Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 811
No niin tiimit on julki ja tämä näköjään on pelkkiä striimaajia jotka eivät pelaa turnauksia. Viimeksi joulukuussa Twitchin Duon turnauksen voittivat eurooppalaiset turnausjätkät Ibiza ja SniperKing, siellä olivat myös Shroud ja ChocoTaco omissa tiimeissään.

Voittajasuosikit:
-Reid's Money Crew (ChocoTaco)
-Lejund Skwad (Shroud)
-ChickenNugged
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 811
HAHAHHA! Kyllähän se Shroudin tiimi tuon vei kevysti jopa tappojen puolesta. Oli kyllä erittäin lähellä ettei ChocoTacon tiimi olisi saanut heitä kaikkia alas, kun tilanne oli kummassakin tiimissä sama eli 3 knokissa ja yksi pystössä, Shroud veti sitten siitä kohtaamisesta voiton M249:llä. gg
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 811
Mahtava homma että Miramar on matkassa. :D

Toisen matsin alussa Shroud teki hyvän valinnan kun tiimi päätti hypätä Haciendaan riskillä. Muu tiimi ihmetteli miksi hyppäsit etuaikaan liian aikaisin? "Pitää tarkistaa hyppääkö vihollisia samaan paikkaan." Pelisilmä on kunnossa.

RaptorDaRaptorin menestys johdossa yllättää, mutta hän oli pitkään Methodin AndyPyron taistelupari ja kokemusta ammattilaismatseista löytyy rutkasti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
513
Onkos muilla tämän pelin kans ongelmia jos prossua on kelloteltu? Mulla tekee semmosta että fps:t kyllä nousee, mutta esim juostessa huomaa hyvin että peli nykäsee noin 10 sekunnin välein sen verran että juoksu loppuu. Semmonen mikrojumi. Tasaisin väliajoin ja tapahtuu vain jos kelloja nostaa. Kellojen kans ollaan vallan maltillisia, prossuna 3750k ja vesijäähy. Eikä tosiaan muitten pelien kans ole ongelmia ollu. Näyttistä en ees ole kellottanu.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
793
Jos kellotuksesta tulee ongelmia niin on huonosti kellotettu. Pubg:ssa tulee tota jumia jos prossun kuormitus menee 100% joten voi siitäkin johtua mutta en tiedä miksei tuota tapahtuisi kellottamattomalla prosessorilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465
Shroudin tiimi voitti 3 matsia viidestä pelatusta.
Shroudin tiimi tosiaan voitti kolme peliä viidestä ja tappoi yhteensä kaksinkertaisen määrän pelaajia verrattuna muihin tiimeihin. Siitä huolimatta he olivat kokonaispisteissä vasta toisia. Forsenin tiimi vei kokonaispisteissä voiton kahdella pisteellä. Forsenin tiimin sijoitukset olivat (2,2,4,5,4) kun taas Shroudilla (1,7,9,1,1). Taas sarjassamme aivan typerä pisteytys (16p voittajalle, 15p kakkoselle, 14p kolmoselle jne.) Sinänsä kokonaispisteillä ei ollut merkitystä muuten kuin huuteluoikeuksien muodossa eli itse palkintorahat jaettiin pelikohtaisesti. Jokaisesta pelistä voittajatiimi sai 6000 dollaria, kakkonen 4000 dollaria jne. ja lisäksi eniten tappoja saanut tiimi sai pelikohtaisesti 1000 dollarin bonuksen. Shroudin tiimi sai rahaa $21,800, Forsenin tiimin saadessa $13,600.

Tarkemmat ainakin tiedot redditissä: TwitchRivals PUBG $100,000 Invitational | Match Discussion • r/PUBATTLEGROUNDS
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Onkos muilla tämän pelin kans ongelmia jos prossua on kelloteltu?
Jos kellotuksesta tulee ongelmia niin on huonosti kellotettu.
Tämä ei kyllä pidä täysin paikkaansa.
Frostbite enginen pelit (Battlefield sarja) on tunnettu siitä, että vaikka prossu olisi täysin stabiili 24/7 stress testissä, niin BF peleissä saattaa esiintyä ongelmia.

