Lähes 6 vuotta naimisissa. Suhteen alussa muija poltti tupakkaa, mutta lopetti, kun en siitä pitänyt ja itsekkin myönsi tavan typeräksi. Oli ylpeä siitä, että pääsi varsin helpolla irti.
Silloin tällöin(1-3 krt/vuosi) on kyllä ostanut askin/pumminut yhden savukkeen, mutta tumpannut, kun on tullut paha olo.
Jo pelkästään tuo, että hän on maininnut haluavansa polttaa, on saanut minut näkemään punaista ja olen asiasta maininnut.
Nyt 2 viikkoa sitten, muija kävi juhlimassa kavereidensa kanssa ja tästä muutama päivä, niin rupesi taas polttamaan.
Kysyin tietysti, että miksi ja vastauksena oli ensin, että haluaa vain yhden. Sen jälkeen halusi polttaa askin loppuun, kun oli sen jo ostanutkin.
Olen koittanut keskustella asiasta, että parempi olisi, ettei polta askia loppuun.
Kuulemma minun mielipiteillä ei ole tässä merkitystä, jos en pidä asiasta, niin voivoi.
Ikävämmäksi asian tekee vielä se, että muija ottaa meidän 2- vuotiaan tyttären mukaansa, kun menee tupakalle. Olen tästäkin sanonut, ettei altista lasta tupakan savulle.
Nyt on mielessä käynyt, että mahtoikohan siellä "tyttöjen illassa" tapahtua jotain mistä minä en tiedä.
Huomionarvoista lienee myös, että tuon jälkeen seksiä on ollut huomattavasti enemmän, kuin ennen sitä.
Olen myös koittanut löytää syytä, miksi tuo vaimon tupakointi aiheuttaa minussa niin voimakkaita tunteita, vihaa, surua ja jopa fyysistä huonoa oloa vaikken ole edes paikalla.