• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Mitä flirttailuun tulee, niin en osaa tätä itse, enkä aspergerina tätä tunnista. Tosin, en tiedä onko kukaan koskaan flirttailut minulle. Voi olla ettei, minkä takia en tätä tunnista.

Mitä flirttailuun tulee, niin en osaa tätä itse, enkä aspergerina tätä tunnista. Tosin, en tiedä onko kukaan koskaan flirttailut minulle. Voi olla ettei, minkä takia en tätä tunnista.
Nojaa, sisko on diagnosoitu bipolar ja lääkityksellään on saanut masennus- ja maniakaudet kuosiin. Serotoniinia ei muodostu samoin, kuin muilla. Ei siis osaa välttämättä tulkita hauskoja tilanteita hauskoiksi ja kaikkea tuollaista. Välillä puhunut itsestään "sosiaalisesti vammaisena". Mutta monen vuoden tsemppaamisen tulos on se, että sisko on oppinut kaikki nämä asiat, jotka tulevat muille ikään kuin luonnostaan.

Käsittää siis tilanteet parhaimman arvionsa mukaan tietynlaisiksi ja käyttäytyy sen mukaisesti, vaikkei tunnetasolla kokisi mitään. On sitten löytänyt poikaystävän, jonka kanssa jo yli 5 vuotta yhdessä ja joka on myös oppinut käsittelemään mm. paniikkikohtaukset ja muut oikein. Eli kyllä ihmisiä löytyy, jotka aidosti haluavat olla toisen kanssa yhdessä mt-ongelmista kummemmin piittaamatta.

Ei kuitenkaan täysin ilmaiseksi tapahtunut tuokaan. Sisko päättikin jossain vaiheessa kadota pois kaikkien silmiltä rakentaakseen itseään uusiksi rauhassa. En tiedä, onko tästä apua aspergerista kärsivälle, mutta tiedän lähipiiristäni, että mt-ongelmat eivät ole maailmanloppu. Itse asiassa hyvin monella niitä on tai vähintään perheessä joku tai tuttuja, joten en ihan uskoisi, jos täysin puskista tulee jollekulle nämä asiat.

Otat vaan iisisti etkä huutele korttelijuhlissa mistään, mitä ei varsinkaan ole kysytty. Vasta sitten vaikka avaudut, kun olet edes sen ensimmäisen kynnyksen ylittänyt.

Toisaalta, nyt kun vähän katselin viestihistoriaasi @DaCapo, uskon että vastaus sinun tilanteeseesi löytyy sieltä. Olet siis täällä paljon kirjoitellut ja tuli fiilis, että voisi muistin virkistykseksi katsoa, mitä kaikkea olet suustasi saanut ulos, koska välillä tuntuu keskustelu kuin noidankehältä.

Siinä vaiheessa, kun naisen saamisesta tulee pakkomielle, niin siinä ei mene kuin mielenterveys. Itse olen vuosia jo pyrkinyt tappamaan tunteeni korvien välissä ja nyt viimeiset 4 vuotta onnistunut loistavasti, mitä nyt keväisin ollut päivän tai pari kestäviä "jossittelu" hetkiä.

Mutta kuitenkin, pakkomielteet eivät ole koskaan hyvästä ja etenkin, jos pakko kohdistuu naisen saamiseen, ongelma tuntuu kasvavan potenssiin kymmenen.

Löysin sitten tämän postauksesi tuolta toisesta ketjusta. Myös muita viestejä ennen "velhoutumista" olet kirjoitellut, eli et kuitenkaan ole kevyesti näitä asioita ottanut. Tästä heräsi mulla mieleen ajatus, että oletkohan sitten totisesti "tappanut" tunteesi korvien välissä, kuten itse asian ilmaisit?

Jos olet siis useita vuosia miltei stressannut sitä, että olet pian 30-vuotias sinkku, etkä "saa", jonka myötä naisen saamisesta on tullut oikea pakkomielle ja tähän ratkaisuksi olet väkisin yrittänyt tukahduttaa ajatuksiasi, niin en yhtään ihmettele, että täälläkin on jo joku sanonut, ettei varmaan yksikään ammattilainen voi asiassa auttaa.

Neljä vuotta ainakin olet "onnistuneesti" tappanut kaikenlaiset ajatukset siitä, että haluaisit naisen. Eikä tuosta niin pitkä aika ole, kun tuon kirjoitit. Muutitko mieltäsi hiljattain, kadutko kenties päätöstäsi, mitä oikein yrität saada aikaiseksi? Tässä ketjussa kuitenkin on tuotu sinullekin esiin jo toistamiseen kaikenlaiset keinot ja mahdollisuudet saada naisia, mutta ei vain nappaa. Ei mikään toimi.

Toisaalta, mitä me voimme asialle, jos olet psyykannut itsesi siihen kuntoon, että ikään kuin olet deletoinnut halusi pariutua? Ei yksittäisessä ketjussa spekulointi ja ideointi tule kumoamaan sinun useamman vuoden kestänyttä itsensä ruoskimista. Ehkä tulkitsen väärin, mutta siltä tuo tekstisi vaikutti. Olet täälläkin tuon "velhon" statuksen ottanut monesti esille. Mikä oikeasti nyt siellä korvien välissä painaa?

Ja jos et jaksa tänne avautua, niin älä koe pakkoa siihen myöskään. Mutta siis tämä ketju tuntuu olevan vähän väärä paikka sulle.

Nojaa, sisko on diagnosoitu bipolar ja lääkityksellään on saanut masennus- ja maniakaudet kuosiin. Serotoniinia ei muodostu samoin, kuin muilla. Ei siis osaa välttämättä

Serotoniiniteoria masennuksesta ym. on uusilla tutkimuksilla kuopattu, mekanismi on paljon monimutkaisempi. Sitä miksi serotoniinin takaisinoton estäjät toimivat joillakin ei tiedetä.

Nojaa, sisko on diagnosoitu bipolar ja lääkityksellään on saanut masennus- ja maniakaudet kuosiin. Serotoniinia ei muodostu samoin, kuin muilla. Ei siis osaa välttämättä tulkita hauskoja tilanteita hauskoiksi ja kaikkea tuollaista. Välillä puhunut itsestään "sosiaalisesti vammaisena". Mutta monen vuoden tsemppaamisen tulos on se, että sisko on oppinut kaikki nämä asiat, jotka tulevat muille ikään kuin luonnostaan.

Käsittää siis tilanteet parhaimman arvionsa mukaan tietynlaisiksi ja käyttäytyy sen mukaisesti, vaikkei tunnetasolla kokisi mitään. On sitten löytänyt poikaystävän, jonka kanssa jo yli 5 vuotta yhdessä ja joka on myös oppinut käsittelemään mm. paniikkikohtaukset ja muut oikein. Eli kyllä ihmisiä löytyy, jotka aidosti haluavat olla toisen kanssa yhdessä mt-ongelmista kummemmin piittaamatta.

Ei kuitenkaan täysin ilmaiseksi tapahtunut tuokaan. Sisko päättikin jossain vaiheessa kadota pois kaikkien silmiltä rakentaakseen itseään uusiksi rauhassa. En tiedä, onko tästä apua aspergerista kärsivälle, mutta tiedän lähipiiristäni, että mt-ongelmat eivät ole maailmanloppu. Itse asiassa hyvin monella niitä on tai vähintään perheessä joku tai tuttuja, joten en ihan uskoisi, jos täysin puskista tulee jollekulle nämä asiat.

Otat vaan iisisti etkä huutele korttelijuhlissa mistään, mitä ei varsinkaan ole kysytty. Vasta sitten vaikka avaudut, kun olet edes sen ensimmäisen kynnyksen ylittänyt.

Väsyttää tuollainen. Jos jottain kontaktia samankaltaisiin saa, niin kyllä pittää kysyä että onko lemppari TOS, TNG, DS9, Voyager, vai B5 (tietenkin paras). Jollei heti osaa vastata, niin vaihtaa sitten mailiosoitteita ja odottelee vastausta.

Väsyttää tuollainen. Jos jottain kontaktia samankaltaisiin saa, niin kyllä pittää kysyä että onko lemppari TOS, TNG, DS9, Voyager, vai B5 (tietenkin paras). Jollei heti osaa vastata, niin vaihtaa sitten mailiosoitteita ja odottelee vastausta.
No, ilmeisesti ei tarvinnut tuollaistakaan:

Sitä miettii, että olisiko elämä toista, jos olisi edes puolivahingossa päässyt pukille, mutta toisaalta, olen nukkunut kerran äärimmäisen seksiriippuvaisen naisen kanssa samassa sängyssä (yritin kaikin keinoin kyllä nukkua lattialla), mutta siitäkin selvisin. Joten edes vahingossa tuollaista ei ole voinut tapahtua.

@DaCapo olisi saanut ilmaiseksikin, ei silti kelvannut. Vai oliko ruma ämmä? En nyt oikein pysy kärryillä. Silti jossittelee, mitä jos olisi puolivahingossa päässyt pukille?

Serotoniiniteoria masennuksesta ym. on uusilla tutkimuksilla kuopattu, mekanismi on paljon monimutkaisempi. Sitä miksi serotoniinin takaisinoton estäjät toimivat joillakin ei tiedetä.
Joo, en tiedä näistä. Tiedän vain, että siskolla bipolar ja diagnosoitu. Ei väliä myöskään, ei olennaista tähän ketjuun. Se takeaway oli, että mt-ongelmillakin voi saada parisuhteen.

Kuten olen kirjoittanutkin, vuodesta 2015 eteenpäin, onnistuin tappamaan tunteeni pariutumista kohtaan. Jotakin muuttui edellisellä reissulla ja se pisti miettimään, että olenko tekemässä ja olenko tehnyt virheen. Teini-ikäisenä naisen saanti oli jonkinlainen pakkomielle, vaikken asialle tehnyt tällöinkään mitään. Lopulta 2014 asia masensi ja ahdisti sen verran, että oli pakko alkaa psyykata itseään ulos tuosta "vietistä".

Silloin, kun nukuin sen nymfon vieressä, niin sinä viikonloppuna nyt oli kaikenlaista. Enkä usko, että mitään olisi tapahtunut, kun pienessä asunnossa oli yhteensä 4 ihmistä.

Olen joutunut nukkumaan muutaman kerran naisen kanssa samalla sohvalla, mutta ihan käytännön syistä.

Kuten olen kirjoittanutkin, vuodesta 2015 eteenpäin, onnistuin tappamaan tunteeni pariutumista kohtaan. Jotakin muuttui edellisellä reissulla ja se pisti miettimään, että olenko tekemässä ja olenko tehnyt virheen. Teini-ikäisenä naisen saanti oli jonkinlainen pakkomielle, vaikken asialle tehnyt tällöinkään mitään. Lopulta 2014 asia masensi ja ahdisti sen verran, että oli pakko alkaa psyykata itseään ulos tuosta "vietistä".

Silloin, kun nukuin sen nymfon vieressä, niin sinä viikonloppuna nyt oli kaikenlaista. Enkä usko, että mitään olisi tapahtunut, kun pienessä asunnossa oli yhteensä 4 ihmistä.