PUBG:issa tosin mun tiedon mukaan on kyse ns. normaalimmasta ongelmasta, kuten jo sanoitkin. Eli jos pamahtaa CPU usage 100%, ja oletettavasti niin käy myös kellottamattomalla tietenkin.
lusikkamies kyllä tossa totesi ettei samat kellot olisi ongelma muissa peleissä, joten vähän erikoiseksi menee. Onko siis ihan useaan kertaan todettu että ilman kelloja PUBG ei tuota tee?
Mikäs lusikan GPU on? Entä jos sen kellotetun prossun tehot onnistuu jotenkin "kaataa kupin". :D

Noh, joka tapauksessa PUBG:in kohdalla en ole kyllä itse törmännyt kertaakaan toiseen keissiin että kellot olisivat ollut ongelma a'la Frostbite.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
513
Joo, ei ole muissa peleissä ollu ongelmia kovemmillakaan kelloilla, peleinä mm: BF3 ja 4, Arma3, Assetto, Dirt, Elite, Fallout4.

Ja on tosiaan todettu useaan kertaan tuo ongelma. Ainoa muutos mitä olen tehny on nuo prossun kellot. Gpu on mopo 1060 3G. Eihän tuolla kellotuksella isoa hyötyä saa, silläpä en ole syvemmin jaksanu perehtyä tuohon ongelmaan, enempi vain kyrsii aina muistaa pistää vakikellot ko pubgille lähtee. Pittää tässä talviloman aikana tutkiskella asiaa.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
lusikkamies kyllä tossa totesi ettei samat kellot olisi ongelma muissa peleissä, joten vähän erikoiseksi menee.
Miten niin erikoiseksi. Juurihan sanoit itsekin että BF voi aiheuttaa ongelmia vaikka jokin toinen peli tai stressitesti toimisi täysin vakaasti. Kone on oikeasti vakaa vasta kun mikään peli ei kaada sitä. Asian varmistamiseen ei riitä että sitä kokeilee muutamalla pelilä tai testillä.

Minulla kävi tämän pelin kanssa juuri noin että olin pelannut BF1 seitseman kuukautta 4.8 Mhz kelloilla (3570k) ilman mitään ongelmia, mutta tämän pelin takia piti laskea kellot 4.7:aan kun jonkun patchin jälkeen peli alkoi kaatumaan jatkuvasti lähes joka pelissä. Kellojen laskun jälkeen omasta koneesta aiheutuvat ylimääräiset kaatuilut loppui ja jäljelle jäi vai pelin aihettamat kaatumiset joita on tapahtunut viimeisen puolen vuoden aikana vain kerran tuhannesta pelistä. Ainut päivittäinen kaatuminen on tuo bad module joka tulee kun ei halua pelata jotain karttaa ja yrittää läheä pois pelistä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 565
Mullakin GTA V ja BF1 on aiheuttanut kaatumisia prossun kelloilla jotka on toimineet kaikissa testeissä ja muissa peleissä. Juurikin 100 MHz lasku tai pieni volttien nosto on yleensä auttanut.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
769
Mullakin on vähän vastaavanlainen ongelma ollut alusta asti PUBG:n kanssa, mutta näytönohjaimella. Jos näytönohjain on piiruakaan kellotettu, PUBG heittää randomisti pelin nurin työpöydälle ilman minkäänlaista virheilmoitusta. Vakiokelloilla tätä ei tapahdu. Kellotettuna toimii kaikki muut pelit normaalisti. Korttina 1070, muut tiedot näkyy specseissä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Miten niin erikoiseksi. Juurihan sanoit itsekin että BF voi aiheuttaa ongelmia vaikka jokin toinen peli tai stressitesti toimisi täysin vakaasti
Erikoiseksi siksi etten ole kuullut moisesta ongelma PUBG:in kanssa.

Laquel tuossa yllä jo totesikin että voi kokeilla ihan pientä pudotusta kelloille tai pientä voltin nostoa.
Toki onko kyseessä sitten alunperin vakaat kellot.
BF pelien kanssa se oli vaan mystistä miten joku testi joka hakkaa kaikki coret 100% ei tee mitään, mutta peli yksi peli sitten kyykkäilee tai sekoilee. :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
32
Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.

Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä :btooth:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
505
Vajaa 500h tätä. Ja edelleen tuntuu että tulitaistelut täysin randomia kumpi kuolee. Tai sit oon vaan käsittämättömän paska:tdown:
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Ainakin on laneissa väännetty pubgia yhen netin takaa, en tosin ole perehtynyt näkyykö yhtenä ip:nä ulos vai miten.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
80
Täälläkin on 350h pelailtuna avovaimon kanssa samalla netillä ja ei ole banneja kummallekkaan tullut. Eiköhän tuo ihan turvallista ole.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 811
Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.

Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä :btooth:
Tuskin tulee, en huomaa miten tätä voisi käyttää hyväksi.

Vajaa 500h tätä. Ja edelleen tuntuu että tulitaistelut täysin randomia kumpi kuolee. Tai sit oon vaan käsittämättömän paska:tdown:
Asiat joihin et voi vaikuttaa:
-omat suojat
-vihun suojat
-headshotit sarjalla (tuurilla) tekevät aivan hulluna damagea

Asiat joihin voi vaikuttaa:
-yksittäisiä nopeita laukauksia kannattaa käyttää melkein joka tilanteessa, sarja toimii vain taloissa ja ehkä 50m mutta sitä kauempaa yksittäislaukauksia
-sarjalla prone on paras mutta hidas mennä (käytä vain jos huomaamaton)
-sarjalla polvelta nopeampi kuin pronesta ja pienempi rekyyli kun seisten (käytän aina tätä aukealla tai kesken juoksun jos vain yksi vastus)
-sarjalla seisaaltaan tulee vain hädässä ammuttua heittolaukauksia EDIT: lol wtf

Kertalaukaistaville sniperille neuvoksi että heti ekan kudin jälkeen vaihto rynkkyyn ja laukauksia perään jos sniperillä tuli osuma. Jos osumaa ei tullut vaihda silti rynkkyyn, kun ukkeli juoskee kumminkin jo karkuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
218
Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.

Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä :btooth:
Miksi ihmeessä tästä tulisi banneja? :confused:
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 565
Olipa turhauttava kakkossija eilen. Solo FPP:ssä 12 tapolla ja vika äijä on kököttänyt koko ajan vajassa ja mulla on snipu kädessä kun se hiippailee siihen viereen ja teen siihen 90 lämää :mad: Ei vaan mikään riitä
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Tuskin tulee, en huomaa miten tätä voisi käyttää hyväksi.


Asiat joihin et voi vaikuttaa:
-omat suojat
-vihun suojat
-headshotit sarjalla (tuurilla) tekevät aivan hulluna damagea

Asiat joihin voi vaikuttaa:
-yksittäisiä nopeita laukauksia kannattaa käyttää melkein joka tilanteessa, sarja toimii vain taloissa ja ehkä 50m mutta sitä kauempaa yksittäislaukauksia
-sarjalla prone on paras mutta hidas mennä (käytä vain jos huomaamaton)
-sarjalla polvelta nopeampi kuin pronesta ja pienempi rekyyli kun seisten (käytän aina tätä aukealla tai kesken juoksun jos vain yksi vastus)
-sarjalla seisaaltaan tulee vain hädässä ammuttua heittolaukauksia EDIT: lol wtf

Kertalaukaistaville sniperille neuvoksi että heti ekan kudin jälkeen vaihto rynkkyyn ja laukauksia perään jos sniperillä tuli osuma. Jos osumaa ei tullut vaihda silti rynkkyyn, kun ukkeli juoskee kumminkin jo karkuun.
Sitten on toki ne pro-ukkelit, jotka ampuu sut M4:llä sarjalla 100+ metristä sekunnissa täysistä nolliin. Rekyylinhallinta on joillain ihan käsittämättömän hyvin hallussa.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 565
Sitten on toki ne pro-ukkelit, jotka ampuu sut M4:llä sarjalla 100+ metristä sekunnissa täysistä nolliin. Rekyylinhallinta on joillain ihan käsittämättömän hyvin hallussa.
No juu mutta meille kuolevaisille. Joskus kyllä onnistuu itsekin wreckaamaan M4 sarjalla tai M16 burstilla useamman äijän kasaan :D Feels good
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
344
Saisivat korjata/implementoida sen, että vedessä olevia vihuja (tai vaikka pari metriä pinnan alla olevia) voisi ampua. Damagen määrä voisi laskea sen mukaan mitä syvemmällä ammuttava uiskentelee ja muutaman metrin syvyydessä ei ottas enää damagea (mikä nyt onkaan suurinpiirtein realistinen syvyys johon voi vielä ampua).

