Playerunknown's Battlegrounds (PC)


Itselle ei kyllä pyro toimi yhtään... toki makuasioita. Meni vähän uskottavuus kun erehdyin kaverin IRL streamiin missä haastamassa riitaa snägärillä ja vittuilemassa poliiseille.

Positiivisenä toki, että saatiin suomalaista edustajaa turneeseen joten tuleepa tuo varmaan vilkuiltua kuitenkin.
 
Tuleekohan tuo update testi servulle jo tänään? Minä olen valmis. :hammer:
Juu, vissiin on jo. :)

The monthly update will be pushed to the Public Test Server in about 1 hour at 5PM KST / 8AM UTC (11:00 meidän aikaa)
Poikkeuksellisesti siis jo nyt tiistaina testiin, kun 1st person vaatii vähän pidempää testiä.
 
Aaa, okei. Noh, aiempaan perustuen noi on tehnyt tommosia ihan parissa tunnissa.
Kerran ne ilmoitti että weekly update siirtyy seuraavalle viikolle kun löytyi ongelmia, ja kolme tuntia myöhemmin sanoi että devit fiksas ja tuleekin aikataulussa. :D
 
Itselle ei kyllä pyro toimi yhtään... toki makuasioita. Meni vähän uskottavuus kun erehdyin kaverin IRL streamiin missä haastamassa riitaa snägärillä ja vittuilemassa poliiseille.
Sama homma.
 

Tuolla on kyllä muutamia mahtavia juttuja, kuten vaikka tämä joka on aivan legendaarisen hyvä homma:
  • Players may now re-enter games if they have been disconnected mid-game
Tämä fiksi varmasti monelle mieleinen, kun tässä ketjussa useammin kuin kerran mainittu:
  • Fixed an issue of weapons sporadically ceasing to fire despite being set to auto firing mode
Tämä on toki ihan nice to have:
  • Players who choose 1st Person mode will be matched together
:D :D
 
Suolaisuus tuntuu olevan pitkälti jokaisen vähänkään isomman striimaajan ongelma. Tosin en tiedä onko se ongelma. Tuntuu että omassa porukassa jokainen osaa kyllä olla salty välillä. Kyllä itsekin syytän tuuria jne kun rinkula menee huonosti tms. En vain tee sitä katsojien edessä. :D Kuvittelisin että yleisö saattaa herkästi lisätä siihen sortumista.
Noh, kuten todettua niin makuasioita. :) Mulla ei ymmärrys edes riitä miten kukaan voi kestää summit1g:tä katsella. Toisaalta onhan PUBG pelaajista varmaan pari miljoonaa teinejä, eiköhän sieltä katsojia löydy.
 
En seuraa youtubesta mitään pelivideoita tai vlogeja tai mitään nykymaailman menoa mutta aculiten pubg-videot on viihdyttäviä ilman mitään teini angstia, vahingossa kun sellaisen kerran klikkasin auki ja jäin katsomaan :joy:
 
En seuraa youtubesta mitään pelivideoita tai vlogeja tai mitään nykymaailman menoa mutta aculiten pubg-videot on viihdyttäviä ilman mitään teini angstia, vahingossa kun sellaisen kerran klikkasin auki ja jäin katsomaan :joy:
Ne on kyllä priimaa <3
 
Tää kyl totta. Hyvä pelaamaan, mutta streamia silloin tällöin seuraavana on kyseessä todella itsekeskeinen ja vastenmielinen tyyppi. Huvittaa lähinnä tuo suolaisuus aina kun kuolee johonkin.
Otin IRL-striimin aikana myös permabannit. Andy istui keinussa ruokiensa kanssa ja jatkoi länkyttämistä siitä, että jos aloittaa nakkijonossa jotain, pitää olla valmis viemään sen loppuun. Aika kauan se jaksoi sitä toistaa. Ehdotin Andylle striimin sulkemista ja nukkumista, joka oli jonkun moden mielestä ilmeisesti liikaa. :comp:
 
On kyllä niin buginen peli, miten voivat nyt jo tehdä 350 000 dollarin turnauksia.
 
