Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shroudin tiimi voitti 3 matsia viidestä pelatusta.Kuka voitti?
Shroud on kyllä pelaajana 5/5, ihmisenä 1/5.
Shroudin tiimi voitti 3 matsia viidestä pelatusta.
Onkos muilla tämän pelin kans ongelmia jos prossua on kelloteltu?
Tämä ei kyllä pidä täysin paikkaansa.Jos kellotuksesta tulee ongelmia niin on huonosti kellotettu.
Miten niin erikoiseksi. Juurihan sanoit itsekin että BF voi aiheuttaa ongelmia vaikka jokin toinen peli tai stressitesti toimisi täysin vakaasti. Kone on oikeasti vakaa vasta kun mikään peli ei kaada sitä. Asian varmistamiseen ei riitä että sitä kokeilee muutamalla pelilä tai testillä.lusikkamies kyllä tossa totesi ettei samat kellot olisi ongelma muissa peleissä, joten vähän erikoiseksi menee.
Erikoiseksi siksi etten ole kuullut moisesta ongelma PUBG:in kanssa.Miten niin erikoiseksi. Juurihan sanoit itsekin että BF voi aiheuttaa ongelmia vaikka jokin toinen peli tai stressitesti toimisi täysin vakaasti
Tuskin tulee, en huomaa miten tätä voisi käyttää hyväksi.Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.
Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä
Asiat joihin et voi vaikuttaa:Vajaa 500h tätä. Ja edelleen tuntuu että tulitaistelut täysin randomia kumpi kuolee. Tai sit oon vaan käsittämättömän paska
Miksi ihmeessä tästä tulisi banneja?Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.
Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä
Tuskin tulee, en huomaa miten tätä voisi käyttää hyväksi.
Asiat joihin et voi vaikuttaa:
-omat suojat
-vihun suojat
-headshotit sarjalla (tuurilla) tekevät aivan hulluna damagea
Asiat joihin voi vaikuttaa:
-yksittäisiä nopeita laukauksia kannattaa käyttää melkein joka tilanteessa, sarja toimii vain taloissa ja ehkä 50m mutta sitä kauempaa yksittäislaukauksia
-sarjalla prone on paras mutta hidas mennä (käytä vain jos huomaamaton)
-sarjalla polvelta nopeampi kuin pronesta ja pienempi rekyyli kun seisten (käytän aina tätä aukealla tai kesken juoksun jos vain yksi vastus)
-sarjalla seisaaltaan tulee vain hädässä ammuttua heittolaukauksia EDIT: lol wtf
Kertalaukaistaville sniperille neuvoksi että heti ekan kudin jälkeen vaihto rynkkyyn ja laukauksia perään jos sniperillä tuli osuma. Jos osumaa ei tullut vaihda silti rynkkyyn, kun ukkeli juoskee kumminkin jo karkuun.
Sitten on toki ne pro-ukkelit, jotka ampuu sut M4:llä sarjalla 100+ metristä sekunnissa täysistä nolliin. Rekyylinhallinta on joillain ihan käsittämättömän hyvin hallussa.
Saisivat korjata/implementoida sen, että vedessä olevia vihuja (tai vaikka pari metriä pinnan alla olevia) voisi ampua. Damagen määrä voisi laskea sen mukaan mitä syvemmällä ammuttava uiskentelee ja muutaman metrin syvyydessä ei ottas enää damagea (mikä nyt onkaan suurinpiirtein realistinen syvyys johon voi vielä ampua).
Pari päivää sitten soolon toiseksi viimeinen rinkula oli puoleksi vedessä ja puoleksi rannalla. Kaks pelaajaa uivat vedessä ja olin ainoana rannalla. Kummatkin kävivät kurkkimassa pinnalla ja koitin ampua niitä mutta ei osunut. Toinen pelaajista löysi juuri sen rajan, josta liikkumalla sentin pääsi uimasta seisomaan rantaveteen. Hän nousi seisomaan rantaveteen ja alkoi ampua sks:llä ja minä ammuin rannalta scarilla. Muutaman osuman sain mutta sks napsahti pari kertaa päähän eli 3. sija. Killcamista näkyi kun osuin pari osumaa mutta osa luodesta lätsähteli veteen keskivartalon kohdalle, joka oli vielä osittain pinnan alla.
