Pienten kysymysten ketju

Saisiko tuohon liittimeen paperia tai pahvia väliin jotta piirilevyn ja tuon liittimen välinen yhteys kiristyisi. Itse arvelen että tuo on ainut liitos tuossa joten siinä sen vian on oltava.eli tuon näppäin maton alle jos ujuttaisi jotain että liitos kiristyisi

Luulisi kyllä että liitos on suunniteltu siten että piirilevy painaisi tarpeeksi tota toista liitosta vasten kun piirilevyn painaa kiinni. Noh voihan totakin koittaa että jotain paperia sinne alle vielä yhteyttä tiivistämään koittaa laittaa.

Edit. Tämäkin nyt kokeiltu ja ei vaikuta asiaan, ei vaan tule muuta mieleen kun että piirilevyssä jotain sökönä 🤷‍♂️
Ehkä mielenkiinnosta ostaa vielä yksi tollanen kosketuspinta höskä toiseen ohjaimeen ja katsoa vaikuttaako asia siihenkään. Yhdessä ohjaimessa on lähes kaikki napit ettei ota koskekusta ja muissa joku muutama, mutta mitä tässä muistelen niin kaikissa taitaa nimenomaan toi R2 ainakin olevan. En tiedä mikähän siinä sellanen että menee sököksi 🤔

Viimeksi muokattu:
Sanyon mankka ehkä jostain 70 luvulta. Onkohan nuo konkat tehtaalla laitettu noin kotikotosesti vai kylän kirvesmies vaihdellut huonoja elkoja?

mankka1.jpg

mankka2.jpg

Sanyon mankka ehkä jostain 70 luvulta. Onkohan nuo konkat tehtaalla laitettu noin kotikotosesti vai kylän kirvesmies vaihdellut huonoja elkoja?

mankka1.jpg

mankka2.jpg
Kyllä nuo saattaa olla ihan tehtaan jäljiltä, itse olen useammankin about samanlaisen autoradion korjaillut aikanaan ja kyllä niissä on ollut juuri tuollaisia konkkaviritelmiä. Kun ottaa huomioon että tuolloin ei ollut vielä niin pienikokoisia osia ja silti piti saada tiettyyn koteloon koko laite mahtumaan niin esim konkkia laitettiin aika luovasti johtojen päihin sun muuten että saatiin kansi mahtumaan kiinni.

Kyllä nuo saattaa olla ihan tehtaan jäljiltä, itse olen useammankin about samanlaisen autoradion korjaillut aikanaan ja kyllä niissä on ollut juuri tuollaisia konkkaviritelmiä. Kun ottaa huomioon että tuolloin ei ollut vielä niin pienikokoisia osia ja silti piti saada tiettyyn koteloon koko laite mahtumaan niin esim konkkia laitettiin aika luovasti johtojen päihin sun muuten että saatiin kansi mahtumaan kiinni.
On varmaan alkuperäiset. Katsoin tarkemmin tuota konkan pantaa, se on ainakin taivutettu aika siististi ja piirilevyssä reiät. Tuokin näytti oudolta että piirilevyllä on käytetty aika paljon tinaa ollakseen tehdastekoinen tuote.

On varmaan alkuperäiset. Katsoin tarkemmin tuota konkan pantaa, se on ainakin taivutettu aika siististi ja piirilevyssä reiät. Tuokin näytti oudolta että piirilevyllä on käytetty aika paljon tinaa ollakseen tehdastekoinen tuote.

Taisi vielä 70-luvulla Made in Japan olla samanlainen laatutakuu kuin nykyään Made in China, eli kaikenlaista yrittäjää mahtui kuvioon..

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
281 875
Jäsenet
78 314
Uusin jäsen
Jaxon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom