Anteeksi jo etukäteen kun puhun suoraan: Kasvata nyt jumal***ta selkäranka! Naisen edessä nöyristely vaan rohkaisee tuollaista käytöstä. Avaa suusi ja kerro mikä mättää ja kerro et mikäli hänen käytös ei muutu, niin suhde on ohi PISTE! Ja sun pitää myös tarkoitaa sitä, eli jos käytös ei muutu, PISTÄ SE SUHDE POIKKI!!! Se takuulla pelottaa ja takaan ja vannon, että se sattuu, mutta ei niin pitkään ja paljon kuin tuollaisessa suhteessa eläminen!
Olet vasta 31v, mikäli suhde ei toimi, niin suhde poikki ja keskity itseesi (henkinen ja fyysinen hyvinvointi) ja uraasi. Niihin kun keskityt, niin
et voi hävitä. Miehet on parhaimmillaan n. 40v ja naiset 20-25v. Naisilla se tikittävä "biologinen aikapommi" räjähtää tuossa n.30v iässä.
Älä IKINÄ aseta sellaiseen suhteeseen mistä et ole valmis poistumaan! Sun tehtävä parisuhteessa on johtaa, EI seurata.
Yksikään nainen ei arvosta nöyristelevää miestä. Saan varmaan huutia tästä viestistä, mutta antaa tulla vaan.
@Jermulison suosittelen kattelemaan tän tyypin videoita, että alat ymmärtämään naisten sielun elämää et miten se toimii:
https://www.youtube.com/@StrongSuccessfulMale
Tyyppi istuu autossa ja lukee
hänelle lähetettyjä todellisia tapahtumia parisuhteista, kuinka ne ovat menneet.
[edit] Mietin tätä et pitäiskö sanoa, vai ei ja tulin siihen tulokseen, että parempi sanoa vaan se suoraan: Tuon sun viestin perusteella, IMHO siinä teidän suhteessa on kolmas pyörä mukana ja suomenennettuna ihan varmuuden vuoksi: Uskon, että hän pettää sua jonkun toisen kanssa. Tää on toki vain mun mielipide, ei fakta...
Uskon, että osaat itse tehdä sen oikean päätöksen omalta kannaltasi! Mulla on kova usko suhun, sun vaan pitää uskoa itseesi! Maailma ei lopu siihen, teet mitä teet! Tsemppiä!