Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykäise tuo alkuperäinen eriste pois ennen puristamista ja laita tilalle kutistesukkaa? Ainakin niissä liittimissä mitä olen itse käyttänyt eristeosa ei ole tiukasti kiinni liittimessä ennen puristamista.Ehkä tämä selventää mitä olen tekemässä. Parempi tuo olisi ilman eristettä niin saisi edes järkevästi oman sukan päälle.
![]()
Mä olen joskus poistanut eristeen ja juottanut piuhan kiinni, eriste lähtee ihan liuuttamalla ja voi työntää takaisin.Ehkä tämä selventää mitä olen tekemässä. Parempi tuo olisi ilman eristettä niin saisi edes järkevästi oman sukan päälle.
![]()
Liittimen punaisen eristeen on tarkoitus estää: sähköisku, oikosulku runkoon, korroosio ja sormien haavat terävästä metalliliittimestä.Kävin hakemassa motonetista näitä ja eipäs olekaan kutistesukkaa. Mikähän tarkoitus tuolla eristeellä on? Punaiseen kun tungetaan 1mm kaapelia niin ei tuolla tee mitään.
![]()
Toivottavasti tiedät, mitä olet tekemässä. Lähtötilanne "mikähän liitin" ja nyt ollaan rakentamassa jotain akustoa ja vetämässä jotain paukkulankaa (oletettavasti balansointia) ties minne asti jne.Ehkä tämä selventää mitä olen tekemässä. Parempi tuo olisi ilman eristettä niin saisi edes järkevästi oman sukan päälle.
![]()
Kyllähän se pois yleensä lähtee mutta jos haetaan oikeaoppista puristusta, se ei sitten enää kyllä toteudu samoilla työkaluilla.Nykäise tuo alkuperäinen eriste pois ennen puristamista ja laita tilalle kutistesukkaa? Ainakin niissä liittimissä mitä olen itse käyttänyt eristeosa ei ole tiukasti kiinni liittimessä ennen puristamista.
Juottamalla menee paikassaan mutta siinäkin pitäisi kyllä tietää, mitä tekee. Ei siis automaattisesti mikään paras tapa.Mä olen joskus poistanut eristeen ja juottanut piuhan kiinni, eriste lähtee ihan liuuttamalla ja voi työntää takaisin.
2:1 ja 3:1 kuitenkin ne normaalit, aika turhana pidän etsiä enemmän kutistuvaa. Ja kun valitaan alkujaan oikean kokoinen sukka, ei kutistumisen tarvitse olla niin suuri.eristys kutistesukalla, jossa on liima sisäpuolella. Valitse sellainen, joka kutistuu kolmasosaan tai pienemmäksi, sillä muuten ei asetu tiiviisti 1 mm-piuhan ympärille.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.