Itsellä on mitä todennäköisimmin pariutumisen haaste edessä lähitulevaisuudessa. Tai mistä sen tietää onko se haaste, mutta ainakin tilanne on tulossa. Jotenkin tässä yksi päivä loi lohtua se, että randomin (hetero)miehen kanssa jutellessa videochattipalvelussa, hän kehui minun olevan komea! Voi että miten paijasi itsetuntoa, hah. Siis ihan satunnaista paskaa juteltiin, ja päätti tämän kertoa. Oli kyllä kiva kuulla, vaikka en nyt ihan täysin tätä allekirjoita. Mutta katsojan silmät jne, tottakai. Ja alleviivaan vielä että ei ollut mitään seksuaalista tai mitään höpöhöpöä siinä. Ihan satunnaista jauhettiin (päissään) siinä Omeglen hengessä. Ehkä tässä on vielä toivoa!
Muttajoo, viimeisestä tinderöinnistä on itselläni aikaa ~10 vuotta, joten vähän jännittää millaista se homma nykyään on kun siihen pisteeseen päädyn että profiilia taas teen.
Mitä tässä juuri viimeisimpiä viestejä olen lukenut, niin olen varmaan luuseri kun ajattelen että Tinder olisi se juttu mitä kokeilla? En ihan hullun paljoa viihdy baareissa tai muissa vastaavissa paikoissa, ja jos olen joten esitystä katsomassa, siellä on lähes aina määrätyt istumapaikat (en ole ragehevimies jossa moshpitissä veivaisin), joten vaihtoehdot ovat vähissä. Toki viihdyn myös tavattoman hyvin itsekseni, eikä tässä mitään "pallien pakotusta" ole koskaan ollutkaan, että se ei ole pariutumisen tavoite. Noh, katsotaan miten käy. Yksin kissan kanssa on ihan jees. Tosin, kaipa tuo kissakin tässä parin vuoden sisällä kuolee pois kun on jo niin vanha.

Tykkäisin että ois joku hieno tyyppi jonka kanssa viettää aikaa ja tehdä juttuja, ja se ois kiva ja tykkäisi myös musta ja mun naamasta. Ehkä olen onnekas siinä mielessä että pidän muodokkaista ihmisistä, että en ole niitä siroja aasialaisia viemässä Oikeilta Ammattilaisilta pois. Harmi tässä on se, että rima on aika korkealla vielä-päällä-olevan suhteen takia. Ihan pirun hieno tyyppi, mutta ei me vaan oltu oikeita toisillemme. Äh, ei tää helppoa tule olemaan. Hankin siis lisää kissoja.
Pakko kommentoida tähän, pahoittelen:
Siis tasavertaisuus ja muiden huomioon ottaminen on paskaa? Ööööh. Naisen pitää olla heikko ja riippuvainen miehestä? Nojuu, onhan meitä kaikenlaisia. Tottakai jos molemmat on samalla junalla menossa samalle asemalle, niin mikäs siinä. Ite en kauaa jaksais katsella submissoitunutta puolisoa joka vaan niiaa ja mielistelee. Mutta edelleenkin -- en millään muotoa tuomitse jos molemmat ovat aidosti siinä hommassa mukana. Kukin tavallaan.