Mitkäs tuossa oli valheita, jos poistaa mielipiteet laskuista?
No, tällaiset bongasin.
Vallin itse sanoo twitterissä asuneensa Virossa. Enpä tiedä mistä tuonkin tarkistaisi, mutta aika tyhmä Vallin saa olla, jos tuollaista väittää eikä se pidä paikkaansa. Eikä se taida mitenkään onnistua, että firman toiminnot muka ovat oikeasti Suomessa, mutta verotus Virossa. Siinä se on oikeassa, että ainakaan minua ei haittaa, että joku rikas on perussuomalainen. Tyhmähän sellainen myös on, jos ei käytä hyväkseen EU:n vapaata liikkuvuutta, jossa yrityskin voi mennä maasta toiseen. Tekee sen sentään omilla rahoilla eikä muiden kustantamana, kuten vassareiden kaikki touhu.
Pauli Vahteran laskut tuskin ovat paikkansapitämättömiä, lisäksi persujen joku ajatuspaja teki vastaavan laskelman ja summat taisi olla samalla hehtaarilla. Norja on tainnut tehdä ihan virallisen valtion toimesta olevan laskelman ja summat on siellä samansuuruisia.
En voi käsittää tuota, että nuo vassarit kerta toisensa jälkeen tulkitsevat tuon Halla-ahon toteamuksen väärin.
Tässä se Halla-ahon lausunto:
- Yhteiskunnalla on perustehtävät, kuten turvata kansalaistensa ulkoinen ja sisäinen turvallisuus. Sen lisäksi on luksustoimintoja, kuten työttömyysturva ja sosiaaliturva. Sitten on sellaisia tehtäviä, jotka minun mielestäni eivät lainkaan kuulu valtion ja veronmaksajien toimialueeseen, kuten esimerkiksi rahan siirto Etelä-Eurooppaan tai vielä kauemmaksi maailmaan, Halla-aho sanoi.
Eikö tuosta nyt tyhmempikin ymmärrä, että Halla-aho laittaa yhteiskunnan tehtävät tärkeysjärjestykseen. Vassareilla tuo ei koskaan onnistu, joten heille on mahdotonta vaikka leikata turvapaikkaturistien tuesta ja siirtää niitä rahoja vaikka vanhustenhoitoon.