Tää on aika erikoinen keskustelutyyli mitä nyt näkee vähän useammassakin keskusteluketjussa, missä yritetään mitätöidä vastapuolen argumentit kehittämällä maalitolppiensiirtoväitteitä samalla itse sotkien ja paskoen keskustelua. Jos joku on siellä johdettu harhaan niin sitä on kyllä edesautettu ihan tietoisesti itse. En myöskään puhunut vain eurovaaliehdokkaista vaan yleisesti persuista ja tätä jo kertaalleen myös selvensin.Puhuit itse OMASSA VIESTISSÄSI "rikoksista" ja nyt sitten siirrät maalitolppia kun narahdit harhaanjohtamisesta. Toiseksi mistä "ehdokkaista" nyt puhut kun vaalit on ohi? Eurovaalien kohdalla media levitti juttua annetuista syytteistä, mutta ei tuomituista rikoksista. Nämä syytteet sitten on Perussuomalaisten kohdalla Eurovaaleissa on:
- Ylinopeus
- Kiihottaminen kansanryhmää vastaan (Peltokangas, hylätty aiheettomana)
- Kiihottaminen kansanryhmää vastaan (Tynkkynen)
- Kiihottamisesta kansanryhmää vastaan (Tynkkynen)
- Rahankeräysrikos (Hyväntekeväisyyskeräys ilman lain edellyttämää lupaa)
Ihan sama löydätkö mistään lainausmerkkejä vai et niin persut silti yliedustaa rikostuomioissa ja syytteissä, sekä yleisesti että vakavien rikosten osalta, vuosista ja vaaleista toisiin. Myös nyt eurovaaleissa persuehdokkaat yliedustivat selvästi etenkin kaikkien etäisiäkään mepinsaantimahdollisuuksia omaavien puolueiden joukossa.
Avaatko vähän, että mitä oikein tarkoitat? Tuon takiako he juoksevat mielestäsi vapaana vai noiden syiden motivoittamina tekevät ko. rikoksia? Milloin ja missä? Vai oliko tää vaan yksi keskustelua paskova olkiukko lisää kepitettäväksi?Jos esim. haluat että raiskaajat ja terroristit juoksee jatkossakin vapaana sen takia että joku on laittomasti siteerannut koraania tai ajanut ylinopeutta niin antaa palaa vain.![]()