Ainoa bugi itselläni on ollut tuo Full auto bugi, mutta sekin ilmeisesti jo korjattu
Juu, se bugi korjataan tämän viikon patchissa.

Itse en ole edes siihen törmännyt, ja äkkiseltään en keksi jotain bugia mikä olisi omaan peliin vaikuttanut.
 
Juu, se bugi korjataan tämän viikon patchissa.

Itse en ole edes siihen törmännyt, ja äkkiseltään en keksi jotain bugia mikä olisi omaan peliin vaikuttanut.
Itselläkään ei mitään pahoja, pelkän katkovia tai pahemmin haittaavia bugeja ole osunut kohdalle. Kerran jäänyt jumiin auton ja muurin väliin ja sitten lähinnä osunut näitä autojen fysiikka"bugeja".
 
Hyvä patchi näyttäis olevan. Toi sateen mahdollisuuden lisääminen vanhaan on kyllä kohtuu ärsyttävää, eikai sitä kukaan kaipaa? Oh well.
Ja saa nähdä mikä tää "slight delay" drag&droppaamisessa sit on, toivottavasti ei ala pännimään urakalla.
 
Otin IRL-striimin aikana myös permabannit. Andy istui keinussa ruokiensa kanssa ja jatkoi länkyttämistä siitä, että jos aloittaa nakkijonossa jotain, pitää olla valmis viemään sen loppuun. Aika kauan se jaksoi sitä toistaa. Ehdotin Andylle striimin sulkemista ja nukkumista, joka oli jonkun moden mielestä ilmeisesti liikaa. :comp:
Myös youtubesta löytyy videoita mistä voi päätellä että mentaalipuoli ei ihan kaikkein tasapainoisin kaverilla, tuntuu triggeröityvän todella helposti. Mutta hyvä pelaamaan ko. peliä ei kai sitä voi kieltää.
 
Itselläkään ei mitään pahoja, pelkän katkovia tai pahemmin haittaavia bugeja ole osunut kohdalle. Kerran jäänyt jumiin auton ja muurin väliin ja sitten lähinnä osunut näitä autojen fysiikka"bugeja".
Aaa joo, tuosta jumiutumisesta tulikin mieleen.
Kerran squad pelissä kaksi tiimiläistä jäi rappusiin jumiin. Samaan aikaan yrittivät mennä rappusista, niin siihen jäivät. Kesti muistaakseni useamman minuutin rimpuilut kunnes irtosivat. Piti mm. viskoa naatti niiden niskaan yms.

Hyvä patchi näyttäis olevan. Toi sateen mahdollisuuden lisääminen vanhaan on kyllä kohtuu ärsyttävää, eikai sitä kukaan kaipaa? Oh well.
Ja saa nähdä mikä tää "slight delay" drag&droppaamisessa sit on, toivottavasti ei ala pännimään urakalla.
Vähän pelottaa millainen tuo on. Ymmärrän kyllä miksi se tehdään, mutta toivottavasti se delay ei tunnu siltä että peli vaan lagaa. Eli siis miten se delay ilmenee.... raahaat ja kestää hetki että ilmestyy inviin, vai miten? Entä jos raahaa nopeasti kymmenen tavaraa, tipahteleeko ne hiljalleen inviin? Vai ei voi raahata toista itemiä kunnes eka sinne inviin menee, mutta siitä ei ole mitään indikaatiota että delay päällä?
Kai siihenkin tottuu, voi alkuun tuntua vaan pöllöltä jos siinä on puhtaasti vain delay eikä mitään tapahdu.

Myös youtubesta löytyy videoita mistä voi päätellä että mentaalipuoli ei ihan kaikkein tasapainoisin kaverilla, tuntuu triggeröityvän todella helposti. Mutta hyvä pelaamaan ko. peliä ei kai sitä voi kieltää.
No joo, törmäsin niihin myös....... onhan ne vähän.. erikoisia. :rolleyes:
Oman mielipiteeni perustin ihan vain muutamaan PUBG striimiin mitä ehtinyt seurata.
Tosin IRL striimit missä jengi ottaa kuppia ja kuvaa kaupungilla jne ei tunnu muillakaan menevän ihan putkeen.
 
Omasta mielestä Andyn videot ovat hyvin mukavia katseltavia. En tiedä henkilön luonteesta mutta en ole katunut hänen Youtube kanavan tilaamista hetkeäkään :comp:
 
Tuntuu että tuo slight delay on lisätty sen takia koska "You may now play with Xbox controllers" en usko että loottaminen tulee silti olemaan koskaan yhtä nopeaa kuin hiiri+näppäimistö.

"Added a lower rail attachment slot to SKS" Olen alkanut käyttämään SKS enemmän ja tykästynyt siihen ihan täysin. Nyt vielä angled grippi niin on aika bueno!
 
Vähän pelottaa millainen tuo on. Ymmärrän kyllä miksi se tehdään, mutta toivottavasti se delay ei tunnu siltä että peli vaan lagaa. Eli siis miten se delay ilmenee.... raahaat ja kestää hetki että ilmestyy inviin, vai miten? Entä jos raahaa nopeasti kymmenen tavaraa, tipahteleeko ne hiljalleen inviin? Vai ei voi raahata toista itemiä kunnes eka sinne inviin menee, mutta siitä ei ole mitään indikaatiota että delay päällä?
Kai siihenkin tottuu, voi alkuun tuntua vaan pöllöltä jos siinä on puhtaasti vain delay eikä mitään tapahdu.

Itse tekisin sen (tai siis en tekisi, mutta jos joku pakottais :) ) samoin kuin Rustissa. Eli voit drag&drop monta putkeen, mutta jokainen tulee omalla viiveellään inventoryyn. Tämä viive on todennäköisesti max 0.3s luokkaa. UI:ssa tämä näkyy ympyränä, joka täyttyy kun aika kuluu. "Piirakka-ympyrä".
 
Tuntuu että tuo slight delay on lisätty sen takia koska "You may now play with Xbox controllers" en usko että loottaminen tulee silti olemaan koskaan yhtä nopeaa kuin hiiri+näppäimistö.
Käsittääkseni se on puhtaasti vain siksi, ettei se olisi niin helkkarin nopeaa vs muut tavat etenkin jos sen osaa hyvin. Muistaakseni näin on siis ihan suoraan jopa kommentoitu.

Xbox ohjaimen tuki tuli ihan puhtaasti siksi, että peli tulee kuitenkin Xboxille. Siitä pyörii jo deveillä Xbox One X:n prototyypillä versio, ja ne on sillä liittyneet ihan live peleihin.
Eli sitä ohjaimen tukea väännetään joka tapauksessa. Sama sen väliä siis antaa tuki PC pelaajille, jos nyt jostain syystä joku haluaisi sillä pelata.

Platformit ei tule keskenään pelaamaan, vaikka siihen on kommentoitu devaajilta että on siitä joskus puhuttu. Tai no, koskaan ja koskaan mutta ei ole suunnitelmissa.
Yksi ongelmahan on se, että konseleilta löytyy lähes aina aim assist. Siinähän sitten balansoit saako sitä olla cross platform peleissä, ja jos saa niin kuinka paljon.

Itse tekisin sen (tai siis en tekisi, mutta jos joku pakottais :) ) samoin kuin Rustissa. Eli voit drag&drop monta putkeen, mutta jokainen tulee omalla viiveellään inventoryyn. Tämä viive on todennäköisesti max 0.3s luokkaa. UI:ssa tämä näkyy ympyränä, joka täyttyy kun aika kuluu. "Piirakka-ympyrä".
Just joku tommonen olisi melkein pakollinen imho, ja toi on pätevän oloinen versio. :)
 
Käsittääkseni se on puhtaasti vain siksi, ettei se olisi niin helkkarin nopeaa vs muut tavat etenkin jos sen osaa hyvin. Muistaakseni näin on siis ihan suoraan jopa kommentoitu.
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä tuota. Kaikilla on sama mahdollisuus (paitsi tietysti jos pelaa ilman käsiä). Siinä mainittiin reilu peli. Miten on reilua "ottaa pois" jotain yhdeltä ryhmältä, kun toinen valitsee käyttää muuta tapaa. Jotkut jopa ovat sitä mieltä, että oikealla klikkaaminenkin on nopeampaa, I shit you not. :comp:



En menetä toivoa vielä. :comp:

Olisi varmaan helpompaa pakottaa kaikille yksi ja sama tapa poimia rojua, ei vaihtoehtoja. :comp:
 
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä tuota. Kaikilla on sama mahdollisuus (paitsi tietysti jos pelaa ilman käsiä). Siinä mainittiin reilu peli. Miten on reilua "ottaa pois" jotain yhdeltä ryhmältä, kun toinen valitsee käyttää muuta tapaa. Jotkut jopa ovat sitä mieltä, että oikealla klikkaaminenkin on nopeampaa, I shit you not. :comp:



En menetä toivoa vielä. :comp:

Olisi varmaan helpompaa pakottaa kaikille yksi ja sama tapa poimia rojua, ei vaihtoehtoja. :comp:

Joo, kyllä minäkin näen sen drag lootin nopeuden tavallaan yhtenä lisää joka nostaa skill ceilingiä = hyvä asia.

Hyvä kuulla ettei muutokset ole finaaleja! :)
 
Täytyy ihmetellä muks alunperinkään on laitettu kaksi eri tapaa kerätä loottia. Pitäis olla vain yksi.
 
Täytyy ihmetellä muks alunperinkään on laitettu kaksi eri tapaa kerätä loottia. Pitäis olla vain yksi.
Toki niitä on peräti kolme, joista tietty kaksi samanlaisia mutta toinen on nopeampi.
Ymmärrän kyllä sinänsä sen, koska yksittäiset isot itemit on nopea ja vaivaton ottaa ihan vaan point & grab metodilla kun muuten jo lootti kunnossa. Esimerkkinä kypärä / reppu / liiivi. Tulee sitäkin tehtyä drag loot ohella.

Se olisi aika kamalaa jos lootit olisi pakko kaikki nostaa toilla point & grab, mikä lie vakiitunut termi. :D Ilmeisesti ainoa tapa olisi sitten invin sisältä? Poistaisitko sieltä sitten toisen tavoista, luultavasti raahaamisen?
Invin sisältä toki siinäkin pakollinen osa, että ruumiiden pitäisi muuten räjäyttää kaikki kamat ympäristöön.
 
Hyvä patchi näyttäis olevan. Toi sateen mahdollisuuden lisääminen vanhaan on kyllä kohtuu ärsyttävää, eikai sitä kukaan kaipaa? Oh well.

Oi voi, kyllä vain kaipaa. Redditissä on jo viikkoja huudeltu ja itketty sitä, miten sadepelejä näyttää tulevan nyt niin tuhottoman harvoin. Itsekin pidän noista sadepeleistä oikein paljon ja on todella mukavaa, jos niitä rupeaa taas näkymään edes silloin tällöin. Nyt en edes muista koska olisin viimeksi nähnyt sateen. Se sade peittää kivasti pelin muita ääniä ja muuttaa täten vähän pelin dynamiikkoja. Voi itsekin juosta huomattavasti rohkeammin ja paljon lähemmäs vihollista.

Nämä on näitä, jotkut tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Jotkut tykkää ensimmäisestä- ja toiset kolmannesta persoonasta. Jotkut vihaavat sadetta, toiset rakastavat.
 
Toki niitä on peräti kolme, joista tietty kaksi samanlaisia mutta toinen on nopeampi.
Ymmärrän kyllä sinänsä sen, koska yksittäiset isot itemit on nopea ja vaivaton ottaa ihan vaan point & grab metodilla kun muuten jo lootti kunnossa. Esimerkkinä kypärä / reppu / liiivi. Tulee sitäkin tehtyä drag loot ohella.

Se olisi aika kamalaa jos lootit olisi pakko kaikki nostaa toilla point & grab, mikä lie vakiitunut termi. :D Ilmeisesti ainoa tapa olisi sitten invin sisältä? Poistaisitko sieltä sitten toisen tavoista, luultavasti raahaamisen?
Invin sisältä toki siinäkin pakollinen osa, että ruumiiden pitäisi muuten räjäyttää kaikki kamat ympäristöön.
Mä oon tottunut maastosta nostamaan lootit F napilla. Mutta silti poistaisin sen käytöstä. Invin kautta klikkailen hiirenoikeaa vihun arkkua lootatessa koska oon niin hidas drag and droppaamaan :)
 
We need to push the Public Test Server update to tomorrow. Unfortunately, the test server build is not stable enough to roll out. Our apologies for any frustration caused.

Sellasta..
 
We need to push the Public Test Server update to tomorrow. Unfortunately, the test server build is not stable enough to roll out. Our apologies for any frustration caused.

Sellasta..

Harmillista, mutta ei mitenkään uutta :) Toki tässä jo kerkes sormet syyhytä testaamaan 1st perzuunaa.
 
Mielestäni tuo kamojen poimiminen f:llä muutoksen jälkeenkin on tönkköä ja hidasta. Eikä tuo nyt niin paljon etua anna. Turhaan rampauttavat hyvin toimivaa systeemiä.
 
Silleen ihan kiva toi stat resetti, kun pääsee taas helpompiin peleihin. Nyt ekan kolmen soolon jälkeen winrate 66% ja kd 10.0. Tulee tod. näk. molemmat laskemaan hieman.
 
Tuon sinisen seinän damagenki vois tehdä sillee että jos jää alueen ulkopuolelle niin on esim tasan minuutti aikaa ehtiä takas alueelle, jos ei ehdi niin henki pois snap. Toi on ihan naurettavaa että muutamalla boostilla ja first aidilla pystyt olee about 9minuuttia alueen ulkopuolella kunnes kaks rinkulaa on jo menny :)
 
Kyllä täytyisi jotain tuolle leaderboardsille tehdä.. Viime seasonilla oli joku jäbyli solossa top 8 tms, statseilla ~350 pelattua, ~0 voitettua ja ~66 tappoa. Eihän tuollasella hinaamisella ole mitään järkeä. Mennään sinne keskelle rinkulaa istumaan taloon ja "Wish me luck boyz".. Toisaalta, onhan sekin yksi tapa pelata peliä :vihellys:

Van tällä systeemillä win rating ei kerro kyllä yhtään_mitään taidoista. Kuka pelaa vaan eniten ja jaksaa istua, on tilastollisesti "bestest".

E: Mainittakoon vielä ettei tule mielipahaa, MINUN mielestäni. ^
 
Kyllä täytyisi jotain tuolle leaderboardsille tehdä.. Viime seasonilla oli joku jäbyli solossa top 8 tms, statseilla ~350 pelattua, ~0 voitettua ja ~66 tappoa. Eihän tuollasella hinaamisella ole mitään järkeä. Mennään sinne keskelle rinkulaa istumaan taloon ja "Wish me luck boyz".. Toisaalta, onhan sekin yksi tapa pelata peliä :vihellys:

Van tällä systeemillä win rating ei kerro kyllä yhtään_mitään taidoista. Kuka pelaa vaan eniten ja jaksaa istua, on tilastollisesti "bestest".

E: Mainittakoon vielä ettei tule mielipahaa, MINUN mielestäni. ^
Melko aktiivisesti noita leaderboardeja viime kaudella tutkiskelin, eikä moista jantteria EU listoilla ainakaan näkynyt. Ei ainakaan overall ratingissa. Win ratingin puolellakin listoilla olleista kaikilta löytyi useampia voittoja. Mulla oli nimittäin muistaakseni viime kauden top kympissä olevista alhaisin kd ratio, sekä alhaisin voittojen määrä/prosentti.
 
Melko aktiivisesti noita leaderboardeja viime kaudella tutkiskelin, eikä moista jantteria EU listoilla ainakaan näkynyt. Ei ainakaan overall ratingissa. Win ratingin puolellakin listoilla olleista kaikilta löytyi useampia voittoja. Mulla oli nimittäin muistaakseni viime kauden top kympissä olevista alhaisin kd ratio, sekä alhaisin voittojen määrä/prosentti.