Pari päivää sitten soolon toiseksi viimeinen rinkula oli puoleksi vedessä ja puoleksi rannalla. Kaks pelaajaa uivat vedessä ja olin ainoana rannalla. Kummatkin kävivät kurkkimassa pinnalla ja koitin ampua niitä mutta ei osunut. Toinen pelaajista löysi juuri sen rajan, josta liikkumalla sentin pääsi uimasta seisomaan rantaveteen. Hän nousi seisomaan rantaveteen ja alkoi ampua sks:llä ja minä ammuin rannalta scarilla. Muutaman osuman sain mutta sks napsahti pari kertaa päähän eli 3. sija. Killcamista näkyi kun osuin pari osumaa mutta osa luodesta lätsähteli veteen keskivartalon kohdalle, joka oli vielä osittain pinnan alla.:rolleyes:

Viimeinen rinkula olisi ollut rannalla ja minulla oli etu mutta ahne kun olin niin piti mennä haastamaan.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Saisivat korjata/implementoida sen, että vedessä olevia vihuja (tai vaikka pari metriä pinnan alla olevia) voisi ampua. Damagen määrä voisi laskea sen mukaan mitä syvemmällä ammuttava uiskentelee ja muutaman metrin syvyydessä ei ottas enää damagea (mikä nyt onkaan suurinpiirtein realistinen syvyys johon voi vielä ampua).

Pari päivää sitten soolon toiseksi viimeinen rinkula oli puoleksi vedessä ja puoleksi rannalla. Kaks pelaajaa uivat vedessä ja olin ainoana rannalla. Kummatkin kävivät kurkkimassa pinnalla ja koitin ampua niitä mutta ei osunut. Toinen pelaajista löysi juuri sen rajan, josta liikkumalla sentin pääsi uimasta seisomaan rantaveteen. Hän nousi seisomaan rantaveteen ja alkoi ampua sks:llä ja minä ammuin rannalta scarilla. Muutaman osuman sain mutta sks napsahti pari kertaa päähän eli 3. sija. Killcamista näkyi kun osuin pari osumaa mutta osa luodesta lätsähteli veteen keskivartalon kohdalle, joka oli vielä osittain pinnan alla.:rolleyes:

Viimeinen rinkula olisi ollut rannalla ja minulla oli etu mutta ahne kun olin niin piti mennä haastamaan.
Realismin nimissä veden alta et saa oikeastikaan ketään tapettua kuin ehkä pistooleilla ja muilla aseilla, missä lähtönopeus on pieni. Kivääreillä luoti hajoaa osuessaan veteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
694
Ainakin kun on näin huono reagoimaan kun vihollinen hyökkää kuin minä olen pääsee selvästi pisimmälle pelissä kun pelaa rauhassa pois muista pelaajista. Loottaa mahdollisimman kaukana koneen reitistä niin saa rauhassa hankkia hyvät kamat alkuun. Sitten siirtyy pikkuhiljaa zonen suojaisiin paikkoihin. Tällä tapaa olen jopa voittanut yhden pelin, tappoja tuli vain kaksi ja nekin viimeisessä zonessa, toisen sain ehtimättä tähdätä kunnolla kun olin healaamassa, toinen oli puun takana, mutta väärällä puolella puuta ja tapoin senkin suoraan.

Olisi toki parempaa treeniä jos hyökkäisi välillä itsekin. Pelaan usein 1-man squadia huvikseni, tulin sijalle #5 joten taisi olla vain squad minun lisäkseni jäljellä.
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
344
Realismin nimissä veden alta et saa oikeastikaan ketään tapettua kuin ehkä pistooleilla ja muilla aseilla, missä lähtönopeus on pieni. Kivääreillä luoti hajoaa osuessaan veteen.
Totta, mutta lähinnä nyt tarkoitin veteen ampumista. Ainakin pinnan lähettyvillä olevia.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Olisi toki parempaa treeniä jos hyökkäisi välillä itsekin. Pelaan usein 1-man squadia huvikseni, tulin sijalle #5 joten taisi olla vain squad minun lisäkseni jäljellä.
4 squadia oli vielä sinun lisäksi jäljellä.

