Naisten poliittisista mielipiteistä ei kannata suurta stressiä ottaa. Suurin osa naisista vaihtaa polittiista kantaa kuin sukkiaan sen mukaan mitä mieltä mies on. Ja ne, jotka eivät vaihda ovat toivottomia tapauksia muutenkin.
Toisaalta tälläiset miehet ovat syynä siihen että enempi naisia huomioon ottavat miehet saavat niitä toimivia parisuhteita. Eikä vaan "jännämiehet".
Eli jos mies on hyvinkin jyrkkä "minä olen oikeassa, naisen paikka on keittiössä, nainen on hiljaa ja myöntelee mitä mies sanoo" tyyppiä se voi toimia hetken mutta monikin nainen vanhemmiten oppii (ei tietysti kaikki) että se elämä voikin yllättäen olla mielyttävämpää henkilön (miehen) kanssa joka oikeasti pystyy keskustelemaan, perustelemaan mielipiteensä, kuuntelemaan ja tarvittaessa jopa vaihtamaan mielipidettään jos huomaa olevansa väärässä.
Puhumattakaan siitä jos joskus asioita voidaan tehdä yhdessä, myös niitä arjen asioita eikä vaan asioita mitä mies päättää ja sanoo että nyt tehdään. Ehkä olen väärässä mutta uskallan väittää vuosikymmenten kokemuksella että tälläinen ns. "tasa-arvoinen" seurustelusuhde toimii (ainakin osan) naisten kanssa.