Olen joutunut nukkumaan muutaman kerran naisen kanssa samalla sohvalla, mutta ihan käytännön syistä.
Oletko tätä asiaa sitten käsitellyt ammattilaisella? Väitän, ettei yksikään muu täällä foorumilla (tai erittäin pienellä todennäköisyydellä) ole edes yrittänyt tehdä mitään samaa.

Nuorena itse halusin pönkittää lähes mitä vain, mikä liikkuu. Ei kai sinänsä epätavallista. Mutta tuo pakkomielteen kehittyminen ja lopulta halujensa tappaminen useamman vuoden ajan on jo aikamoista.

En tiedä, pystytkö asiaa kumoamaan, mutta kun oikeasti tuntuu, että täällä pyöritään samojen asioiden äärellä. Tuskin mikään tsemppaus täällä auttaa sua. Ihan näin rehellinen näkemykseni.

Ongelma ei tosiaan ole se asperger.

Oletko tätä asiaa sitten käsitellyt ammattilaisella? Väitän, ettei yksikään muu täällä foorumilla (tai erittäin pienellä todennäköisyydellä) ole edes yrittänyt tehdä mitään samaa.

Nuorena itse halusin pönkittää lähes mitä vain, mikä liikkuu. Ei kai sinänsä epätavallista. Mutta tuo pakkomielteen kehittyminen ja lopulta halujensa tappaminen useamman vuoden ajan on jo aikamoista.

En tiedä, pystytkö asiaa kumoamaan, mutta kun oikeasti tuntuu, että täällä pyöritään samojen asioiden äärellä. Tuskin mikään tsemppaus täällä auttaa sua. Ihan näin rehellinen näkemykseni.
Olen kyllä jutellut näistä, mutta eivät ne siellä terveydenhuollossa voi ruveta parittamaan ihmisiä. Sitä en tosin muista, olenko maininnut tästä psyykkaamisesta mitään.

Tsemppejä ja neuvoja on tullut, kiitollinen niistä, mutta kuten melkein missä tahansa asiassa omalla kohdalla, mitään informaatiota ei voi olla liikaa. Enkä laita mitään odotuksia, mutta nyt on ainakin neuvoja, jos jotakin tapahtuu joskus, niin tietääpähän jotain.

Sitä en tosin muista, olenko maininnut tästä psyykkaamisesta mitään.
Eikö tämä olisi aika helvetin olennainen asia selvittää. Jos olet aivoissasi onnistunut luomaan solmun ja vaikka miten olisi neuvoja, et silti tilanteen tullen pystyisi kuin lähteä karkuun häntä jalkojen välissä?

Tuut tänään illalla tonne Kallio Block Partyyn kanssani ja jos oot pk-seudun ulkopuolella niin tosiaan löytyy vapaa vuode täältä kämpästä. Haen omaan piikkiin bisset ärrältä valmiiksi jatkoja varten. Haetaan leidit kotiin ja painetaan menemään. Jos ei jäänyt haaviin mitään, niin juodaanpahan bisset ja laitetaan kevyttä trancea soimaan.

edit: Ei olisi eka tuttavuus täältä foorumilta. Muutama kk takaperin löytyi kaveri tuolta kauppaosiosta:

Eikö tämä olisi aika helvetin olennainen asia selvittää. Jos olet aivoissasi onnistunut luomaan solmun ja vaikka miten olisi neuvoja, et silti tilanteen tullen pystyisi kuin lähteä karkuun häntä jalkojen välissä?
Nuoresta asti kärsinyt sosiaalisten tilanteiden pelosta, niin oletin/oletan, että se liittyy siihen. Nuorenakaan en uskaltanut jutella naisille, tosin nykyään saattaa tekstiä tulla, kuin liukuhihnalta, mutta kyllä silloin naisen pitää tehdä ensimmäinen liike.

Nuoresta asti kärsinyt sosiaalisten tilanteiden pelosta, niin oletin/oletan, että se liittyy siihen. Nuorenakaan en uskaltanut jutella naisille, tosin nykyään saattaa tekstiä tulla, kuin liukuhihnalta, mutta kyllä silloin naisen pitää tehdä ensimmäinen liike.
Joudun itsekin tsemppaamaan itseäni edelleen, vaikka on mittarissa 30v. Jotain biologista siinä taitaa olla, että on ns. perhosia vatsassa, kun menee naiselle juttelemaan. Mutta jos odotat aloitetta naiselta, niin karsit kyllä valtaosan mahdollisuuksistasi pois.

Ketju: "Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset"

@DaCapo:
Siinä mielessä huono, että vähemmän tilaa itselle. Muuten tilanteissa ei ole ollut mitään ihmeellistä.

Jos naisen, jopa seksiriippuvaisen nymfon vieressä nukkuminen on siinä mielessä huono, että jää vähemmän tilaa itselle, niin on siinä aikamoinen pariutumisen haaste.

:shand:

@DaCapo:

Jos naisen, jopa seksiriippuvaisen nymfon vieressä nukkuminen on siinä mielessä huono, että jää vähemmän tilaa itselle, niin on siinä aikamoinen pariutumisen haaste.

Niin siis muilla kerroilla, kun olen joutunut nukkumaan naisen vieressä. Nymfon vieressä nukuin ihan sängyssä, muilla kerroilla sohvalla.

Niin siis muilla kerroilla, kun olen joutunut nukkumaan naisen vieressä. Nymfon vieressä nukuin ihan sängyssä, muilla kerroilla sohvalla.
Joka tapauksessa näitä tilanteita olet jossitellut, mitä jos puolivahingossa olisit päässyt pukille.