Viimeinen rinkula olisi ollut rannalla ja minulla oli etu mutta ahne kun olin niin piti mennä haastamaan.
Realismin nimissä veden alta et saa oikeastikaan ketään tapettua kuin ehkä pistooleilla ja muilla aseilla, missä lähtönopeus on pieni. Kivääreillä luoti hajoaa osuessaan veteen.
Olisi toki parempaa treeniä jos hyökkäisi välillä itsekin. Pelaan usein 1-man squadia huvikseni, tulin sijalle #5 joten taisi olla vain squad minun lisäkseni jäljellä.
Totta, mutta lähinnä nyt tarkoitin veteen ampumista. Ainakin pinnan lähettyvillä olevia.
Jalkajousesta harppuuna, ja räjähtävät nuolet päälle.
no en tiedä, sen takia kysyinkin että onko jollain kokemuksia että on sallittua. Kun en asiantuntija ole, niin mistäs minä tiedän josko vaikka joku huijjaussofta näkyy ulkopuolelle siten että samasta ip:stä kaksi eri tunnusta = autoban jonkun Battleyen mielestä. Onhan Bluehole jo reshadenkin (vaikkei banneja aiheuttanutkaan) julistanut jo "huijaussoftaksi."Miksi ihmeessä tästä tulisi banneja?
Pientä damagea voisi ottaa juuri pinnan alla osumista aseesta riippuen (myöskin huomioida miten kaukaa luoti on ammuttu). Tämä toisi painetta vedessä olevalle pelaajalle, jos muut pystyy tuottamaan pientäkin damagea ampumalla maalta tai veneestä lähialueilta.
Tai sitten kuten toimintaleffoissa, että porukka ottaa hittiä luodeista parikin metriä pinnan alla, koska onhan tämäkin toimintapeli
Niin soolo yhdessä? Ei temppu eikä mikään esimerkiksi kaverin kanssa. Itse en harrasta, mutta joskus kokeiltiin ja esim kahdella squadilla tai duolla onnistui 9/10 kertaa. Toki oltiin saman netin takana.
Tuohan toki on kiellettyä myöskin.
Välillä on tehty siten että jos liikaa porukkaa peleillä niin pilkotaan porukka duoiksi ja aloitusalueella tarkastetaan että kaikki samassa pelissä - sitten parit eri kanaville Discordissa. Tulee aivan uusi jännityselementti peleihin kun siellä saattaa tulla kaveria vastaan
Tuohon liittyen, onko ne luvatut custom-pelit (ja modituki) tulossa tavallisille ihmisille joskus? Voisi olla mukava tehdä kaveriporukalle omat setit.
Olipa turhauttava kakkossija eilen. Solo FPP:ssä 12 tapolla ja vika äijä on kököttänyt koko ajan vajassa ja mulla on snipu kädessä kun se hiippailee siihen viereen ja teen siihen 90 lämää Ei vaan mikään riitä
No mut loottipaska on winner taktiikka Joo en tiedä miten osa jaksaa. Välillä ne on kyl niin huonoja ampujia et ei väliä. Prot välttää välillä mun mielestä taloja just siks.Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
No mut loottipaska on winner taktiikka Joo en tiedä miten osa jaksaa. Välillä ne on kyl niin huonoja ampujia et ei väliä. Prot välttää välillä mun mielestä taloja just siks.
Copteri linjoilla ollaan. Telkkuun Stream auki.
Itse harrastelen sitä, että hyppään esim. hospitalin viereen ja loottaan sieltä jonkun tuliluikun. Tästä suoraan kohti sairaalaa ja ennakoin ensimmäisen rinkulan perusteella mistäpäin tämmöinen sairaalan sankari mahtaa tulla ulos. Aina ei onnistu mutta kun onnaa niin saa tapon ja koko sairaalan lootin samalla. Easy peasy. Toimii myös muilla vastaavilla mestoilla.Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
Itse harrastelen sitä, että hyppään esim. hospitalin viereen ja loottaan sieltä jonkun tuliluikun. Tästä suoraan kohti sairaalaa ja ennakoin ensimmäisen rinkulan perusteella mistäpäin tämmöinen sairaalan sankari mahtaa tulla ulos. Aina ei onnistu mutta kun onnaa niin saa tapon ja koko sairaalan lootin samalla. Easy peasy. Toimii myös muilla vastaavilla mestoilla.