luultiin että tää fps mode on vähän HC:mpi. Eli pitäs vissiin toimia ihan normaalisti vaikka onkin FPS moodi? :lol:
Johan menisikin haasteelliseksi, pitäisi muistaa ainakin tsekata millasen takin se kaveri vetää niskaan, kun laskeuduttu. Ellei jo ole ennen sitä tullut ammuttua toisiaan vahingossa XD

Tämä on muuten ainoa pelikokemukseni tällä hetkellä, radeon r380 4gb:n kanssa, jossa kaikki asetukset very low:lla ja 1080p (lukuunottamatta anti-alianssia ja textuureita, ne mediumilla), pääsen hädin tuskin keskimääräiseen 6ofps:n kokemukseen. Illman prossun ja näyttiksen kellotuksia olisin reippaasti alle 50:n.

Tosin taitaa kyykkäillä jopa gtx1080 kanssa framet. Eli raskasta on.
Hassua on se, että toisinaan ulkona, missä piirrettävää on paljon fps voi rullata 70-80, mutta talon sisällä, muutaman partikkelin ympäröimänä peli kyykkäilee pahemman kerran. En sitten tiedä, lasketaanko taustalla silti ulkotilojenkin dataa ynm.
 
Viimeksi muokattu:
Siis joo pelattiin kaverin kans FPS duo ja ei oltu yhdessäkään matsissa samassa partyssä. Ei nähty toisten heloja eikä merkkejä. Luultiin että tää fps mode on vähän HC:mpi. Eli pitäs vissiin toimia ihan normaalisti vaikka onkin FPS moodi? :lol:

Toi bugi tuli just Shroudille ja DrDisRespectille streamissa useammassa pelissä peräkkäin. Pelin/steamin buuttailu tai duon luonti uudestaan ei auttanut. Joku katsoja raportoi he olivat samassa pelissä hänen kanssa vaikka hän oli jonottanut FPP soloon. Toinen katsoja kommentoi että bugi oli hänellä korjaantunut vasta useamman pelin jälkeen. Shroud vaihtoi TPP duon niin pääsivät taas samaan squadiin. En sitten tiedä voiko bugi johtua esim. siitä ettei FPP duo peliä syystä tai toisesta sillä hetkellä löydy.

 
Viimeksi muokattu:
Saakohan tuon AA:n jotenkin kokonaan pois päältä? Ikävästi käy silmään, kun on tottunut pelaamaan ilman.
 
Kavereille kävi samaa ainakin yhdessä pelissä. Eivät tosin olleet UI:n mukaan edes partyssa, eli siis pelasivat Duo peliä, mutta kun pääsivät peliin, eivät olleetkaan samassa partyssa sittenkään. Sitten, kun toinen kuoli, niin molemmilta loppui peli :D

Täsmälleen sama oli meillä muutamassa kokeilussa.
 
Saakohan tuon AA:n jotenkin kokonaan pois päältä? Ikävästi käy silmään, kun on tottunut pelaamaan ilman.

Laittamalla sen very low?

Päivän klippi, ei näköjään aina osu, meni pään ympäriltä joka reunasta kudit mutta ei päähän yksikään:

 
Viimeksi muokattu:
Toi bugi tuli just Shroudille ja DrDisRespectille streamissa useammassa pelissä peräkkäin. Pelin/steamin buuttailu tai duon luonti uudestaan ei auttanut. Joku katsoja raportoi he olivat samassa pelissä hänen kanssa vaikka hän oli jonottanut FPP soloon. Toinen katsoja kommentoi että bugi oli hänellä korjaantunut vasta useamman pelin jälkeen. Shroud vaihtoi TPP duon niin pääsivät taas samaan squadiin. En sitten tiedä voiko bugi johtua esim. siitä ettei FPP duo peliä syystä tai toisesta sillä hetkellä löydy.


Eli tuo FPS mode on siis rikki osittain.
 
Varmaan viidentoista erän jälkeen tuli eilen paras sijoitus eli 5. Jälkikäteen ajatellen ja kävi mielessä ihan siinä ennen kuolemaakin että pitäisi kiertää kuolemanvyöhykkeen kautta kun olin selkeästi jumissa kaikkien keskellä. Ois ollut vielä kaksi medkittiä ja kymmenen bandagea mutta mutta. No hyvä fiilis jäi enkä tappanut kuin yhden ja kahta haavoitin aikalailla vakavasti luulisin, ilmeisesti armorit kohdillaan kun en hengiltä saanut. Kolmessa pelissä sit tipahtanut just kympin ulkopuolella. Loput onkin ollut 20-40.

Tunnelma on kyllä kohdillaan eikä yhtä kuolemaa lukuunottamatta ole edes vituttanut. Tää yksi olikin sitten hieno, kymmenen minuutin pelin jälkeen rupesi olemaan loppupelikamat päällä ja jatkoin loottaamista. Kuulin että ovi käy talon alakerrassa ja ei muuta kuin portaiden yläpäähän haulikko kädessä kytistää. Sieltä se sitten tuli ja minä tyhjensin molemmat piiput portaiden kaiteisiin, kaveri säikähti ja lähti juoksee kohti pistooli laulaen ja minä rämppäsin vääriä nappeja enkä saanut vaihdettua asetta. No saipahan kaveri sit pelkällä pistoolilla hyvät lootit meitsistä, toivottavasti voitti erän. Miulla oli melkein hiiri paskana mutta onneksi järki voitti ja lähdin röökille.
 
