Kävinpäs kierroksella. Etsimässä parilaa. Ajatuksena että käännän sen ylösalaisin, niin "sileähän se". Joo, ja kaiken huipuksi
motonetin netissä oli halpa: -noita kaksi vieresin niin on hyvä ja halpa. Ei ole, noissa on painonsäästösyistä T-palkkirakenne, eli reuna kokopaksu ja muuten ohut, eli pitsan keskelle tulisi kohouma. Nno, sitte katsomaan muuta tarjontaa, Tokmani, kausikama poissa, Puuilo, huono valikoima mitään grilliin. Nno, menin sitten ostamaan kaliaa, onhan saunapäivä! Jarrutin jauhohyllyllä:
GranMugnanoa! Itse asiasa halvempi kuin tuo Caputo, joka 1,99e tämä oli 1,75e.
Tätä Semolaahan mä käytän itse pitsankäsittelyssä ja lapiohommissa.
-ja koska jauhohylly tuli katsottua niin jarrutin myös tomaattiosastolla:
Tekisi mieli avata noista jokainen ja tehdä identtiset mosot ja maistella huomaanko jotain eroa.
Eli: murskataan haarukalla talikolla, sormin tms. siivilöidään mahd liruvesi pois (=talteen tomaattikeittoa varten), vajaa ruokalusikallinen suolaa
ja tuoretta basilikaa kymmenisen lehteä riivittynä.
-Huomenna ilmeisesti pitsapäivä, tein taikinan jääkaappiin olikos tiistaina vai ke...
...mutta joo, pakko jatkaa pitsakivillä, kun ei sitä rautaa saatu rajalle.
Hiukan ärsyttää ajatus maksaa sikana metallipalasta, kun varmaa romikselta saisi 40x50cm metallipalan 4e...
mutta sen sijaan tämä tuntuisi halvalta, sillä suhteellisuudentajuni on kunnossa ;-D
Der elektrische Pizzaofen EffeUno p134H mit dem Biscotto-Stein. Sicherer Palettenversand KOSTENLOS!
pizzahobby.de