80€ on alan standardi, ks. sony. Nintendolla hinnat lienee n. 60€, mutta itse pelitkin on kehityskuluiltaan paljon maltillisemmat ja itse konsolia myytäneen ainakin nyt voitolla. Tällä hetkellä MS pitää hintoja matalalla, jotta joku viitsisi kys. konsolin valita sonyn sijaan. Nykyinen MS:n hinnoittelu ei ole kannattavaa ja siksi on odotettavissa että siihen tulee joskus muutos, vai oletko asiasta (jostain spesifistä syystä johtuen?) eri mieltä?Laita mulle lista Xbox-peleistä jotka maksaa 80€.
Ja mihin perustuu tämä spekuloimasi 30€/kk-hinta? Verrokiksi mikä muu tilauspalvelu on yli kaksinkertaistanut hintansa esim. parissa vuodessa? Ja miksi tuo spekuloimasi hinta ei ole vaikka 100€/kk? Köyhät kyykkyyn.
30€ on hatusta heitetty arvio jolla hommasta tulisi taatusti kannattava, yhtälailla voisi sanoa myös vaikka 25€. Ilman tarkkoja lukuja on mahdotonta sanoa että missä hyvän kannattavuuden raja kulkee. Missä itse arvioisit gamepassin kuukausimaksun olevan, jos sillä olisi alan standardin mukainen n. 30% kate?