@DaCapo:

No, jotkut ymmärtää sen toisin. Miusta tuo on todella hyvä lähtökohta, että pitää tassunsa omalla puolellaan.

No, jotkut ymmärtää sen toisin. Miusta tuo on todella hyvä lähtökohta, että pitää tassunsa omalla puolellaan.
No sitten ei jossitella, ettei ole saatu. Jos kaveria on revitty tanssimaankin ja väkisin kättään työnnetty rintoihin, muttei kelpaa. Jää ihmettelemään, olisiko pitänyt panna nymfoa sängyssä. Mitä jos puolivahingossa olisi päässyt pukille joskus. Ei tuo ole tervettä.

Hyvä lähtökohta tietysti on, ettei ala kähmimään ketään. Selkeästi läheltä piti tilanteita on ollut monia, eikä ilmeisesti keskustelun alkuakaan siitä, jos olisi ollut jotain kipinää kuitenkin.

No sitten ei jossitella, ettei ole saatu. Jos kaveria on revitty tanssimaankin ja väkisin kättään työnnetty rintoihin, muttei kelpaa. Jää ihmettelemään, olisiko pitänyt panna nymfoa sängyssä. Mitä jos puolivahingossa olisi päässyt pukille joskus. Ei tuo ole tervettä.

Hyvä lähtökohta tietysti on, ettei ala kähmimään ketään. Selkeästi läheltä piti tilanteita on ollut monia, eikä ilmeisesti keskustelun alkuakaan siitä, jos olisi ollut jotain kipinää kuitenkin.
Jospa se saaminen ei ole pääasia, eikä se tunnu oikealta/hyvältä.

Jospa se saaminen ei ole pääasia, eikä se tunnu oikealta/hyvältä.
En ala @DaCapo 'n puolesta tietenkään puhumaan, mutta omien sanojensa mukaan ollut pakkomielle ja sitten psyykannut itsensä useamman vuoden ajan tappamaan kaikki halut ja nyt miettii, tekikö / onko tekemässä virheen, jatkuvalla syötöllä myös stressannut tätä "velhoutumista".

Tässä kontekstissa, tämän nojalla, en väitä että vastaus on painaa menemään kenen tahansa kanssa, kun maksullistakin on ehdotettu monesti ja sitä ei halua ja kaikki tämä on OK. Se vaan, ettei tällainen noidankehä johda mihinkään, kun aina palataan lähtöruutuun.

Kenen tahansa muun kohdalla: ehdottomasti, totta mitä sanot. Itse mm. en juurikaan piittaa irtoseksistä ja pyrin luomaan parisuhteen uuden tuttavuuden kanssa, ryntäämättä makkariin etukenossa. Mutta nyt oli kyse muusta.

Tämä nymfo- tapaus tapahtui, kun olin 20 vuotias. Ja yrittihän hän jotain siellä peiton alla, mutta olin ihan tukevassa humalassa, että en tainut tehdä muuta, kun nukkua. Sama juttu seuraavana päivänä, mutta oli sen verran raaka kanuuna-väsymys, että sama homma. Ja muutenkin sellainen vkl, että parempi unohtaa vain se. Siitä hänen seksiriippuvuudesta kuulin vasta myöhemmin tuon jälkeen, mutta olihan se jotenkin aistittavissa.

Tämä nymfo- tapaus tapahtui, kun olin 20 vuotias. Ja yrittihän hän jotain siellä peiton alla, mutta olin ihan tukevassa humalassa, että en tainut tehdä muuta, kun nukkua. Sama juttu seuraavana päivänä, mutta oli sen verran raaka kanuuna-väsymys, että sama homma. Ja muutenkin sellainen vkl, että parempi unohtaa vain se. Siitä hänen seksiriippuvuudesta kuulin vasta myöhemmin tuon jälkeen, mutta olihan se jotenkin aistittavissa.
Joo ei tässä mitään väärää. Otin vähän lujasti tossa, toivon ettet pahastunut.

Joo ei tässä mitään väärää. Otin vähän lujasti tossa, toivon ettet pahastunut.
En minä tällaisessa anonyymissä keskustelussa loukkaannu, vaikka kuinka joku yrittäisi ja oliko viestissäsi edes mitään, mistä pitäisi pahastua. Etenkin tämän aiheen saralla, niin kaikilla muilla on rakentavampaa sanottavaa, kuin itselläni.

No eipä ne todennäköisesti tuollaiseen jännitykseen auta.

Edit: Selitetään nyt vielä: erektiolääkkeet auttaa erektion saamiseen kun kiihotut, mutta jos jännitys on niin paha ettei pysty kiihottumaan, niin ei ne silloin auta.

Kyllä auttavat. Jos nyt edes etäisesti tilanne kiinnostaa, niin vehkeet kyllä pelaavat pillerin jälkeen.

Joo, en tiedä näistä. Tiedän vain, että siskolla bipolar ja diagnosoitu. Ei väliä myöskään, ei olennaista tähän ketjuun. Se takeaway oli, että mt-ongelmillakin voi saada parisuhteen.

Kyllä voi saada parisuhteen normaalisti ja olisikin outoa jos ei sillä Suomessa on jotain 400000 masennuslääkkeen käyttäjää. Eli mistään marginaaliryhmästä ei ole kyse. Ollaan me sairasta kansaa, mikähän meitä masentaa? Voi hitto.

Ei itseään kannata kuolettaa henkisesti - siitä saa juurikin niitä mt-ongelmia.

