Saisivat korjata/implementoida sen, että vedessä olevia vihuja (tai vaikka pari metriä pinnan alla olevia) voisi ampua. Damagen määrä voisi laskea sen mukaan mitä syvemmällä ammuttava uiskentelee ja muutaman metrin syvyydessä ei ottas enää damagea (mikä nyt onkaan suurinpiirtein realistinen syvyys johon voi vielä ampua).
Pari päivää sitten soolon toiseksi viimeinen rinkula oli puoleksi vedessä ja puoleksi rannalla. Kaks pelaajaa uivat vedessä ja olin ainoana rannalla. Kummatkin kävivät kurkkimassa pinnalla ja koitin ampua niitä mutta ei osunut. Toinen pelaajista löysi juuri sen rajan, josta liikkumalla sentin pääsi uimasta seisomaan rantaveteen. Hän nousi seisomaan rantaveteen ja alkoi ampua sks:llä ja minä ammuin rannalta scarilla. Muutaman osuman sain mutta sks napsahti pari kertaa päähän eli 3. sija. Killcamista näkyi kun osuin pari osumaa mutta osa luodesta lätsähteli veteen keskivartalon kohdalle, joka oli vielä osittain pinnan alla.
Viimeinen rinkula olisi ollut rannalla ja minulla oli etu mutta ahne kun olin niin piti mennä haastamaan.