Tuosta se lähtee. Heitin muuten yksityisviestinä viestiketjusta kuvankaappauksen, miten tämänpäiväisen naisen bongasin. Ota siitä muistiinpanoja! Sä handlaat tämän.Suomessa oon käynyt muutaman kerran ja on oikeastaan hyvät kokemukset. Paremmat kuin damista. Sinänsä kuitenkaan hys-hys meininki ei kauheasti kiinnosta ja mieluummin tapailisin tavallisia naisia. Deittejä oon tavannut Tinderistä hirveät määrät. Tinderin ongelma on, että sekin on jonkinlainen addiktio ja siellä ei näe sen naisen olemusta oikein kuvista. Mulla jotenkin sattuu aina niitä, jotka on erilaisia mitä ajattelin, enkä juurikaan niistä kiinnostu. Tinderiin oonkin tosi kyllästynyt. Tosielämässä taas tulee monta olemukseltaan kiinnostavaa naista vastaan joka päivä. Hitto kun uskaltaisi tehdä aloitteita. Sulla on kyllä pokkaa ja osaat tuon pelin, pakko nostaa hattua. Itse uskallan joskus jutulle, mutta kyllähän ne pakit tuntuu ikävältä ja satuttaa eikä yleensä viitsi jokapäiväisessä elämässä kovin usein lähestyä. Tai jututtaa uskallan, mutta sinkkuutta kysyä en enkä ehdottaa deittejä.
Nykyään pyrin esim. mukavalle kaupan kassalle aina jotain extraa puhumaan, mutta vielä en tosiaan deittejä oo saanut ehdotettua jotain poikkeuksia lukuunottamatta.
Jos sulla on hyviä kokemuksia suomalaisista maksullisista, ehdottomasti pidä kiinni niistä kontakteista, jos kiinnostaa lisää. Turvallisuus on vaikea taata tällaisessa ympäristössä, missä seksin myyminen on lähes tabu.
Lisäksi Amsterdam on aikamoinen kusilammikko. Redditissä on vähän tällaista harrastusta tukevaa keskustelua: r/HavingFunHobbying. Kannattaa aina olla tietoinen, mitä tekee. Research, research, research. Ei koskaan sokkona sisään. Saat vielä peruuttamattoman taudin!