Lisäksi veikkaan että sen nymfon vieressä nukkuminen ja sitä kautta ehkä paneminen ei ollut kiinni niistä muista ihmisistä, ainakaan hänen puoleltaan. Itsekin olen pannut jotain pari tuntia aiemmin tapaamaani mimmiä Ilves-hotellin lattialla kun mimmiporukka tarjos mulle katon yöksi pään päälle. Olin vähän eksynyt omasta porukasta ja harvinaisen huono suunnistamaan. :D Aamulla kun vielä siinä vähän pelailtiin niin kuului vain jonkun niistä ääni "Eiii vittu, ette kyl ala taas panee!" :D

Ei itseään kannata kuolettaa henkisesti - siitä saa juurikin niitä mt-ongelmia.

Lisäksi veikkaan että sen nymfon vieressä nukkuminen ja sitä kautta ehkä paneminen ei ollut kiinni niistä muista ihmisistä, ainakaan hänen puoleltaan. Itsekin olen pannut jotain pari tuntia aiemmin tapaamaani mimmiä Ilves-hotellin lattialla kun mimmiporukka tarjos mulle katon yöksi pään päälle. Olin vähän eksynyt omasta porukasta ja harvinaisen huono suunnistamaan. :D Aamulla kun vielä siinä vähän pelailtiin niin kuului vain jonkun niistä ääni "Eiii vittu, ette kyl ala taas panee!" :D
En tiedä siitä naisesta, mutta itseäni olisi voinut hieman häiritä, kun kaverini on siinä erään toisen naisen kanssa samassa huoneessa ja se asunto oli pieni yksiö.

Tuosta pariutumisvietin kuolettamisesta, niin homma toimi oikeasti hyvin sen 7-8 vuotta. Muistan, kun kuitenkin silloin tällöin etsi keskusteluja hakusanalla "30 years old virgin male" ja sitä miten masentuneita/ahdistuneita jotkut 30v kokemattomat tyypit ovat, että jos he tietäisivät metodistani, miten paljon helpompaa elämä olisi. Ehkä jotkut tietävätkin, vaikea sanoa. Mutta kuten olen itsekin todistanut, niin ei se näköjään täysin pitävä olekkaan.

Tuosta pariutumisvietin kuolettamisesta, niin homma toimi oikeasti hyvin sen 7-8 vuotta. Muistan, kun kuitenkin silloin tällöin etsi keskusteluja hakusanalla "30 years old virgin male" ja sitä miten masentuneita/ahdistuneita jotkut 30v kokemattomat tyypit ovat, että jos he tietäisivät metodistani, miten paljon helpompaa elämä olisi. Ehkä jotkut tietävätkin, vaikea sanoa. Mutta kuten olen itsekin todistanut, niin ei se näköjään täysin pitävä olekkaan.
Siis tämä oli 7-8 vuoden mittainen prosessi, jossa vielä muovauduit omassa mielessäsi joksikin guruksi näille 30-vuotiaille velhoille, joiden elämä olisi "paljon helpompaa" tällä metodillasi? Anteeksi tyhäm kysymys, mutta miten helvetissä et ollut tuon 7-8 vuoden aikana tuonut asiaa esille kenenkään kanssa, ammattilaisen tai muuten, kun otit sen näin tosissasi?

Jos vielä uskottelit itsellesi, että tuo on ollut paitsi hyvä päätös, vaan myös lähdit "metodillasi" auttamaan muita kohtalotovereita, niin aikuisten oikeasti tässä tuntuu olevan nyt se paikka, että sun on vaan tehtävä päätös, autatko itseäsi vai et. Jos kärsit nyt siitä, että epäröit tätä melkein vuosikymmenen kestänyttä halujesi kuolettamista, niin yksinkertaisesti sulla ei ole varaa sanoa, ettei kiinnosta esim. tanssia baarissa, kun nainen repii mukaan.

Nyt joko autat itseäsi tai hyväksyt lopputuloksesi, jota kypsytit melkein 8 vuotta. Jos et pärjää yksin asian kanssa, suosittelen ammattilaista. Tässä tapauksessa puhumaan asiasta, koska selkeästi et sitä ole tehnyt näinkään pitkässä ajassa. Lisäksi myös toisenlaista ammattilaista eli käyt huorissa. Anna vaikka kuvausta, millaisen haluat ja me kahlataan läpi Suomen maksulliset naiset puolestasi. Muu TechBBS poppoo auttanee etsinnässä? Ei mitään kitinää, ettei nappaa.

:woot:

Viimeksi muokattu:
Siis tämä oli 7-8 vuoden mittainen prosessi, jossa vielä muovauduit omassa mielessäsi joksikin guruksi näille 30-vuotiaille velhoille, joiden elämä olisi "paljon helpompaa" tällä metodillasi? Anteeksi tyhäm kysymys, mutta miten helvetissä et ollut tuon 7-8 vuoden aikana tuonut asiaa esille kenenkään kanssa, ammattilaisen tai muuten, kun otit sen näin tosissasi?

Jos vielä uskottelit itsellesi, että tuo on ollut paitsi hyvä päätös, vaan myös lähdit "metodillasi" auttamaan muita kohtalotovereita, niin aikuisten oikeasti tässä tuntuu olevan nyt se paikka, että sun on vaan tehtävä päätös, autatko itseäsi vai et. Jos kärsit nyt siitä, että epäröit tätä melkein vuosikymmenen kestänyttä halujesi kuolettamista, niin yksinkertaisesti sulla ei ole varaa sanoa, ettei kiinnosta esim. tanssia baarissa, kun nainen repii mukaan.

Nyt joko autat itseäsi tai hyväksyt lopputuloksesi, jonka annoit rauhassa kypsyä melkein 8 vuoden verran. Jos et pärjää yksin asian kanssa, suosittelen ammattilaista. Tässä tapauksessa puhumaan asiasta, koska selkeästi et sitä ole tehnyt näinkään pitkässä ajassa. Lisäksi myös toisenlaista ammattilaista eli käyt huorissa. Anna vaikka kuvausta, millaisen haluat ja mä kahlaan läpi Suomen maksulliset naiset puolestasi. Muu TechBBS poppoo auttanee etsinnässä myös? Ei mitään kitinää, ettei nappaa.

:woot:
En siis ole auttanut ketään, enkä ole ehdottanut metodiani kenellekkään. Ajatuksen tasolla olen miettinyt, että miten paljon helpompaa se olisi näille 30 vuotiaille, jos he kykenisivät tekemään samoin. Se, että asia ahdistaa ja masentaa jotkut melkein itsemurhan partaalle, niin ei sekään kuullosta mukavalta. Mutta en ole ketään ollut koskaan auttamassa.

Sitä en tosiaan muista, että olenko maininnut terveudenhuollosa tuosta tunteiden kuolettamisesta. Mutta jos en ole, olen kokenut asian ilmeisesti hyvänä, tasapainottavana asiana. Pornon katsomisella olen sitten saanut paineita purettavaksi.

Enkä minä nyt varsinaisesti kärsi tästä tilanteesta. Tiedostan asian, mutta ilman katkeruutta ja itsesääliä. Jotkut 30v kokemattomat miehet, jotka ovat kokeneet tilanteen epätoivoiseksi, ovat harrastaneet seksiä ensimmäistä kertaa seksityöläisen kanssa. Itse en koe epätoivoa, vaan kävelen siinä nuoralla.

No, täytyy ainakin se sanoa, että ne muut 30-vuotiaat kokemattomat sinkut ovat niitä muita. Voit itseäsi taputtaa olalle ja ajatella, että sinulla olisi paljon annettavaa heille, mutta tosiasia on, että heidän pitää hoitaa itsensä kuntoon. Se, että osa päätyy tekemään itsemurhan, on sangen ikävää, mutta sekin on ollut näiden ihmisten ikioma valinta elämässä.

Mikä sulle toimii ei välttämättä toimi muille. Kuulostaa jopa suuruusharhalta. Hyvä, jos koit asian tasapainoittavana tekijänä. Jos pornon kautta sait vielä paineita purettua, niin sitten ei pitäisi olla ongelmaa. Edelleen kuitenkin jossittelet täällä, mitä jos puolivahingossa olisit päässyt pukille. Et vaikuta tietävän, mitä haluat ja sekoilet.

Lisäksi, helvetin ennakkoluuloista sinulta, että pitäisi epätoivoisena mennä maksulliselle naiselle.

No, täytyy ainakin se sanoa, että ne muut 30-vuotiaat kokemattomat sinkut ovat niitä muita. Voit itseäsi taputtaa olalle ja ajatella, että sinulla olisi paljon annettavaa heille, mutta tosiasia on, että heidän pitää hoitaa itsensä kuntoon. Se, että osa päätyy tekemään itsemurhan, on sangen ikävää, mutta sekin on ollut näiden ihmisten ikioma valinta elämässä.

Mikä sulle toimii ei välttämättä toimi muille. Kuulostaa jopa suuruusharhalta. Hyvä, jos koit asian tasapainoittavana tekijänä. Jos pornon kautta sait vielä paineita purettua, niin sitten ei pitäisi olla ongelmaa. Edelleen kuitenkin jossittelet täällä, mitä jos puolivahingossa olisit päässyt pukille. Et vaikuta tietävän, mitä haluat ja sekoilet.

Lisäksi, helvetin ennakkoluuloista sinulta, että pitäisi epätoivoisena mennä maksulliselle naiselle.
Niin no joo, ei kukaan puolivahingossa pääse pukille. Asian eteen on tehtävä jotain itsekin ja itse en ole tehnyt muuta, kuin luistanut kaikista mahdollisista tilaisuuksista.

Seksityöläisellä käynti ei kerro epätoivosta muussa tilanteissa, kuin että haluaa päästä poikuudesta eroon ja mikään muu keino ei toimi.

Niin no joo, ei kukaan puolivahingossa pääse pukille. Asian eteen on tehtävä jotain itsekin ja itse en ole tehnyt muuta, kuin luistanut kaikista mahdollisista tilaisuuksista.

Seksityöläisellä käynti ei kerro epätoivosta muussa tilanteissa, kuin että haluaa päästä poikuudesta eroon ja mikään muu keino ei toimi.
Puhalla peli poikki. Taas muuten kierrät samaa noidankehää. Ketä kiinnostaa, että sulla on poikuus tallella? Jos muut keinot eivät toimi ja ihmettelet sitä, jäitkö jostain paitsi, niin eikö ole hyvä, että on naisia valmiina ratkaisemaan ongelmasi korvausta vastaan?

Kyllä siellä käsittääkseni ihan naimisissakin olevat miehet (ja naiset) käyvät. Kuulema (lukema) monesti hakevat sitä läheisyyttä ja jotain joka kuuntelee. Eli jos olet maksanut tunnista voit vaikka lukea runoja tai tehdä mitä haluat. Kyllä hän sinua kuuntelee ja siellä ehtii tapahtua paljon muutakin kuin se ehkä pelkäämäsi "yksi työntö ja nolostunut tuijotus".

Kunhan vain sisäistät sen että kyseessä on kauppatapahtuma. Eli hänestä EI tule sinulle seurustelukumppania tai sydänystävää. Luultavasti kyseessä on täysin tavallinen opiskeleva nainen joka tekee tuota iltapuhteenaan ja ansaitsee nopeammin ja helpommin rahaa kuin entisen Siwan kassalla.

Kyllä siellä käsittääkseni ihan naimisissakin olevat miehet (ja naiset) käyvät. Kuulema (lukema) monesti hakevat sitä läheisyyttä ja jotain joka kuuntelee. Eli jos olet maksanut tunnista voit vaikka lukea runoja tai tehdä mitä haluat. Kyllä hän sinua kuuntelee ja siellä ehtii tapahtua paljon muutakin kuin se ehkä pelkäämäsi "yksi työntö ja nolostunut tuijotus".

Kunhan vain sisäistät sen että kyseessä on kauppatapahtuma. Eli hänestä EI tule sinulle seurustelukumppania tai sydänystävää. Luultavasti kyseessä on täysin tavallinen opiskeleva nainen joka tekee tuota iltapuhteenaan ja ansaitsee nopeammin ja helpommin rahaa kuin entisen Siwan kassalla.
Siis nimenomaan näin. Seksityöläisillä käy kaikenlaista väkeä ja eikä siinä mitään. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos mies käy pääsemässä eroon poikuudesta seksityöläisen luona, koska mikään muu keino ei auta, niin mielestäni kyseessä on epätoivo. Itse en aio koskaan tuhlata rahaa seksin ostamiseen, koska en tule ajautumaan tällaiseen epätoivoon. Syy kun kuitenkin olisi siinä poikuudessa, miksi joutuisin tuohon palveluun tyytymään.

Siis nimenomaan näin. Seksityöläisillä käy kaikenlaista väkeä ja eikä siinä mitään. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos mies käy pääsemässä eroon poikuudesta seksityöläisen luona, koska mikään muu keino ei auta, niin mielestäni kyseessä on epätoivo. Itse en aio koskaan tuhlata rahaa seksin ostamiseen, koska en tule ajautumaan tällaiseen epätoivoon. Syy kun kuitenkin olisi siinä poikuudessa, miksi joutuisin tuohon palveluun tyytymään.

Ei se sun panos ole näemmä ilmaiseksikaan kelvannut, kun aktiiviseti vältät sitä, niin mitä jos sen sijaan maksaisit tunnista laatuaikaa, niin saisit sen pois alta.

Ainoastaan siinä tapauksessa, jos mies käy pääsemässä eroon poikuudesta seksityöläisen luona, koska mikään muu keino ei auta, niin mielestäni kyseessä on epätoivo.
Taas vähän ennakkoluuloista. Onhan jengiä nuorempanakin käynyt maksullisen naisen luona menettämässä poikuutensa. Ei itselleni käynyt niin, mutta ilmeisesti joku lukiostani oli järkännyt 18-vuotissynttäreilleen tällaisen "riitin".

Löysi sen jälkeen kyllä naisenkin, vaikka juuri ennen tätä tapaamista oli ujo ja huono puhumaan naisille. "Saatuaan" alkoi ilmeisesti karismaattisen paljon itsevarmuutta löytyä ja lukioheilansa kanssa ilmeisesti edelleen nyt vuosikymmentä myöhemmin. Tällaisia tapauksia on moniakin.

Taas vähän ennakkoluuloista. Onhan jengiä nuorempanakin käynyt maksullisen naisen luona menettämässä poikuutensa. Ei itselleni käynyt niin, mutta ilmeisesti joku lukiostani oli järkännyt 18-vuotissynttäreilleen tällaisen "riitin".

Löysi sen jälkeen kyllä naisenkin, vaikka juuri ennen tätä tapaamista oli ujo ja huono puhumaan naisille. "Saatuaan" alkoi ilmeisesti karismaattisen paljon itsevarmuutta löytyä ja lukioheilansa kanssa ilmeisesti edelleen nyt vuosikymmentä myöhemmin. Tällaisia tapauksia on moniakin.
Parempi sitten ilman, kun maksaa.

Inhoan tanssimista tai en inhoa sitä, että muut tanssivat, vaan sitä, että itse pitäisi mennä parketille heilumaan. Voin ihan hyvin istua sen kaljan kanssa pöydän äärellä. Mietin vain, että mikä hinku naisilla on tanssia, kun tuntuu, että jokainen nainen tekee tätä.
Harva miehistä tanssimista rakastaa. Toki joukossa on heitäkin.
Mutta pi..an takia moni mies on valmis syömään pieniä kiviäkin. Elämä on.
Tosin siinä mielessä olen jäävi, että tanssilattialle asti en ole koskaan mennyt. Tyytynyt vain šakaalin lailla seuraamaan sivusta tätä pariutumisleikkiä.

Ei ole tarvinnut. Yhden yön jutut ei ole koskaan kiinnostaneet. Oma käsikin voittaa sen viinalta haisevan ylimeikatun ämmän.

Tämä on mulle ihan uus juttu että on miehiä jotka ei halua, uskalla tai voi tanssia. Ollaan kaveriporukalla käyty usein keikoilla ja yökerhoissa ihan vaan joraamassa.
Mitä siellä sitten oikein tehdään ellei heiluta hulluna tanssilattialla. Sehän on ihan parasta kun biitti liikuttaa jalkoja ja painat pää märkänä ja paita selkään liimautuneena siellä kunnon moveseja. Ei meistä kukaan osaa oikeasti tanssia, mutta ei sitä kukaan ulkopuolinen tiedä kun ulos päin kaikki näyttää kuitenkin samanlaiselle pomppimiselle. Tytyt tulee sitten automaattisesti siihen joraamaan, kun niilläkin tanssikenkä vipattaa mutta eivät uskalla oikein irrotella ellei siellä ole jotain muitakin kunnolla joraamassa. Mikäs sen hauskempaa, ihan ilman mitään naismetsästysmeininkiäkin. Yleensä mitä höhlämmän näköstä, sitä parempi meininki.

Viimeksi muokattu:
Tämä on mulle ihan uus juttu että on miehiä jotka ei halua, uskalla tai voi tanssia. Ollaan kaveriporukalla käyty usein keikoilla ja yökerhoissa ihan vaan joraamassa.
Mitä siellä sitten oikein tehdään ellei heiluta hulluna tanssilattialla. Sehän on ihan parasta kun biitti liikuttaa jalkoja ja painat pää märkänä ja paita selkään liimautuneena siellä kunnon moveseja. Ei meistä kukaan osaa oikeasti tanssia, mutta ei sitä kukaan ulkopuolinen tiedä kun ulos päin kaikki näyttää kuitenkin samanlaiselle pomppimiselle. Tytyt tulee sitten automaattisesti siihen joraamaan, kun niilläkin tanssikenkä vipattaa mutta eivät uskalla oikein irrotella ellei siellä ole jotain muitakin kunnolla joraamassa. Mikäs sen hauskempaa, ihan ilman mitään naismetsästysmeininkiäkin. Yleensä mitä höhlämmän näköstä, sitä parempi meininki.

Se on aika tyhmän näköistä (itsestä varsinkin) kun kaksimetrinen hoikka mies alkaa joraamaan.

On sitä pari kertaa naiset tulleet ihan pöytään ja sanoneetkin, että ymmärtää hyvin miksi noin pitkä mies ei halua tanssia. Siinä on oikeasti jo niin nolo Marko Anttila -meininki. Ei kenenkään mielestä sen liikkeet ole sulavia jäällä, eikä varmasti myöskään tanssilattialla. Kahta päätä naisia pidempänä lisäksi katselet sieltä päälakia ja kaikki pöydissä istuvat tuijottaa myötähäpeissään. Tässä hommassa siitä pituudesta on oikeasti haittaa. Johonkin se raja pitää tässäkin hommassa vetää. Lyhyet miehet on niitä tanssilattian kingejä sitten kuitenkin.

Tosin onpahan niillä naisilla sitten hyvä keskustelunaloitus, kun ne tulee sinne pöytään;)

Viimeksi muokattu:
Kannatti Kallio Block Partyyn mennä. @DaCapo jäit paitsi. Ei ollut kämppä tyhjänä illasta. :cool:
Ei se, että sinä pääset höyläämään, tarkoita, että itselläni asiat menisivät niin pitkälle.

Sinänsä aika tuttu tilanne, että kaveri hommaa ne naiset pöytään ja itse olen aika nihkeänä tilanteessa. Niin kauan kun asia pysyy juttelun tasolla, niin sopii itselleni; toki, jutteluakin olen vältellyt, sillä siinä on riskinsä, että asiat menisivät pidemmälle, kuten edellisellä reissulla pääsi käymään. Yleensä kerron omat taustani, ongelmineen päivineen, jo hyvissä ajoin, mutta viimeksi ajattelin (virheellisesti), että ei tässä kuitenkaan mitään riskiä ole - väärässä olin.

Ei se, että sinä pääset höyläämään, tarkoita, että itselläni asiat menisivät niin pitkälle.

Sinänsä aika tuttu tilanne, että kaveri hommaa ne naiset pöytään ja itse olen aika nihkeänä tilanteessa. Niin kauan kun asia pysyy juttelun tasolla, niin sopii itselleni; toki, jutteluakin olen vältellyt, sillä siinä on riskinsä, että asiat menisivät pidemmälle, kuten edellisellä reissulla pääsi käymään. Yleensä kerron omat taustani, ongelmineen päivineen, jo hyvissä ajoin, mutta viimeksi ajattelin (virheellisesti), että ei tässä kuitenkaan mitään riskiä ole - väärässä olin.
Seurannut tätä keskustelua sivusta, pyörit samaa oravanpyörää, tiedät mikä on ongelma, tiedät hyvin usein miten sen ongelman saisi pois ja mitä pitäisi tehdä toisin, siirtyisin nyt siihen vaiheeseen että rupeat sitä harjoittelemaan, otat itseäsi niskasta kiinni ja menet sinne epämukavuusalueelle eli pois täältä, pois internetistä sinne missä ne ihmiset on ja puhumaan.

Seurannut tätä keskustelua sivusta, pyörit samaa oravanpyörää, tiedät mikä on ongelma, tiedät hyvin usein miten sen ongelman saisi pois ja mitä pitäisi tehdä toisin, siirtyisin nyt siihen vaiheeseen että rupeat sitä harjoittelemaan, otat itseäsi niskasta kiinni ja menet sinne epämukavuusalueelle eli pois täältä, pois internetistä sinne missä ne ihmiset on ja puhumaan.
Sitten, kun tuo kaveri suostuu lähtemään taas yöhön, niin silloin on taas mahdollsuus uusiin tilanteisiin.

Oijoi, ihan väärä tulkinta! Täällä jo jatkoilla, elämä jatkuu jo eri suuntaan. :rolleyes:

@Civis Bonus Tuuksäki pelaa padelia? En tiedä, mikä naisia siinä viehättää, mutta täällä nyt ollaan. Tehäänkö tuplatreffit Leppävaaraan. Otat akkas mukaan ja tääl olis kyllä halukkaalle yksi nainen vailla seuraa kanssa.

Liitteet

• 20220807_162319.jpg
    20220807_162319.jpg
    1,3 MB · Luettu: 39

Statistiikka

Viestiketjuista
285 274
Jäsenet
78 961
Uusin jäsen
Korppiqt

Hinta.fi