Inhoan tanssimista tai en inhoa sitä, että muut tanssivat, vaan sitä, että itse pitäisi mennä parketille heilumaan. Voin ihan hyvin istua sen kaljan kanssa pöydän äärellä. Mietin vain, että mikä hinku naisilla on tanssia, kun tuntuu, että jokainen nainen tekee tätä.
Harva miehistä tanssimista rakastaa. Toki joukossa on heitäkin.
Mutta pi..an takia moni mies on valmis syömään pieniä kiviäkin. Elämä on.
Tosin siinä mielessä olen jäävi, että tanssilattialle asti en ole koskaan mennyt. Tyytynyt vain šakaalin lailla seuraamaan sivusta tätä pariutumisleikkiä.
Ei ole tarvinnut. Yhden yön jutut ei ole koskaan kiinnostaneet. Oma käsikin voittaa sen viinalta haisevan ylimeikatun ämmän.
Tämä on mulle ihan uus juttu että on miehiä jotka ei halua, uskalla tai voi tanssia. Ollaan kaveriporukalla käyty usein keikoilla ja yökerhoissa ihan vaan joraamassa.
Mitä siellä sitten oikein tehdään ellei heiluta hulluna tanssilattialla. Sehän on ihan parasta kun biitti liikuttaa jalkoja ja painat pää märkänä ja paita selkään liimautuneena siellä kunnon moveseja. Ei meistä kukaan osaa oikeasti tanssia, mutta ei sitä kukaan ulkopuolinen tiedä kun ulos päin kaikki näyttää kuitenkin samanlaiselle pomppimiselle. Tytyt tulee sitten automaattisesti siihen joraamaan, kun niilläkin tanssikenkä vipattaa mutta eivät uskalla oikein irrotella ellei siellä ole jotain muitakin kunnolla joraamassa. Mikäs sen hauskempaa, ihan ilman mitään naismetsästysmeininkiäkin. Yleensä mitä höhlämmän näköstä, sitä parempi meininki.
Viimeksi muokattu: