"Halo-efekti" kaikessa loistossaan. Itse saan huomiota naisilta myös, aloitteita tulee sieltä päästä kuitenkin yli puolet. Tykkään silti bongata naisen ihan kadultakin, usein sellaisista olen päätynyt parempaan seuraan, kuin jos nainen on lähestynyt minua. Tuntuu vain noissa tapauksissa, että nainen yrittää kovasti todistaa olevansa hyvä nainen, niin se menee sellaiseen outoon mielistelyyn, joka on aika turn off itselleni. Sellainen mimmi, joka ei ole "haku päällä", mutta kuitenkin sinkku, on vaikeampi saada haaviin, mutta kaikki sellaiset tähän asti ovat ollet loistavia kokemuksia. Musta tuntuu, että olisit @Civis Bonus samaa mieltä, jos sulla ei olis sitä nykyistä akkaas ja lähtisit kokeilemaan noita itkuaan pidätteleviä, kun et flirttaile takaisin.
Juurikin tätä. Alla lähärin paperit, suomi ja pari sanaa ruotsia, niin puhuttiin heti lääkiksestä ja kielten opiskelusta. Se on juuri se turn-off.
Ne luulee, että etsin jotain kopiota itsestäni. Ehkä se on se lämpö, empatia, vakaus, äitiominaisuudet ja ulkonäkö viimeisenä, mitä oikeasti ne miehet etsii, joilla sitä tarjontaa on todella paljon. Siinä on ihan sama, että onko instassa sitä helikopterikuvaa Monacosta. Ei se ole plussa jos haluaa älykkään ja korkeasti koulutetun miehen.
Ei kukaan juristimies halua rakiksi siihen sirkukseen. Meillä on omat urat mielessä ja siihen kuuluu tietty epävakaus aina töissä. Kotona haluaa sitä turvaa, haleja ja kinkkupiirakkaa emännän leipomana. Kotona minä haluan olla rauhassa ja turvassa. Siihen ei kuulu ne emännän firman cocktailkutsut tai instakulissi. Ne ei kiinnosta.