Itse asettelit nuo siihen muottiin mikä sinulle on mediassa syötetty että George Floyd oli järjestelmän uhri ja Charlie Kirk yksittäinen murha joka ei liity yksittäistapauksena mihinkään. Sanoin että se logiikka voidaan kääntää yhtä lailla ympäri argumentoinnilla todista minut vääräksi, linkitä lähteet ja copypastea tänne lakipykälät tai hyväksyn vain omat hypoteesini.Yksittäinen poliisi tuomittiin. Jos radikalisoitunut antifa-vasemmisto (ilmeisesti tämän saa määritellä kukin itse) tuomitaan vankilaan tuosta murhasta, jota vielä ei ole edes kokonaan selvitetty, niin itse olisin pettynyt
En laittanut ketään tai mitään paremmuusjärjestykseen vaan ilmoitin selkeän eron tapauksissa
En tietenkään huumetaustalla tarkoittanut että Floydin olisi saanut ampua vaan että se on se tausta jolla saa vasemmiston siunauksen sillä jatkuva ja loputon rappio takaa sekä suomalaisen vasemmiston että jenkkien demokraattien äänisaaliit.
Mistään muusta syystä ei demokraattijohtoisissa osavaltioissa mm. mahdollistamalla alle tonnin myymälävarkaudet ruokittaisi rikollista toimintaa.