Kannattaa välillä koittaa hyppiä hotspotteihin, että saa aseisiin tuntumaa.
Jos vetää top 10 niin silloin on käyttänyt yli 20min peliin. Tommosia kolme peräkkäin hiipimistaktiikalla, niin ei montaa kertaa tule ammuttua.
Ampuminen on omansalaista tässä, joten sitä kannattaa mielestäni harjoitella.
Läheskään aina noista hotspoteista ei selviä, mutta sen kerran kun selviää esim 5 tapolla, niin fiilis on mahtava.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Totta, mutta lähinnä nyt tarkoitin veteen ampumista. Ainakin pinnan lähettyvillä olevia.
Joku 30 cm ehkä jalkaan ammuttuna tekisi jotain. Sitä syvemmälle ei juuri vaikutusta. Mythbusters testasi tätä. Pistooleilla tosiaan jännästi ampuu paljon syvemmälle tehokkaasti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 239
Tässäpä vielä jonkinlainen video tuosta veteen ampumisesta. Kaliipereja olisi toki mielenkiinnon vuoksi saanut olla enemmänkin, erityisesti .223 rem verrokiksi 7.62x39.

 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 305
Tänään alkaa sitten LanTrek pelit:



Striimit lohkovaiheesta ja finaaleista tulee normaalista (ja kuvasta) poiketen Twitchiin XPUBG kanavalle. Iltapäivällä siis aloitellaan lohkoilla ja huomenna on finaalit.

Tervetuloa seuraamaan!
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
344
Pientä damagea voisi ottaa juuri pinnan alla osumista aseesta riippuen (myöskin huomioida miten kaukaa luoti on ammuttu). Tämä toisi painetta vedessä olevalle pelaajalle, jos muut pystyy tuottamaan pientäkin damagea ampumalla maalta tai veneestä lähialueilta.

Tai sitten kuten toimintaleffoissa, että porukka ottaa hittiä luodeista parikin metriä pinnan alla, koska onhan tämäkin toimintapeli:tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
32
Miksi ihmeessä tästä tulisi banneja? :confused:
no en tiedä, sen takia kysyinkin että onko jollain kokemuksia että on sallittua. Kun en asiantuntija ole, niin mistäs minä tiedän josko vaikka joku huijjaussofta näkyy ulkopuolelle siten että samasta ip:stä kaksi eri tunnusta = autoban jonkun Battleyen mielestä. Onhan Bluehole jo reshadenkin (vaikkei banneja aiheuttanutkaan) julistanut jo "huijaussoftaksi."

Kun ei noista deveistä koskaan tiedä niin ajattelin siis kysyä ennekuin riskeeraan tietämättömyyttäni 29.99€:n "sijoituksen" - anteeksi. Mutta ei siis tullut banneja.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Usko ihmisiin ei ole menetetty, törmäsin ekan kerran tilanteeseen, jossa yksinpelissä kuudentena kuollessa deathcam näytti kahden pelaajan pelaavan yhdessä.

Kuitenkin tarkkaan toisen tekemistä valvoen. Ottivakkohan nyrkkierän viimesinä. :)
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Niin soolo yhdessä? Ei temppu eikä mikään esimerkiksi kaverin kanssa. Itse en harrasta, mutta joskus kokeiltiin ja esim kahdella squadilla tai duolla onnistui 9/10 kertaa. Toki oltiin saman netin takana.

Tuohan toki on kiellettyä myöskin.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Pientä damagea voisi ottaa juuri pinnan alla osumista aseesta riippuen (myöskin huomioida miten kaukaa luoti on ammuttu). Tämä toisi painetta vedessä olevalle pelaajalle, jos muut pystyy tuottamaan pientäkin damagea ampumalla maalta tai veneestä lähialueilta.

