Tein tänään väärin tyhmyyttäni.
Sininen auto pysähtyi ja viittoi minua menemään. vihreä auto ajoi eteenpäin (ei kuitenkaa kääntynyt), etten pääse kääntymään. Sininen auto jatkaa eteenpäin.
Hetken kuluttua toinen sininen auto viittoi minua menemään, nyt vihreä auto ajaa vähän eteenpäin ja antaa signaalin että minun pitää mennä. Sininen auto taas menee.
Sitten taas pysähtyy sininen auto ja viittoo minulle menemään ja vihreä auto painaa samalla eteenpäin ja sitten tuo sininen auto kääntyy ja moni muu, mutta vihreä pysyy paikallaan...
Vihreä yhä pysyy paikallaan vaikka tosi monta tilaa annettu kääntyä. Sininen auto taas pysähtyy ja viittoo minua menemään. Nyt yritän mennä ja tämä vihreä kuski ajaa vähän eteenpäin, etten mahdu kääntymään enää ja toinen sininen auto ajaa päälle melkein, koska vihreä auto ei osaa päättää.
Nyt minä suutuin ja viitoin vihreää autoa menemään jo helvettiin. Seuraavaksi taas sininen auto pysähtyy ja viiton siniselle autolle vihreä paskapää menee ensin ja viiton vihreää menemään. Ei suostu menemään ja sitten minä menossa kiukkusena olen menossa ja taas vihreä auto painaa kaasua.
Lopuksi vihreä kuski näyttää minulle keskisormea. Joo oikealta tulevaa väistetään. Mitä jos oikealta tuleva jumittaa liikennettä ja saa hermot kireelle? Nyt pidän taas taukoa ajamisesta. Osoitan tästä lähtien varoituskolmiota eteenpäin meniölle. Tuommoinen keskisormen näyttäminen sai ärtymään. 12 minuuttia olin tuossa risteyksessä vihreän auton takia. Minä olen siis punainen auto. Jatkossa lepoa ja kärsivällisyyttä muita kohtaan. Se on 12 minuuttia, ei se paha ole. Suljen silmät viittoajilta ja katson vain kylttejä, kuin ajaisin simulaatiossa. Rauhaa ja rakkautta kaikille.
Tämä siis pitkän päivän päätteeksi. Olisinpa kääntynyt vain oikealle, ei olisi tarvinnut 12 minuuttia katsoa säätämiseen ja katsoa toisen keskisormea. On tänää muutakin idiotismia ollut. Kesärengas kolareita Helsingin seudulla ja irtorengas lensi maaseudulla. Ohitteluja ja ledeillä häikäsemistä tiellä... En aja pimeään aikaa. Vain hörhöt ja epämääräset tuntuu olevan silloin liikenteessä ja egoilijat.
Halusin vain muistuttaa, että parempi niitä kolmiota ja liikennemerkkejä seurailla, kuin katsoa muita päin. Omaan ajamiseen vain keskittyy.
Liikennevalot ratkaisi tuon kohdan oikeastaan...