Tiukassa tuntuu elävän harhaluulo, että minä tai setämiehet yleensäkin haluaisivat juuri täsmälleen parikymppisen naisen. Mulle ikä ei ole mikään kynnyskysymys, vaa'an lukema sen sijaan on. Ainakin kun tietty "kynnys" ylitetään, mikä voi olla aavistuksen liikkuva muuttuja.
Anyway, tottakai monet miehet ottaisivat vakuumissa parikymppisen naisen, jos aivan vapaasti voisivat valita. Maailman luonnollisin asia. Ei siinä ole mitään paheksuttavaa. Jos mielestäsi on, niin lähetä valituskirje maailmankaikkeudelle.
Rahalla ja statuksella ei kyllä tänä päivänä ole enää niin paljon merkitystä kuin aiemmin. Naisilla on omat rahat. Sen sijaan ulkonäön merkitys on korostunut.
Niin mittarit, mitkä tahansa. Niiden pitää olla realistiset.
Minusta ihmiset saavat pariutua juuri sellaisten ihmisten kanssa kuin haluavat, en tiedä miksi käänsit kuin olisin sitä vastaan.
Olen sitä vastaan, että ihmiset, jotka eivät ansaitse, itkevät kun eivät saa.
Status ei ole pelkkää rahaa, paljon muutakin. Akateemikot esim tuppaavat pariutumaan toisten akateemikkojen kanssa jne. Toki se monesti tarkoittaa samalla myös kohtuullista tulotasoa.
Tuossa edellä kirjoittelinkin omakohtaisista kokemuksitani.
Lopetin kotona datailurottailun, aloitin aktiivisen urheiluelämäntavan ja vaihdoin pieruverkkarit ja reikäiset sneekkerit pellavahousuihin sekä nahkakenkiin ja aloin opiskella töiden ohessa lisää.
Ihan karrikoiden tuo muutos lisäsi naisten kanssa sosiaalista kanssakäymistä muutaman sataa prosenttia ja ovat nostaneet elämänlaatua samalla muilla mittareilla, jotka ovat itseasissa tärkeämpiä. Ihan vaikka ikää on siis tullut lisää.
Parisuhde itsessään ei ole vain sosiaalinen, se on myös taloudellinen aihio.
Pariskunnalla on todennäköisemmin varaa asioihin, joihin sinkulla ei samalla tulotasolla olisi.
Suurin syy siihen on että useimmat kulut tulevat vain puolikkaana.
Moni ei sitä ehkä täysin ymmärrä kun liian kevyesti parisuhteitaan ja avioliittojaan katkoo.