Tai sitten kuten toimintaleffoissa, että porukka ottaa hittiä luodeista parikin metriä pinnan alla, koska onhan tämäkin toimintapeli:tup:
Kohtuu hälyttävää että täällä puhutaan tavallaan ohi asian, tai sitä sivuten. Eli: Pelissä on kyllä vesipenetraatio, mutta kuten yllä todettiin, aivan kuten oikeassa maailmassa, hitaammat aseet toimii, nopeat ei. Parhaiten penetroi nuolet, sitten pienikaliiberiset pistoolit, jne. Kannattaa siis Erangelissa kantaa pistoolia.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
372
Niin soolo yhdessä? Ei temppu eikä mikään esimerkiksi kaverin kanssa. Itse en harrasta, mutta joskus kokeiltiin ja esim kahdella squadilla tai duolla onnistui 9/10 kertaa. Toki oltiin saman netin takana.

Tuohan toki on kiellettyä myöskin.
Välillä on tehty siten että jos liikaa porukkaa peleillä niin pilkotaan porukka duoiksi ja aloitusalueella tarkastetaan että kaikki samassa pelissä - sitten parit eri kanaville Discordissa. Tulee aivan uusi jännityselementti peleihin kun siellä saattaa tulla kaveria vastaan :D

Tuohon liittyen, onko ne luvatut custom-pelit (ja modituki) tulossa tavallisille ihmisille joskus? Voisi olla mukava tehdä kaveriporukalle omat setit.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Välillä on tehty siten että jos liikaa porukkaa peleillä niin pilkotaan porukka duoiksi ja aloitusalueella tarkastetaan että kaikki samassa pelissä - sitten parit eri kanaville Discordissa. Tulee aivan uusi jännityselementti peleihin kun siellä saattaa tulla kaveria vastaan :D

Tuohon liittyen, onko ne luvatut custom-pelit (ja modituki) tulossa tavallisille ihmisille joskus? Voisi olla mukava tehdä kaveriporukalle omat setit.
Laneilla tuli parilla squadilla pelattua samoja pelejä myös, eri päissä autotallia ja erit ts (koska kaikilla luurit päässä). Sen verran "yhteispeliä" tehtiin että huudeltiin mihin hypätään, jottei heti listitä toisiamme. Maahanlaskun jälkeen ei keskinäistä kommunikaatiota ennenkuin jompikumpi porukka oli vainaa. Parit kerrat sain kavereita napsutella, oli hauskaa :vihellys:
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 305
Tänään on sitten LanTrekin finaalit klo 16 alkaen Twitchissä XPUBG kanavalla. Viihdettä luvassa n. 3 tunnin ajaksi, eli tervetuloa seuraamaan.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Olipa turhauttava kakkossija eilen. Solo FPP:ssä 12 tapolla ja vika äijä on kököttänyt koko ajan vajassa ja mulla on snipu kädessä kun se hiippailee siihen viereen ja teen siihen 90 lämää :mad: Ei vaan mikään riitä
Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
38
Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
No mut loottipaska on winner taktiikka :D Joo en tiedä miten osa jaksaa. Välillä ne on kyl niin huonoja ampujia et ei väliä. Prot välttää välillä mun mielestä taloja just siks.

Copteri linjoilla ollaan. Telkkuun Stream auki.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
No mut loottipaska on winner taktiikka :D Joo en tiedä miten osa jaksaa. Välillä ne on kyl niin huonoja ampujia et ei väliä. Prot välttää välillä mun mielestä taloja just siks.

Copteri linjoilla ollaan. Telkkuun Stream auki.
Juu, eniten ehkä harmittaa että tuoli tuonne mentyä ku oli ihan ok kamat :D
Ei vaan tullu mieleen, et siellä olisi pari tyyppiä jaksanut yli 5min kämppiä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
412
Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
Itse harrastelen sitä, että hyppään esim. hospitalin viereen ja loottaan sieltä jonkun tuliluikun. Tästä suoraan kohti sairaalaa ja ennakoin ensimmäisen rinkulan perusteella mistäpäin tämmöinen sairaalan sankari mahtaa tulla ulos. Aina ei onnistu mutta kun onnaa niin saa tapon ja koko sairaalan lootin samalla. Easy peasy. Toimii myös muilla vastaavilla mestoilla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 171
Viestejä
4 301 441
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Anomalia

Hinta.fi

Ylös Bottom