Tottakai pitää kertoa toiselle, että mykkäkoulu ärsyttää, eikä yrittää elää valheessa. Mykkäkoulusta ärsyyntyminen on looginen ja terve reaktio.Harvoin nämä mykkäkoulut ihan vuorokautta kestää, eikä tällä kertaa aivan niin pitkälle päästy. Vaimo oli päivällä kaupungilla tapaamassa kavereitaan (tiesin tästä sovitusta menosta jo aiemmin) ja ilmeisesti siellä oli joku puhunut hänelle vähän järkeä, nimittäin toi kotiin tullessaan minulle takeaway-annoksen ruokaa ja juttu taas kulki. Sanoisin että tällä kertaa minä taisin vetää pidemmän korren.
En tiedä olenko järkeillyt tämän ihan väärin, mutta mielestäni vaimolle ei saa paljastaa, että mykkäkoulu ärsyttää minua. Eikös se juuri motivoi naista suutuspäissään pitämään mykkäkoulua, jos tietää sillä saavansa toisen kierroksille? Olen kyllä tuonut useasti esiin sen, että haluaisin tietää mistä kiikastaa ja puhua asioista.
Tuo parisuhteen sotaistaminen tai pelillistäminen, kuka voitti tai hävisi minkä taistelun tai kuka on johdossa, ei ennusta hyvää yhteiselolle ja konfliktien ratkaisemiselle.
Viimeksi muokattu: