Sinähän niin väität? Eli päätä nyt jo onko kannatus sama kuin muissa tutkimuksissa vai persut rikkaita vai molempia?>
Ja jos molempia niin sitten anna se oma hypoteesisi miksi numerot eivät täsmää.
MINUN HYPOTEESINI ON SE YKSINKERTAISIN, ELI PERSUT VALEHTELI TULONSA. Kerro omasi tai vaikene ja lopeta itkeminen.
Näytä nyt perkele se kohta jossa minä väitän taloustutkimuksen vääristelevän? Sehän on se tämänkin ketjun persujen näkemys että nyt pitäisi taloustutkimusta kovistella ja kysellä numeroista, aivan niinkuin taloustutkimus olisi jotenkin vastuussa siitä että sinä ja muut kitisijät valahtelitte tulonne.
Ei herranen aika teitä uhreja, eikö tuo elämä ole vitun raskasta noin? Jopa peruskoulun ala-asteen matematiikkakin on teitä vastaan?
Ja sitten ihmetellään miksi persuja pidetään lumihiutaleina ja ammattimaisina uhreina. Aivan saatanan rasittavaa sakkia kyllä olette, ei voi muuta sanoa
Nyttenkin saatiin kaksi täysin "samaa lukemaa" eli ~14% ja 20% ja koska peruskoulu on persuvastainen, on siellä virheellisesti opetettu, että eri numeroarvot eivät olisi samoja vaikka kyllähän ne on jos kovasti
Älä kiroile äläkä raivao minulle omista mokistasi. Se kertoo, että vihervassarit ovat lumihiutaleita, ammattimaisia uhriutujia ja öyhöttäjiä. Syyllistyt AD hominem-argumentointiin, se ei lisää uskottavuttasi.
Sinä sanoit, että sinun mukaasi tulokset eivät täsmää eli Taloustutkimus on silloin vääristellyt. Miksi valitsit juuri persut, jos olisit halunnut varmistaa laskelmiesi oikeellisuuden niin olisit tarkistanut pari muutakin. Mutta ilmoita ihmeessä Taloustutkimukselle löydöstäsi, älä minulle raivoa, he kiittävät sinua.
Eivät persut tehneet tuota tutkimusta, todista, että juuri persut ovat valehdelleet, toki voit ilmoitta tiedotusvälineille, että persut valehtelivat, ne rakastavat tuollaisia uutisia.
Siinun elämäsihän se tuntuu olevan raskasta, kun lukee kirjoituksesi, rauhoitu. Minun tehtäväni ei ole osoittaa tulosta vääräksi vaan tutkimuksen tekijöiden ja tiedotusvälineiden. Kiroileminen ei lisää uskottavuuttasi, juu vihervassarit ovat rasittavaa sakkia, niiden muodustama hallituskin on erittäin huono, mokailee ja on toimimaton, kohta saa sanoa hyvästi hyvinvoinille.
Harvinaisen typerä väite, että peruskoulu on persuvastainen, joku opettaja saattaa olla, mutta se ei saisi näkyä työssä. Kukaan ei ole väittänyt, että kaksi erilaista numeroarvoa ovat samoja, mistä ihmeestä olet saanut sellaista päähäsi, suosittelen käymään peruskoulun loppuun, se on hyödyllistä.
No sinä sait jotain lukemia, se ei todista mitään, vaaditaan tutkimuksen raakadata, jonka avulla joku voi tarkistaa väitteesi. Kehotan ottamaan yhteyttä oikeaan tahoon eli Taloustutkimukseen.
Vaadit todisteita persuvihasta ja idioottimaisita persuvastaisista kirjoituksista, no todistit kirjoituksillasi väitteeni oikeaksi. Lue niitä ajatuksen kanssa, ja mieti ovatko ne järkevän henkilön kirjoittamia.
Minun ainoa mokani oli kirjoittaa tänne, kun huomaisin lukujen suuren heiton missä ei tuntunut olevan mitään järkeä.
Nyt ymmärrän miksi lehdistössä politiikan toimittajat välttelevät persuista kirjoittamista ja varsinkin negatiivista uutisointia. Minä huomasin selvän eron numeroissa ja sen sijaan, että palstan persut olisivat osallistuneet esim. miettimään mistä tuollainen tilastollinen poikkeama voisi johtua alkoi lapsellinen "todista että ala-asteella opittu matematiikka on oikein" tyylinen vänkääminen ja kitinä jossa ei ole mitään järkeä.
Jos kyselytutkimuksen vastaukset sanoo, että lähes 38% kyselyyn vastanneista perussuomalaisista on rikkaampia kuin 95% kansasta niin antaa sitten olla niin jos se sinua miellyttää. Mutta älä jumalauta pyydä "todistamaan" laskutoimituksia jotka jokainen voi vaikka sillä omalla tietokoneen tai älypuhelimella laskea.
Eli kun sinua harmitti laskutoimituksen lopputulos sen syynä on sekä jokin vihervassareiden ryhmittymä(?), että minun väärä argumentointini (eli siis ala-asteen matematiikka).
Tarkennatko vielä miten ne vihervassarit asiaan liittyi, vai onko sekin jokin salaliitto ja ne on kaapanneet mun näppäimistön ja laskimen?
Ei vaan ko. kyselytutkimuksen numerot eivät täsmänneet keskenään kun niitä vertaa tulotilastoihin, minun hypoteesini on että kyselyyn vastanneet persut valehtelivat (muihin en ottanut kantaa, enkä ota)
Sinä sen sijaan taas tunnut olevan sitä mieltä, että taloustutkimus on vääristellyt dataa jolloin sinulla on todistustaakka ei minulla.
