Koska mikään parisuhde ei ole mutkatonta, pääsen itsekin tänne osallistumaan. Tässä nyt tapailua (tai voisi tätä parisuhteeksi jo pikkuhiljaa kutsua, vaikka ei me olla sitä ns. "virallisesti" vielä kerrottu ääneen) 6kk takana. Etäsuhde, mutta omat etätyöskentelyt mahdollistaa usein läsnäolon. Nähdään siis about kahdesti kuukaudessa 4-6 päivää kerrallaan riippuen miten työt ja muut menot sallii. Välillä lyhyemmin ja/tai useammin. Varsin hyvin siis 300km välimatkaan nähden. Kaikin puolin on mennyt hyvin ja pienet haasteet aina selviteltyä mitä vastaan tullut. Tällainen lyhyt esittely.
Nyt viime päivinä ykskaks vastapuoli on alkanut vetää kylmäksi ja pakittaa, enkä itse mitään isompaa syytä tälle keksi omasta toiminnasta, tai jos on, niin näistä mielellään kuulisin. Ulosanti on myös kylmempää kuin mihin tottunut. Tähän mennessä siis pitkälti asiat rullannut hyvin ja intiimi yhdessäolo mennyt mutkattomasti. Huomattakoon tässä 6kk voi olla hyvinkin "käännepiste" ja usein se "ensihuuma" hälvenee, jolla voi olla vaikutusta eli suhde vain hakee ns. paikkaansa.
Hankalaksi tekee se, että kun tiedustelen, ei toisesta saa mitään irti ja hiljaiselo jatkuu. En ole paljoa tiedustelut ja elänyt sen kanssa, yrittänyt pitää ilmapiiriä positiivisena, ja antanut tilaa. Itse siis nyt naisen luona ja todennäköisesti tänään palaan taas omalle reviirilleni, joten tässä tulee jälleen väliä näkemiseen, mikä toki voi olla hyväkin asia kun nähtävästi suhde on nyt jossain lievässä emotionaalisessa jumitilassa, pääsen toteuttaa omia juttuja taas paremmin.
Itse siis olen myös pakittanut nyt hieman ja antanut tilaa. Ja pakitan itse enemmän ja enemmän jos toinen ei ns. tule puoleenväliin. Asiathan ei hoidu ja ratkaisua ei tule ellei ole valmis nostamaan kissaa pöydälle mikä mieltä painaa, johon luonnollisesti etsittäisiin ratkaisu.
Voihan se olla, että asia itsestään tässä palautuu ja loksahtaa paikalleen, mikä ei omalta osalta vaadi mitään sen suurempaa analyysiä, elämä jatkuu. Tai sitten ei, ja jotain tulee tapahtumaan suuntaan tai toiseen.
Ja nyt huom. näen vain omin silmin tilannetta, mut pyrin reflektoimaan asioita. Taisin todeta suhteen alussa, arvostan avointa ilmapiiriä ja itse ainakin sanon todella nopeasti jos jokin asia häiritsee mieltä.