Mielenkiintoista oli tosiaan huomata kommentit jossa heitettiin oman yhtiön pelit tavallaan bussin alle, kun myönnettiin TLOU2:n olevan parempaa mitä konsoleilla tai PC:llä on tarjota. Kyllähän sitä aika ajoin kuulee vihreästä leiristä siitä kuinka Gears tai Forza vievät mennen tullen pleikkaa grafiikassa maailman tehokkaimmalla konsolilla. Ilmeisesti tämä olikin vain fanipoikien mielipide.
Eikös siinä todettu, että visuaalisesti graffoilta ja yksityiskohdiltaan parasta mitä löytyy. Enkä kyllä ole nähnyt fanienkaan muuta väittävän Naughty Dogsin pelien osalta.
Tuon lisäksi nostivat arvosteluissaan esille puutteita pelattavuudessa jne. Eiköhän tuo ole ihan normaalia, että muita pelejä tarkkaillaan ja katsotaan miten ne pelaajiin uppoaa. Esim. Red Dead Redemption 2:sta aivan varmasti ihasteltu samalla tavalla.
Itse olen ollut ja olen edelleen sitä mieltä, ettei Microsoftin pidä lähteä apinoimaan Sonyn excluja. Graffoja ja tuotantoarvoa voi toki kohentaa ja ehkä julkaista tollasen "cinematic" seikkailun siellä täällä, mutta muuten pelattavuus ja tarinat Microsoftin peleissä miellyttää enemmän.