Lauri, 38, kertoo tosielämän karua kertomaa siitä miten vaikeaa on saada nainen. Mies on kyllä käynyt treffeillä runsaasti, mutta ei kuulemma ulkonäkö kelpaa naisille. Mikä tosin viittaa siihen, että taitaa deittiprofiilissa olla vähän liian yliedustavat kuvat, jos naiset pettyvät livenä nähdessään. Mies vielä erikseen sanoo että osaa optimoida profiilin, koska on aikoinaan ollut luomassa kilpailijaa Tinderille, josta ei sitten tullut kuitenkaan mitään.
Mä lähtisin siitä, että näyttää ehkä hieman vanhalta ikäisekseen ja dad bodia voi olla liikaa useimpien naisten makuun. Vaatetus ei ainakaan ole kovin edustava kun korostaa vatsaa...
Asuu sentään ihmisten ilmoilla eli Helsingissä vai Tampereella, josta syystä on siis treffeille kyllä päässyt. Alunperin oli kai Kouvolasta kotoisin. Siellä olisi nihkeämpää kuten mies itse sanookin.
Mä lähtisin siitä, että näyttää ehkä hieman vanhalta ikäisekseen ja dad bodia voi olla liikaa useimpien naisten makuun. Vaatetus ei ainakaan ole kovin edustava kun korostaa vatsaa...
Asuu sentään ihmisten ilmoilla eli Helsingissä vai Tampereella, josta syystä on siis treffeille kyllä päässyt. Alunperin oli kai Kouvolasta kotoisin. Siellä olisi nihkeämpää kuten mies itse sanookin.
Lauri, 38, on saanut pakit kymmeniä kertoja – Syyt satuttavat:
Lauri Kuparinen, 38, on käynyt kymmenillä ja kymmenillä treffeillä, mutta pitkää parisuhdetta ei löydy. Nyt hänellä on painavaa sanottavaa naisten toiminnasta.
www.iltalehti.fi