Eilen tuli yksi erä kokeiltua FPP ja oli positiivinen yllätys.

Alussa välillä esiintyi lagia, joka loppui ensimmäisen rinkulan aikoihin (tai kun noin puolet porukasta oli kuollut). Taistelutkin ovat aivan erilaisia, kun esim. korkeammalla olevalla pelaajalla ei ole enää etua. Yksi vihu alkoi ampumaan katolta kun ajoin buggyllä ohi. 3persoonan pelissä olisin ajanut kauemmaksi/postinut alueelta mutta nyt jäin paikalle haastamaan vihua, joka meni katolla maihin. 30s päästä vihu kurkkasi katsomaan olenko vielä lähettyvillä, jolloin pystyin tiputtamaan hänet parilla laukauksella. FPP tulee lisämään istumista mutta kuten täällä on jo aikaisemmin todettu, on istujien haastaminen helpompaa. Myös alueiden pieneminen pelloille/aukeille FPP:ssä luo aivan erilaisia tilanteita, kun enää ei näe 360 astetta joka suuntaan, vaan ainoastaan edessä olevan ruohikon.

Hyvä tästä tulee kunhan saavat bugit korjattua ja pelaajien pituutta kasvatettua:kippis:
 
FPP tulee lisämään istumista mutta kuten täällä on jo aikaisemmin todettu, on istujien haastaminen helpompaa.
Juuri näin. Ensin vähän olin huolissani tuosta että FPP lisää vessassa kykkimistä kun sitä ei voi nähdä sieltä, mutta en ajatellut ennen FPP testaamista tuota että tosiaan niitä voi haastaa suht hyvällä prosentilla.

En tiedä muista, mutta mulla ainakin on kylissä juostessa jopa ihan turvallinen olo. :D FPP jotenkin luo sellaista turvan tunnetta, en tiedä miksi. Ehkä just se että jotta vihu näkee, sä voit nähdä sen.
 
En tiedä muista, mutta mulla ainakin on kylissä juostessa jopa ihan turvallinen olo. :D FPP jotenkin luo sellaista turvan tunnetta, en tiedä miksi. Ehkä just se että jotta vihu näkee, sä voit nähdä sen.
Aivan sama. Taas tuolla pelloilla ja metsissä on semmonen pelottava tunne kun et voi enään pyöritellä kameraa tietyssä kulmassa, jotta näkee paremmin. Osittain tuo kääpiömoodi toki vaikeuttaa tuota havaitsemista.
 
Tuo verkkoaita imee myös kuulia, saa aina raivon partaalle kun kaikki pysähtyy siihen.
 
Niin vielä yksi kysymys tuohon fps duo moodiin. Siinä kuolee instana eikä kaveria pysty ressimään vai pitäisikö tuo toimia kuten normaali duo? Ei siis eilen pystynyt kaveriaan nostamaankaan instat kill.
 
Niin vielä yksi kysymys tuohon fps duo moodiin. Siinä kuolee instana eikä kaveria pysty ressimään vai pitäisikö tuo toimia kuten normaali duo? Ei siis eilen pystynyt kaveriaan nostamaankaan instat kill.
Tuossa muutama viesti sitten käytiin jo tuo läpi eli ilmeisesti on on bugi. Välillä toimii normi systeemi ja välillä menee noin että loppuu heti.
 
Eilen illalla patchin (ja "fixi patchin") jälkeen nyki peli satunnaisesti ja oli kuminauhamainen, vaikka FPS:t pyöri siellä 100-120.

Onko tämä jo saatu korjattua vai odotellaanko fixiä viikonlopun jälkeen?

Kerrassaan paska päivitys oli kyllä tällä kertaa...
 
Eilen illalla patchin (ja "fixi patchin") jälkeen nyki peli satunnaisesti ja oli kuminauhamainen, vaikka FPS:t pyöri siellä 100-120.

Onko tämä jo saatu korjattua vai odotellaanko fixiä viikonlopun jälkeen?

Kerrassaan paska päivitys oli kyllä tällä kertaa...

Ei ole vieläkään korjattu. Kyseessä on siis servulagi/rubber banding -bugi, joka yleensä helpottaa kun pelaajia on alle 60 jäljellä. Viimeisin 2h sit tehty päivitys asiaan:



Rubber bandingin lisäksi FPP Duo meni myös eilen illalla rikki eli peli pistää FPP DUO pelaajia FPP SOLO peliin jolloin tiimikaveria ei näe pelin sisällä tiimissä ja jos tiimikaveri kuolee niin toiseltakin loppuu samantien peli. Se tosin näytti aamulla taas satunnaisesti toimivan normaalisti.
 
Viimeksi muokattu:
Sama kysymys mielessä kun ainakin testiservu lagi itellä toissailtana. Tänään ois ainoat mahollisuudet pelata taaa viikkoon..
 
Tuo lagi on pahimillaan pelin alussa ja saattaa kadota jopa kokonaan loppua kohden, joten itse ainakin suosin noita syrjäisiä aloitusmestoja siihen asti, että korjaavat. Noista military basen mähinöistä ei tule mitään kun porukka teleporttailee pitkin poikin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 136
Viestejä
4 484 800
Jäsenet
74 173
Uusin jäsen
kaljakonna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom