Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tästä olemassa demoa tai vastaavaa millä pääsee kokeilemaan ennen ostoa?
Xiitterit mellastaa vapaana, mutta ainakin pelin saa taas käyntiin...
Sama. Ei uusia vikoja ja ekalla kerralla pelin käynnistyminen tosiaan kesti normaalia kauemmin, ainakin 30-60 sekuntia. Luulin jo ettei peli toimi ja ehdin käynnistämään toisen steam pelin jonka jälkeens PUBG käynnistyi samaan aikaa taustalle. Peli varmaan tekee ensimmäisellä kerralla jonkun tiedostojen skannauksen tai asennuksen kun se kestää niin kauan.Taidan olla onnekkaassa asemassa kun en ole huomannut yhtään mitään poikkeavaa päivityksen jälkeen vaan peli käynnistyy ja toimii niinkuin aina ennenkin ilman mitään lisättyjä bugeja tai synttärisettejä.
Kaverilla kävi niin että peli "ei käynnistynyt" päivityksen jälkeen. Korjaus: peli päälle ja 5 min venttailun jälkeen käynnistyi ja sen jälkeen on käynnistynyt ja toiminut normaalisti.
Voittaminen ei varmaankaan tunnu yhtä nautinnolliselta kuin 30min tappelun jälkeen, mutta jos on vain tunnin parin rako pelailla niin pikkumappi tuntuu mukavalta vaihtoehdolta.
Itse näkisin tän just päinvastasena, kun nykyään monesti etenkin Miramamarissa tuntuu ettei nää ketään. Hyppää jonnekkin, kukaan muu ei tule, etsi autoa, ei löydy, juokse aavikolla, eikä ees kuulu ketään. Sit juokset lähimpään kylään, ammut pari kertaa ilmaan jos joku tulis esiin mut ei. Kolmanneks viimeinen alue, 22 hengissä ja sit sua aletaan ampumaan kolmesta eri suunnasta.
Tapahtuu aivan liian usein itelle tossa mapissa...
Nytkun mappi pienenee noin paljon, jos ne sais lagin kuriin (mitä epäilen), luulis ton olevan paljon nautinnollisempaa voittaa kun on oikeesti selvinnyt jostain muustakin kun tappavan tylsästä juoksemisesta.
Hyvä video. Ensi sekunneilla pisti silmään kameran nykiminen joka taisi johtua näppis+hiiri yhdistelmästä. Luin jostain että PUBG-elokuvien tekijät käyttävät gamepadin analogitikkuja tuollaisiin "helikopterista" kuvattuihin kohtiin, ja sillä saa muutenkin tehtyä sulavampaa jälkeä jos replaysta nauhoittaa.Uutta pätkää taas vaihteeksi.
Ostin tämän viikko sitten ja n. 15h on tullut pelattua. Ennätykseni on tähän mennessä neljäs sija soolona, ja olen useasti päässyt top 10:een. Outo peli sinänsä, että pahimmillaan tämä on helvetin kämäinen juoksemis- ja piiloutumissimulaattori, jossa lopulta joku ehtii ampua sut yllättäen sadan metrin päästä. Tuntuu, että tässä pelissä menestymiseen vaikuttaa yhtä paljon niin puhdas onni kuin taito. Parhaimmillaan peli on kuitenkin helvetin hauska ja jännittävä. Etenkin porukalla pelattuna.
Uutta pätkää taas vaihteeksi.
Toinen 20 tapon ylitys NA-servulta ja 1 mansquadista
Steam Community :: Screenshot :: 1 man squad, NA
Aluksi olin epäileväinen, mutta pikku hiljaa minäkin alan olla innoissani tuosta tulevasta pienestä kartasta. Ehkäpä vihaamani vesistön ylitys tuleekin olemaan tärkeä taktinen osa matsia johon oma pelaaminen pitää yrittää sopeuttaa. Toivottavasti ei käy niin että parempi tuurisen saaren asukit saavat ilmaisia tappoja kun toiset uivat epätoivoisesti minuutin verran vastarannalle.
Jos pärjääminen on tyyliin 50 joukkoon pääsemistä niin ehkä. Mut voittamista on turha yrittää "tuurilla." 0 tapon voittoja on olemassa mut harvinaista.Sysopin striimuleita kun katsoo, niin pelkällä tuurilla pärjää paremmin kuin taidolla
Siksi itse tykkäänki enemmän pelata duo/squadia, kun saa enempi taisteluita eikä niin helposti tule joku selkään ja tapa koko squadia vs solo.
Nyt tullut liveen patchi jossa lisättiin muun muuassa ne uudet scopet,emote systeemi ja saavutukset. Tässä vielä tarkempi lista mitä tuli päivityksessä.
Steam Community :: Group Announcements :: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
Fixed the blue blood effect being more visible than the red blood effect when player gets shot
Kukaan muu sitä mieltä, että M4 sietäisi saada vähän nerffiä? Ei ole mitään syytä käyttää muita ei-crate rynkkyjä jos sellaisen löytää. AK on toki tehokkaampi per laukaus ja M16 aavistuksen tarkempi kauas ampuessa, mutta M4:n teho vs. rekyyli (varsinkin täysin "pimpattuna") vie sen kirkkaasti kärkeen melkein tilanteessa kuin tilanteessa.
Miksi aseiden pitäisi olla samalla viivalla?
Miksei ne voisi olla? Enemmän vaihtelua on parempi kuin vähemmän.
En tarkoita, että niiden pitäisi olla identtisiä, mutta tällä hetkellä M4 on käytännössä parempi aina kuin AKM tai M16.