Yhdessä entisessä Bemarin seiskassa oli mittarissa yli 300tkm ku myin eteenpäin, eikä ainuttakaan automaattilaatikon öljynvaihtoa. Eipä noihin ZF:n lootiin hirveästi öljyjä vaihdella.
Mikäs siinä eksässä oli vikana, kun sitäkin on ilmeisesti uhkailtu terällä?
Ja ei tässä meillä muilla ole mitään pohdittavaa. Olet vähintäänkin henkisen lähisuhdeväkivallan uhri.
Se petti..
Mutta ehkä tässä on tullut oltua liian kiltti ihan kaikin puolin ja huomaa, ettei töissäkään arvosteta, vaikka kuinka tekisit kaikkesi, että hommat edistyy.
Kyllä minä jo suhteellisen selvästi ilmoitin viikonloppuna, että sai muuten olla ensimmäinen ja viimeinen kerta tämänlaatuista viestintää - koski se sitten ketä hyvänsä. Minä en ole tuon exä eikä se minun, niin on aivan turha verrata ketään toiseen tai tehdä sen perusteella mitään johtopäätöksiä.
Ja on tuo ymmärtänyt jättää mm. alkoholin kokonaan pois, joten raivokohtauksetkin loistaa poissaolollaan. Ja ohjastin myös, että tietenkään ei pidä kaikkea antaa anteeksi, mutta ei niitä asioita myöskään kannata hillota vuosikausia sisällään, kun ne kertautuu.
Tässä on kumpikin kasarin lapsena tullut kohdelluksi enemmän tai vähemmän kaltoin, niin yhteisessä tekemisessä on vielä ajoittain hiukan työstettävää..
Mutta ilokseni voin kertoa, että parempaan suuntaan ollaan menossa - sitä en tiedä, mikä ihmeen notkahdus tuo edellinen viikonloppu oli, mutta neuvoin, että puhu nyt ihmeellä ajoissa ensi kerralla.