Oletko siis sitä mieltä, että mikäli kyselytutkimuksessa ihmiset vastaavat epärehellisesti on kyselyntekijän vastuulla arvailla oikeat vastaukset? Millaisessa mailmassa sinä elät?
Poliittisissa kyselyissä puoluekantoihin jossain tapauksissa käytetään korjauskertoimia, mutta nekin muuttavat monesti lopputulosta vain muutamilla prosenteilla jos niilläkään. Nyt sinä esität, että taloustutkimuksen pitäisi käyttää perussuomalaisten tuloihin jonkinlaista superkorjauskerrointa ja heittää tulot erilaisiksi kuin mihin he vastasivat?
Miksi minun pitäisi todistaa mitään. Mutta ilmeisesti sinäkin pelkäät minun teoriani olevan oikeassa, kun et anna ilmiölle mitään omaa teoriaa. Ja kuten tiedät tiedotusvälineiden politiikan toimittajien todistetusti käsittelevän persuja paljon pehmeämmin kuin muita puolueita ja syynä on nimenomaa mm. se palaute mitä he saavat kun kehtaavat persuista kirjoittaa jotain negatiivista.
Sinun ja kaltaistesi itku ja parku on todennäköisesti osa tuota syytä. Ja ei en pyri haukkumaan, vaan analyyttisesti kuvaamaan reaktiota joka teistä irtoaa kun matematiikka sotii mielikuvitusmailmaanne vastaan. Tosin en millään voi käsittää tuota itkureaktiota siitä, kun vertaisesi valehteli tulonsa. Onko se sinulta pois, ellet sitten tosiaan itsekin osallistunut tuohon kyselyyn ja ole yksi niistä persuista jotka valehtelivat tulonsa.
Tämän aiheen osalta se on. Koska tiedän etteivät kaltaisesi koskaan lopeta. Tulette vielä viikkojenkin päästä summonoimaan minua tähän aiheeseen takaisin ilman mitään muuta motiivia kuin teidän oma peppukipu siitä, että minä huomasin numeerisen epäsuhdan ja kehtasin kirjoittaa siitä tänne.
Sinä väität, ettei kyseessä olisi tulojen valehtelu vaan jokin muu. No mikä muu se sitten on?
Kiroilu ei lisää kenenkään uskottavuutta, joskun vaan tulee sensuroimatonta ajatustenvirtaa kun joku vänkää ja vänkää.
Taas ne vihervassaritm kas kun ei antifa, mörkö tai vaikka Justiina. Miten ne tai hallitus tähän asiaan liittyy.
Ymmärrän, että "vihervassari" on termi joka kuvaa kaikkien persujen yhteistä pelottavaa ja näkymätöntä vihollista niinkuin perkele raamatussa, mutta miten sen hokeminen nyt liittyy tähän asiaan? Vai oikeastiko uskot, että he ovat tämän kaiken takana, eli persut ei valehdellu tulojaan vaan vihervassarit sai numerotkin sekaisin?
No jos normaali prosenttilasku kovasti hiertää sinua ja se opitaan peruskoulussa, niin eikö se silloin ole persuvastainen?
Sinun väitteesi on, ettei julkaistu tutkimustulos vastaisi raakadataa. Ei minun väitteeni
Minä uskon tutkimuksesta ilmoitettuihin lukuihin ja uskon niiden olevat ristiriitaiset koska persut valehteli tulonsa.
Jos ja kun et usko tutkimuksen tulokseen ja siten esim. valehteluun eikä sinulla ole muutakaan teoriaa niin eikö silloin sinun pitäisi ottaa yhteyttä tahoon jonka uskot nyt salaavan tai valehtelevan kyselytutkimuksen tuloksista?
Miten se on persuvihaa, jos kertoo havainnostaan numeroiden suhteen. Huomasin että meni tunteisiin kun vihervasemmistoakin ehdit huutamaan avuksi (eikun antiavuksi) jo kahteen kertaan, mutta jos numerot on persuvastaisia niin mikä sitten ei ole?
Et vissiin lue lehtiä , tai valehtelet tahallasi, koska persuista ja Halla-ahosta kirjoitetaan melkein joka päivä lehdissä negatiivisesti, koska toimittajista yli 70% on vihreitä, vasssareita tai demareita. Vihreistä ja vassareista kirjoitetaan yleensä positiivisesti, eikä hallitusta paljoa arvostella
Mikä sinua hiertää tuossa vihervassarissa, se on yleinen kutsumanimi vihreille ja vassareille, jotka ovat vasemmistopuolueita, kirjoitathan sinäkin persu etkä perussuomalainen, eivätkä persut vedä siitä hernettä nenäänsä.
Voiko typerämpää väittää, että koulu on persuvastainen, kertoo vihervassareiden järjen juoksusta. Osaan prosenttilaskut, kyllä, ne olivat matematikkassa lempi alueitani, tilastomatematiikan ja geometrian lisäksi. Olet kova yleistämään.
Todista, että juuri persut valehtelevat. Missä kohti lienet ollut analyyttinen, kun en sellaista huomannut.
Mistä ihmeestä kyselyjen tekijä voi tietää valehteleeko vastaaja vai ei, siksi otos täytyy olla tarpeeksi suuri, että eri suuntaiset valheet kumoavat toisensa. Aika hyvin nuo Gallupit yleensä osuvat 2% virhemarginaalilla.
Ei jaksa enää sinun vänkäystäsi, ei se miksikään muutu ei teille vihavihervassareille järkipuhe uppoa, jos uppoaisi vaihtaisitte puoluetta.
Muista sinulla on huomenna koulupäivä, saatat oppia siellä muutakin kuin prosenttilaskujen alkeet,
Hyvää yötä!