Lyhentelin muutaman kappaleen lainauksesta, mutta ylläolevista pointeista tasan samaa mieltä. Itse olen päätynyt suhteeseen yleensä aina juuri silloin kun sellaista vähiten olen etsinyt, ja tämä pätee jopa tinderin kautta alkaneisiin juttuihin.Mutta yleisesti jos on joskus seurustellut sitä tajuaa että se on ehkä hieman sama kuin nuorempana ajokortin saaminen tai tietty ikä että pääsee alkoon / saa ostaa olutta tms. Tosi iso juttu (TM) kunnes sen saavuttaa.
…
Tietysti myös se oma maku kehittyy, tietää mitä haluaa, millaista seuraa etsii ja oppii myös arvostamaan sitä omaa elämäänsä ja pystyy myös vastaamaan ihan rehellisesti toisen kysyessä siitä. (Yllättävän moni valehtelee naisille, varsinkin jos haluaa vain yhden illan seuraa, tai jos ei valehtele niin se että heti alussa kehut toisen olevan kaunein olento maan päällä ja rakastavasi häntä antaa lähinnä säälittävän kuvan noin karrikoiden)
…
Koska ainakin omalla kohdallani jos etsii sitä seuraa voi olla aika varma ettei sitä löydä mutta kun toimii ihan normaalisti naiset tulevat jopa sinun luoksesi ja tutustuvat sinuun ja pyytelevät sinua erinäisiin tapahtumiin jne. Mistä helposti seuraa että joko he tai sitten heidän kaverinsa sitten alkavat tekemään "lähempää tuttavuutta" sinuun esim. sen kahvireissun tai lautapelisession tai pikkujoulujen pullonpyörityksen jälkeen / aikana.
…
EDIT: kannattaa myös muistaa että monille se mitä itse pidät miinuksena voi olla bonus ja sama toisinpäin. Esim. jotkut naiset pitävät enempi "Harry Potter / Frodo" tyyppisestä nuoren näköisestä jopa karvattomasta "pojasta" kun taas toiset pitävät enempi "Aragorn" tyyppisestä karvaisesta miehestä. Et voi olla molempia.
Nykyisen puolison kanssa tutustuttiin kun olin just lopettamassa tinderöintiä, ja kerroinkin suoraan että nyt on aika hektinen tilanne työ- sekä muilla rintamilla eikä oikein ehdi tai jaksa mitään. Sit se oli yhdet 10 tuntia kestäneet olut- ja höpötystreffit, ja homma oli aika lailla selvä.
Samoin parhaat yhden tai muutaman illan jutut on aina tullut ihan puuntakaa, ei niin että olisin puutteessa pilkun aikaan kiertänyt ruinaamassa. Toisaalta en oo ikinä osannut pokata ketään, eli varmaan 9/10 kerroista nainen on ollut se selkeästi aloitteellisempi osapuoli. Kiitos heille ihan kaikille siitä.