- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 4 868
Jos ongelma olisi CPU sen voisi ymmärtää mutta että grafiikka tai reso.Mielestäni pikavilkaisulla kukaan ei ole verrannut Hellbladea Naughty Dogin tai SSM:n tuotoksiin. Kyse on 30fps only pelistä joka ei oikein nykyään ole hyväksyttävää. Ja tuskin studion henkilöiden määrä mitenkään korreloi framerateen. Kyllä se enemmänkin ongelma on tuossa enginevalinnassa. UE5 on nykygenille mielestäni aika kelvoton kun sen kehityksessä on tähdätty siihen että konsolit pyörittää peliä hienoilla fiitsereillä 30fps. Target pitäisi olla 120fps perf ja 60fps quality mode.
Nanite ja Lumen höpötykset tuli "research" vaiheessa jo ulos. Olisi pitänyt kypsyttää vielä yhden konsoligenin verran.
XsX on papereilla noin about kolmesti tehokkaampi kuin XSS joten puhtaasti GPU osalta pitäisi XsX saavuttaa 60fps.
Starfieldin ymmärtää jotenkin koska siinä taitaa olla juuri CPU ongelma jolloin XsX ei saavuta stabilia 60fps joten pelintekijät meni 30fps edellä siinä, toki paljon enemmän kuormaa reson ja grafiikan suhteen GPU:lle
En kuitenkaan usko että Hellblade tulee floppaa tuohon 30fps kokemukseen. Hyvä peli oli se sitten 30 tai 60fps.