- Liittynyt
- 18.02.2017
- Viestejä
- 2 106
Kaipa se on nähty jo, että riippuen kehittäjästä niin erot multiplatform-pelien välillä ovat joko suuria tai sitten olemattomia. Syitä löytyy varmasti alkaen pelimoottorin soveltuvuudesta, optimointiin käytetystä ajasta, multiplatform-kehittämisen osaamisesta/osaamattomuudesta tai ihan puhtaasti resursseista.Onko kyse jälleen legendaarissa devaajien väärissä vehkeissä kun eroja ei millään tahdo löytyä?
Miksi odotella vuosia kun voi heti pelata hyvät pelit
Vai etkö näe näissä mitään eroja? Ja jos näet, niin mistä nämä kyseiset erot voisi sinun mielestäsi johtua, kun toisissa peleissä niitä eroja ei sitten taas ole?
RE2 remaken ostin täydellä hinnalla, oli hyvä ostos ja tuli pelattua läpi. RE3 remakesta maksoin 20€ ja se oli kyllä liikaa, vaikka sinnittelinkin pelin läpi asti. RE7:n ostin muistaakseni 30-40 eurolla ja peli jäi kesken sinne kellarissa olleeseen moottorisahamies-bossiin, mutta ehkä joskus voisi yrittää jaksaa pelata loppuun asti. RE6:ta en ostanut ollenkaan, kun vaikutti olevan niin kuraa.
Alkuperäiset RE1-3 oli parhaat osat imo, ja RE4 oli toki erinomainen peli mutta huono RE-peli, joka vei pelisarjan liikaa tähän nykyiseen toimintapainotteiseen suuntaansa. RE5 oli taas todella kummallinen tapaus; plussat co-opista, mutta afrikkalaismiljöö ja asetelma oli kyllä ihan hemmetin kaukana Raccoon Cityn parhaista päivistä. Harmittaa että RE5:kin tuli täyteen hintaan ostettua, näin pelisarjan fanin näkökulmasta.
Tämä Resident Evil-pelisarjan nykyinen suunta ei hirveästi vakuuta, niin odotellaan rauhassa tuota Villagen vääjäämätöntä Game Pass-julkaisua joskus vuosien päästä ja kokeillaan sitten, että miellyttääkö peli. Säästyypähän rahat jos on samaa höttöä kuin nuo monet muut pelisarjan uudemmat pelit.