Kyl M16 burstilla vie läheltä kaikki aseetmutta tällä hetkellä M4 on käytännössä parempi aina kuin AKM tai M16.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl M16 burstilla vie läheltä kaikki aseetmutta tällä hetkellä M4 on käytännössä parempi aina kuin AKM tai M16.
En tarkoita, että niiden pitäisi olla identtisiä, mutta tällä hetkellä M4 on käytännössä parempi aina kuin AKM tai M16.
Scar-L > M4
Miramar > Erangel
M4:n teho vs. rekyyli (varsinkin täysin "pimpattuna") vie sen kirkkaasti kärkeen melkein tilanteessa kuin tilanteessa.
Eikös näin kuuluisi ollakin, kun M4 saa aseen käyttäytymiseen 3 vaikuttavaa attachmenttia (piippu, grip, stock) ja M16 vain tuon yhden eli piipun. Kai aseen johon menee (= johon tarvitsee eniten) lisäosia kuuluisi täyteen kerättynä ollakin paras, eihän siinä muuten olisi varsinaisesti järkeä. (Enkä tiedä onko tuo muutenkaan absoluuttisesti paras, monipuolisin kylläkin.) Kyllähän tässä pelissä muutenkin on tietynlainen hierarkia aseiden suhteen ja tuurikin vaikuttaa paljon --> hyvällä tuurilla saat hyviä aseita ja apuvälineitä --> näillä pärjää pidemmälle. Mikään assault rifleistä ei kuitenkaan ole niin heikko, ettäkö se estäisi pärjäämästä.
M16 taitaa muuten olla burstilla lähitaistelussa kaikista tehokkain AR. Siinä mielessä hullunkurista, kun yleensä M16 mieltäisi nimenomaan hyväksi pidemmälle etäisyydelle ja M4:n lähietäisyydelle. Nythän M16 ei saa enää edes 8x scopea, jolla se oli ennen käytännössä Minin korvike.
AK:sta voisi kuitenkin höllätä tuota screen shakea. En nyt toki ole hetkeen käyttänyt sitä mutta ainakin ennen tuota oli ihan älyttömästi oikeasti korkean rekyylin lisäksi.
Onko täällä keskusteltu xbox versiosta, vai pitäiskö sille olla oma ketju kun on aikalailla eri buildi?
Taisi olla 28.2.Milloinhan rankingit nollattiin viimeksi? Mullekin on tullut tuon päivityksen jälkeen pari todella helppoa matsia, joissa oon voittanut tulitaisteluita lähinnä siksi ettei vastapuoli osannut ampua. Tuntui kuin olisin pelannut täysiä aloittelijoita vastaan.
Joo, tämän vuoden puolella on nollautunut joka kuun vaihtuessa.Onko toi yleensä kuukauden välein, tietääkö joku? Eli joka kuukausi nollasta.
Eihän siihen sniputtamiseen mennyt kuin 40 laakia.
Havainnointikykysi on erinomainen.
Kiitos. Pointtini oli kuitenkin se, että käsite "sniputtelu" ei ainakaan omassa päässäni vastaa ihan tuota.
E: Eli siis sitä, että vapautetaan yli 30 metrin matkalla koko konekiväärin lippaallinen vihollisen suurpiirteiseen suuntaan tietynlaisella "toivotaan että osuu" meiningillä. Ei siinä, hyvä tappo (eikä sillä väliä miten se tappo tulee) ja kyllähän tuon DP:n pitäisi bipodilta tuollaisella matkalla vielä helpostikin pystyä tappoihin. Suurin heikkoushan tuossa on siinä, että bipodilla makoilevan LMG-kaverin pää on aika helppo kohde oikealle tarkkuuskiväärille. (Jos vastassa on osaava kaveri tarkkuuskiväärillä niin se hakeutuu äkkiä suojaan ja vetää takaisin ampuessa yhdestä kumoon.)
"Tätä nimikettä ei voi asentaa laitteesi rekisteröintimaassa".En ole pc:llä pubg:a koskaan pelannut, mutta mainittakoon, että mainio mobiili konversio on olemassa.
Olen pelannut kiinalaisella iOS versiolla, mutta tänään tuli tarjolle englanninkielinen versio androidille: PUBG Mobile – Android-sovellukset Google Playssa
vpn kanadaan niin saa ladattua.
Ei saatana : DDDDD Xbox version jotenkin ymmärrän, mutta että mobiiliversiokin..En ole pc:llä pubg:a koskaan pelannut, mutta mainittakoon, että mainio mobiili konversio on olemassa.
Olen pelannut kiinalaisella iOS versiolla, mutta tänään tuli tarjolle englanninkielinen versio androidille: PUBG Mobile – Android-sovellukset Google Playssa
vpn kanadaan niin saa ladattua.
En omista androidia, mutta tuolla PUBG Mobile (@PUBG_Mobile) | Twitter ohjeistetaan:"Tätä nimikettä ei voi asentaa laitteesi rekisteröintimaassa".
VPN:llä luuri ja kone Torontossa eli mun käsittääkseni Kanadassa.
Tuo auttoi.En omista androidia, mutta tuolla PUBG Mobile (@PUBG_Mobile) | Twitter ohjeistetaan:
Run the vpn on Canada
Go to settings>application>play store and clear catch
Minulla ei rikkonut mutta kun käväisin ShadowPlayn forumeilla siellä oli porukalla tuota ongelmaa. Minulla ongelmana on että ShadowPlay lopettaa nykyään tallentamisen sillä sekunnilla kun esim. kana-ateria on tullut, eli ruutuun ei kerkeä tulla edes tuloksia. Ennenhän se nauhoitti 5-10s ylimääräistä mutta tämä korjataan ymmärtääkseni seuraavaan pätsiin.Heh, saapahan yövuoroihin vähän puuhailtavaa pubg mobilen myötä . Rikkoiko muilla uusin pubgin päivitys nvidia highlightsit? Mulla se tallentaa vain lumisadetta ja muuta häröilyä. Lisäksi pelin jäätymiset lisääntynyt huomattavasti.
En omista kunnon videoeditoria joten liimasin vaan kaksi nvidian recordin avulla kuvattua pätkää peräkkäin VLC:llä. Oli nimittäin parista millistä kiinni eka squad kana. Eihän toi mun kranaatin alkuperäinen kohde ollut lähelläkään oikeaa, mutta tuurilla kimposi puusta ihan viereen.
Tämän jälkeen hävisin, kuinkas muutenkaan. Ja tuo eka kranaattikin meinasi yhden tappaa.
Oliko 1 mansquadi kyseessä? Aika lähellähän toi jo oli