Mies pystyy itse vaikuttamaan treffimarkkinoilla omaan haluttavuuteen 100% jos vain oikeasti haluaa, pukeutuminen, hiukset, parta, harrastukset, liikunta, työ.
Toki jos olet lihava varastotyöntekijä jonka harrastuksiin kuuluu himassa pelaaminen ja alakerran pubissa dokaaminen niin voi olla vähän haastetta.
Ei mun kumppaneille ole koskaan ollut ongelma mun tietokoneella pelaaminen tai muuten vain koneella istuminen, koska en tee sitä joka päivä! Viimeisen 5v aikana olen kerran matkustanut ulkomaille nykyisen kumppanin kanssa jos paria tallinnan risteilyä ei oteta mukaan. Arkena en juurikaan mitään tee kuin oikeastaan koirien kanssa oleminen ja harrastuksista 2-3krt viikossa tulee maastopyörällä suhattua metsissä, viikonloppu menee tallilla hevosten kanssa sekä johonkin väliin yritän edes kerran tai kaksi kaudessa käydä rinteessä ja kesällä suhaan tämän kaiken arki ja vapaa ajon prätkällä. Puoliso osallistuu harrastuksista ainoastaan ratsastamiseen, mutta muut menen aina yksin/kavereiden kanssa.
Sä voit sitten miettiä onko noi jotenkin "huippuyksilön" arvoinen asia ja näytänkö kuvassa jotenkin erikoiselta miksi saan varattunakin naisilta ehdotuksia ja kyselyitä.
katso liitettä 1034042