Eikö joka laatikkoon ole oma avain?
Tämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö joka laatikkoon ole oma avain?
Ei ainakaan uusiin aselaatikoihin ole, vaan kaikkiin nykyisiin aselootiin käy se sama mikälie onkaan .Eikö joka laatikkoon ole oma avain?
Tässä on tämän hetkiset avaimet: Early Bird Key & Weapon Skin Key All PUBG Keys - OPSkins PUBG ItemDBEikö joka laatikkoon ole oma avain?
Eli jos sinä olisit ensin ehtinyt taloon turvaan pommialueelta, olisit talokämppijä?Miten paska tuuri voi olla: Juoksen metsässä kohti seuraavaa turva-aluetta ja päälle napsahtaa pommitusalue - olen millilleen sen keskellä! Juoksen kusi sukassa kohti lähintä mökkiä, jotta pääsen turvaan. Heti kun aukaisen mökin oven, tulee haulikosta naamaan
P.S. Talokämppijät on mulkkuja.
Eli jos sinä olisit ensin ehtinyt taloon turvaan pommialueelta, olisit talokämppijä?
@Dargol Etkö just hehkuttanu pari sivua taaksepäin että nyylääminen on lempistrategiasi
- Vertical mouse sensitivity is now set to 0.7 by default. To make your vertical:horizontal mouse sensitivity 1:1, simply set both to 1.0 in the settings.
Juuri näin, eli test servulla oli vielä niin että se "1.0" oli sellainen kuten ennen. 1.4x (en muista nyt tarkalleen) oli sitten asetus että sais horizontal:vertical sen 1:1.Niin se 0,7 on nyt ilmeisesti se mitä vertikaali on ollut tähänkin asti defaulttina mutta nyt on mahdollisuus säätää 1:1 menun kautta?
Juuri näin, eli test servulla oli vielä niin että se "1.0" oli sellainen kuten ennen. 1.4x (en muista nyt tarkalleen) oli sitten asetus että sais horizontal:vertical sen 1:1.
Nyt vain laittaa sen 1.0.
Nyt on update #12 livessä.
Patch notes: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #12
Siellä oli tullut muutama lisäys vielä, boldilla huomio koska montaa tuntui kiinnostavan ja säätivät tuota test servulla:
- Now when you adjust your reticle style in-game (using the PageUp/PageDown keys) your preferences will be remembered across play sessions
- The reticle on the 3x scope has been updated
- Vertical mouse sensitivity is now set to 0.7 by default. To make your vertical:horizontal mouse sensitivity 1:1, simply set both to 1.0 in the settings.
- Fixed an issue causing punching to slow down movement while sprinting
- Fixed an issue causing crash sounds to play when approaching vehicles
- We’ve added better in-game descriptions for all of the new grips and attachments. See updated descriptions in the patch notes below
We’ve also added more information about limb shot modifiers in the “Weapon & Item Balance” section of the patch notes.
Samalla myös uusi event mode, joka alkoi jo ja loppuu 7.5. kello 05:00.
Kyseessä 10x 5-man squadeilla ja respawnilla varustettu moodi. Samanlainen kuin edellinen "TDM", tosin mappi nyt Miramar ja ympyrä inasen isompi. Niin, ja spawnitaan care package aseilla sekä kolmosen varusteilla.....
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: New Event Mode - War Mode: Desert Knights
Joo niin muistaakseni vertical piti jostain inistä laittaa ~1.42 jos halus 1:1 herkkyyden
Juu, livessä on. Eli normaaleilla servereillä.Eli tuliko se pätsi jo vai ei?
Jos nyt oikein muistan, zone muutokset vedettiin kokonaisuudessaan takaisin.Ovatko nämä #10 patchissä tulleet zone-muutokset vielä voimassa? Jotainhan muuttivat takaisin, mutta koskivatko näihin?
Karkkia ja muita pulttilukkoja pelkää nyt kokeneempikin, kun 3lvl potat ovat laatikoissa. Täytyy odottaa jonkun juutubettajan testiä gripeistä, että osaa valita kantoon sopivimmat.
Jos nyt oikein muistan, zone muutokset vedettiin kokonaisuudessaan takaisin.
Eli takaisin suunnittelupöydälle. Eikä mun mielestä ole vielä tullut uutta versiota testiin, vaikka noihan kävi kai jopa livessä asti.
Ehkä nyt kun update #12 saatiin testiltä pois, sinne tulee noista seuraavaksi uusi kokeilu?
Kesti vähän löytää juttua tuosta, ei tuntunut löytyvän PUBG tai PUBG_help Twitteristä, mutta muualta löytyi:
Rolling Back Recent Blue Zone Changes • r/PUBATTLEGROUNDS
Rolling Back Recent Blue Zone Changes
edit:eimitääNäitä löytyy jo. Tosta lonkkalaukauksella vaikka Wackyjacky101 katselmukseen.
Jahas. Hetki sitten tuli päivitetty video...Hyvä kyllä tuo lightweight grip
On toki, kertalaukauksia ampuessa se palauttaa tähtäimen lähes siihen missä se oli ammuttaessa. Eli taitaa olla paras yli 50 metriin ammuttaessa, koska sinne harvemmin ammutaan sarjoja vaan nakutetaan nopeita yksittäislaukauksia. Sen kummemmin testailematta (vain pari päivää kokemusta) sanoisin että pystygripit on kertalaukauksia varten (aina sniperiin, usein AR:ään) ja vinotgripit (usein AR:ään, aina SMG:hen) sarjatulta varten.Siis onko tuosta jotain etua sitten jollain toisella saralla?
Itellä kans samaa ääni ongelmaa. Peliki ruennu taas kaatuilemaan.Äänet ainaki hyvin välillä pätkii ku ajaa eri ajoneuvoilla. Tulipahan eka kertaa kuoltua red zoneenkin ajaessa...
Koitetaas pitää se keskustelu asiallisena, vaikka vähän läpällä tämä taisikin olla heitetty. Ei kuitenkaan tarjoa mitään lisäsisältöä keskusteluun, ts. onelineri.Jätkillä on vaa paska ATK ei mulla pätki ja kaatuile ;D
Patch notessa lukee selvästi syringerit on lisätty normaali lootteihin.Sellaisen huomion muuten tein pelatessa, että syringejä spawnaa nyt muuallekin kuin crateihin. En itse ainakaan ole moista infoa missään huomannut.
Muutamalla rundilla löytyi kolme syringeä.
Uudessa pätsissä äänet pätkii, peli kaatuilee ja lagailee siten että ADS/scopea käytettäessä tähtäin tulee esim. takaisin näkyville kun yrität klikata sen pois. Samalla tyylillä pelihahmo myös warppailee välillä pieniä matkoja edestakaisin ikään kuin serveri ja clientti olisi vähän epäsynkassa.
Tämä oli yksi syy miksi kesti saada map select. Luultavasti johtuu täysin tuosta.Kestääkö muilla matchmakingissä paljon pidempään kuin aiemmin? Aamulla ainakin saattoi 1-1,5 minuuttia latailla matchmaking-ruutua ja pelin täyttyminen kesti paljon pidempään.