• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Perussuomalaiset

PS:n pitäisi lähteä yksin ajamaan perustuslain isoa uudistusta, vieläpä aiheista mitä kukaan muu ei tule eduskuntasalissa kannattamaan?
Noista pitäisi käydä julkinen keskustelu. Itse en näe kaksikielisyydellä mitään arvoa, turha kuluerä. Samoin ahvenanmaan tukia pitäisi leikata. Kerätköön itse veronsa.

Mutta näitä tärkeämpi olisi kansalaisperusteinen sosiaaliturva. Tällöin voisi vapauttaa työperustaista oleskelulupaa.

Yritetääs nyt palauttaa keskustelu palstan persuston savuverhon alta itse asiaan: Ihmismieliin kohdistuva sodankäynti murentaa yksilöitä, yhteisöjä ja yhteiskuntia

Tos on lisää tietoa Venäjän informaatiosodankäynnistä. Sitä vastaan taisteluun tarvitaan edellä mainittua informaatiopuolustusta. Persut kuitenkin epäisänmaallisesti torppasivat hankkeen. En voi ymmärtää. Tai, no tietty persut on varmaan aatelleet (sikäli mikäli ajatteleva persu ei ole oxymoron), et oma perse (nettimöyhkääminen) on tulilinjalla, vaikka kyse ei ole siitä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 811
Jäsenet
74 478
Uusin jäsen
Veeti Karjalainen
Back
Ylös Bottom