Ehkä joo mietin liian pitkälle tätä, kun aika kaukana on edes tilanne, missä pääsisi katselemaan alastonta naista.
Mieti nyt vähän sitäkin, miltähän naisesta tuntuu tuollaiset? Täytyy olla karvat ajettuna, kenties pukeutuminenkin sinun päätöksestä, eikä painoakaan saisi tulla lisää. Aikamoista painetta, kun naisen on tanssittava sinun pilliin. Mitä itse tuot pöytään?
Olen itse joskus aiemmin ollut jollain tapaa "vaativa" naisen suhteen, mutta opin nopeasti, että se on silkkaa tyhmyyttä ja epävarmuutta. Tykkäänkin ajatella niin, että parisuhteessa on kolme "osapuolta": minä, kumppani ja itse parisuhde.
Eli ajatus lähtee siitä, että molemmat parisuhteessa ovat edelleen omia yksilöitään, harrastuksista, kavereista ja muusta elämästä lähtien. Tämän lisäksi muodostuu ympärille se parisuhde, "kolmas" elementti. Se, mitä kahdesta ihmisestä tulee yhdessä.
Jos naisella on oma tyylinsä, oma käsityksensä intiimialueen siisteydestä, yms., niin en menisi väliin sotkemaan. Miksi menisinkään? Hänellä on oikeus olla oma itsensä. Toki, voihan sitä aina pyrkiä löytämään tietynlaista tyyppiä, mutta videopeliä tämä ei ole...
"Oikean maailman" naiset kuitenkin ovat juuri sellaisia, millaisina ovat tähän maailmaan ilmestyneet, aivan kuten me miehetkin. Ei oikein kannata ulkoisia piirteitä ihailla liiakseen, kun emme "hahmoja" muokata omaksi iloksemme.
Syvästi kehittyneessä parisuhteessa molemmat toki haluavat miellyttää toinen toisiaan. Tässä kohtaa parisuhde muokkaa molempia. Joskus nainen on uusia vaatteitaan esitellyt minulle ja kysynyt, tykkäänkö niistä, vaikka tiedän, ettei tavallisesti nainen sellaisia vaatteita ikinä itselleen ostaisi.
Silti nainen on halunnut yrittää miellyttää minua, ehkä virkistääkseen kipinääkin. Se on tervettä. Mutta esim. ahkerasti nuorempana karvansa ajellut nainen voi hyvin myöhemmällä iällä lopettaa tai jopa parisuhteen alussakin todeta, että on jo miehen löytänyt, enää ei tarvitse kehenkään tehdä vaikutusta.
Ja niitä "rakkauskiloja" voi myös hyvin tulla. Jos vielä kaipaat lapsiakin, niin onnea siihen, jos odotat naisen palaavan takaisin timmiin muotoonsa oltuaan raskaana. Kaikki tällaiset pintapuoliset "ominaisuudet" kannattaa oikeastaan unohtaa ja lähteä enemmän tutustumaan naisiin ihmisinä.
Kauneuskin voi ajan kanssa häivetä. Jos kriteerinä on "kaunis" nainen ja viehätys laantuu ajan kanssa, meneekö muija sitten vaihtoon?