Juuri eilen taisin vilkaista, ja Win Rating- puolella jantteri oli. Millään en vain muista enää kys. kaverin nimeä :/
 
Löysin tän kaverin ketä tarkoitit. Ja joo, on kyllä melko maltilla jaksanut pelata. DilkSAmmer - Overview - PUBG Player Stats Oli siellä peräti 2 voittoa kuitenkin.

Jep täähän se olisi. Nämä jampat tosissaan harvassa (tai mistä sen tietää paljonko niitä on top 1000-10 akselilla), mutta silti.

"Pakko olla pro kun rank #21" :cigar2:

Kaverin striimi vielä. Voi luoja
 
Jep täähän se olisi. Nämä jampat tosissaan harvassa (tai mistä sen tietää paljonko niitä on top 1000-10 akselilla), mutta silti.

"Pakko olla pro kun rank #21" :cigar2:

Kaverin striimi vielä. Voi luoja


Title: New Challenges top 10 of Europe not only without victories, but without killing))))

t. google translate :D
 
Title: New Challenges top 10 of Europe not only without victories, but without killing))))

t. google translate :D

Pikaisella youtube-katsauksella kuitenkin ihan pelaamalla pelannut aiemmin, eli haisee vaan siltä että trihard ei tuota tulosta -> "perseillään"
 
Peliä on ilmeisesti "optimoitu" jälleen, näyttis käy 78 asteisena.. Muissa peleissä maks 66
 
Olipahan taas kahden sokean kohtaaminen: 5 ukkoa jäljellä ja menin romukasan taakse piiloon. Varmaan lähemmäs puoli minuuttia kyykin ja spottailin kauempia kohteita siinä kunnes huomasin jonkun pyörivän edessäni ns. tappituntumalla. Siitä helppo niskalaukaus eikä voi kun ihmetellä miten ei kuullut tuloani tai viitsinut aikeisemmin vilkaista taakse. Jotenkni se romukasa niin yksityiskohtainen että ukko maastoutui siihen kun ei liikkunut aluksi yhtään.
 
Olipahan taas kahden sokean kohtaaminen: 5 ukkoa jäljellä ja menin romukasan taakse piiloon. Varmaan lähemmäs puoli minuuttia kyykin ja spottailin kauempia kohteita siinä kunnes huomasin jonkun pyörivän edessäni ns. tappituntumalla. Siitä helppo niskalaukaus eikä voi kun ihmetellä miten ei kuullut tuloani tai viitsinut aikeisemmin vilkaista taakse. Jotenkni se romukasa niin yksityiskohtainen että ukko maastoutui siihen kun ei liikkunut aluksi yhtään.

Vähän niin kuin tämä:

 
Seuraa tyhmä kysymys:
Millä nimellä se nappi keybindeissä on, jonka avulla ympärilleen voi katsella ilman että ukon juoksusuunta kuitenkaan muuttuu?
Tajusin vasta äsken että videoita katsellessa, että tuollainenkin mahdollisuus on. Aika usein kuollut siihen, etten juostessa paljoa vilkuile sivuille, kun se juoksukin kiemurtelee sitten.
Ja ei ihme että sivusta moni sitten ottaa ekana nirrin pois.
 
Seuraa tyhmä kysymys:
Millä nimellä se nappi keybindeissä on, jonka avulla ympärilleen voi katsella ilman että ukon juoksusuunta kuitenkaan muuttuu?
Tajusin vasta äsken että videoita katsellessa, että tuollainenkin mahdollisuus on. Aika usein kuollut siihen, etten juostessa paljoa vilkuile sivuille, kun se juoksukin kiemurtelee sitten.
Ja ei ihme että sivusta moni sitten ottaa ekana nirrin pois.
Oisko ollu joku freeview tai free look tjms
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 156
Viestejä
4 485 424
Jäsenet
74 176
Uusin jäsen
Nahkapaska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom